Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 328i E36 reduktors standartā un driftam

AutorsZiņojums
Marlows
10. Sep 2008, 11:59 #1

Kopš: 10. Dec 2007

Ziņojumi: 33

Braucu ar: e39

Vai kāds nezinātu kāda ie reduktora attiecība standarta 328 coupe 95' ja uz 100km/h ir 2.6tk rpm.

Un varbūt varētu ieteikt kādu attiecību blokim vārētu priekš drifta sachiem tam pašam 328
Offline
Didzis
10. Sep 2008, 12:37 #2

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


10 Sep 2008, 12:04:44 A32 rakstīja:
standartaa naak 2.93 attieciibaa...Ja tev tikai prieksh trases vajag to bloki tad labaak nemt kaut kaadu apmeeram 4.10, bet ja taadu ar kuru ikdienaa braukaat un pa trasi tad ieteiktu nemt 3.63 buus normaals benziina pateerins un sliipeet varees


4.10 ????? aiz ko tādi apgalvojumi ??

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
GirtzB
10. Sep 2008, 13:14 #3

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21953

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

4.1 ir mega pa īsu...
jau 3.63 būs īs
imho kaut kas 3.25

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Didzis
10. Sep 2008, 13:15 #4

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


10 Sep 2008, 13:14:33 GirtzB rakstīja:
4.1 ir mega pa īsu...
jau 3.63 būs īs
imho kaut kas 3.25


+3.25

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Deivid
10. Sep 2008, 14:17 #5

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40665

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vai attiecibas ko tu shobriid sauc ir tieshi uz e36 328 parbauditas ?

Krauzem ja nemaldos bija kautkaads 3.9 un tas bija mega pa iisu..
Offline
marihuans
10. Sep 2008, 14:19 #6

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

man bija bez blokja 2.93,tagad uzliku no e34 automaata S 3.23 un ir ahujenna

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Arach
10. Sep 2008, 14:22 #7

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

E36 328 ar 3.43 reduktoru 333 trasē driftam tieši laikā, vasaras sprintam 333 trasē pa īsu.
Offline
Didzis
10. Sep 2008, 14:22 #8

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


10 Sep 2008, 14:13:44 A32 rakstīja:
Juus varbuut esat pashi to paarbaudiijushi????
Ja ikdienaa ir jaabraukaa tad iisais reduktors nedar, bet piem. trasee kaa 333, ko ar taadu attieciibu kaa 3,25 var izdariit, visu laiku maukt ar otro un kaa met treshajaa taa spraakst nost...4,10 ir labs paaatrinaajums un trasei ideaals...Cik ir 333 testeets tad no 3,44 neder nekam... 3,73 jau kaut ko var, bet 4,10 baigi labi


Ar bmw m3 3.0 reduktors 3.15 - nedaudz pa garu. ar bmw e36 325 reduktors 3.73 15" diskiem neeedaudz pa īsu, ar 17" motors pa vāju vai pa nokautu hvz... ar 328 būtu jau daudz labāk. 4.10 būtu vispār kosmoss. nē mēs grāmatas nelasam un vienkārši runājam

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Arach
10. Sep 2008, 14:24 #9

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


10 Sep 2008, 14:22:29 Didzis85 rakstīja:

10 Sep 2008, 14:13:44 A32 rakstīja:
Juus varbuut esat pashi to paarbaudiijushi????
Ja ikdienaa ir jaabraukaa tad iisais reduktors nedar, bet piem. trasee kaa 333, ko ar taadu attieciibu kaa 3,25 var izdariit, visu laiku maukt ar otro un kaa met treshajaa taa spraakst nost...4,10 ir labs paaatrinaajums un trasei ideaals...Cik ir 333 testeets tad no 3,44 neder nekam... 3,73 jau kaut ko var, bet 4,10 baigi labi


