Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
plakanais
21. Jan 2011, 00:23 #972

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


21 Jan 2011, 00:19:46 Harcix rakstīja:
aa nu tad ok, bet kompim toch jaabuut labam, vismaz procim


hvz, uz 4.taa pentiuma ar labu videokarti viss iet bumbaas

Buus atkal jaanovelk, sen nav lidots
Offline
Harcix
21. Jan 2011, 00:39 #973

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10

nu hvz man uz amd atlona xp x64 3000+ uz 2.4 ghz, 1gb ram un geforce 7900 gt 256mb uz minimaalo grafiku knapi vilka. win xp x64
tas gan bija kadus 4 gad atpakal, kad meeginaaju

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
briinums
21. Jan 2011, 01:13 #974

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


21 Jan 2011, 00:17:03 Bute rakstīja:

20 Jan 2011, 23:50:01 Harcix rakstīja:
MS flight simulator x - bet jabut labiem dzelzhiem
var ari pilnigi iztikt ar MS flight simulator 2004 a century of flight

bet vai tur buus tukuma lidlauks iekshaa??


desmitajaa simulatoraa ir Taapat kaa Liepaaja un arii Ventspils


tukums ir? vismaz kad izvelas lidostu kartee / flightplan tad nav tukuma :/ tikko pirmoreiz nolidoju fsx'ā IFR ar cessnu172 EVVA->EVLA, verii naais

SF tu vnk aizmidzis biji un nosapnjoji un tagad saceeli traci lidostaa

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
RVR
21. Jan 2011, 01:19 #975

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22726

Braucu ar: RVR


21 Jan 2011, 00:55:36 soulfreak rakstīja:
par to atgadījumu...




Un vispār - kad Tu pēdējo reizi biji caurlaižu kursos? Tur šo to stāsta arī par informācijas sniegšanu ārpus lidostas, tai skaitā internetā

[ Šo ziņu laboja 91, 21 Jan 2011, 11:31:14 ]

Offline
VV
21. Jan 2011, 10:33 #976

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


21 Jan 2011, 01:19:44 91 rakstīja:

21 Jan 2011, 00:55:36 soulfreak rakstīja:
.


Un vispār - kad Tu pēdējo reizi biji caurlaižu kursos? Tur šo to stāsta arī par informācijas sniegšanu ārpus lidostas, tai skaitā internetā


vot, vot un veel ''chill, klusu" poweraa pateikt :einstein:

[ Šo ziņu laboja VV, 21 Jan 2011, 10:36:02 ]

Offline
Automaniaks
21. Jan 2011, 10:41 #977

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


21 Jan 2011, 10:33:11 VV rakstīja:

21 Jan 2011, 01:19:44 91 rakstīja:

21 Jan 2011, 00:55:36 soulfreak rakstīja:
.


Un vispār - kad Tu pēdējo reizi biji caurlaižu kursos? Tur šo to stāsta arī par informācijas sniegšanu ārpus lidostas, tai skaitā internetā


vot, vot un veel ''chill, klusu" poweraa pateikt :einstein:


tak huinja ko tur staasta....
esi ar asiniim parakstijies?
Offline
VV
21. Jan 2011, 11:02 #978

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

bet nu looogjiski, ka huinja. tapat kaa viss parejais ko jebkaados kursos staasta. vispaar visi kursi ir domati, lai tikai nokaastu pikji no cilveekiem un pateereetu vinjiem laiku. tos parasti veido cilveeki, kuriem vnk nav ko citu dariit
Offline
meidei
21. Jan 2011, 19:21 #979

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Čerbis tikko pa Bez Tabu sūdzējās, ka īpašumiem kritīsies cenas Tukumā

[ Šo ziņu laboja meidei, 21 Jan 2011, 19:24:06 ]

Offline
kengurs
21. Jan 2011, 19:27 #980

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


21 Jan 2011, 19:21:15 meidei rakstīja:
Čerbis tikko pa Bez Tabu sūdzējās, ka īpašumiem kritīsies cenas Tukumā


Nau ko mudakuos klausīties ...
Offline
kaartmens
31. Jan 2011, 12:49 #981

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.
Offline
meidei
31. Jan 2011, 12:51 #982

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

nu pa lielam sēžas pa vējam, ceļas pret vēju bet nu tas ideālos apstākļos. ir jau sānuvēji tad arī ir tās asās izjūtas

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja meidei, 31 Jan 2011, 12:58:20 ]

Offline
Schutzstaffel
31. Jan 2011, 13:56 #983

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Šitie "pa lielam zinātāji" man patīk visvairāk
Offline
RVR
31. Jan 2011, 13:59 #984

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22726

Braucu ar: RVR


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots?


Lēmumu pieņem lidmašīnas kapteinis.
Offline
Schutzstaffel
31. Jan 2011, 14:01 #985

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Katram G/K ir atskirigi limiti, ja lidosta nav slegta, lemumu pienem kapteinis. Parasti lidostas veja del nesledz.


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.
Offline
Srakans
31. Jan 2011, 14:02 #986

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


31 Jan 2011, 13:59:34 91 rakstīja:

31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots?


Lēmumu pieņem lidmašīnas kapteinis.


Atsevišķos gadījumos to dara arī VIP persona
Offline
briinums
31. Jan 2011, 14:05 #987

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

kaa pasniedzeejs pagaashnedeelj staastiija, agraak (un arii tagad dazhos lidlaukos) ir vnk liels lauks, kur katru riitu pirms briifinga iziet, lai noteiktu veeju - pasviezh zaaliiti gaisaa un tad lido/seezhas pret veeju, kopaa viens liels plats skrejceljsh un pat dienas gaitaa maina skrejcelja virzienu, bet paarsvaraa tie ir lauki prieksh ultralight utml. tas nemaina procesu ka vienmeer cik iespejams pret veeju, lai peec iespeejas mazaaks ground speed -> takeoff/landing distance

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
briinums
31. Jan 2011, 14:07 #988

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


31 Jan 2011, 14:02:35 Srakans rakstīja:
Atsevišķos gadījumos to dara arī VIP persona
Tukumaa tas ir uz otru pusi no cherbja kafuuzha

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
SZ
31. Jan 2011, 14:21 #989

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


21 Jan 2011, 01:19:44 91 rakstīja:
Un vispār - kad Tu pēdējo reizi biji caurlaižu kursos? Tur šo to stāsta arī par informācijas sniegšanu ārpus lidostas, tai skaitā internetā


vārds vietā
Offline
SZ
31. Jan 2011, 14:25 #990

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


31 Jan 2011, 12:51:54 meidei rakstīja:
nu pa lielam sēžas pa vējam, ceļas pret vēju bet nu tas ideālos apstākļos. ir jau sānuvēji tad arī ir tās asās izjūtas


it kā lidot sanāk bieži, bet nu anyway visasākās izjūtas kā pasažierim ir piedzīvotas, sēžoties tieši Rīgā. Ļoti bieži svaida un krata

[ Šo ziņu laboja SZ, 31 Jan 2011, 14:28:52 ]

Offline
VV
31. Jan 2011, 15:06 #991

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.


jaa, vakar bija jautri
katrai lidmashinai ir noteikti veeja, saanveeja un veeja kas puush no aizmugures atljautie ruupniicas stiprumi un tad veel vairaak tos ierobezho katras kompanijas noteiktie limiti. to visu veel vairaak ierobezho, ja piemeram ir slapjsh, sniegs utt. leemumu pienjem kapteinis njemot shos visus noteikumus veeraa.

ja veejsh ir liidz noteiktam limitam, tad var arii celties pa veejam, protams ja to atljauj tornis un situaacija.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo