Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
er
24. Mar 2015, 14:02 #3992

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?


Absolūti ekonomiski nepamaoti. Pie esošajām a/c konfigurācijām arī neiespējami. Un principā arī nepamatota prasība.
Offline
PutinHuilo
24. Mar 2015, 14:02 #3993

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?

Vispār jau pārāk dārgi.
Tās lidojošās tupeles tiek taisītas uz principa,kā no kaut kāda alumīnija karkasa,pēc iespējas vieglāka,dabūt ārā max piķi pārvadājot max daudz cilvēkus.Un protams lai būtu max lēta daily run izmaksas.
Nekad nekas tāds ieviests netiks.
Labāk pajautā tiem idiņiem,kāda hera pēc katru reizi kad lido,viņi man piedāvā to jobano vesti.Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei. Nu labi sadirsu,gan jau ir kāds 0.000856 procents.
Offline
uldens1
24. Mar 2015, 14:11 #3994

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16788

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?
cik sver tads katapultejams sedeklis?? iedomajis kadi 300 katapultejami sedekli katrs kadi 200-300kg un visus reize katapultē,izpletņi ņiguņegu

[ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Mar 2015, 14:11:38 ]

Offline
RVR
24. Mar 2015, 14:12 #3995

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22721

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.

[ Šo ziņu laboja 91, 24 Mar 2015, 14:16:29 ]

Offline
Barny
24. Mar 2015, 14:12 #3996

Kopš: 19. Jan 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:

Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:17 #3997

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. Izskatas, ka beigas bijis ari OVERSPEED.

[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:19:59 ]

Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:18 #3998

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:

24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.




Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.
Offline
Lenko
24. Mar 2015, 14:18 #3999

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.
Offline
RVR
24. Mar 2015, 14:19 #4000

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22721

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:18:32 BAE rakstīja:

Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.



Saraksts

Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:20 #4001

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

On 21 August 1963, an Aeroflot Tupolev Tu-124 ditched into the Neva River in Leningrad (now St. Petersburg) after running out of fuel. The aircraft floated and was towed to shore by a tugboat which it had nearly hit as it came down on the water. The tug rushed to the floating aircraft and pulled it with its passengers near to the shore where the passengers disembarked onto the tug; all 52 on board escaped without injuries.

Paldies. Jā kludijos. Tu 124.
Offline
er
24. Mar 2015, 14:21 #4002

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.
Offline
xn3x
24. Mar 2015, 14:21 #4003

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto

+ daudz par katapultēšanu, vnk neiespējami.
Vai arī iespējami, tikai pārvadāt varēs ar tāda paša svara lidmašīnu labi ja 30% pasažieru. Cik svars pašai sistēmai, cik izmaiņas fizelāžas konstrukcijā dēļ "durvīm katram pasažierim" utt.
Un kurš te kaut ko čīkstēja par jaunajām tehnoloģijām un agrajiem 2000ajiem? A320 ražo kopš 80ajiem.
Negadījumi notiek, ar to ir jāsamierinās. Aviācijā katrs solis no izejmateriālu ieguves līdz ļopeņu apkalpošanai ir reglamentēts, iespējamās kļūmes ir izanalizētas un ieviesti risinājumi, kas tām neļauj izraisīt katastrofālas sekas. Ja kaut kas noiet greizi, tas tiek ņemts vērā un process uzlabots.
Tā rezultātā, šodien lidot ir drošāk nekā vakar, un rīt būs vēl drošāk. Nevajag nekur atgriezties, un celt paniku arī ne
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:24 #4004

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?
Offline
xn3x
24. Mar 2015, 14:27 #4005

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


24 Mar 2015, 14:18:52 Lenko rakstīja:
Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.

Kas liekais atdalās? Spārni?
Ja pat ievieš risinājumu, ka var atdalīties, tur iespējamība, ka atdalīsies bez nepieciešamības ir lielāka, kā iespējamība, ka tāda atdalīšanās būs nepieciešama. Nemaz nerunājot par tehniskajām niansēm.
Iesaku beigt fantazēt par lietām, no kurām maz sajēgas
Offline
er
24. Mar 2015, 14:29 #4006

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:

24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?


Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:31 #4007

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:29:57 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:24:18 BAE rakstīja:

24 Mar 2015, 14:21:51 er rakstīja:

24 Mar 2015, 14:12:56 Barny rakstīja:
Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute


izpletni 70t lidaparātam? Good luck with that..


24 Mar 2015, 14:17:56 BAE rakstīja:
Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min.


Tas ir normāls emergency descent rate. Protams ārpus pasažieru komforta zonas, bet nekas tāds.


Kāds TĀDS?


Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.


Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).
Offline
er
24. Mar 2015, 14:36 #4008

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30




Descent rate šajā situācijā bez pārējā konteksta neko īpašu neizsaka. Tas arī viss.


Es teicu, ka izsaka? Es saku - ārpus normālām procedūrām. Tas arī viss (ar tavu atlauju).


Nu ārpus normas robežām jau bija pašā descent uzsākšana, ja mēs tā. Bet jā, tas ir ārpus normal operations, tas ir fakts. Tas ko es vēlējos norādīt, ka šāds descent ir aprakstītu abnormal procedūru robežās.
Offline
kaartmens
24. Mar 2015, 14:43 #4009

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

http://www.bbc.com/news/world-europe-32030270
Offline
Sandis_UR
24. Mar 2015, 14:49 #4010

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3980

Braucu ar: BITURBO

Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Pag gada tiesi ap so laiku iznaca lidot ar lidosaja marsruta ar Gw, biju patikami parsteigts.
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:51 #4011

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

https://mobile.twitter.com/planefinder/status/5...70240256/photo/1

[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:53:52 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo