Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
crime
17. Jan 2025, 19:13 #741

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8585

Braucu ar: m635csi

janka salīdzina kkadu sūkņa dīzeli, vai labākajā gadījumā pumpedūzi, ar modernu commonrail dīzeli un filozofē par to radītajām mp
Offline
kkas
17. Jan 2025, 19:21 #742

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9495

Braucu ar: Alfu

Pēc šīs dienas video liekas ka krieviņš visus gadu vnk vazāja aiz deguna. 3 auto un daļinas kosmosā, ar visām savām brīvgaitas čipošanām, viņa paša brīnumu degvielu. Mērījumi vispār lēkā pa miljoniem, turklāt dažādiem auto.Tip sataisīja volvo, no miljons 600 uz 750k. Aizbrauc uz csdd tur divi miljoni, atbrauc pie sevis 1.5 miljons. Un visam pa virsu CSDD aparāts +- 500k vairāk samērija, kā viņa sertificētais aparāts es tik nepiefiksēju vai visiem 3 auto vairāk samērija vai vienam.
Iepriekš gan viņš rādija un pat mērija, ka normā varēšot mierīgi ielīst, esot tik daudz mērijis, utt...
Offline
Mixzzz
17. Jan 2025, 23:20 #743

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2862

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Jan 2025, 19:21:53 @kkas rakstīja:
Pēc šīs dienas video liekas ka krieviņš visus gadu vnk vazāja aiz deguna. 3 auto un daļinas kosmosā, ar visām savām brīvgaitas čipošanām, viņa paša brīnumu degvielu. Mērījumi vispār lēkā pa miljoniem, turklāt dažādiem auto.Tip sataisīja volvo, no miljons 600 uz 750k. Aizbrauc uz csdd tur divi miljoni, atbrauc pie sevis 1.5 miljons. Un visam pa virsu CSDD aparāts +- 500k vairāk samērija, kā viņa sertificētais aparāts es tik nepiefiksēju vai visiem 3 auto vairāk samērija vai vienam.
Iepriekš gan viņš rādija un pat mērija, ka normā varēšot mierīgi ielīst, esot tik daudz mērijis, utt...
Tavu brīnumu
Offline
RolandsK
17. Jan 2025, 23:23 #744

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Normāls pārsteigums džekam Interesantākais, kāpēc rādījumi tik radikāli atšķiras.
Jebkurā gadījumā pirms pērk dīzeļauto, jādzen uz CSDD mērīt daļiņas. Ja pārdevējs nepiekrīt - PN.

[ Šo ziņu laboja RolandsK, 17 Jan 2025, 23:24:57 ]

Offline
HiJaCKeR
17. Jan 2025, 23:24 #745

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i

kāds bija rakstījis,ka tas aparāts kas ir CSDD, ir precīzāks
Offline
Locis
18. Jan 2025, 00:15 #746

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11299

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


15 Jan 2025, 23:48:32 @smilee45 rakstīja:
Arī līdzīgi kā citi, plānoju ielikt atpakaļ dpf orģinālo lietotu.Tur liela jezga ir atjaunot auto softu, lai atkal dpf reģenerācija notiktu? egr, gan labprāt paturētu atslēgtu.
bmw ar b sērijas dzinēju.


B sērija ,tas jau laikam kaut kāds G paaudzes BMW ,tādu laikam vēl uz ielas kastrētu nebiju sastapis..
Offline
Amphiney
18. Jan 2025, 08:34 #747

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1057

Braucu ar: F11

B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Offline
smilee45
18. Jan 2025, 13:34 #748

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1024

Braucu ar:


18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 14:59 #749

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7458

Braucu ar:


18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 18 Jan 2025, 15:03:50 ]

Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 15:33 #750

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

550D
Offline
smilee45
18. Jan 2025, 16:33 #751

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1024

Braucu ar:


18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru
Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 16:40 #752

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 16:33:34 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru

tā kāds dara
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 18:32 #753

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7458

Braucu ar:


18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D


No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām
Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 18:41 #754

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 18:32:03 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D


No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām

jāpērk auto ar mazu noskrējienu. tiem B47 ir visas tās pašas problēmas kas N47.
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 18:58 #755

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7458

Braucu ar:

Kādas tās ir? Nu izņemot jau par standartu kļuvušo ķēžu maiņu un dpf vecuma problēmas
Offline
Bullis
18. Jan 2025, 19:13 #756

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2446

Braucu ar:

Fku vari pirkt ja tev kabatā ir lieki kādi 5k un tu esi gatavs, ka viņa jebkurā brīdī var tev paprasīt investīcijas, ja liekas naudas nav, vari nesapņot, skaties labāk kādu E sēriju ar čuguna bloku.
Offline
K_K
24. Jan 2025, 09:24 #757

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

ja viņš izpildītu pāris lab.darbus fizikā, iespējams, ka jautājumu būtu mazāk.
Offline
smudo
24. Jan 2025, 09:37 #758

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3752

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 09:43 #759

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16404

Braucu ar:

resnais no tā ka TA varēs iziet bez filtriem,nonācis līdz ''vsegda možna podkiņit fiļtr''
Offline
Briize
24. Jan 2025, 09:50 #760

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 722

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.

Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.

[ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 09:51:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo