Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kkas
28. Apr 2025, 15:15 #8281

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9874

Braucu ar: Alfu

Cik ļoti tas 48V darbojās kā hibrīds, ja salīdzina pret Toyota daudz V hibrīdu un daudz lielāku baču? Cik saprotu 48V Dacia un arī Peugeot, varbūt vēl kāds kkādu brīdi vizinās tikai uz EV, nevis tikai startē motoru.
Online
protams
28. Apr 2025, 15:20 #8282

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Mildi visi tā darbojas, gaitā izslēdz dzinēju un biš stumda, tajata pati brauc uz bačas

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
subaru
28. Apr 2025, 15:50 #8283

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10380

Braucu ar: rokām uz stūres

nē nē ... tas mild hibrīds ne sekundi nebrauc bez degvielas. pilnais hibrīds brauc (ir arī dusteri ar pilno hibrīdu, bet tie nav 4x4)

Gaitā viņu nekā baigi nejūt.

Dusteri pārdevu caur dīleri (komisijas tirdzniecībā) .. kopumā uz visu pasākumu pafisu kādus 4k
Var jau būt, ka vairs kļūdu nebūs un jaunais īpašnieks laimīgs braukās, ka tik galva kratīsies un nekādu problēmu vairs nebūs.

A par tiem remontiem ... nu kā - 24h mobilitātes garantija ir (sadarbībā ar LAMB). Piezvai, atbrauc eviks, savāc mašīnu, pie reizes sarunā nomas auto, bet tur nomas mašīnas ražotājs sedz tikai uz 3 dienām (+tās mašīnas kaut kādi paveci (10gadīgi) sūdi). Pēc 3 dienām mašīna jāatdod. Ja dilleris nav salabojis manu mašīnu, tad ir variants izdīkt no dīlera nomas auto, bet vismaz Dacia gadījumā nomas auto uz remonta laiku nenpienākas by default (nezinu kā realitātē ir citām markām un dīleriem). Tātad labākajā gadījumā dabū nomas auto, kurš no dīlera parasti ir +/- normāls .. kaut gan pilnpiedziņas krosoveru man nekad nav iedevuši

Un tagad manā gadījumā pārceļam to visu uz laukiem (stunda līdz Rīgai). Katra tā evakuatora kustība ir vismaz pa pusei papista darba diena. Tad pēc tām 3 dienām jābrauc atdot tas pirmais nomas auto. Ja dīleris rausta plecus un saka, ka nomas auto nav ko iedot (un būs pēc vēl 3 dienām), tad jājies mājās ar autobusu, kas uz manu galu iet 4 reizes dienā. Tad jājies ar autobusu uz Rīgu pēc dīlera nomas auto.

Tagad, kad sīkais jāved uz dārziņu, tad vispār bez auto nav variantu viņu tur nogādāt attiecīgi saplīsis auto uztaisa normālu bardaku.


Pie kam tās kļūdas bija
1) vnk vienā dienā nevar piedarbināt - izrādās stūres bloķēšanas bloks beigts bija (5500 km). Remontēja kādas 3-4 nedēļas
2) vnk brauvot sarkans panelis, viss deg un mirgo un stop engine. izlecu paŗbaudīju, ka motors rūc normāli, šķidrumi vietā un tos 3 km aizbraucu līdz mājām. Ātruma gan bija ierobežots uz 30 kmh (pie 8000 km laikam) - toreiz salaboja vienas dienas laikā, jo nekas nebija noticis - nometa kļūdas, kaut ko pārprogrammēja un updeitoja
3) vnk braucot atkal stop engine un viss pārējais - atkal max 30kmh līdz mājām (pie 12 000 km)
Šoreiz kaut kāds partikulu daļiņu filtra sensors čupā vai kas tāds .. remontēja kopā kādas 3 nedēļas.

Tās kļūdas pēc būtības taču nebija nekas traks un mana frustrācija noteikti būtu stipri mazāka, ja tās kļūdas būtu ar dzeltenu "go to service" paziņojumu un varētu tomēr adekvāti pabeigt nepieciešamos braukšanas manevrus un tad cik ātri iespējams apmeklēt servisu. A te kļūda tāda itkā būtu pārsists karteris, kad tiešām vairs nekāda braukšana nedrīkst notikt.

[ Šo ziņu laboja subaru, 28 Apr 2025, 16:01:13 ]

Offline
protams
28. Apr 2025, 15:54 #8284

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Nu nez, man bija X3 G01 FL maigais hibrīds un tas slēdza dzinēju un vilka ...sportā neslēdza, paralēli Volgo S90 arī tā darīja

[ Šo ziņu laboja protams, 28 Apr 2025, 15:55:03 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
versatile
28. Apr 2025, 17:35 #8285

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1413

Braucu ar:

V90cc maigais ar neko nestumda. Dzinējs atslēdzas, tikai pilnībā apstājoties.
Palīdzot uzsākt tip.
Nekādu jēgu no viņa nejūtu.
Online
Amphiney
28. Apr 2025, 19:19 #8286

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1128

Braucu ar: F11


28 Apr 2025, 15:15:21 @kkas rakstīja:
Cik ļoti tas 48V darbojās kā hibrīds, ja salīdzina pret Toyota daudz V hibrīdu un daudz lielāku baču? Cik saprotu 48V Dacia un arī Peugeot, varbūt vēl kāds kkādu brīdi vizinās tikai uz EV, nevis tikai startē motoru.

Mild un self charging hibrīdam diez gan ļoti atšķiras princips, daudz viģiki jūtubā pieejami.
Toyota gan stumjas uz prieksu ar izslègtu ICE,gan palīdz stumties uz priekšu,gan strādā ICE. Tur nav nekādu starteru, piedziņas siksnu, ne AC, ne stūres pastūzim vai udenssūknim-viss barojas no hibrīdbačas, var nobraukt 2-3km uz tās bačas,bet ne jau tur tā sāls, vairāk stumdoties pa pilsētu un reģenējot enerģiju, tas benzīna patēriņš 5-6 litri turas, nevis kā tautas auto eFkai visi 10 litri.
Offline
kkas
28. Apr 2025, 19:33 #8287

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9874

Braucu ar: Alfu

Problēma ir ka mild hybrid mārketelogi nelieto. Apraksta tādiem pasakainiem vārdiem bezmaz mauc tikai uz elektrību, vēl kkādus 50% sauc ka brauc pilsētā, bet noklusē ka mild gadījumā tas ir tandēmā ar ice. Tāpat arī yt apskatnieki sabaroti un konkrēti nepasaka. Dacia gadījumā nebiju pamanījis ka ir mild un vnk hybrid. Jo kad pētiju ko jaunu pirkt, tad šitie tikko bija iznākuši un liekas mild nemaz nebija.
Online
protams
28. Apr 2025, 20:05 #8288

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Ja atceros Volvo laikam tiešam nevilka un neslēdza dzinēju (jo 99% gadījumu izslēdzu start stop), pardoņķe, bet X3 100% vilka

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
subaru
28. Apr 2025, 21:02 #8289

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10380

Braucu ar: rokām uz stūres

nu tas mild hibrīds dacijai, vai tam pašam foresterim tikai samazina WLTP degvielas patēriņu un izmešus - attiecīgi snukāks nodoklis, smukāks cipars pie patēriņa, eiropas komisāriem prieks ... realitātē viņš noteikti kaut ko dod vairāk pilsētā, bet uz šosejas diezgan mazs ieguvums.
Offline
KasparsGr
28. Apr 2025, 21:43 #8290

Kopš: 09. Dec 2014

No: Auce

Ziņojumi: 454

Braucu ar: GTI; 330i

Jautājums kam saskarsme ar Toyota Proace City/Citroen Berlingo un pārējie tie paši kabluki ar citu nosaukumu. Nu tagad ir pāri 100k, jau 130k un ceturtā AdBlue sprausla. Tas ir izplatīti ka viņas tik īsu laiku velk? Pēdējā vispār, liekas 10-15k izvilka. Vai tur kāda cita problēma varētu būt, kuru dīleris negrib/nemāk atrast?
Offline
smudo
28. Apr 2025, 22:48 #8291

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


28 Apr 2025, 15:54:46 @protams rakstīja:
Nu nez, man bija X3 G01 FL maigais hibrīds un tas slēdza dzinēju un vilka ...sportā neslēdza, paralēli Volgo S90 arī tā darīja


G05 un G31 LCI MHEV EV režīmā nebrauc - tiek nodrošināts coasting ar izslēgtu dzinēju līdz 160kmh un paātrinoties tas EV pieslēdzas tīri simboliski, cik nu ar tiem 8-9kW var vispār pieslēgties. Tās MHEV baterijas ietilpība 0,9kWh.
Offline
protams
28. Apr 2025, 23:00 #8292

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Tak sauc kā bribi, dzinējs tiek izslēgts un brauc uz bačas..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
29. Apr 2025, 08:06 #8293

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


28 Apr 2025, 23:00:41 @protams rakstīja:
Tak sauc kā bribi, dzinējs tiek izslēgts un brauc uz bačas..


BMW MHEV coasting rezima dzineju atvieno no transmisijas un lauj auto ripot. Tie nevienā brīdī nebrauc full EV rezīmā.
Offline
protams
29. Apr 2025, 08:38 #8294

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Nu labi, ja nē tad nē pēc sajūtām likās, ka brauc pats bez iedarbināta motora un coasting taču ir "visiem" BMw jau no F laikiem

[ Šo ziņu laboja protams, 29 Apr 2025, 08:39:01 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mizx
29. Apr 2025, 12:00 #8295

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar:


29 Apr 2025, 08:06:29 @smudo rakstīja:

28 Apr 2025, 23:00:41 @protams rakstīja:
Tak sauc kā bribi, dzinējs tiek izslēgts un brauc uz bačas..


BMW MHEV coasting rezima dzineju atvieno no transmisijas un lauj auto ripot. Tie nevienā brīdī nebrauc full EV rezīmā.
Mercedes gadījumā ripojot notiek auto lādēšana, bet ar "mini bateriju" iespējams uzturēt auto kustībā arī pa šoseju attiecīgā ātrumā pietiekami daudz kilometrus, ja vien tas nav pret kalnu. Savukārt ripošanas laikā pilnīga atslēgšanās tika ieviesta jau kaut kad 70-tos, tas tak jau sen bija skaidrs, ka ripojot ar automātisko kārbu savienojums ar motoru lieki rada degvielas patēriņu. Tiešām BMW tikai tagad kaut ko tādu ieviesuši?
Offline
josi
29. Apr 2025, 13:26 #8296

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


29 Apr 2025, 12:00:22 @Mizx rakstīja:
Savukārt ripošanas laikā pilnīga atslēgšanās tika ieviesta jau kaut kad 70-tos, tas tak jau sen bija skaidrs, ka ripojot ar automātisko kārbu savienojums ar motoru lieki rada degvielas patēriņu.

Tiešām neko nejauc? Ļoti interesanti, kā 70-tajos kārba ar pilnībā hidraulisku vadību, kurai vienīgā elektriskā kēde ir kickdown slēdzis, uz savu galvu spēja izdomāt, ka tagad ir laiks ripināties?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_fir...tic_transmission

VAG'am es biju priecīgs, ka varēja atslēgt DSG coasting, tā lieta bija vairāk kaitinoša kā noderīga.
Offline
Mizx
29. Apr 2025, 16:05 #8297

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar:


29 Apr 2025, 13:26:45 @josi rakstīja:

29 Apr 2025, 12:00:22 @Mizx rakstīja:
Savukārt ripošanas laikā pilnīga atslēgšanās tika ieviesta jau kaut kad 70-tos, tas tak jau sen bija skaidrs, ka ripojot ar automātisko kārbu savienojums ar motoru lieki rada degvielas patēriņu.

Tiešām neko nejauc? Ļoti interesanti, kā 70-tajos kārba ar pilnībā hidraulisku vadību, kurai vienīgā elektriskā kēde ir kickdown slēdzis, uz savu galvu spēja izdomāt, ka tagad ir laiks ripināties?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_fir...tic_transmission

VAG'am es biju priecīgs, ka varēja atslēgt DSG coasting, tā lieta bija vairāk kaitinoša kā noderīga.

No tehniskās puses skaidrs, ka tur nebija elektronikas, bet ieviesa lai atlaižot pedāli motoram tupa nepaliek augstie apgriezieni atbilstoši kustības ātrumam — tajos laikos tomēr 3000 rpm bija normāls motora darbības režīms ap 100 km/h. Tā ka izdomāja kā labāk nomest apgriezienus vienkārši atlaižot pedāli tāpat kā straujas atlaišanas gadījumā sākas bremzēšana ar motoru, jo kārba pārmet zemākā pārnesumā. Tīra hidraulika jau arī nebija — MB kārbām vakuuma sistēma, attiecīgi kontroles elementi vairāki. Es to "pilnīga apstāšanās" biju domājis apmēram kā motora dzesēšanai ventilators ar muftu, kas saslēdzas, atslēdzas, bet tomēr fonā mazliet griežas (kaut neko lietderīgu vairs neizdara), kamēr elektriskais ventilators ir pilnībā apturams. Tas skaidrs. Pirmais solis uz elektroniku, jo sasniedzamais mērķis skaidrs.
Offline
josi
29. Apr 2025, 17:22 #8298

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


29 Apr 2025, 16:05:01 @Mizx rakstīja:
No tehniskās puses skaidrs, ka tur nebija elektronikas, bet ieviesa lai atlaižot pedāli motoram tupa nepaliek augstie apgriezieni atbilstoši kustības ātrumam — tajos laikos tomēr 3000 rpm bija normāls motora darbības režīms ap 100 km/h.

Tad jāsaka, ka to lietu izgudroja krietni agrāk un nosauca par hidrotransformatoru Viss pārējais, ko raksti, izklausās pēc zinātniskās fantastiks, nav tur nekāds vakuums minēts. Ir kāds avots tam?
Offline
edmundz
29. Apr 2025, 22:30 #8299

Kopš: 17. Oct 2004

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e46 320i, e30 320i T

var jau būt, ka es runāju par kautko citu, bet ford sierra 1990 atlaižot gāzi auto ripinās... tīri automātiskās pārnesumkārbas dizains...

29 Apr 2025, 17:22:14 @josi rakstīja:

29 Apr 2025, 16:05:01 @Mizx rakstīja:
No tehniskās puses skaidrs, ka tur nebija elektronikas, bet ieviesa lai atlaižot pedāli motoram tupa nepaliek augstie apgriezieni atbilstoši kustības ātrumam — tajos laikos tomēr 3000 rpm bija normāls motora darbības režīms ap 100 km/h.

Tad jāsaka, ka to lietu izgudroja krietni agrāk un nosauca par hidrotransformatoru Viss pārējais, ko raksti, izklausās pēc zinātniskās fantastiks, nav tur nekāds vakuums minēts. Ir kāds avots tam?

Offline
Mizx
29. Apr 2025, 22:31 #8300

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar:


29 Apr 2025, 17:22:14 @josi rakstīja:

29 Apr 2025, 16:05:01 @Mizx rakstīja:
No tehniskās puses skaidrs, ka tur nebija elektronikas, bet ieviesa lai atlaižot pedāli motoram tupa nepaliek augstie apgriezieni atbilstoši kustības ātrumam — tajos laikos tomēr 3000 rpm bija normāls motora darbības režīms ap 100 km/h.

Tad jāsaka, ka to lietu izgudroja krietni agrāk un nosauca par hidrotransformatoru Viss pārējais, ko raksti, izklausās pēc zinātniskās fantastiks, nav tur nekāds vakuums minēts. Ir kāds avots tam?

Mēs gan te piespamojam jaunu auto diskusiju... Viens avots uz ātro atrasts, stāsta, ka vairāk info viņam mājas lapā, manuālis uz 100 lapām tam visam arī esot pieejams. Vakuums nosaka kādā ātrumā attiecīgajā braukšanas režīmā būs kārba (t.sk. "neitrālais", kikdauns arī caur šo vakuuma sistēmu liek kārbai attiecīgi pārslēgties.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Mizx, 29 Apr 2025, 22:31:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo