Autors | Ziņojums |
soulfreak | 07. Apr 2014, 09:44 |
#9501
|
|
 Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6648
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Uz Čakenes ir pa vienai joslai katrā virzienā, tas tā zināšanai  |
Offline | |
|
Alexisonfire | 07. Apr 2014, 09:48 |
#9502
|
|
 Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
07 Apr 2014, 09:44:25 soulfreak rakstīja:
Uz Čakenes ir pa vienai joslai katrā virzienā, tas tā zināšanai 
+ daži analfabēti neatsķīr joslas no rindām  |
Offline | |
|
Tomzs  | 07. Apr 2014, 10:18 |
#9503
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3569
Braucu ar: VS & 29
|
07 Apr 2014, 08:05:27 Skets rakstīja:
07 Apr 2014, 00:31:15 Burkaans rakstīja:
07 Apr 2014, 00:15:03 tuks rakstīja:
ja atmiņa neviļ, tad pēc CSN minimālais braukšanas joslas platums ir 3m. ja nesanāk 3m uz katru blakus braucošo automobili, tad grozies kā gribi, bet likumīgas 2 joslas tur nesanāk.
lai kāds gudrāks iekš CSN mani palabo, ja kļūdos.
Kāpēc nez pa Čakeni, vai Valdemāra ielu brauc divas joslas katrā virzienā 
Bet vispar tur ir tikai viena josla katra virziena. Tad kad manu kolegi uz Valdemarenes, it ka braucot pa otro joslu taranēja trolejbus, un viņu atzina par vainigu, kopš tās reizes es to zinu., Avarijas gadijuma, novelu visiem but pec iespejas tuvak cela labajai malai.
Taisnība. Arī vienu paziņu trolejbuss uz Valdemāra notaranēja. Par vainīgo atzina uzreiz manu paziņu. |
Offline | |
|
Laoshi | 07. Apr 2014, 10:21 |
#9504
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Apr 2014, 10:18:50 Tomzs rakstīja:
07 Apr 2014, 08:05:27 Skets rakstīja:
07 Apr 2014, 00:31:15 Burkaans rakstīja:
07 Apr 2014, 00:15:03 tuks rakstīja:
ja atmiņa neviļ, tad pēc CSN minimālais braukšanas joslas platums ir 3m. ja nesanāk 3m uz katru blakus braucošo automobili, tad grozies kā gribi, bet likumīgas 2 joslas tur nesanāk.
lai kāds gudrāks iekš CSN mani palabo, ja kļūdos.
Kāpēc nez pa Čakeni, vai Valdemāra ielu brauc divas joslas katrā virzienā 
Bet vispar tur ir tikai viena josla katra virziena. Tad kad manu kolegi uz Valdemarenes, it ka braucot pa otro joslu taranēja trolejbus, un viņu atzina par vainigu, kopš tās reizes es to zinu., Avarijas gadijuma, novelu visiem but pec iespejas tuvak cela labajai malai.
Taisnība. Arī vienu paziņu trolejbuss uz Valdemāra notaranēja. Par vainīgo atzina uzreiz manu paziņu.
Tapēc uz Valdemāra trolejbusi brauc pa vidu līdz Elizabetes ielai, bet gadās kāds gudrinieks, kurš arī tad pielien blakus. Nu ko, trolejbusam arī vajag sānus nokrāsot un rūsu papucēt  |
Offline | |
|
PiRX  | 07. Apr 2014, 10:32 |
#9505
|
|
 Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
06 Apr 2014, 20:23:36 Burkaans rakstīja:
06 Apr 2014, 12:59:59 Aidzhis rakstīja:
Bet tas jau skaidrs, ja nav norādīts, ka aplī var iebraukt no divām joslām vai aplim nepiet divas joslas, tad ir tikai un vienīgi viena josla.
Īpaši auniem, kuriem skaidrs un visu zin labāk 
CSN
8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves
96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
Kā man patīk šie taisnības cīnītaji, kas lasa katru otro vārdu likumā 
P.S. kur jūs tos čakarētajus atrodiet? Mani uz kādiem 500Kkm ir čakarējuši tieši trīs reizes. |
Offline | |
|
anarchy | 08. Apr 2014, 15:58 |
#9506
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?
Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!
kas vainiigs? (interesee likums) |
Offline | |
|
PiRX  | 08. Apr 2014, 16:02 |
#9507
|
|
 Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Viennozīmīgas atbildes nav. Visticamākais 50/50 ierubīs. |
Offline | |
|
divkosigais | 08. Apr 2014, 16:03 |
#9508
|
|
 Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6579
Braucu ar:
| ...llauj mineet. Tu biji Z? |
Offline | |
|
|
anarchy | 08. Apr 2014, 16:05 |
#9509
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
08 Apr 2014, 16:03:34 divkosigais rakstīja:
...llauj mineet. Tu biji Z?
man ir >>> ko tu mini, mani interesee verdikts! |
Offline | |
|
Mixxx2005 | 08. Apr 2014, 16:06 |
#9510
|
|
 Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?
Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!
kas vainiigs? (interesee likums)
Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50 |
Offline | |
|
anarchy | 08. Apr 2014, 16:07 |
#9511
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
08 Apr 2014, 16:02:34 PiRX rakstīja:
Viennozīmīgas atbildes nav. Visticamākais 50/50 ierubīs.
a kur tad ir likumens par paarliecinaašanos pirms manevra veikšanu skatīties spogulii?
ja vel y ir paspējis uztaurēt x un redzeejis z veicot manevru? |
Offline | |
|
anarchy | 08. Apr 2014, 16:08 |
#9512
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:
08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?
Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!
kas vainiigs? (interesee likums)
Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50
JO? |
Offline | |
|
PiRX  | 08. Apr 2014, 16:09 |
#9513
|
|
 Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas. |
Offline | |
|
anarchy | 08. Apr 2014, 16:11 |
#9514
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
08 Apr 2014, 16:09:38 PiRX rakstīja:
Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas.
vari pameegjinaat paskaidrot izteikumu "atkarīgs, no tā, kurš vērtēs vainas." |
Offline | |
|
Fruktists | 08. Apr 2014, 16:12 |
#9515
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:
08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?
Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!
kas vainiigs? (interesee likums)
Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50
Vainīgs Z. Bet iedos 50/50, jo būs slinkums skaidrot kurā brīdī Z uzsāka apdzīšanu...
Kad paskatās krievijas krašus, tad tur 60% sastāv no tādiem Z kuriem liekas, ka uz šosejas priekšā braucošie pēkšņi sāk strauji dzēsties aiz neko darīt, un tāpēc var droši maukt tiem garām neatmetot... |
Offline | |
|
Mixxx2005 | 08. Apr 2014, 16:14 |
#9516
|
|
 Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Kas veicot kreiso ir jāpārliecinās? - pretī neviens nenāk un aizmugurējais neveic nekādu manevru, šajā gadījumā viss izpildās.
Savukārt apdzenot, gan ir jāpārliecinās, ka varēsi netikai tikt garām priekšā braucošajam, bet arī ielīst starp priekšējo un nākamo.
tak elementāri ,kā 2x2. [ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 08 Apr 2014, 16:15:33 ] |
Offline | |
|
|
otomars | 08. Apr 2014, 16:15 |
#9517
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| apdziishanas manervs bija jaapabeidz [ Šo ziņu laboja otomars, 08 Apr 2014, 16:16:04 ] |
Offline | |
|
Fruktists | 08. Apr 2014, 16:17 |
#9518
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Vēl protams būtu noderīgi zināt kas tur bija ar ceļu apzīmējumiem. Kādas līnijas bija/nebija? |
Offline | |
|
anarchy | 08. Apr 2014, 16:18 |
#9519
|
|
 Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1432
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
08 Apr 2014, 16:12:59 Fruktists rakstīja:
08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:
08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?
Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!
kas vainiigs? (interesee likums)
Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50
Vainīgs Z. Bet iedos 50/50, jo būs slinkums skaidrot kurā brīdī Z uzsāka apdzīšanu...
Kad paskatās krievijas krašus, tad tur 60% sastāv no tādiem Z kuriem liekas, ka uz šosejas priekšā braucošie pēkšņi sāk strauji dzēsties aiz neko darīt, un tāpēc var droši maukt tiem garām neatmetot...
spiid saule pretii.. masiina y, kuru tajaa briidii redz Z, nerāda pagriezienu. tiek veikta apdzīšana un tad tiek ieraudzīts auto x, kurs vel negriež un tad izgriež kad ir jau par vēlu? |
Offline | |
|
PiRX  | 08. Apr 2014, 16:19 |
#9520
|
|
 Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
08 Apr 2014, 16:11:58 anarchy rakstīja:
08 Apr 2014, 16:09:38 PiRX rakstīja:
Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas.
vari pameegjinaat paskaidrot izteikumu "atkarīgs, no tā, kurš vērtēs vainas."
Nu, visticamākais, ka apdrošināšanas kompānijas eksperts  |
Offline | |
|