Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
soulfreak
07. Apr 2014, 09:44 #9501

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6648

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Uz Čakenes ir pa vienai joslai katrā virzienā, tas tā zināšanai
Offline
Alexisonfire
07. Apr 2014, 09:48 #9502

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


07 Apr 2014, 09:44:25 soulfreak rakstīja:
Uz Čakenes ir pa vienai joslai katrā virzienā, tas tā zināšanai

+ daži analfabēti neatsķīr joslas no rindām
Offline
Tomzs
07. Apr 2014, 10:18 #9503

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3569

Braucu ar: VS & 29


07 Apr 2014, 08:05:27 Skets rakstīja:

07 Apr 2014, 00:31:15 Burkaans rakstīja:

07 Apr 2014, 00:15:03 tuks rakstīja:
ja atmiņa neviļ, tad pēc CSN minimālais braukšanas joslas platums ir 3m. ja nesanāk 3m uz katru blakus braucošo automobili, tad grozies kā gribi, bet likumīgas 2 joslas tur nesanāk.

lai kāds gudrāks iekš CSN mani palabo, ja kļūdos.


Kāpēc nez pa Čakeni, vai Valdemāra ielu brauc divas joslas katrā virzienā
Bet vispar tur ir tikai viena josla katra virziena. Tad kad manu kolegi uz Valdemarenes, it ka braucot pa otro joslu taranēja trolejbus, un viņu atzina par vainigu, kopš tās reizes es to zinu., Avarijas gadijuma, novelu visiem but pec iespejas tuvak cela labajai malai.


Taisnība. Arī vienu paziņu trolejbuss uz Valdemāra notaranēja. Par vainīgo atzina uzreiz manu paziņu.
Offline
Laoshi
07. Apr 2014, 10:21 #9504

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Apr 2014, 10:18:50 Tomzs rakstīja:

07 Apr 2014, 08:05:27 Skets rakstīja:

07 Apr 2014, 00:31:15 Burkaans rakstīja:

07 Apr 2014, 00:15:03 tuks rakstīja:
ja atmiņa neviļ, tad pēc CSN minimālais braukšanas joslas platums ir 3m. ja nesanāk 3m uz katru blakus braucošo automobili, tad grozies kā gribi, bet likumīgas 2 joslas tur nesanāk.

lai kāds gudrāks iekš CSN mani palabo, ja kļūdos.


Kāpēc nez pa Čakeni, vai Valdemāra ielu brauc divas joslas katrā virzienā
Bet vispar tur ir tikai viena josla katra virziena. Tad kad manu kolegi uz Valdemarenes, it ka braucot pa otro joslu taranēja trolejbus, un viņu atzina par vainigu, kopš tās reizes es to zinu., Avarijas gadijuma, novelu visiem but pec iespejas tuvak cela labajai malai.


Taisnība. Arī vienu paziņu trolejbuss uz Valdemāra notaranēja. Par vainīgo atzina uzreiz manu paziņu.


Tapēc uz Valdemāra trolejbusi brauc pa vidu līdz Elizabetes ielai, bet gadās kāds gudrinieks, kurš arī tad pielien blakus. Nu ko, trolejbusam arī vajag sānus nokrāsot un rūsu papucēt
Offline
PiRX
07. Apr 2014, 10:32 #9505

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


06 Apr 2014, 20:23:36 Burkaans rakstīja:

06 Apr 2014, 12:59:59 Aidzhis rakstīja:
Bet tas jau skaidrs, ja nav norādīts, ka aplī var iebraukt no divām joslām vai aplim nepiet divas joslas, tad ir tikai un vienīgi viena josla.


Īpaši auniem, kuriem skaidrs un visu zin labāk

CSN
8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves
96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.


Kā man patīk šie taisnības cīnītaji, kas lasa katru otro vārdu likumā

P.S. kur jūs tos čakarētajus atrodiet? Mani uz kādiem 500Kkm ir čakarējuši tieši trīs reizes.
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 15:58 #9506

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?


Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!

kas vainiigs? (interesee likums)
Offline
PiRX
08. Apr 2014, 16:02 #9507

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Viennozīmīgas atbildes nav. Visticamākais 50/50 ierubīs.
Offline
divkosigais
08. Apr 2014, 16:03 #9508

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6579

Braucu ar:

...llauj mineet. Tu biji Z?
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 16:05 #9509

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


08 Apr 2014, 16:03:34 divkosigais rakstīja:
...llauj mineet. Tu biji Z?


man ir >>> ko tu mini, mani interesee verdikts!
Offline
Mixxx2005
08. Apr 2014, 16:06 #9510

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?


Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!

kas vainiigs? (interesee likums)


Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 16:07 #9511

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


08 Apr 2014, 16:02:34 PiRX rakstīja:
Viennozīmīgas atbildes nav. Visticamākais 50/50 ierubīs.


a kur tad ir likumens par paarliecinaašanos pirms manevra veikšanu skatīties spogulii?
ja vel y ir paspējis uztaurēt x un redzeejis z veicot manevru?
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 16:08 #9512

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:

08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?


Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!

kas vainiigs? (interesee likums)


Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50


JO?
Offline
PiRX
08. Apr 2014, 16:09 #9513

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas.
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 16:11 #9514

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


08 Apr 2014, 16:09:38 PiRX rakstīja:
Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas.


vari pameegjinaat paskaidrot izteikumu "atkarīgs, no tā, kurš vērtēs vainas."
Offline
Fruktists
08. Apr 2014, 16:12 #9515

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:

08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?


Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!

kas vainiigs? (interesee likums)


Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50


Vainīgs Z. Bet iedos 50/50, jo būs slinkums skaidrot kurā brīdī Z uzsāka apdzīšanu...

Kad paskatās krievijas krašus, tad tur 60% sastāv no tādiem Z kuriem liekas, ka uz šosejas priekšā braucošie pēkšņi sāk strauji dzēsties aiz neko darīt, un tāpēc var droši maukt tiem garām neatmetot...
Offline
Mixxx2005
08. Apr 2014, 16:14 #9516

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kas veicot kreiso ir jāpārliecinās? - pretī neviens nenāk un aizmugurējais neveic nekādu manevru, šajā gadījumā viss izpildās.

Savukārt apdzenot, gan ir jāpārliecinās, ka varēsi netikai tikt garām priekšā braucošajam, bet arī ielīst starp priekšējo un nākamo.

tak elementāri ,kā 2x2.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 08 Apr 2014, 16:15:33 ]

Offline
otomars
08. Apr 2014, 16:15 #9517

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

apdziishanas manervs bija jaapabeidz

[ Šo ziņu laboja otomars, 08 Apr 2014, 16:16:04 ]

Offline
Fruktists
08. Apr 2014, 16:17 #9518

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Vēl protams būtu noderīgi zināt kas tur bija ar ceļu apzīmējumiem. Kādas līnijas bija/nebija?
Offline
anarchy
08. Apr 2014, 16:18 #9519

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


08 Apr 2014, 16:12:59 Fruktists rakstīja:

08 Apr 2014, 16:06:26 Mixxx2005 rakstīja:

08 Apr 2014, 15:58:24 anarchy rakstīja:
nu uztaisiisim analiizi vienai situaacijai uz celja?


Vieta - Arpus apdzīvotas vietas.
Auto x ir izdomaajis griezties pa kreisi un iesledzis pagriezienu.
Auto y ir paspejis strauji sabremzeeties.
Auto Z veic apdziisanas manevru, neredzot Auto x domu veikt pagriešanos, jo auto Y šādu signālu nerāda.
Auto Z dzēšās un auto X griež pa kreisi.
Rezultātā kontakts!!!

kas vainiigs? (interesee likums)


Viennozīmīgi Z! nekāds 50/50


Vainīgs Z. Bet iedos 50/50, jo būs slinkums skaidrot kurā brīdī Z uzsāka apdzīšanu...

Kad paskatās krievijas krašus, tad tur 60% sastāv no tādiem Z kuriem liekas, ka uz šosejas priekšā braucošie pēkšņi sāk strauji dzēsties aiz neko darīt, un tāpēc var droši maukt tiem garām neatmetot...


spiid saule pretii.. masiina y, kuru tajaa briidii redz Z, nerāda pagriezienu. tiek veikta apdzīšana un tad tiek ieraudzīts auto x, kurs vel negriež un tad izgriež kad ir jau par vēlu?
Offline
PiRX
08. Apr 2014, 16:19 #9520

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


08 Apr 2014, 16:11:58 anarchy rakstīja:

08 Apr 2014, 16:09:38 PiRX rakstīja:
Viens nav pārliecinājies par drošu kreiso, otrs veic nedrošu apdzīšanu. Kā jau teicu - atkarīgs to tā, kurš vērtēs vainas.


vari pameegjinaat paskaidrot izteikumu "atkarīgs, no tā, kurš vērtēs vainas."


Nu, visticamākais, ka apdrošināšanas kompānijas eksperts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo