Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Brugjis | |  Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 897
Braucu ar: Smukumu no Tukuma
|
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
| Online | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5327
Braucu ar: ♛ ♛
|
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Dzinējs tāds pats, bet paaudzes citas.
F10 550i Reliability (2010–2016, N63/N63TU Engine)
Common Issues:
High Oil Consumption – The original N63 engine (2010–2013) had excessive oil consumption, requiring frequent top-ups.
Valve Stem Seal Leaks – Oil leaks into the combustion chamber, leading to smoke and performance loss.
Timing Chain Wear – Premature wear on the timing chain guides caused failures, leading to expensive repairs.
Cooling System Issues – The hot-V turbo setup created extreme engine bay temperatures, affecting hoses, seals, and electronics.
Battery Drain & Alternator Failures – Due to BMW’s "hot soak" feature, the engine cooling system kept running after shutdown, draining the battery.
Injector & High-Pressure Fuel Pump (HPFP) Failures – Fuel system issues were common, causing rough idle and misfires.
Improvements in the N63TU (2014–2016):
BMW updated the engine (N63TU) with stronger internals, improved cooling, and better valve stem seals.
Still had some oil consumption, but it was much improved over the original N63.
Still prone to carbon buildup due to direct injection.
G30 550i Reliability (2017–2019, N63TU2 Engine)
Major Improvements:
Port + Direct Injection – Reduces carbon buildup on intake valves, improving long-term reliability.
Revised Timing Chain Design – Helps prevent premature wear issues seen in the F10.
Upgraded Valve Stem Seals & Cooling – Addresses the notorious oil consumption problems.
More Efficient Heat Management – Improved air-to-water intercoolers and better turbo cooling reduce engine bay heat stress.
Fewer Fuel System Failures – Injectors and HPFP were improved, reducing misfire issues.
Final Recommendation:
Avoid early F10 550i (2010–2013) unless fully serviced.
If considering an F10, get a 2014–2016 N63TU model.
G30 550i (2017–2019) is the better choice in terms of reliability. | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22786
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4466
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Valvetroniks dara brīnumus. Tiesa gan kāda jēga no 550i ja kāja nav smaga. no F10 550i labāk pa gabalu, bet šos G30 jau var ņemt. Tiesa gan neredzu baigo jēgu salīdzinājumā pret 540i. 540i ar maigu pieskārienu būs tā pati jauda, kas 550i, tikai daaaaaauddz vienkāršāks, uzticamāks un ekonomiskāks dzinējs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
savvy | |  Kopš: 12. Aug 2008
Ziņojumi: 235
Braucu ar: G
| Braucu ar G31 no 2020.g., ņēmu inchape ar 11k nobraukumu, tagad 135k, 530i xdrive. Par B48 nevienu sliktu vārdu nevaru teikt- visas apkopes taisītas pēc grāmatas pie dīlera tikai dzinēja eļļa gan biežāk- ik pa 10-15k mainīta (arī tikai BMW eļļa 0w30 izmantota). Motors kombinācijā ar zf 8 kārbu ir pilnīgi pietiekošs jaudas ziņā - esmu braucis gan pa bāņiem (tur 130-150 režīmā patēriņš ap 8-9l), mierīgā LV režīmā 7.0-7.5. Jaudas nevienā brīdī nešķiet, ka pietrūktu. Remonti kā tādi nav bijuši- visa piekare oriģināla nav mainīta un gan inchape video atskaitēs pēc apmeklējuma, gan csdd nekas tur pagaidām arī nav jāremontē. Ir mainīti bremžu diski 1x - arī liku oriģinālos, oem sveces pēc ražotāja grafika arī mainītas un principā bēdu nezinu. Skaņas dēļ, protams, būtu gribējis ar b58, bet toreiz nebija labu variantu. Bet nu es noteikti rekomendēju, it sevišķi ja atrodas nenobraukts eksemplārs.
08 Feb 2025, 18:24:40 @mareks22 rakstīja:
Sveiki,
Vai kādam īpašumā G30/31 jau ir bijis kādu laiku? apmēram no 2020.gada. Vai varētu iedot kādas atsauksmes par šo auto? cik viduvēji gadā sanāk iztērēt uz auto uzturēšanu, kādi dārgākie remonti ir bijuši, kam jāpievērš vairāk uzmanības, kādas slimības utt. +kādā cenu diapazonā varētu skatīties adekvātu auto, jo grūti saprast tirgu viens iet pa 17K otrs pa 25 un 30. Protams esmu apskatījies vairākas atsauksmes internetā, bet nu tur auto tiek izmantots ārzemēs un pieredze var atšķirties. Tāpēc vēlējos uzjautāt šeit, savējiem, kā ir braukt ar šo auto Latvijā.
+kā ir ar tiem motoriem? dzirdēju, ka topā esot B48, bet vai taisnība, gribēju uzzināt šeit 
Zinu, ka tādi primitīvi jautājumi, bet nu vēlos uzzināt ar ko rēķināties pirms vispār apsveru ideju iegādāties šādu auto.
[ Šo ziņu laboja savvy, 12 Feb 2025, 23:43:24 ] | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3956
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l. | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22786
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Feb 2025, 11:06:39 @smudo rakstīja:
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l.
Jā, baigi mazs. Bet nu reti ar tik vieglu kāju sanāca pabraukt, kas bija viens no iemesliem pārdot jaunāko, ne vecāko ģimenes auto. Nevar man tādu aparātu dot 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Brugjis | |  Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 897
Braucu ar: Smukumu no Tukuma
|
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.
Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?
Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?[ Šo ziņu laboja Brugjis, 13 Feb 2025, 11:13:49 ] | Online | | |
|
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22786
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.
Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?
Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?
Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot
Bet šoseja man pašam neticami liekas.
Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.
Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Brugjis | |  Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 897
Braucu ar: Smukumu no Tukuma
|
13 Feb 2025, 11:26:31 @Elviss rakstīja:
13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.
Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?
Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?
Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot
Bet šoseja man pašam neticami liekas.
Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.
Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot 
Izklausās pēc standarta V8 lielā karstuma problēmām, visas trubas ar laiku sakalst, savienojumi sāk tecēt, utt.
Pa lielam, tad jau 540i ēd to pašu, okey, pilsētā 2l varbūt mazāk būs, bet V8 kaifs to stabili nosedz. 
Paldies par info! | Online | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22786
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Feb 2025, 11:31:34 @Brugjis rakstīja:
13 Feb 2025, 11:26:31 @Elviss rakstīja:
13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.
Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?
Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?
Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot
Bet šoseja man pašam neticami liekas.
Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.
Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot 
Izklausās pēc standarta V8 lielā karstuma problēmām, visas trubas ar laiku sakalst, savienojumi sāk tecēt, utt.
Pa lielam, tad jau 540i ēd to pašu, okey, pilsētā 2l varbūt mazāk būs, bet V8 kaifs to stabili nosedz. 
Paldies par info!
Tā motortelpa ir pārbāzta un tās trubas no karstuma izbeidzas. Tas pats ir arī M motoriem.
Kaifs, protams, un vēl ir komforts, ko M5 nedod.
Tikt no viņa vaļā gan ir ļoti grūti. Tādā ziņā 540 būtu labāka izvēle.
Jaatceras vēl kasko izmaksas.[ Šo ziņu laboja Elviss, 13 Feb 2025, 11:34:38 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Output | |  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 658
Braucu ar: G20
|
13 Feb 2025, 11:06:39 @smudo rakstīja:
12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:
12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:
09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.
Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?
Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.
7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l.
Izklausās pareizi. Ar B48 (tas gan ar G20 nevis G30) uz šosejas tie 6.6 ir diezgan normāli, zemāk neesmu pūlejies dabūt. Tā ka vidēji apmēram tas 1L starpība arī ir.
Laikam tomēr +120zs ir vērti to vienu litru patēriņā  [ Šo ziņu laboja Output, 13 Feb 2025, 12:47:50 ] | Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1344
Braucu ar: skatuve viens!
| teju 3 gadi ar B48, labāk būtu ņēmis B58 vai B47. normāls motors, bet čipot gan jēgas nav  | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3956
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
13 Feb 2025, 15:32:11 @martins_usars rakstīja:
teju 3 gadi ar B48, labāk būtu ņēmis B58 vai B47. normāls motors, bet čipot gan jēgas nav 
ASV viņus čipo uz 300zs ar RON98 un 450 nm, bet saptotu, ka tur mazāks supports nekā B58 dzinējiem. BMW M130i modelī šis dzinējs nāca ar 306zs un 400nm (ar visu OPFu turklāt), bet neesmu iedziļinājies, vai tur nav cita turbīna un/vai degvielas padeve.
Es, ja nemaldos, dzirdēju Tavu bēdu stāstu no ex-foruma biedra. Interesanti būtu zināt, kas tam bija par iemeslu, bet sapratu, ka tā arī netiki skaidrībā un atgriezi visu kā bija.
| Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1344
Braucu ar: skatuve viens!
| vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3956
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks
"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.
B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.
Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.
Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.
Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.
| Offline | | |
|
Negantelis | |  Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1491
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
13 Feb 2025, 16:38:45 @smudo rakstīja:
13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks
"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.
B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.
Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.
Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.
Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.
Ja jau panesās.
Ja kādam interesē.
Man ir sekojošas daļas no 2022 gada G15
B58 Gen2 turbīna 14.000 km, pats noņēmu no dzinēja.
Pārējā apkare no motora, AC kompresors, ģenerators, vadi
2x oem B58 gen 2 stock interkūleri
Wagner evo 1 interkūlers 
INJEN vai FTP metāla chargepipe.
b58 gen2 OEM katalizators.
Ja nu kādam interesē tad droši dod ziņu. Vēl neesmu ielicis tirgošanā.
Pats tikko izgāju cauri procesam. Sākumā vajag FEMTO, pēctam MHD+ un reflex+ controlieri. Tas viss caur CAN tagad darbojas un ir Flexfuel. [ Šo ziņu laboja Negantelis, 13 Feb 2025, 18:08:36 ] | Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1344
Braucu ar: skatuve viens!
| kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8? | Offline | | |
Negantelis | |  Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1491
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
13 Feb 2025, 19:02:57 @martins_usars rakstīja:
kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8?
Baigā piša jau nav. Ja konkrētajā virsbūvē tāds būtu pieejams | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4466
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu baigā jau čakara tur nav. Viss vienkārši un ātri. Paziņa uzlika downpipe, HPFP, Pure turbo un galu galā 140i ar B58 no 100-200km/h ieskrējās precīzi 6 sekundēs pēc Dragy mērījuma. Uz stenda neuzlika, bet 600zs tur bija stabili. 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|