Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
jurulis | | Kopš: 28. Jul 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 219
Braucu ar: DD
|
17 Jan 2025, 12:55:11 @hrjaz rakstīja:
17 Jan 2025, 08:52:06 @jurulis rakstīja:
Mērījums 1000
W205 300k noskrējis.
1000k vai 1k?
1k  | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20437
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
17 Jan 2025, 13:05:21 @Elviss rakstīja:
Kas ar čipotājiem tagad būs?
DPF ravētāji tagad reizi gadā, pirms TA, mauks piečipotājiem, lies speciālu šļuru bākā, "čipos", ies TA un tad čipos atpakaļ. 
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22676
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Bet nu es saprotu, ka čipots vairāk neizies skati?!
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Gestus | |  Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: Paseratti
|
17 Jan 2025, 13:18:10 @Elviss rakstīja:
Bet nu es saprotu, ka čipots vairāk neizies skati?!
Es domāju, ka neizies tiem ka dpf off, ja tikai čipots, tad domāju, ka normās iekļausies, ne jau vienmēr čips nozīmē melnu mākoni no izpūtējiem.
Problēma jau būs dpf off + čips | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7082
Braucu ar: E34
|
17 Jan 2025, 13:18:10 @Elviss rakstīja:
Bet nu es saprotu, ka čipots vairāk neizies skati?!
Ja var veikt korekcijas ECU tad jau var palaist arī virtuālo orižinal softu  | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jan 2025, 13:18:10 @Elviss rakstīja:
Bet nu es saprotu, ka čipots vairāk neizies skati?!
Ja DPF vietā un pilda funkciju, tad čips nekādi neieteimēs mērījumus, kuri, turklāt tiek viekti tukšgaitā. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jan 2025, 13:13:28 @jurulis rakstīja:
17 Jan 2025, 12:55:11 @hrjaz rakstīja:
17 Jan 2025, 08:52:06 @jurulis rakstīja:
Mērījums 1000
W205 300k noskrējis.
1000k vai 1k?
1k 
Piepildās mani empīriskie novērojumi un iepriekš šajā čatā komentētais, ka filtri var pildīt savu funkciju arī pēc 200k km, kamēr režģis ir vesels. Pelni režģī, kas ar laiku tur nenovēršami rodas, ietekmē "tikai" dzinēja darbību, bet to var monitorēt caur OBD, sekojot brīdim, kad pretspiediens kļūst kritisks. Liela daļa DPFu gan jau tiek nobeigti dēļ kādiem diznēja defektiem degvielas sistēmā, termstatos, palielināta eļļas patēriņa dēļ vai dēļ nepiemērota auto ekspluatācijas režīma. | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20437
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
17 Jan 2025, 13:45:20 @smudo rakstīja:
17 Jan 2025, 13:18:10 @Elviss rakstīja:
Bet nu es saprotu, ka čipots vairāk neizies skati?!
Ja DPF vietā un pilda funkciju, tad čips nekādi neieteimēs mērījumus, kuri, turklāt tiek viekti tukšgaitā.
Tieši tā!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
|
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| pie dpf čiņītāja krieviņa ir video, kur 4.golfam mērīja atgāzes un cietās daļiņas.
Ja standartā ar random degvielu bija 10 milj cieto daļiņu un 1.2 dūmainība, tad ar neste my diesel nodzina uz 3 milj daļiņām un 0.6 atgāzēm.
Laba degviela arī daudz ko dod. Neaizmirstam, ka 4.golfam nav dpf. | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| Otrā labākā degviela cietām daļiņām bija neste pro dīzelis un circle k, virši arī nebija slikti. Kaut kas ap 5-6 milj. visām. | Offline | | |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: F11
| Pavisam cits dzinējs tam 4. golfam | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| tak ļogiski, ka cits.
Ja tam sū...vecajam dinozauru dzinējam var dabūt 3 milj, tad jaunajiem un ar pat beigtu dpf tajā 1 milj. iekļauties kā 2 pirkstus apmīzt. | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4775
Braucu ar: BMW E90 330i
|
17 Jan 2025, 18:57:16 @Janis_Janis rakstīja:
tak ļogiski, ka cits.
Ja tam sū...vecajam dinozauru dzinējam var dabūt 3 milj, tad jaunajiem un ar pat beigtu dpf tajā 1 milj. iekļauties kā 2 pirkstus apmīzt.
nav tā, ka tiem vecajiem ir mazāk mikrodaliņu ? | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jan 2025, 18:55:12 @Janis_Janis rakstīja:
Otrā labākā degviela cietām daļiņām bija neste pro dīzelis un circle k, virši arī nebija slikti. Kaut kas ap 5-6 milj. visām.
NesteMy ir tīrs HVO dīzelis (Hydrotreated vegetable oil), jeb tā sauktais otrās paaudzes biodīzelis. Savukārt Neste Pro un CirkleK D miles+ ir parastais dīzelis, kam piejaukts HVO (parasti 7-15% apmērā). HVO viens no plusiem ir tas, ka tam sadegot, rodas mazāk kvēpu un līdz ar to MP. | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8673
Braucu ar: m635csi
| janka salīdzina kkadu sūkņa dīzeli, vai labākajā gadījumā pumpedūzi, ar modernu commonrail dīzeli un filozofē par to radītajām mp  | Online | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9778
Braucu ar: Alfu
| Pēc šīs dienas video liekas ka krieviņš visus gadu vnk vazāja aiz deguna. 3 auto un daļinas kosmosā, ar visām savām brīvgaitas čipošanām, viņa paša brīnumu degvielu. Mērījumi vispār lēkā pa miljoniem, turklāt dažādiem auto.Tip sataisīja volvo, no miljons 600 uz 750k. Aizbrauc uz csdd tur divi miljoni, atbrauc pie sevis 1.5 miljons. Un visam pa virsu CSDD aparāts +- 500k vairāk samērija, kā viņa sertificētais aparāts es tik nepiefiksēju vai visiem 3 auto vairāk samērija vai vienam.
Iepriekš gan viņš rādija un pat mērija, ka normā varēšot mierīgi ielīst, esot tik daudz mērijis, utt... | Offline | | |
|
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2942
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Jan 2025, 19:21:53 @kkas rakstīja:
Pēc šīs dienas video liekas ka krieviņš visus gadu vnk vazāja aiz deguna. 3 auto un daļinas kosmosā, ar visām savām brīvgaitas čipošanām, viņa paša brīnumu degvielu. Mērījumi vispār lēkā pa miljoniem, turklāt dažādiem auto.Tip sataisīja volvo, no miljons 600 uz 750k. Aizbrauc uz csdd tur divi miljoni, atbrauc pie sevis 1.5 miljons. Un visam pa virsu CSDD aparāts +- 500k vairāk samērija, kā viņa sertificētais aparāts es tik nepiefiksēju vai visiem 3 auto vairāk samērija vai vienam.
Iepriekš gan viņš rādija un pat mērija, ka normā varēšot mierīgi ielīst, esot tik daudz mērijis, utt...
Tavu brīnumu  | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3601
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Normāls pārsteigums džekam Interesantākais, kāpēc rādījumi tik radikāli atšķiras.
Jebkurā gadījumā pirms pērk dīzeļauto, jādzen uz CSDD mērīt daļiņas. Ja pārdevējs nepiekrīt - PN.[ Šo ziņu laboja RolandsK, 17 Jan 2025, 23:24:57 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4775
Braucu ar: BMW E90 330i
| kāds bija rakstījis,ka tas aparāts kas ir CSDD, ir precīzāks | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
15 Jan 2025, 23:48:32 @smilee45 rakstīja:
Arī līdzīgi kā citi, plānoju ielikt atpakaļ dpf orģinālo lietotu.Tur liela jezga ir atjaunot auto softu, lai atkal dpf reģenerācija notiktu? egr, gan labprāt paturētu atslēgtu.
bmw ar b sērijas dzinēju. 
B sērija ,tas jau laikam kaut kāds G paaudzes BMW ,tādu laikam vēl uz ielas kastrētu nebiju sastapis.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|