Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
envy
14. May 2025, 16:42 #6661

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: TFSIe


14 May 2025, 16:04:10 @protams rakstīja:

14 May 2025, 15:51:05 @AiwaShuraLLP rakstīja:

14 May 2025, 15:46:16 @Mizx rakstīja:

14 May 2025, 15:06:58 @protams rakstīja:
Ir kāds kurš brauc ar EV, bet dzīvo pilsētā un lādē kad un kur pagadās?
Veho teica, ka viņi šādus cenšoties atrunāt no EV iegādes. Iesakot tikai tiem, kam iespēja lādēt privātmājā vai darbā, bet nepiedāvā tiem, kas dzīvo dzīvokļos jebkādās daudzstāvenēs. Arguments vienkāršs — viņiem nevajag lai klientam ir slikta pieredze ar uzlādēm, lai klients neapmierināts, varbūt sagrib ātrāk tikt no auto vaļā, attiecīgi par zemāku cenu un ja tādu klientu kļūst vairāk, tad vēl visu lietoto MB EV tirgu Latvijā sačakarē ar zemām cenām. Tā ka piedāvā tikai tiem, kas var sev nodrošināt personīgu uzlādi, nevis paļauties uz koplietojamiem variantiem.


par kaadu slktu pieredzi ir runa? manaa daudzdziivoklu maajaa ir kaadas 4-5 privaataas rozetes uzliktas, liidz pat 22kw, neviens nesuudzas.

Nu jā, vienai uzlādei mēnesī iespringuma nav
Skaidrs, danke, neder

Lādē kaut katru dienu, tā vispār nav problēma. ja vien pastaigas attālumā no tavas bāzes vietas (offiss, mājoklis) ir lādētājs. šobrīd tā vispār vairs nav problēma. elektrum tīklā uzlāde maksā 0.20 eur, kas ir tāpat kā mājās, bez paneļiem.
manuprāt, vismaz Rīgā, ir pienācis tas brīdis, ka EV vairs nesagādā vispār nekādu grūtību.
Offline
envy
14. May 2025, 16:43 #6662

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: TFSIe


14 May 2025, 16:22:01 @Mizx rakstīja:Protams, vari pieteikties darbā Mercedes-Benz un uzlabot viņu EV pārdošanas rādītājus. Pasaki cilvēkam, kas nopircis auto par 100k EUR, ka viņam jābraukā kaut vai ap kvartālu meklējot brīvas uzlādes iespējas.


tam cilvēkam pašam tas būtu jāsaprot, pirms, viņš ienāk salonā, ja viņam tā ir problēma.
Offline
kkas
14. May 2025, 16:58 #6663

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9917

Braucu ar: Alfu


14 May 2025, 15:46:16 @Mizx rakstīja:

14 May 2025, 15:06:58 @protams rakstīja:
Ir kāds kurš brauc ar EV, bet dzīvo pilsētā un lādē kad un kur pagadās?
Veho teica, ka viņi šādus cenšoties atrunāt no EV iegādes. Iesakot tikai tiem, kam iespēja lādēt privātmājā vai darbā, bet nepiedāvā tiem, kas dzīvo dzīvokļos jebkādās daudzstāvenēs. Arguments vienkāršs — viņiem nevajag lai klientam ir slikta pieredze ar uzlādēm, lai klients neapmierināts, varbūt sagrib ātrāk tikt no auto vaļā, attiecīgi par zemāku cenu un ja tādu klientu kļūst vairāk, tad vēl visu lietoto MB EV tirgu Latvijā sačakarē ar zemām cenām. Tā ka piedāvā tikai tiem, kas var sev nodrošināt personīgu uzlādi, nevis paļauties uz koplietojamiem variantiem.

nevis slikta pieredze, bet būs vnk zajebs lādēt, ja braukāsi normāli, nevis tikai pēc piena. ja ir sava vieta, kur iespraust un aiziet, tad ok.
cilvēki ir dažādi, man piemēram, nebūs vairs nekad auto ar gāzi un visticamāk EV ar nē. ar gāzi iestājās ZB katrus 300km pildīties. es kā iedomājos ka ar vajadzētu EV skatīties % un domāt kur uzlādēt un ka tik pietiktu % uzreiz mandrāža
Offline
romizz
14. May 2025, 17:22 #6664

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG

Kāds ir iemesls 2019/2020 gada etronu zemajai cenai?
Skatos, ka apskati vairumā pozitīvi (izņemot to, ka range mazs).
Skats ok, salons, manuprāt, zolīdākais no visiem EV. Fast charge ok, it kā liekas, ka, ja nav lieli gabali, tad optimālā izvēle EV 30k robežās.
Kādi reāli downside etronam?
Offline
romizz
14. May 2025, 17:41 #6665

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG

Ņemot vērā izmērus, tad diezgan loģiski.

Tu brauc ar etronu? Cik $$$ KASKO gadā?

[ Šo ziņu laboja romizz, 14 May 2025, 17:43:16 ]

Offline
smudo
14. May 2025, 17:46 #6666

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3987

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


14 May 2025, 17:41:43 @romizz rakstīja:
Ņemot vērā izmērus, tad diezgan loģiski.



Tur izmeŗs ir viens faktors un otrs ir tas, ka būvēts uz ICE Q8 bāzes - LCI pēc tam bija daudz uzlabojumi, bet, piemēram, BMW iX, kas ir tiešais konkurents, tādā ziņā būs efektīvāks tieši kā EV, ja var paciest dizainu Kaut gan pamazām jau visi pieraduši gan pie neglītā iX, gan M3, gan M2 - 7er tikai vēl arvien škiet neizdevies - laikam parāk maz to ir ielās, lai "pierastu"
Offline
romizz
14. May 2025, 17:53 #6667

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG

Nu, kā ne EV ''hightech'' dizaina fanam etrons tieši ar to ''parastā'' auto bāzi un salonu liekas sakarīgs. Iconic 5 un EV6, vai Eniaq liekas pārāk EV style.
iX ir ok, bet put of range cenā
Ix3 varētu būt arī kā alternatīva. Bet mazs piedāvājums lietoto tirgū.
Range īsti nesatrauc, bet 30kwh laikam sanāk ~4,50 EUR/100km, kas jau ir tuvu pluginam.
Offline
AiwaShuraLLP
14. May 2025, 17:55 #6668

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 152

Braucu ar: raudī


14 May 2025, 17:41:43 @romizz rakstīja:
Ņemot vērā izmērus, tad diezgan loģiski.

Tu brauc ar etronu? Cik $$$ KASKO gadā?


690e vienaa maksaajumaa
Offline
Fandulis
14. May 2025, 18:41 #6669

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13797

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


14 May 2025, 17:22:30 @romizz rakstīja:
Kāds ir iemesls 2019/2020 gada etronu zemajai cenai?
Skatos, ka apskati vairumā pozitīvi (izņemot to, ka range mazs).
Skats ok, salons, manuprāt, zolīdākais no visiem EV. Fast charge ok, it kā liekas, ka, ja nav lieli gabali, tad optimālā izvēle EV 30k robežās.
Kādi reāli downside etronam?


200km man liekās diezgan svarīgs arguments tādam auto.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 14 May 2025, 18:44:27 ]

Offline
romizz
14. May 2025, 19:08 #6670

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG

Viņš reāli vairāk par 200km vasarā nebrauc?

Cilvēks strādā no mājām, brauc maz, ikdienā Max 30km-40km, vienreiz nedēļā 100km.
Offline
AigarsV
14. May 2025, 19:14 #6671

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 513

Braucu ar:

Pirms gada šo pētīju, kopsavilkumā:

- ļoti daudz gadījumu, kad izbeidzas elektromotors kaut kādas dzesēšanas problēmas dēļ (šķidrums satiekas ar elektromotoru)
- var tecēt lūka
- lielo bateriju līdz X gadam (man šķiet LG) drīkstēja lādēt līdz 80% iespējamo pašaizdegšanās gadījumu dēļ (iespējams šis atrisināts softiski)

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 14 May 2025, 19:15:05 ]

Offline
AiwaShuraLLP
14. May 2025, 19:17 #6672

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 152

Braucu ar: raudī


14 May 2025, 19:08:49 @romizz rakstīja:
Viņš reāli vairāk par 200km vasarā nebrauc?



brauc
Offline
romizz
14. May 2025, 19:29 #6673

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG


14 May 2025, 19:14:42 @AigarsV rakstīja:
Pirms gada šo pētīju, kopsavilkumā:

- ļoti daudz gadījumu, kad izbeidzas elektromotors kaut kādas dzesēšanas problēmas dēļ (šķidrums satiekas ar elektromotoru)
- var tecēt lūka
- lielo bateriju līdz X gadam (man šķiet LG) drīkstēja lādēt līdz 80% iespējamo pašaizdegšanās gadījumu dēļ (iespējams šis atrisināts softiski)


Paldies, šis noderīgi.
Offline
smudo
14. May 2025, 19:30 #6674

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3987

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


14 May 2025, 19:08:49 @romizz rakstīja:
Viņš reāli vairāk par 200km vasarā nebrauc?

Cilvēks strādā no mājām, brauc maz, ikdienā Max 30km-40km, vienreiz nedēļā 100km.


64kWh net baterija - vasarā labos apstākļos pa šoseju var arī easy 250km nobraukt - aiz fūres varbūt par 300. Ziemā bez siltumsūkņa gan 200km varētu būt max limits.
Offline
AiwaShuraLLP
14. May 2025, 20:17 #6675

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 152

Braucu ar: raudī

ja sasleedz rekuperaaciju uz max un brauc "autopilotaa" kad peec GPS un liikumiem auto pats regulee aatrumu, tad mosh pat bez fuures 300km saies....
Offline
Artis_D
14. May 2025, 20:38 #6676

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13428

Braucu ar: BMW


13 May 2025, 18:13:33 @protams rakstīja:
Nebija tā, ka tas EV auto vēl jānopērk lai pēc tam rēķinātu izmakas uz 100km?


Manā gadījumā pirmo iemaksu samaksāji Tu (un citi nodokļu maksātāji), jo EKII var smuki ielikt kā pirmo iemaksu.. Tas , ko es lēju dīzeli x5 mēnesī man tagad ir līzings plus elektrība, turklāt jauns auto.
Offline
Artis_D
14. May 2025, 20:49 #6677

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13428

Braucu ar: BMW


14 May 2025, 16:58:57 @kkas rakstīja:
man piemēram, nebūs vairs nekad auto ar gāzi un visticamāk EV ar nē. ar gāzi iestājās ZB katrus 300km pildīties. es kā iedomājos ka ar vajadzētu EV skatīties % un domāt kur uzlādēt un ka tik pietiktu % uzreiz mandrāža


Par gāzi piekrītu, par EV kādreiz domāju līdzīgi kamēr tādu nedabūju. Tas paātrinājums, 2eur/100km un ICE dusmīgās sejas sastrēgumos ir priceless. Ir arī Tayron plus-in hibrīds pieejams, bet viņš salīdzinoši neiet vispār.
Offline
Murphy
14. May 2025, 22:25 #6678

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


14 May 2025, 19:29:23 @romizz rakstīja:

14 May 2025, 19:14:42 @AigarsV rakstīja:
Pirms gada šo pētīju, kopsavilkumā:

- ļoti daudz gadījumu, kad izbeidzas elektromotors kaut kādas dzesēšanas problēmas dēļ (šķidrums satiekas ar elektromotoru)
- var tecēt lūka
- lielo bateriju līdz X gadam (man šķiet LG) drīkstēja lādēt līdz 80% iespējamo pašaizdegšanās gadījumu dēļ (iespējams šis atrisināts softiski)


Paldies, šis noderīgi.

Un atmet uzrreiz domu par 50 modeli, tikai 55 ja gribas puslīdz vēl pieņemamu range

Un ar iX līdzīgs stāsts - mazā baterija ziemā knapi 200km ja paveicas
Offline
walder
14. May 2025, 23:58 #6679

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8655

Braucu ar: 7 seat MPV

Etron ir Q8, kurš vienkārši ir ielikts elektromotors, kas vainagojies ar ļoti rijīgu auto.
Cena viņiem krīt kā akmens

Pašam nav, bet čoms pēc i3 BMW bija šokā, ka ar to auto nekur īsti nevar aizbraukt. Jā, dinamika, salons utt. ir ļoti labs, bet tieši EV sadaļa nerullējot.
Maniem klientiem Etron kasko ir sākot no 1,5k+ ar iekļautu Sherlog
Offline
968-jk
15. May 2025, 00:03 #6680

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem


14 May 2025, 23:58:24 @walder rakstīja:
Etron ir Q8, kurš vienkārši ir ielikts elektromotors, kas vainagojies ar ļoti rijīgu auto.
Cena viņiem krīt kā akmens

Pašam nav, bet čoms pēc i3 BMW bija šokā, ka ar to auto nekur īsti nevar aizbraukt. Jā, dinamika, salons utt. ir ļoti labs, bet tieši EV sadaļa nerullējot.
Maniem klientiem Etron kasko ir sākot no 1,5k+ ar iekļautu Sherlog


Rekur taču cilvēks uzrakstīja, ka viņa E-tron kakso ir 690eur. Viņa nevis viņa klientiem. Cik tad I3 kilometrus vairāk var nobraukt par E-tronu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo