Online
Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1126
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
+88 | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
Nu es no video saprotu, ka pagaidām vienīgais variants ir piemontēt to DPF uz skates laiku, jo viņam apčakarēt tomēr nesanāca, kā sākumā varēja likties.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3930
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.
Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Jan 2025, 10:33:08 ] | Offline | | |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1126
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+? | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3836
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem[ Šo ziņu laboja RaL, 24 Jan 2025, 10:33:06 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5196
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 10:30:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem
Es neizslēdzu iespēju, ka CSDD kārtīgi praksē notestēs šo sistēmu un nākamajos gados varētu arī ieviest šīs prasības attiecībā uz vecākiem auto, it īpaši, ja kāds aizies publiski ar šādu iniciatīvu. Man būtu grūti iedomāties CSDD/SM pretargumentus, kāpēc nemerīt šādiem auto cietās daļiņas, ja tām no rūpnīcas jabūt aprīkotiem ar šiem filtriem. Tas, ka īpašnieki nevar atļauties savest savus auto kārtībā nav arguments, tad ļaujam arī braukt ar nodilušām riepām, cauriem sliekšņiem utt.[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 10:42:07 ] | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
24 Jan 2025, 10:39:03 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:13 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.
Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.
kaapeec neattiecas paarbaude?
elementaari.
kameer citaas valstiis [pat leishos] saprata, ka MP indee plaushas un jau sen strikti bija nolemts, ka MP kontrolees, pie mums visi izlikaas, ka mums plaushas ir ar muuzha garantiju.
Atieciigi, sheit saveda simtus tuukstoshu nopistenju, kam vien vareeja, izraveeja tos DPF.
Un tagad iedomaajamies - gada laikaa 300.000 mashiinaam jaauzstaada DPF.
a. neviens pat sarazhot nespeej;
b. no aprites/budzeta uz eksportu aiziet kaadi 100mil EUR, piedevaam, skarbi lielaakaa dalja - iisterminja risinaajums, jo tiek likti ''analogi'';
c. veel kaadi 100mil aizpeld par sprauslam, u.c. suudiem;
d. servisi - straadaa 24/7, pilniigaa melnajaa;
e. nenormaali zelj/plaukst kreisie kantori, kas uz skati liek kaut kaadus pagaidu DPF;
f. kapeikpishi no visiem regjioniem pulceejas pie saJmes, lai sistu logus ar akmenjiem, jo vinjiem neljauj cieniijami apspraagt.
Mees visi kopaa izveeleejaamies saindeet savas un savu beernu plaushas.
Un par teemu - nav nekas traks.
Peedeejos paardesmit gados smeekjeetaaju skaits ir nokrities NTAAS reizes.
Tajaa pat laikaa - plaushu veezis [gan relatiivi pret citiem veezha veidiem, gan absoluutajos ciparos] tikai kaapj. Nez gan, kaapeec.
Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.
Bet nu par kvēpiem tas skaidrs, ka viņi ir daudz un nekur nepazūd.
-----------------

RT Translations | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6947
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 10:39:30 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 10:21:47 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
gribētos jau ātrāk, bet nu arī šo skaits pakāpeniski samazināsies dēļ vecuma/avārijām utt. Šai vecuma grupai rezultātus gan jau varēs sākt redzēt pēc gadiem 5. Ja vēl ņem vērā visus ražotos pēc 2013, kam mēra daļiņas un rezultātiem jāatbilst nākmgad/aiznākamo gad (ja uz 2 gadiem skate), tad uzlabojumus vajadzētu varēt izjust pēc 2 -3 gadiem
Es neizslēdzu iespēju, ka CSDD kārtīgi praksē notestēs šo sistēmu un nākamajos gados varētu arī ieviest šīs prasības attiecībā uz vecākiem auto, it īpaši, ja kāds aizies publiski ar šādu iniciatīvu. Man būtu grūti iedomāties CSDD/SM pretargumentus, kāpēc nemerīt šādiem auto cietās daļiņas, ja tām no rūpnīcas jabūt aprīkotiem ar šiem filtriem. Tas, ka īpašnieki nevar atļauties savest savus auto kārtībā nav arguments, tad ļaujam arī braukt ar nodilušām riepām, cauriem sliekšņiem utt.
Tiem citiem jau tūlīt būs VS statuss, kamēr noteikumus ieviesīs, uzliks pārejas termiņu utt.. Tā ka daļai dīzeļu vilciens jau ir aizbraucis. Cīnīties vajadzēja iepriekš, tagad jau par vēlu ieviest noteikumus 2007. gada auto. | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti !  [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:04:11 ] | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9829
Braucu ar: Alfu
|
24 Jan 2025, 10:29:34 @Elviss rakstīja:
24 Jan 2025, 10:24:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
Nu es no video saprotu, ka pagaidām vienīgais variants ir piemontēt to DPF uz skates laiku, jo viņam apčakarēt tomēr nesanāca, kā sākumā varēja likties.
Jā, gadu viņš tirsa un rādija/mērija, ka sačipos brīvgaitu, ielies mydiesel vai piedevu un daļiņas būs zem miljona.
CSDD iekārta laikam vidēji par 250 00 daļiņām vairāk rādija kā viņa cita brenda sertificētā iekārta. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 10:30:24 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+?
Man jau laikam nav jēga šeit rakstīt, ka to auto no visiem galiem esmu pārbaudījis attiecībā uz nobraukumu un tas ir oriģināls, tāpat te powers savās labākajās tradīcijas bļaus, ja tītenis ar 500k km noskrējienu...  [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:12:41 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5196
Braucu ar: cieņu
| Tiem, kas jautā kāpēc CSDD un Mk noteikumi nosaka, ka mēra auto tikai no 2013.gada.
Eiropas komisija ir izstrādājusi vadlīnijas un metodoloģiju par daļiņu skaita mērīšanu ar kompresijaizdedzes motoriem aprīkotu transportlīdzekļu periodiskās tehniskās apskates vajadzībām.
No Vadlīnijām:
"Tā kā šo vadlīniju piemērojamība nav pārbaudīta transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar dzirksteļaizdedzes motoriem, vadlīniju darbības joma būtu jāattiecina tikai uz transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar kompresijaizdedzes motoriem un kam tipa apstiprinājumā ir noteikta cieto daļiņu skaita robeža. Tie ir mazas noslodzes, ar dīzeļdegvielu darbināmi transportlīdzekļi, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2013. gada 1. janvāri (Euro 5b un jaunāki) (3), un lielas noslodzes, ar dīzeļdegvielu darbināmi transportlīdzekļi, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2014. gada 1. janvāri (Euro VI un jaunāki)".[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 11:15:57 ] | Offline | | |
Frostijs | |  Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 634
Braucu ar:
| Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē.. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti ! 
tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?
Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.
Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?! 
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā...  [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:20:12 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 11:12:14 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:07:14 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:24 @Amphiney rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+?
Man jau laikam nav jēga šeit rakstīt, ka to auto no visiem galiem esmu pārbaudījis attiecībā uz nobraukumu un tas ir oriģināls, tāpat te powers savās labākajās tradīcijas bļays, ja tītenis ar 500k km noskrējienu... 
viiri, meegjinam saprast:
a. auto ar videejo 60km/h pie 60kkm nobraukuma buus 1000 motorstundas;
b. auto ar videjo 15km/h pie 60kkm nobraukuma buus 4000 motorstundas;
c. auto, kas braucis pa banjiem, ar korekti straadajoshu dzineju - teoreetiski [ar pamazu iespeejamiibu] DPF var buut labaa tehniskaa kaartiibaa pie tiem 190kkm. Ja auto ir bijushas sprauslu probleemas, kaut termostats nestraaadaajosh, kaut nepareizs braukshanas profils, tas DPF buus izdemoleets jau pie 50...100kkm.
No shaada aspekta - peerkot jaaskata diizels nevis ar mazu nobraukumu, bet lielu videejo aatrumu/mazam motorstundaam un labu DPF [labs noziimee - MP reizes 100+ zem tresholda].
Jā par šo pilnība piekrītu !  | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 11:22:26 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:19:41 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.
apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.
Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti ! 
tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?
Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.
Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?! 
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā... 
piedod, es lasu sho un saprotu - tas ir PIZDJEC!
kaut kaada wtf sajuuta.
pasaki, kam jaanotiek, lai tu speetu aptvert, ka MP nav NEKAADS sakars ar kveepiem! Taas ir NEREDZAMAS, BEZ smakas, BEZ kraasas.
Tev TA sameera lielu sho daljinju apjomu, tu aicini skatiit izpuuteeja galus
Nee, piedod, kaut arii dumums neesot lipiigs, es neteereeshu ne sekundi savas dziives komunicejot ar ljoti dumu cilveeku. Piedod par tieshumu.
Jā ļoti iespējams ir tā ka tu saki, bet tiešām ir tā ka stāvot aiz mana auto, kad dzinējs ir uzsilis tur laukā nenāk nekas, reizēm varbūt kāds kondensāta tvaiks no adblue šķidruma pārstrādes. Tas kas man nav saprotams, ka tu manu auto noliec kā lielāko draudu sabiedrības veselībai, ka pa ielām masveidā vizinās visadi kadri ar veciem dīzeļbembjiem, kuriem ir downpipe un laukā nāk tāds melnu kvēpu mākonis, ka cauri nevar redzēt, bet lūk tas lielais drauds ir mans G30 ar savām 144000/cm3 smalkajām izplūdes gāzu daļiņām - attopies draugs ! Un jā ja vajadzēs, visu samainīšu un saremontēšu ar jaunām oriģinālām detaļām, neko laukā neravēšu ! Paldies par diskusiju !  [ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:30:14 ] | Offline | | |
|
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: tautas auto
| Kā jau gaidāms, Kaspich jau kārtējo reizi atmetās. Es saprotu, ka vēlies būt Robins Huds un glābt pasauli no indīgajām MP daļiņām, bet risinājums nebūs tik vienkāršs kā tu to iedomājies. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2961
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Jan 2025, 10:45:14 @Elviss rakstīja:
24 Jan 2025, 10:39:03 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 10:30:13 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.
Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.
kaapeec neattiecas paarbaude?
elementaari.
kameer citaas valstiis [pat leishos] saprata, ka MP indee plaushas un jau sen strikti bija nolemts, ka MP kontrolees, pie mums visi izlikaas, ka mums plaushas ir ar muuzha garantiju.
Atieciigi, sheit saveda simtus tuukstoshu nopistenju, kam vien vareeja, izraveeja tos DPF.
Un tagad iedomaajamies - gada laikaa 300.000 mashiinaam jaauzstaada DPF.
a. neviens pat sarazhot nespeej;
b. no aprites/budzeta uz eksportu aiziet kaadi 100mil EUR, piedevaam, skarbi lielaakaa dalja - iisterminja risinaajums, jo tiek likti ''analogi'';
c. veel kaadi 100mil aizpeld par sprauslam, u.c. suudiem;
d. servisi - straadaa 24/7, pilniigaa melnajaa;
e. nenormaali zelj/plaukst kreisie kantori, kas uz skati liek kaut kaadus pagaidu DPF;
f. kapeikpishi no visiem regjioniem pulceejas pie saJmes, lai sistu logus ar akmenjiem, jo vinjiem neljauj cieniijami apspraagt.
Mees visi kopaa izveeleejaamies saindeet savas un savu beernu plaushas.
Un par teemu - nav nekas traks.
Peedeejos paardesmit gados smeekjeetaaju skaits ir nokrities NTAAS reizes.
Tajaa pat laikaa - plaushu veezis [gan relatiivi pret citiem veezha veidiem, gan absoluutajos ciparos] tikai kaapj. Nez gan, kaapeec.
Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.
Gribi pamatot savu domu graudu? Kas tieši viņos ir sliktāks? Kkā pētījumos uzpeld tas, ka tieši 90-95% mazāk kaitīgs(nejaukt ar nekaitīgs). | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
| Labi kungs jums taisnība ! Braukšu nākamnedēļ uz servisu visu pēc kārtas nomainīt ieguldot 5k euro !  | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2961
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|