Autors | Ziņojums |
er | 24. Mar 2015, 14:02 |
#3992
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Absolūti ekonomiski nepamaoti. Pie esošajām a/c konfigurācijām arī neiespējami. Un principā arī nepamatota prasība. |
Offline | |
|
PutinHuilo | 24. Mar 2015, 14:02 |
#3993
|
|
 Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 605
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Vispār jau pārāk dārgi.
Tās lidojošās tupeles tiek taisītas uz principa,kā no kaut kāda alumīnija karkasa,pēc iespējas vieglāka,dabūt ārā max piķi pārvadājot max daudz cilvēkus.Un protams lai būtu max lēta daily run izmaksas.
Nekad nekas tāds ieviests netiks.
Labāk pajautā tiem idiņiem,kāda hera pēc katru reizi kad lido,viņi man piedāvā to jobano vesti.Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei. Nu labi sadirsu,gan jau ir kāds 0.000856 procents. |
Offline | |
|
uldens1 | 24. Mar 2015, 14:11 |
#3994
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16788
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
cik sver tads katapultejams sedeklis?? iedomajis kadi 300 katapultejami sedekli katrs kadi 200-300kg un visus reize katapultē,izpletņi ņiguņegu [ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Mar 2015, 14:11:38 ] |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 14:12 |
#3995
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22721
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
[ Šo ziņu laboja 91, 24 Mar 2015, 14:16:29 ] |
Offline | |
|
Barny | 24. Mar 2015, 14:12 |
#3996
|
|
 Kopš: 19. Jan 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1338
Braucu ar:
| Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:17 |
#3997
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. Izskatas, ka beigas bijis ari OVERSPEED.[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:19:59 ] |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:18 |
#3998
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos. |
Offline | |
|
Lenko | 24. Mar 2015, 14:18 |
#3999
|
|
 Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs. |
Offline | |
|
|
RVR  | 24. Mar 2015, 14:19 |
#4000
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22721
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:18:32 BAE rakstīja:
Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.
Saraksts
|
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:20 |
#4001
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| On 21 August 1963, an Aeroflot Tupolev Tu-124 ditched into the Neva River in Leningrad (now St. Petersburg) after running out of fuel. The aircraft floated and was towed to shore by a tugboat which it had nearly hit as it came down on the water. The tug rushed to the floating aircraft and pulled it with its passengers near to the shore where the passengers disembarked onto the tug; all 52 on board escaped without injuries.
Paldies. Jā kludijos. Tu 124. |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:21 |
#4002
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds. |
Offline | |
|
xn3x | 24. Mar 2015, 14:21 |
#4003
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
| + daudz par katapultēšanu, vnk neiespējami.
Vai arī iespējami, tikai pārvadāt varēs ar tāda paša svara lidmašīnu labi ja 30% pasažieru. Cik svars pašai sistēmai, cik izmaiņas fizelāžas konstrukcijā dēļ "durvīm katram pasažierim" utt.
Un kurš te kaut ko čīkstēja par jaunajām tehnoloģijām un agrajiem 2000ajiem? A320 ražo kopš 80ajiem.
Negadījumi notiek, ar to ir jāsamierinās. Aviācijā katrs solis no izejmateriālu ieguves līdz ļopeņu apkalpošanai ir reglamentēts, iespējamās kļūmes ir izanalizētas un ieviesti risinājumi, kas tām neļauj izraisīt katastrofālas sekas. Ja kaut kas noiet greizi, tas tiek ņemts vērā un process uzlabots.
Tā rezultātā, šodien lidot ir drošāk nekā vakar, un rīt būs vēl drošāk. Nevajag nekur atgriezties, un celt paniku arī ne  |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:24 |
#4004
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS? |
Offline | |
|
xn3x | 24. Mar 2015, 14:27 |
#4005
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
24 Mar 2015, 14:18:52 Lenko rakstīja:
Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.
Kas liekais atdalās? Spārni? 
Ja pat ievieš risinājumu, ka var atdalīties, tur iespējamība, ka atdalīsies bez nepieciešamības ir lielāka, kā iespējamība, ka tāda atdalīšanās būs nepieciešama. Nemaz nerunājot par tehniskajām niansēm.
Iesaku beigt fantazēt par lietām, no kurām maz sajēgas  |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:29 |
#4006
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS?
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss. |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:31 |
#4007
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:29:57 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:
24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:
24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..
24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. 
Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Kāds TĀDS?
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju). |
Offline | |
|
|
er | 24. Mar 2015, 14:36 |
#4008
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).
Nu ārpus normas robežām jau bija pašā descent uzsākšana, ja mēs tā. Bet jā, tas ir ārpus normal operations, tas ir fakts. Tas ko es vēlējos norādīt, ka šāds descent ir aprakstītu abnormal procedūru robežās. |
Offline | |
|
kaartmens | 24. Mar 2015, 14:43 |
#4009
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
Ziņojumi: 818
Braucu ar:
| http://www.bbc.com/news/world-europe-32030270
|
Offline | |
|
Sandis_UR | 24. Mar 2015, 14:49 |
#4010
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3980
Braucu ar: BITURBO
| Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Pag gada tiesi ap so laiku iznaca lidot ar lidosaja marsruta ar Gw, biju patikami parsteigts. |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:51 |
#4011
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| https://mobile.twitter.com/planefinder/status/5...70240256/photo/1 [ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:53:52 ] |
Offline | |
|