Ar bmw m3 3.0 reduktors 3.15 - nedaudz pa garu. ar bmw e36 325 reduktors 3.73 15" diskiem neeedaudz pa īsu, ar 17" motors pa vāju vai pa nokautu hvz... ar 328 būtu jau daudz labāk. 4.10 būtu vispār kosmoss. nē mēs grāmatas nelasam un vienkārši runājam


katram no nosauktajiem modeļiem ir cits kārbas garums, līdz ar to viens un tas pats bloķis uz dažādiem modeļiem izpaudīsies savādāk
Offline
Didzis
10. Sep 2008, 14:25 #10

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


10 Sep 2008, 14:24:18 Arach rakstīja:

10 Sep 2008, 14:22:29 Didzis85 rakstīja:

10 Sep 2008, 14:13:44 A32 rakstīja:
Juus varbuut esat pashi to paarbaudiijushi????
Ja ikdienaa ir jaabraukaa tad iisais reduktors nedar, bet piem. trasee kaa 333, ko ar taadu attieciibu kaa 3,25 var izdariit, visu laiku maukt ar otro un kaa met treshajaa taa spraakst nost...4,10 ir labs paaatrinaajums un trasei ideaals...Cik ir 333 testeets tad no 3,44 neder nekam... 3,73 jau kaut ko var, bet 4,10 baigi labi


Ar bmw m3 3.0 reduktors 3.15 - nedaudz pa garu. ar bmw e36 325 reduktors 3.73 15" diskiem neeedaudz pa īsu, ar 17" motors pa vāju vai pa nokautu hvz... ar 328 būtu jau daudz labāk. 4.10 būtu vispār kosmoss. nē mēs grāmatas nelasam un vienkārši runājam


katram no nosauktajiem modeļiem ir cits kārbas garums, līdz ar to viens un tas pats bloķis uz dažādiem modeļiem izpaudīsies savādāk


tamdēļ jau rakstu par dažādiem modeļiem, jo šim eksemplāram liekas, ka cipari tiek izzīsti no galvas.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
capone
10. Sep 2008, 14:36 #11

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: f31

3.45 priekš 2.8 the best
Offline
kars
10. Sep 2008, 14:40 #12

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Sep 2008, 14:36:58 capone rakstīja:
3.45 priekš 2.8 the best


ja jābrauc lielu gabalu ārpus pilsētas tad nav the best
Offline
capone
10. Sep 2008, 14:48 #13

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: f31


10 Sep 2008, 14:40:25 kars rakstīja:

10 Sep 2008, 14:36:58 capone rakstīja:
3.45 priekš 2.8 the best


ja jābrauc lielu gabalu ārpus pilsētas tad nav the best

na jau tik traki(65km) , toties ka dod gridā no piektā ātruma, tā aiziet
Offline
Arach
10. Sep 2008, 15:02 #14

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

trasei viens autiņš, ielai otrs, no problem
Offline
Arach
10. Sep 2008, 15:03 #15

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

kas der visam, tas neder nekam
Offline
Marlows
11. Sep 2008, 10:45 #16

Kopš: 10. Dec 2007

Ziņojumi: 33

Braucu ar: e39

to 328 gribu tikai uz driftu vairāk ne kur un pa trasēm kā 333 un bikernieki
Offline
lawww
11. Sep 2008, 10:55 #17

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: BMW e38 740i, BMW e36 325i

pa cik aptuveni šobrīd grozās e36 325 diferis ar bloķi? un vai kādam nav aizķēries?
Offline
freimo
11. Sep 2008, 11:09 #18

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2398

Braucu ar: F31 M-Sport


11 Sep 2008, 10:55:51 lawww rakstīja:
pa cik aptuveni šobrīd grozās e36 325 diferis ar bloķi? un vai kādam nav aizķēries?


+/- 200 Ls
Offline
meidei
11. Sep 2008, 11:29 #19

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

garfs nopirka pa 30ls
Offline
kaarleenc
14. Nov 2008, 03:01 #20

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI


10 Sep 2008, 14:19:55 marihuans rakstīja:
man bija bez blokja 2.93,tagad uzliku no e34 automaata S 3.23 un ir ahujenna


Kaut kas ir, vai nav jaamaina, lai E36 uzliktu E34 reduktoru?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo