Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
versatile
19. Aug 2025, 14:57 #3821

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1537

Braucu ar:

Pagāšsvētdien bija mierīgi kaut kur ap 8iem no rīta. Bez stresa. Tur tālāk visai Siguldai cauri bija šoseja nofrēzēta, bet viss kustējās daudzmaz ok, luksofors arī tikai Lorupes gravas Siguldas pusē bija palicis.
Varbūt pa nedēļu būs kas mainījies.
Offline
cipargalva
20. Aug 2025, 10:26 #3822

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6738

Braucu ar: quattro

Svētdienā deviņos no rīta virzienā no Rīgas nevajadzētu būt problēmām. Problēmas tev būs pēc tam tikt atpakaļ.
Es gan bez iespējamā gemoroja brauktu caur Valmieru, jo ceļa garums atšķiras tik par dažiem km.
Offline
Ruudis
20. Aug 2025, 11:21 #3823

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2120

Braucu ar: Pienpak

Vislabāk caur Inčukalnu. Nonāksi līdz šokolādei. Tālāk viss čill
Offline
Achtung
20. Aug 2025, 14:34 #3824

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Paldies par priekšlikumiem.
Turpceļā Inčukalna variants varētu būt interesants.
Offline
Jurka88
30. Sep 2025, 08:31 #3825

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 668

Braucu ar:

Ko viņi tur uz Lubānas ielas veido?null Galvenă Rīgas artērija.
Offline
karro
01. Oct 2025, 12:55 #3826

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4876

Braucu ar: studentu variantu

Viņi jau tur ir izveidojuši luksoforu, kas labi bremzē satiksmi uz "Apli"; ko vēl tur notiek?
Offline
Samsasi
14. Oct 2025, 10:52 #3827

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:


04 Oct 2024, 15:22:52 @RVR rakstīja:

04 Oct 2024, 15:16:40 @Fandulis rakstīja:
Cik ir pietiekama?


Tik, lai valsts varētu to atļauties, lai tas būtu kaut cik saprātīgos apjomos paceļams.

Kaut kādā Kuveitā vai AAE ja baigi gribētu, gan jau varētu būvēt bāni 200+ km pa tuksnesi līdz vienai mājai. Saprātīgi tas nebūtu, bet atļauties gan jau varētu...


savukārt tikmēr Igaunijā Tallina-Pērnava un Tallina-Tartu būs 2+2..... Ko viņi dara savādāk? manuprāt RVR nav taisnība...
Online
RVR
14. Oct 2025, 11:34 #3828

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22844

Braucu ar: RVR


14 Oct 2025, 10:52:02 @Samsasi rakstīja:

savukārt tikmēr Igaunijā Tallina-Pērnava un Tallina-Tartu būs 2+2..... Ko viņi dara savādāk?



2+2 pilnīgi visā garumā?
Pagaidām īstenotie darbi liecina, ka 2+2 ir tikai atsevišķās vietās. Vēl ir posmi ar 2+1.

P.S. kas attiecas uz Latviju, tad tieši par Via Baltica es teicu, ka tā varētu būt vienīgā šoseja mūsu valstī, kas visā garumā ir 2+2 (ar domu, ka tiek izbūvēts tālākos plānos esošais Vangažu-Skultes savienojums paralēli RB).

P.P.S. Rīgas apvedceļš (A4+A5) arī, bet tā gluži nav šoseja uz kaut kurieni, tas ir Pierīgas ceļš.

[ Šo ziņu laboja RVR, 14 Oct 2025, 11:39:44 ]

Offline
DiksIrseejs
14. Oct 2025, 12:06 #3829

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1377

Braucu ar: Hibrīdu

Tallina Tartu jau ir pārbūvēts. 2+2 tur būs tikai daļa, mazāk par pusi no ceļa. Tur ir liels posms 2+1 ar barjeru pa vidu starp joslām. Kur mainās ik pa laikam tās zonas.
Offline
MartinsFR
14. Oct 2025, 12:24 #3830

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Vasarā sanāca nedēļu apceļot Slovēniju, iedzīvotāji nedaudz vairāk kā Latvijā, teritorijas ziņā valsts ir mazāka kā Latvija, BET ir sabūvēti autobāņi kāpēc viņi var sabūvēt, bet Baltija nevar? Un nebija tā, ka tie autobāņi būtu visu laiku mega 100% noslodzē. Toties satiksme daudz patīkamāka un mierīgāka…

[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 14 Oct 2025, 12:26:55 ]

Offline
protams
14. Oct 2025, 12:26 #3831

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6128

Braucu ar: NS7

Svētciems. Pilsētas zīme pārnesta "uz iekšu" un sanāk fotoradars ķer uz 50km/h ārpus apdzīvotas vietas

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RVR
14. Oct 2025, 12:30 #3832

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22844

Braucu ar: RVR


14 Oct 2025, 12:24:54 @MartinsFR rakstīja:
Vasarā sanāca nedēļu apceļot Slovēniju, iedzīvotāji nedaudz vairāk kā Latvijā, teritorijas ziņā valsts ir mazāka kā Latvija, BET ir sabūvēti autobāņi kāpēc viņi var sabūvēt, bet Baltija nevar? Un nebija tā, ka tie autobāņi būtu visu laiku mega 100% noslodzē. Toties satiksme daudz patīkamāka un mierīgāka…


Atšķirību var redzēt apskatot karti.
Tie Slovēnijas autobāņi kaut kur ved - tālāk, aiz robežas. Mums tāda šoseja var būt tikai Via Baltica.
Pārējās mums atduras vai nu mazpilsētās pie jūras, vai arī pie orku robežas.
Offline
Jurka88
14. Oct 2025, 12:35 #3833

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 668

Braucu ar:

Via Baltic būtu svētīgi būt kā bānim.
No LT robežas līdz kaut vai tikai Saulkrastiem. Rīgas apvedceļu tajā posmā arī obligāti ar 4 joslām bez tizliem luksaforiem un max debīlā Baltezera 50km/h.
Offline
RVR
14. Oct 2025, 12:38 #3834

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22844

Braucu ar: RVR

Runājot par kaimiņu īstenoto pieeju - varu jau iedomāties, kā pie mums būtu piebļauts internets visos iespējamos veidos, ja kaut kur tiktu uzbūvēts 2+1 kā Igaunijā - ar gabalu šosejas, kurā barjera pa vidu, bez fiziskas iespējas kādu apdzīt.
Tak visi pretējās joslas dzinēji raudātu par to, ka tagad ikdienā jāvelkas aiz fūrēm un traktoriem, kamēr sagaida to otro joslu, utt.
Offline
kkas
14. Oct 2025, 12:52 #3835

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10055

Braucu ar: Alfu

+ jo tuvāk orkiem, jo vēsturiski nevērienīgāks ceļu tīkls.
Offline
Samsasi
14. Oct 2025, 13:05 #3836

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:


14 Oct 2025, 12:38:13 @RVR rakstīja:
Runājot par kaimiņu īstenoto pieeju - varu jau iedomāties, kā pie mums būtu piebļauts internets visos iespējamos veidos, ja kaut kur tiktu uzbūvēts 2+1 kā Igaunijā - ar gabalu šosejas, kurā barjera pa vidu, bez fiziskas iespējas kādu apdzīt.
Tak visi pretējās joslas dzinēji raudātu par to, ka tagad ikdienā jāvelkas aiz fūrēm un traktoriem, kamēr sagaida to otro joslu, utt.
bļauj ja dara. Tieši tāpat blauj, ja nedara. Tad lamā katru izpildījumu... Tb bļauj principā par visu


Ja leiši un ēsti būvē viā Baltica kā nākas, tad mums ir parodija un pat planā man liekas ka nav ko būvēt. Par cik samazinātos izmeši, ja bez stūkiem šķērsotu lv?

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 14 Oct 2025, 13:07:19 ]

Online
RVR
14. Oct 2025, 13:17 #3837

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22844

Braucu ar: RVR


14 Oct 2025, 13:05:02 @Samsasi rakstīja:

pat planā man liekas ka nav ko būvēt



Kā reiz dažādu plānu netrūkst - gan Bauskas apvedceļš, gan Iecavas apvedceļš, gan Salacgrīvas apvedceļš, gan Vangažu-Skultes savienojums, utt.

Jautājums tikai naudā un iespējamos termiņos.
Offline
Mizx
14. Oct 2025, 15:34 #3838

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7303

Braucu ar:

RVR, tā ir Eiropas regula, kas prasa TNT ceļu tīkal izveidi par tādiem ceļiem, kur nav iespēju iebraukt pretējā joslā, kur nav kreiso pagriezienu un visādu krustojumu. Detalizēti var palasīt regulā. ieviešama līdz 2040. gadam. Līdz ar to valstis, kas domā ar galvu, sāk jau tagad, palēnām, soli pa solim. Latvija visu atlikusi uz 2030.+ gadu. Laikam plāno kaut kādā loterijā vinnēt gan naudu, gan būvētājus tam visam. Tā ka nav vērts diskutēt par ekonomiskajiem pamatojumiem, šis ir tīri drošības arguments un mērķis samazināt cietušo / bojāgājušo skaitu. Un ja ir labs, drošs un ātrs ceļš, var taisīt ciet apkārt visādus mazos ceļus, ietaupīt uz to uzturēšanu. To gan pie mums aizmirst izdarīt, piemēram, poļi daudzu vecos mazos ceļus uzaruši un tur tagad zemnieki labību sēj.
Offline
Samsasi
14. Oct 2025, 15:44 #3839

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:

nu man liekas, ka ir tā, ka grib vai negribi, bet ir jābū dažiem maģistralajiem ceļiem... var vai nevar atļauties - tas cits jautajums, mazāk finansētu kreisos, vairak vaŗētu atļauties.
Online
RVR
14. Oct 2025, 16:10 #3840

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22844

Braucu ar: RVR


14 Oct 2025, 15:34:18 @Mizx rakstīja:
RVR, tā ir Eiropas regula, kas prasa TNT ceļu tīkal izveidi par tādiem ceļiem, kur nav iespēju iebraukt pretējā joslā, kur nav kreiso pagriezienu un visādu krustojumu. Detalizēti var palasīt regulā. ieviešama līdz 2040. gadam. Līdz ar to valstis, kas domā ar galvu, sāk jau tagad, palēnām, soli pa solim. Latvija visu atlikusi uz 2030.+ gadu. Laikam plāno kaut kādā loterijā vinnēt gan naudu, gan būvētājus tam visam. Tā ka nav vērts diskutēt par ekonomiskajiem pamatojumiem, šis ir tīri drošības arguments un mērķis samazināt cietušo / bojāgājušo skaitu. Un ja ir labs, drošs un ātrs ceļš, var taisīt ciet apkārt visādus mazos ceļus, ietaupīt uz to uzturēšanu. To gan pie mums aizmirst izdarīt, piemēram, poļi daudzu vecos mazos ceļus uzaruši un tur tagad zemnieki labību sēj.


Neesmu pētījis, bet ticu, ka saistībā ar TEN-T tā varētu būt.

Jebkurā gadījumā, tas jau nenozīmē, ka visām A šosejām jābūt 2+2 pilnā garumā.
Visdrīzāk, tad lielā daļā (kas ietilpst TEN-T pamattīklā) būs tas EE jau redzamais 2+1 un varēs ceļu posmos braukt rātni rindiņā līdz tai otrajai joslai.
Jautājums tikai par termiņiem un finansēm.

Lai gan, termiņi var arī mainīties, pat regulās ierakstītie.

[ Šo ziņu laboja RVR, 14 Oct 2025, 16:32:52 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo