Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins_usars
17. Aug 2025, 19:55 #8681

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: skatuve viens!

Rexton ir nepilna laika pilnpiedziņas sistēma, kamēr LandCruiser ir pilna laika te arī cenu starpība. Rexton ir pakaļpiedziņas rāmja džips, faktiski minivens, kuram var saslēgt 4x4. To nevar darīt uz sausa seguma, vai pa šoseju. Pilnpiedziņa, kad to tiešām vajag - offroad, izvilkt laivu, norokoties vai pārvērtējot savas un auto spējas. Rāmis un pakaļ piedziņa labi der, lai vilktu piekabi. Bet ar LandCruiser to salīdzināt īsti nevar. Vajag vairāk un cītīgāk lasīt wikipēdiju

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 17 Aug 2025, 19:56:10 ]

Offline
aep_det
17. Aug 2025, 19:57 #8682

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2364

Braucu ar: Grand Scenic

offroad braukt netaisos, bet trauma palikusi, kad kalnā netiku sniegotā dienā un 1x gadā tikt ārā no pagalma, ja pārvākšos uz lauku īpašumu.

Speciāli dzīt neceļos nav plāns.
Offline
Samsasi
17. Aug 2025, 20:00 #8683

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:

Nez viņu tādu pēc gada pārdot vispār var? Bet nu pērc, kīnieši ir labus auto iemācījušies taisīt, neaizmirsti pēc tam šajā topikā ierakstīt
Offline
aep_det
17. Aug 2025, 20:14 #8684

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2364

Braucu ar: Grand Scenic

KGM ir korejiešu it kā.

Ķīniešus neizskatu principa pēc.

[ Šo ziņu laboja aep_det, 17 Aug 2025, 20:15:31 ]

Offline
Fandulis
17. Aug 2025, 20:42 #8685

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13856

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


17 Aug 2025, 20:00:08 @Samsasi rakstīja:
Nez viņu tādu pēc gada pārdot vispār var? Bet nu pērc, kīnieši ir labus auto iemācījušies taisīt, neaizmirsti pēc tam šajā topikā ierakstīt


Aizbraucu uz wesu iztestēt Voyah Courage, krēsli ideali, veiktspeja, bet nepārgāja aļika sajūta. Pietika izbraukt pusstundu, vairāk pat negribējās, interfeiss gļukains, saskaitīju, ka piecas reizes jāspiež uz vajadzīgo pogu ekrānā. Ja pārsniedz ātrumu vispār neko nevar uzspiest, nereaģē, kamēr nebrauc ar viņa kamerām nolasīto iedomāto ātrumu. Cena liela, auto nepatika. Patika garantija 200tk km un 8 gadi, laikam.
Offline
mazskakitis
17. Aug 2025, 21:32 #8686

Kopš: 29. Nov 2015

Ziņojumi: 227

Braucu ar:

Ir kādam pieredze un atsauksmes par 7 vietīgo Dacia Jogger hibrīdu?
Offline
BE23
18. Aug 2025, 22:13 #8687

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Superb un BMW

RAV4 hibrīds un izlāde - dīleris problēmu nodiagnosticēju kā papildus uzstādīto signalizāciju. Konkrēti auto izlādējās parasti pie mājas stāvot vienā vietā un ķēra signālu no čipa ( zīmīgi čipam nācas bieži mainīt baču.) Pa garantiju uzmeta jaunu aķi.
Pagaidām liekas problēma ir attrisināta, bet boosteris tāpat ir bagāžniekā
Auto jau tā bezproblēmu (izņemot rūsa) , tik pēc viņa VAGs liekas kā limuzīns.

[ Šo ziņu laboja BE23, 18 Aug 2025, 22:14:46 ]

Offline
janeks7
19. Aug 2025, 07:15 #8688

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3548

Braucu ar:


17 Aug 2025, 21:32:49 @mazskakitis rakstīja:
Ir kādam pieredze un atsauksmes par 7 vietīgo Dacia Jogger hibrīdu?


Ir tikai pieredze par benzīns gāze

[ Šo ziņu laboja janeks7, 19 Aug 2025, 08:21:01 ]

Offline
mazskakitis
19. Aug 2025, 11:48 #8689

Kopš: 29. Nov 2015

Ziņojumi: 227

Braucu ar:


19 Aug 2025, 07:15:39 @janeks7 rakstīja:

17 Aug 2025, 21:32:49 @mazskakitis rakstīja:
Ir kādam pieredze un atsauksmes par 7 vietīgo Dacia Jogger hibrīdu?


Ir tikai pieredze par benzīns gāze


Un kādas atsauksmes? Ar pilnu mašīnu ir iespējams kādu apdzīt? Gāzes iekārta nav cimperlīga apkopē?
Offline
janeks7
19. Aug 2025, 12:07 #8690

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3548

Braucu ar:


19 Aug 2025, 11:48:17 @mazskakitis rakstīja:

19 Aug 2025, 07:15:39 @janeks7 rakstīja:

17 Aug 2025, 21:32:49 @mazskakitis rakstīja:
Ir kādam pieredze un atsauksmes par 7 vietīgo Dacia Jogger hibrīdu?


Ir tikai pieredze par benzīns gāze


Un kādas atsauksmes? Ar pilnu mašīnu ir iespējams kādu apdzīt? Gāzes iekārta nav cimperlīga apkopē?


Bračka brauc jau 2 gadus.
Ziemā bij kautkādi gļuki ar gāzi,pārejo laiku problēmu nav.
Nu par apdzīšanu ir tā ka 5jā vajag pārmest,ja gribi daudz maz jēdzīgi apdzīt.
Bet ja prasibas nav augstas,tad ikdienas brauksanai der
Offline
rencho
23. Aug 2025, 09:12 #8691

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: X6 F16 , MB W210 E240, BMW Z3

Kādam ir uzņēmuma auto ar plug in hybrid? Kā rakstiet degvielas atskaites? Drīkst nelādēt un atskaitē rakstīt patēriņu tos 7 litrus, ja pēc csdd datiem ir tikai 0,8 vai kas līdzīgs?
Offline
rencho
23. Aug 2025, 10:34 #8692

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: X6 F16 , MB W210 E240, BMW Z3

Vēl jautājums - xdrive ar plugin : parasti xdrive jaudas sadale 40:60 uz priekšas : pakaļējo tiltu. Kā ar plugin hybrid ? Uz kuru tiltu novirzīta elektro jauda? Vai nu tizls esmu, bet nevaru atrast normālu info par šo tēmu
Offline
martins_usars
23. Aug 2025, 11:39 #8693

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: skatuve viens!

xdrive parasti ir 0:100, uzsākot 50:50, braucot atkarīgs no apstākļiem. tas ir haldex, bet uz priekšas tiltu, kāds vēl 40:60

hibrīds ir pankūkas motors tur, kur nehibrīdam ir hidrotransformators. xdrive ir aiz kārbas, pie izejošās vārpstas

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 23 Aug 2025, 11:39:41 ]

Offline
rencho
23. Aug 2025, 13:13 #8694

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: X6 F16 , MB W210 E240, BMW Z3

Sanāk , ka plugin hybrid vairs nav īsti īsts xdrive? Stulbi. Skatos, jaunie 5er unīši tikai dirseļi vai plugin benz pasūtāmi .
Offline
michals1
23. Aug 2025, 20:37 #8695

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2173

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Ja kāds saka,ka bmw sūds....
18 gada X1,2,5d.Lv no 22 gada ar nobraukumu 47k.km
Pašlaik 92k.km,TA izieta pa 0,nākamā pēc 2 gadiem.Pa šiem gadiem mainīta tikai eļļa,bremžu kluši un kaut kāda guiņa pēc atsaukuma.
Viss.Iet lopā.
Visi gaudu stāsti par to,ka bembis sūds un škoda labāka,izraisa smaidu
Offline
martins_usars
23. Aug 2025, 20:48 #8696

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: skatuve viens!


23 Aug 2025, 13:13:19 @rencho rakstīja:
Sanāk , ka plugin hybrid vairs nav īsti īsts xdrive? Stulbi. Skatos, jaunie 5er unīši tikai dirseļi vai plugin benz pasūtāmi .

pilnīgi tāds pats xdrive kā nehibrīds

motors -> hibrīda pankūkas motors vai hidrotransformators -> kārba -> xdrive

pats xdrive ir daudzsajūgu mufta, kas daļu griezes var novirzīt uz priekšas tiltu. ja pakaļas tilts izslīd par 100%, tad teorijā priekša var saņemt arī 100% griezes

40:60 sadalījums ir torsen quattro, bet tie arī startē ar 50/50. xdrive to dara elektroniski. pirms līkuma tie būs 0:100, ejot iekšā tie būs 20:80, ieberot grīdā līkuma vidū būs 50:50.

cik es pats ar loggeri esmu skatījies, tad uz grants xdrive ir maksimāli novirzījis 300Nm no 400Nm kopējās griezes uz priekšas tiltu, kas ir 75:25 splits. pie stūres lenķa, kas ir zem 4 grādi, jau 100% pakaļpiedziņa

TL;DR
viss labi ar xdrive, neklausies Audi autistus
Offline
rencho
23. Aug 2025, 21:24 #8697

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: X6 F16 , MB W210 E240, BMW Z3


23 Aug 2025, 20:48:32 @martins_usars rakstīja:

23 Aug 2025, 13:13:19 @rencho rakstīja:
Sanāk , ka plugin hybrid vairs nav īsti īsts xdrive? Stulbi. Skatos, jaunie 5er unīši tikai dirseļi vai plugin benz pasūtāmi .

pi

TL;DR
viss labi ar xdrive, neklausies Audi autistus


Paldies, tagad man pielēca
Offline
rencho
25. Aug 2025, 06:00 #8698

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: X6 F16 , MB W210 E240, BMW Z3

Ta vēl aktuāls jautājums par plugin (ne)lādēšanu un darba auto degvielas atskaitēm. Vai var lādēt reti un liet degvielu , degvielas atskaitē rakstot reālo degvielas patēriņu (ganjau ap 7- , pēc tam nemaksājot sodu par pārtērēto , jo CSDD datos patēŗiņu rāda 0,8 L/100km ?

[ Šo ziņu laboja rencho, 25 Aug 2025, 06:00:52 ]

Offline
Gachaans
25. Aug 2025, 09:37 #8699

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: OOOO


25 Aug 2025, 06:00:14 @rencho rakstīja:
Ta vēl aktuāls jautājums par plugin (ne)lādēšanu un darba auto degvielas atskaitēm. Vai var lādēt reti un liet degvielu , degvielas atskaitē rakstot reālo degvielas patēriņu (ganjau ap 7- , pēc tam nemaksājot sodu par pārtērēto , jo CSDD datos patēŗiņu rāda 0,8 L/100km ?


kādā makarā, tur ir izrēķināts 0,8l /100km ? cik reāli tāds dampis rij? toyotas ar saviem hibrīdiem, cik dzirdēts, rij kkur 4-5l benzīna, braucot 50% šoseja 50% pilsēta.
Offline
smudo
25. Aug 2025, 09:53 #8700

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4095

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Aug 2025, 09:37:32 @Gachaans rakstīja:

25 Aug 2025, 06:00:14 @rencho rakstīja:
Ta vēl aktuāls jautājums par plugin (ne)lādēšanu un darba auto degvielas atskaitēm. Vai var lādēt reti un liet degvielu , degvielas atskaitē rakstot reālo degvielas patēriņu (ganjau ap 7- , pēc tam nemaksājot sodu par pārtērēto , jo CSDD datos patēŗiņu rāda 0,8 L/100km ?


kādā makarā, tur ir izrēķināts 0,8l /100km ? cik reāli tāds dampis rij? toyotas ar saviem hibrīdiem, cik dzirdēts, rij kkur 4-5l benzīna, braucot 50% šoseja 50% pilsēta.


PHEViem patēriņš rēķināts ar pieņēmumu, ka braucienu veic ar pilnu bateriju hybrid režīmā, līdz ar to motors pieslēdzas tikai nosacītā testa bāņa režīmā. Tādēļ arī, piemēram, BMW XM PHEVam ar V8 uzn kombinēto jaudu 750zs un pašmasu 2,8t WLTP patēriņš ir 2,3l/100km, jo ar 56kWh nateriju mierīgā režīmā tas 70+ km var nobraukt EV režīmā. Bet ar izlādētu bateriju patēriņš būs ap 15l.

Tas viss tiek darīts tikai ar mēķi dabūt max mazus CO2 izmešus WLTP testos, jo par visu, kas ir virs 95gr/1km ir ES sodi ražotājam. Atgādināšu, ka 2,0d MHEV WLTP testā jau būs ap 110gr/km CO2, līdz ar to skaidrs, ka vidējo zem 95gr/km var dabūt tikai paralēli tirgojot EV un PHEVus. Tā kā par PHEViem ir lielas nodokļu atļaides, dēļ maziem CO2 cipariem, kas ir reāli tikai ar pilnu bateriju un īsos gabalos, tad ir loģiski valsts nedos kādas atlaides tiem, kas brauc ar PHEVu ar tukšu bateriju ICE režīmā, jo drīzā nākotnē valsts par to (pār nespēju samazināt CO2 emisijas) būs spiesta sākt maksāt sodus ES.

Vācija par to bija lielas diskusijas, ka būtu jāseko līdzi patēriņiem un jāņem nost atlaides PHEV braucējiem, kas brauc ar tukšām baterijām, bet tas viss apstājās pie tā, ka to nevar droši izsekot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo