Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
protams
12. Oct 2013, 23:51 #4821

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6020

Braucu ar: NS7


12 Oct 2013, 23:17:40 Kaross rakstīja:

12 Oct 2013, 18:37:50 delfins01 rakstīja:
Kāds ir mēģinājis??

E60 Sport Cable


būs jāpamēģina. rīt brīvāka diena.

internets stāsta, ka tam visam ir jāstrādā.

Tur tipa tas vads ir kā slēdzis kas savieno tos divus kontaktus un viss?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
lexusx
13. Oct 2013, 13:59 #4822

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220

kam no e60 īpašnieku autiņiem ir bijušas problēmas ar aktīvo stūri, kā esat risinājuši, vai ja nestrādā , vai esat mainījuši pret parasto?probēmas, risinājumi, izmaksas?
Offline
MotoRonis
13. Oct 2013, 17:13 #4823

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: Džikseri kūtiņā

Spečuki, sakiet lūdzu tādu lietu, kā izpaužas, ja izbeidzas MAF? Varētu būt ka apgriezieni sāk lēkāt, sūdīgi iet?
Lieta ir sekojoša, pirms kāda laika sāka auto neiet tā kā vajag, raustījās apgriezieni un kaut kā negribīgi gāja, DISā skatoties izmestas kļūdas par mass air flow, kā arī smooth driving, kas ir par sprauslām. Veicot testus, sprauslas rāda ok.
Šodien izmeta jau kļūdas dafiga vairāk, MAF, Smooth driving, kā arī vēl par oxygen sensoru un DPF. Auto varētu teikt, ka neiet galīgi, tā kā bez turbīnas. Pirms kāda mēneša skatoties DPF, visi mērijumi bija ļoti ok, šodien tie mērijumi ir kosmosā, kas liekas baigi dīvaini. Tad nu aktualizējas jautājums, varētu būt, ka MAF sprāgst nost un tad ķēdītē izmet arī par šīm lietām kļūdas??
Offline
BGV
13. Oct 2013, 17:24 #4824

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 713

Braucu ar: xxx


13 Oct 2013, 13:59:53 lexusx rakstīja:
kam no e60 īpašnieku autiņiem ir bijušas problēmas ar aktīvo stūri, kā esat risinājuši, vai ja nestrādā , vai esat mainījuši pret parasto?probēmas, risinājumi, izmaksas?


man vislaik ari glukoja,bet nekad nekadus sensorus vai neko nemainiju. arzemju forumos bija rakstits kas jadara, tas ari palidzeja. ja izmeta error vajadzeja apstaties, izgriezt lidz galam, uz vienu pusi, tad uz otru, noslapet, pielaist un atkal, iesledzot pagriezina raditaju.. tipa pec tas viss labi. sis ir gadijuma ja error uzmet kompis un atsledzas active wheel steering un sture slipi stav :/

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
Kellogs
13. Oct 2013, 19:18 #4825

Kopš: 11. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: BMW X6 M-performance

Par degvielas patēriņu... palasīju pēdējās 3 lapas un tiešām nesaprotu - cilvēks brauc ar e60, diskutē par to, kā lai ietaupa puslitru degvielas uz 100km, pilsētā pie tam 535d rij mazāk par Opel Corsa utt. CILVĒK, ja tu brauc ar e60, ko tu raudi? Es nekad mūžā neticēšu, ka 535d pilsētā pa propkām rij 8l dīzeli. Kā gan var patikt sevi mānīt un pie tā priecāties. Tas tas pats, ka domā, ka nobrauksi 10 gadus un nebūs pilnīgi nekas jāremontē tam e60. Braucu ar 530 e60 benzīnu un nesūdzos, leju degvielu Statoilā un Nestē un viss bumbās Pa šoseju var izbraukt ap 8L/100km, pa pilsētu kādi 15l gan jau būs... bet ko tas maina? Ja patīk braukt ar to ko brauc un vari to atļauties, tad ko raudāt? Ja liekas pa dārgu, tad jābrauc ar Smart... nu vai ne tā?
Offline
CP17
13. Oct 2013, 19:58 #4826

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Neviens neraud, visiem viss čiki, zb jau šitās runas cik kuram kas ēd nesāksim atkal izplūst entajās lapās par patēriņu, vai nedod dievs LPG... kad vajag infu tad nevar atrast

[ Šo ziņu laboja CP17, 13 Oct 2013, 19:59:23 ]

Offline
Gi-Unit
13. Oct 2013, 21:10 #4827

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 523

Braucu ar: Ferrari


13 Oct 2013, 13:59:53 lexusx rakstīja:
kam no e60 īpašnieku autiņiem ir bijušas problēmas ar aktīvo stūri, kā esat risinājuši, vai ja nestrādā , vai esat mainījuši pret parasto?probēmas, risinājumi, izmaksas?
Parasti brūk tas elektriskais stab. stienis. Kkad pasen atpakaļ visiem lūza spiediena vārsts stūres sistēmā, ko gan es vairs neatceros kas tas īsti bija
Offline
Kaross
13. Oct 2013, 21:17 #4828

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Oct 2013, 17:13:08 MotoRonis rakstīja:
Spečuki, sakiet lūdzu tādu lietu, kā izpaužas, ja izbeidzas MAF? Varētu būt ka apgriezieni sāk lēkāt, sūdīgi iet?
Lieta ir sekojoša, pirms kāda laika sāka auto neiet tā kā vajag, raustījās apgriezieni un kaut kā negribīgi gāja, DISā skatoties izmestas kļūdas par mass air flow, kā arī smooth driving, kas ir par sprauslām. Veicot testus, sprauslas rāda ok.
Šodien izmeta jau kļūdas dafiga vairāk, MAF, Smooth driving, kā arī vēl par oxygen sensoru un DPF. Auto varētu teikt, ka neiet galīgi, tā kā bez turbīnas. Pirms kāda mēneša skatoties DPF, visi mērijumi bija ļoti ok, šodien tie mērijumi ir kosmosā, kas liekas baigi dīvaini. Tad nu aktualizējas jautājums, varētu būt, ka MAF sprāgst nost un tad ķēdītē izmet arī par šīm lietām kļūdas??


Kad apgriezieni lēkā? tukšgaitā?
MAF var nomirt visdažādākajos veidos.
Nesen bija viens gadījums, kad 530D galīgī negāja, bet vienā momentā aizlido, tad atkal neiet. pēc MAF mērījumiem gaitā varēja redzēt, ka mērījums pēkšņi uzlec par 40-50%. reāli gaitā arī to ļoti varēja just.
Jāskatās tiešie MAF mērījumi. kļūda pati par sevi neparādās. Vadības bloks pamana novirzes no normas, kuras arī tu vari redzēt skatoties dzīvos datus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
13. Oct 2013, 21:29 #4829

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6020

Braucu ar: NS7


30 Sep 2013, 14:57:44 protams rakstīja:
Skatos manam izbeidzās lukturu apmazgātāji. Tur kautkas "kā visiem" (sūknis) jeb jāmeklē špannungs?

Remontas, jaunas sūkņas, summa 22 latas

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
MotoRonis
13. Oct 2013, 21:50 #4830

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: Džikseri kūtiņā


13 Oct 2013, 21:17:40 Kaross rakstīja:
Kad apgriezieni lēkā? tukšgaitā?
MAF var nomirt visdažādākajos veidos.
Nesen bija viens gadījums, kad 530D galīgī negāja, bet vienā momentā aizlido, tad atkal neiet. pēc MAF mērījumiem gaitā varēja redzēt, ka mērījums pēkšņi uzlec par 40-50%. reāli gaitā arī to ļoti varēja just.
Jāskatās tiešie MAF mērījumi. kļūda pati par sevi neparādās. Vadības bloks pamana novirzes no normas, kuras arī tu vari redzēt skatoties dzīvos datus.


Brīvgaitā, skatoties uz tahometru, lēkā pavisam nedaudz. Bet braucot kaut kā apgriezieni lēkāja un tādi kā jaudas zudumi bija jūtami. Bet nu dīvaini, ka nodzēšot kļūdas un tā mierīgi braucot, viss ir ok. Tad pabraucu agresīvāk un tad jau atkal pazuda turbīna laikam un parādījās kļūda par dpf, tā kā iespējams tas arī ir ciet un būs jāmazgā. DIS man izmet kļūdu, ka gribu testēt MAF, jo pieprasa asciloskopu, vai ko tādu, priekš mērijumiem, bet nu iespējams, neesmu atradis īsto sadaļu, kur skatīties dzīvos datus. Parakņāšos vēl.
Offline
Kaross
13. Oct 2013, 21:53 #4831

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kā man patīk šie DPF mazgātāji.
Cilvēkiem patīk sevi mocīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Glenfiddich
13. Oct 2013, 22:15 #4832

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???
Offline
Gi-Unit
13. Oct 2013, 22:42 #4833

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 523

Braucu ar: Ferrari


13 Oct 2013, 22:15:31 Glenfiddich rakstīja:
Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???
Izgriez pusi ārā
Offline
Gi-Unit
13. Oct 2013, 22:43 #4834

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 523

Braucu ar: Ferrari


13 Oct 2013, 21:29:56 protams rakstīja:

30 Sep 2013, 14:57:44 protams rakstīja:
Skatos manam izbeidzās lukturu apmazgātāji. Tur kautkas "kā visiem" (sūknis) jeb jāmeklē špannungs?

Remontas, jaunas sūkņas, summa 22 latas
Kas būs, ka būs jaunas sūkņas, bet tomēr vainas būs vadas?
Offline
Kaross
14. Oct 2013, 01:16 #4835

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Oct 2013, 22:15:31 Glenfiddich rakstīja:
Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???


Būtībā ir divas "pareizas" iespējas. Liec jaunu vai izmet viņu pavisam.
Nesaprotu kapēc cilvēki vispār domā, iedziļinās tajā mēslā. izmet ārā un aizmirsti par tādu lietu.

Bet ir ļoti daudzi, kuri lasa, mācās kā ar to brīnumu cīnīties. Tad mazgā, tīra, ņem nost, liek atpakaļ, pēc kāda laika atkal šo procedūru.
Tad brauc ārpus pilsētas, velk ar vienu robu un gaida, kad lampiņas pazudīs.

Kāds kādreiz ir padomājis kapēc viņš to visu dara? Ar auto ir jābrauc nevis jāčakarējas vai jādzīvo priekš viņa.

Beigās tās tīrīšanas, mazgāšanas iznāk dārgāk nekā izmest viņu ārā un aizmirst par šo murgu. Protams, vienmēr būs principiāli, domāt nespējīgi cilvēki, kas pastāvēs pie tā, ka ražotājs filtru ir ielicis un tur tam ir jābūt.
Vai vēl diskusijas par auto kūpēšanu. Nu ja auto ir nobraukts līdz klinķim, tad viņš kūp, bet normāli, parasti nekas nekūp.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 Oct 2013, 01:19:12 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ralfiks
14. Oct 2013, 20:06 #4836

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3163

Braucu ar: MB;f15;LC

Saņemšu drosmi un pajautaashu ....seezhu un domaaju ,esmu pilniigs nejeega vai tomeer nee ... ...vārdu sakot ,aizmugurē sēdošajiem taa kaa parasti jaasalst vai kaa ??uz turieni neiet siltais ,karstais gaiss ...?

Offline
Vinsents
14. Oct 2013, 21:27 #4837

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


14 Oct 2013, 20:06:52 ralfiks rakstīja:
Saņemšu drosmi un pajautaashu ....seezhu un domaaju ,esmu pilniigs nejeega vai tomeer nee ... ...vārdu sakot ,aizmugurē sēdošajiem taa kaa parasti jaasalst vai kaa ??uz turieni neiet siltais ,karstais gaiss ...?


Manējam bija otrādāk, kad bija jāpūš aukstais gaiss aizmugurē un uz kājām, pūta siltu - beigts bija klimata kontroles vadības bloks(displejs ar pogām) Lietotu dabūju no lietotāja "6500" par ~30Ls, + maiņa 5Ls.Tagad OK.
Offline
ralfiks
14. Oct 2013, 21:40 #4838

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3163

Braucu ar: MB;f15;LC


14 Oct 2013, 21:27:36 Vinsents rakstīja:

14 Oct 2013, 20:06:52 ralfiks rakstīja:
Saņemšu drosmi un pajautaashu ....seezhu un domaaju ,esmu pilniigs nejeega vai tomeer nee ... ...vārdu sakot ,aizmugurē sēdošajiem taa kaa parasti jaasalst vai kaa ??uz turieni neiet siltais ,karstais gaiss ...?


Manējam bija otrādāk, kad bija jāpūš aukstais gaiss aizmugurē un uz kājām, pūta siltu - beigts bija klimata kontroles vadības bloks(displejs ar pogām) Lietotu dabūju no lietotāja "6500" par ~30Ls, + maiņa 5Ls.Tagad OK.


Hmm ..buus jaapapeeta......
Offline
cementits
14. Oct 2013, 21:50 #4839

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


14 Oct 2013, 01:16:11 Kaross rakstīja:

13 Oct 2013, 22:15:31 Glenfiddich rakstīja:
Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???


Būtībā ir divas "pareizas" iespējas. Liec jaunu vai izmet viņu pavisam.
Nesaprotu kapēc cilvēki vispār domā, iedziļinās tajā mēslā. izmet ārā un aizmirsti par tādu lietu.

Bet ir ļoti daudzi, kuri lasa, mācās kā ar to brīnumu cīnīties. Tad mazgā, tīra, ņem nost, liek atpakaļ, pēc kāda laika atkal šo procedūru.
Tad brauc ārpus pilsētas, velk ar vienu robu un gaida, kad lampiņas pazudīs.

Kāds kādreiz ir padomājis kapēc viņš to visu dara? Ar auto ir jābrauc nevis jāčakarējas vai jādzīvo priekš viņa.

Beigās tās tīrīšanas, mazgāšanas iznāk dārgāk nekā izmest viņu ārā un aizmirst par šo murgu. Protams, vienmēr būs principiāli, domāt nespējīgi cilvēki, kas pastāvēs pie tā, ka ražotājs filtru ir ielicis un tur tam ir jābūt.
Vai vēl diskusijas par auto kūpēšanu. Nu ja auto ir nobraukts līdz klinķim, tad viņš kūp, bet normāli, parasti nekas nekūp.

Njā un pēc tam kad csdd uzlabos savus izplūdes gāzes mērītājus-pirkt jaunu PDF jo esi izgriezis un nodevis veco.
Offline
Fandulis
14. Oct 2013, 23:10 #4840

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13793

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tak cik par to var runāt, ja nav slinkums uzsist meklētājā trīs burtus, tad info pietiek, lai saprast, ka jāmaina termostats (mazais), jāmaina dzesēšanas šķidrums katru otro gadu, bākā jābūt pa pusei pilnai un jādod ručkā ik pa laikam. Bet tas jau ir pa vēlu kad visa h.. jau sākusies, tas jādara pirms jau aizdirsies viss. Nevar braukāt ar 15 litriem bākā

Es nevaru ieteikt pirkt detaļu, kura maksā 1/10 vai 1/5 no auto vērtības, tikai es viņu izmazgāju, nedrīkst mazgāt ar ūdeni (poh siltu vai aukstu) E95 un tad izdedzināt. Viss process aizņem lielāko dienas daļu, jāpērk blīves un skrūves (nevis oem 35 bet 30). Tad kļūda jāizdzēš un kustībā jāpārbauda spiediens + jāiedarbina reģenerācija (vēlams spiedienu pārbaudīt arī pirms) ar DISu - @ Driver. Kopā tas izmaksās ~30 ls (skatoties cik Drivers paprasīs) + laiks + rampa + divas atslēgas uz 13' + blīves Sensonā.

ps. labi ka man tas viss vairs neskar

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 14 Oct 2013, 23:12:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo