Online
Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: tautas auto
|
24 Jan 2025, 11:36:46 @Briize rakstīja:
Labi kungs jums taisnība ! Braukšu nākamnedēļ uz servisu visu pēc kārtas nomainīt ieguldot 5k euro ! 
Labāk jau vispār pa taisno uz šrotu. Jo kaitējums jau ir radīts un tas ir neizbēgams. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6947
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 11:37:37 @Mixzzz rakstīja:
24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA.
Tā vajadzētu būt. Iespējams, ka kaut kas nestrādā. Pašam savulaik bija pieredze ar dīzeļgeitas VW, kam pāris mēnešus pēc garantijas beigām visa ekoloģija aizgāja pa pieskari, jo ar sprauslām izrādījās problēma utt.. Tā kā garantija beigusies, tad neko, bija jālabo pašiem. Bet, ja TA būtu veikti šie mērījumi, iespējams paspētu vēl garantijas laikā aizsūtīt atpakaļ, lai visu sataisa. Kā saprotu, šis tomēr der arī kā indikators par to, ka kaut kas nav īsti labi un varētu uzķert problēmu pirms visa izplūdes sistēma pagalam. Viss slikti neiestājas pēkšņi, bet sakrājas līdz auto neiet. | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3836
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?
no šī gada vairs pat uzlīmes nav, bet tikai ieraksts csdd datu bāzē  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9829
Braucu ar: Alfu
|
24 Jan 2025, 11:37:37 @Mixzzz rakstīja:
24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA.
Kas tur traks? Auto ir iekārta un kkāds procents jauni iekārtu pēc īsa laika nestrādā kā nākas.
Te atkal kkāda kotlešu ēdaja loģika jāslēdz? tip ja mazai daļai auto daļinas ir 120 000 nevis tuvu 0, tad nakuj visi ekoloģiju un ļaujam katram auto ar 5 000 0000 daļinām, kas ir 50x vairāk indēt mūsu orgnanismu?
Ar tādu loģiku, mēs nekad freona gāzi nebūtu ierobezojuši un tagad sēdētu bunkuros bez ozona slāņa  | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3836
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 11:34:44 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:29:15 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 11:22:26 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:19:41 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti ! 
tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?
Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.
Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?! 
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā... 
piedod, es lasu sho un saprotu - tas ir PIZDJEC!
kaut kaada wtf sajuuta.
pasaki, kam jaanotiek, lai tu speetu aptvert, ka MP nav NEKAADS sakars ar kveepiem! Taas ir NEREDZAMAS, BEZ smakas, BEZ kraasas.
Tev TA sameera lielu sho daljinju apjomu, tu aicini skatiit izpuuteeja galus
Nee, piedod, kaut arii dumums neesot lipiigs, es neteereeshu ne sekundi savas dziives komunicejot ar ljoti dumu cilveeku. Piedod par tieshumu.
Jā ļoti iespējams ir tā ka tu saki, bet tiešām ir tā ka stāvot aiz mana auto, kad dzinējs ir uzsilis tur laukā nenāk nekas, reizēm varbūt kāds kondensāta tvaiks no adblue šķidruma pārstrādes. Tas kas man nav saprotams, ka tu manu auto noliec kā lielāko draudu sabiedrības veselībai, ka pa ielām masveidā vizinās visadi kadri ar veciem dīzeļbembjiem, kuriem ir downpipe un laukā nāk tāds melnu kvēpu mākonis, ka cauri nevar redzēt, bet lūk tas lielais drauds ir mans G30 ar savām 144000/cm3 smalkajām izplūdes gāzu daļiņām - attopies draugs ! Un jā ja vajadzēs, visu samainīšu un saremontēšu ar jaunām oriģinālām detaļām, neko laukā neravēšu ! Paldies par diskusiju ! 
diemzheel, te ir globaalas probleemas ar uztveri. piedod, taa ir probleema, bet tava.
tiem, kas te ntos gadus neklausaas manos monologos:
a. vecajiem/neDI dirseljiem ir daudz mazaak MP.
b. kaa jau mineeju - kvepiem/dumiem nav NEKAADS sakars ar MP. Veel vairaak - melni duumi noziimee samazinaatu skaabeklja daudzumu/truukumu. Shaados apstakljos MP veidojas mazak kaa pie liesa maisiijuma.
c. un nobeigumaa - biidiit strelkas uz citiem, kad MP vispirms jau nonaak pasha nopistenja salonaa - tur vairs nav veerts vispaar runaat. Tas ir bezjeedziigi.
ko nozīmē, ka vecākiem dīzeļiem ir daudz mazāk MP?
tepat bija diskusija/video kaut kur, kur 4. golfam mērīja MP un bija 4 miljoni vai kas tāds - apmēram tik pat daudz, cik tam a6 no video ar izravētu filtru.
tik smalki neesmu iedziļinājies, bet neticu, ka veci dīzeļi ir ekoloģiskāki vai mazāk kaitīgi. Jā, varbūt MP jaunam tajā laikā bija mazāk, kā mūsdienu dīzelim jaunam bez filtriem, bet ne jau mazāk kaitīgs par jaunu ar visu strādājošu | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16762
Braucu ar:
| interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16762
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 12:16:33 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 12:14:11 @uldens1 rakstīja:
interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam
muusdieniigi benziinieki bez DPF iekljaujas E6. Ja nav defektu, protams. E6+ liek OPF, jo taa iekljaushanaas ir uz robezhas. Jebkuraa gadiijumaa - bez DPF/OPF benziins MP izpratnee ir BUUTISKI nekaitiigaaks. Desmitiem/simtiem reizhu. OPF efektivitaate/nepiecieshamaa arii daudz mazaaka kaa DPF.
Šo es saprotu,bet man interesē realitātē ka izskatās piemēram 2.0 benzīnieka mērijumi vs 2.0d mērījumi | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 865
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Diemzheel DPF filtrs visbiezhaak izraisa vairaak veezi un plaushu slimiibas nekaa braukshana ar izgrieztu filtru.
Lai finanseetu 5000 eur veertu DPF ik peec 5 gadiem, auto iipashniekam ir jaavelta papildus darba stundas potenciaali biistamaa darba videe - piemeeram kokapstraades ruupnieciibaa elpojot kancerogeenas zaagja skaidas, celja buuvee pikja tvaikus utt. | Offline | | |
|
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16762
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 12:25:26 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 12:19:11 @uldens1 rakstīja:
24 Jan 2025, 12:16:33 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 12:14:11 @uldens1 rakstīja:
interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam
muusdieniigi benziinieki bez DPF iekljaujas E6. Ja nav defektu, protams. E6+ liek OPF, jo taa iekljaushanaas ir uz robezhas. Jebkuraa gadiijumaa - bez DPF/OPF benziins MP izpratnee ir BUUTISKI nekaitiigaaks. Desmitiem/simtiem reizhu. OPF efektivitaate/nepiecieshamaa arii daudz mazaaka kaa DPF.
Šo es saprotu,bet man interesē realitātē ka izskatās piemēram 2.0 benzīnieka mērijumi vs 2.0d mērījumi
Realitaatee kam? 1 auto? Tur var buut dajebkas. Aizbrauc,nomeeri. Kaut pie krieviem...
Nē man interesē vidējais lietotais auto,es apsveru nākamo pirkt benzīnu,vajag argumetus par labu benzīnam | Offline | | |
atrabotka | |  Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
Likums attiecas uz >2013 reģistrācijas gadu. Izgrieztie visvairāk kāreiz no 2004-2013  | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16762
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 12:30:17 @atrabotka rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
Likums attiecas uz >2013 reģistrācijas gadu. Izgrieztie visvairāk kāreiz no 2004-2013 
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF | Offline | | |
atrabotka | |  Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 12:34:21 @uldens1 rakstīja:
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF
Protams, protams. Vienkārši tā uzrakstīja, ka tagad pēc jaunajām prasībām gaiss smaržos tikai pēc jasmīniem... Ilgi vēl tie vecie dīzeļi vagos mūsu ceļus kamēr nomirs dabīgā nāvē.[ Šo ziņu laboja atrabotka, 24 Jan 2025, 13:06:24 ] | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
24 Jan 2025, 13:05:53 @atrabotka rakstīja:
24 Jan 2025, 12:34:21 @uldens1 rakstīja:
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF
Protams, protams. Vienkārši tā uzrakstīja, ka tagad pēc jaunajām prasībām gaiss smaržos tikai pēc jasmīniem... Ilgi vēl tie vecie dīzeļi vagos mūsu ceļus kamēr nomirs dabīgā nāvē.
Nu hvz cik ilgi bez naudas var uzturēt braucošu BMW no kāda 2003 gada, kad nāca visi E60, E70 utt.
Viņus jau bija grūti uzturēt ar naudu, ka tikko iznāca 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 91
Braucu ar: 535D 2013 370HP
| Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3836
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 91
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit? | Offline | | |
|
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: tautas auto
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Tā jau būs Kaspiča problēma.
Bet nav ne pirmā, ne pēdējā reize, kad Kaspičš ir izvēlējies "ciešanu" ceļu. Arī iepriekš gadiem pārvietojās ar E60 ar benzīna motoru un sagrūda tur krietni lielu summu. | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5196
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Jā, N57 gan ir lielisks dzinējs, aprautas šāles, problēmas ar kloķenēm, plīstošas ķēdes, EGR, sprauslas, sūkņi, skriemeļi, dpf, Adblue bākas un citi "rashodņiki" Pat powera mehi saka, ka tas dzinējs ir pēdējais sūds, bet nu dažiem šeit gadus atpakaļ arī topā bija kastrēt dīzeļus, lai dzinējs labāk "elpo" un slavēt to.[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 14:36:14 ] | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3928
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.
To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.
| Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 91
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 14:33:06 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.
To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.
Nu pats atbildeji, nevienam tads suds nav vajadzigs, tapec tirgu tadu nav.. Ekonomisks labi iet ne nu ja kapremontu uztaisa tad ticu ka tas darbojas. Neviens ar tadiem nebrauc, nevienam nav pieredze uz galda ka tas motors darbojas vairak par paris teikumiem internetos un piedod, varam vel padiskutet par duramax / cummins dizeliem, jeb lietam kas nav aktualas latvija, kamer videjais cilveks brauks ar ko citu. Galu gala visi ir tik aroganti gudri bet tapat neviens man nepalidzeja ieteikt ar servisu atgazem 535D F10. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|