| Autors | Ziņojums |
| versatile | | 19. Aug 2025, 14:57 |
#3821
|
|
 Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1537
Braucu ar:
| Pagāšsvētdien bija mierīgi kaut kur ap 8iem no rīta. Bez stresa. Tur tālāk visai Siguldai cauri bija šoseja nofrēzēta, bet viss kustējās daudzmaz ok, luksofors arī tikai Lorupes gravas Siguldas pusē bija palicis.
Varbūt pa nedēļu būs kas mainījies. |
Offline | |
|
| cipargalva | | 20. Aug 2025, 10:26 |
#3822
|
|
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6738
Braucu ar: quattro
| Svētdienā deviņos no rīta virzienā no Rīgas nevajadzētu būt problēmām. Problēmas tev būs pēc tam tikt atpakaļ.
Es gan bez iespējamā gemoroja brauktu caur Valmieru, jo ceļa garums atšķiras tik par dažiem km. |
Offline | |
|
| Ruudis | | 20. Aug 2025, 11:21 |
#3823
|
|
 Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2120
Braucu ar: Pienpak
| Vislabāk caur Inčukalnu. Nonāksi līdz šokolādei. Tālāk viss čill |
Offline | |
|
| Achtung | | 20. Aug 2025, 14:34 |
#3824
|
|
 Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Paldies par priekšlikumiem.
Turpceļā Inčukalna variants varētu būt interesants. |
Offline | |
|
| Jurka88 | | 30. Sep 2025, 08:31 |
#3825
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 668
Braucu ar:
| Ko viņi tur uz Lubānas ielas veido?null Galvenă Rīgas artērija. |
Offline | |
|
karro  | | 01. Oct 2025, 12:55 |
#3826
|
|
 Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4876
Braucu ar: studentu variantu
| Viņi jau tur ir izveidojuši luksoforu, kas labi bremzē satiksmi uz "Apli"; ko vēl tur notiek? |
Offline | |
|
| Samsasi | | 14. Oct 2025, 10:52 |
#3827
|
|
 Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5338
Braucu ar:
|
04 Oct 2024, 15:22:52 @RVR rakstīja:
04 Oct 2024, 15:16:40 @Fandulis rakstīja:
Cik ir pietiekama?
Tik, lai valsts varētu to atļauties, lai tas būtu kaut cik saprātīgos apjomos paceļams.
Kaut kādā Kuveitā vai AAE ja baigi gribētu, gan jau varētu būvēt bāni 200+ km pa tuksnesi līdz vienai mājai. Saprātīgi tas nebūtu, bet atļauties gan jau varētu...
savukārt tikmēr Igaunijā Tallina-Pērnava un Tallina-Tartu būs 2+2..... Ko viņi dara savādāk? manuprāt RVR nav taisnība... |
Online | |
|
RVR  | | 14. Oct 2025, 11:34 |
#3828
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
|
14 Oct 2025, 10:52:02 @Samsasi rakstīja:
savukārt tikmēr Igaunijā Tallina-Pērnava un Tallina-Tartu būs 2+2..... Ko viņi dara savādāk?
2+2 pilnīgi visā garumā?
Pagaidām īstenotie darbi liecina, ka 2+2 ir tikai atsevišķās vietās. Vēl ir posmi ar 2+1.
P.S. kas attiecas uz Latviju, tad tieši par Via Baltica es teicu, ka tā varētu būt vienīgā šoseja mūsu valstī, kas visā garumā ir 2+2 (ar domu, ka tiek izbūvēts tālākos plānos esošais Vangažu-Skultes savienojums paralēli RB).
P.P.S. Rīgas apvedceļš (A4+A5) arī, bet tā gluži nav šoseja uz kaut kurieni, tas ir Pierīgas ceļš.[ Šo ziņu laboja RVR, 14 Oct 2025, 11:39:44 ] |
Offline | |
|
|
|
| DiksIrseejs | | 14. Oct 2025, 12:06 |
#3829
|
|
Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1377
Braucu ar: Hibrīdu
| Tallina Tartu jau ir pārbūvēts. 2+2 tur būs tikai daļa, mazāk par pusi no ceļa. Tur ir liels posms 2+1 ar barjeru pa vidu starp joslām. Kur mainās ik pa laikam tās zonas. |
Offline | |
|
| MartinsFR | | 14. Oct 2025, 12:24 |
#3830
|
|
 Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1414
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Vasarā sanāca nedēļu apceļot Slovēniju, iedzīvotāji nedaudz vairāk kā Latvijā, teritorijas ziņā valsts ir mazāka kā Latvija, BET ir sabūvēti autobāņi kāpēc viņi var sabūvēt, bet Baltija nevar? Un nebija tā, ka tie autobāņi būtu visu laiku mega 100% noslodzē. Toties satiksme daudz patīkamāka un mierīgāka…[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 14 Oct 2025, 12:26:55 ] |
Offline | |
|
protams  | | 14. Oct 2025, 12:26 |
#3831
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6128
Braucu ar: NS7
| Svētciems. Pilsētas zīme pārnesta "uz iekšu" un sanāk fotoradars ķer uz 50km/h ārpus apdzīvotas vietas 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
RVR  | | 14. Oct 2025, 12:30 |
#3832
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
|
14 Oct 2025, 12:24:54 @MartinsFR rakstīja:
Vasarā sanāca nedēļu apceļot Slovēniju, iedzīvotāji nedaudz vairāk kā Latvijā, teritorijas ziņā valsts ir mazāka kā Latvija, BET ir sabūvēti autobāņi kāpēc viņi var sabūvēt, bet Baltija nevar? Un nebija tā, ka tie autobāņi būtu visu laiku mega 100% noslodzē. Toties satiksme daudz patīkamāka un mierīgāka…
Atšķirību var redzēt apskatot karti.
Tie Slovēnijas autobāņi kaut kur ved - tālāk, aiz robežas. Mums tāda šoseja var būt tikai Via Baltica.
Pārējās mums atduras vai nu mazpilsētās pie jūras, vai arī pie orku robežas.
|
Offline | |
|
| Jurka88 | | 14. Oct 2025, 12:35 |
#3833
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 668
Braucu ar:
| Via Baltic būtu svētīgi būt kā bānim.
No LT robežas līdz kaut vai tikai Saulkrastiem. Rīgas apvedceļu tajā posmā arī obligāti ar 4 joslām bez tizliem luksaforiem un max debīlā Baltezera 50km/h. |
Offline | |
|
RVR  | | 14. Oct 2025, 12:38 |
#3834
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
| Runājot par kaimiņu īstenoto pieeju - varu jau iedomāties, kā pie mums būtu piebļauts internets visos iespējamos veidos, ja kaut kur tiktu uzbūvēts 2+1 kā Igaunijā - ar gabalu šosejas, kurā barjera pa vidu, bez fiziskas iespējas kādu apdzīt.
Tak visi pretējās joslas dzinēji raudātu par to, ka tagad ikdienā jāvelkas aiz fūrēm un traktoriem, kamēr sagaida to otro joslu, utt. |
Offline | |
|
| kkas | | 14. Oct 2025, 12:52 |
#3835
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 10055
Braucu ar: Alfu
| + jo tuvāk orkiem, jo vēsturiski nevērienīgāks ceļu tīkls. |
Offline | |
|
| Samsasi | | 14. Oct 2025, 13:05 |
#3836
|
|
 Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5338
Braucu ar:
|
14 Oct 2025, 12:38:13 @RVR rakstīja:
Runājot par kaimiņu īstenoto pieeju - varu jau iedomāties, kā pie mums būtu piebļauts internets visos iespējamos veidos, ja kaut kur tiktu uzbūvēts 2+1 kā Igaunijā - ar gabalu šosejas, kurā barjera pa vidu, bez fiziskas iespējas kādu apdzīt.
Tak visi pretējās joslas dzinēji raudātu par to, ka tagad ikdienā jāvelkas aiz fūrēm un traktoriem, kamēr sagaida to otro joslu, utt.
bļauj ja dara. Tieši tāpat blauj, ja nedara. Tad lamā katru izpildījumu... Tb bļauj principā par visu
Ja leiši un ēsti būvē viā Baltica kā nākas, tad mums ir parodija un pat planā man liekas ka nav ko būvēt. Par cik samazinātos izmeši, ja bez stūkiem šķērsotu lv?[ Šo ziņu laboja Samsasi, 14 Oct 2025, 13:07:19 ] |
Online | |
|
|
|
RVR  | | 14. Oct 2025, 13:17 |
#3837
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
|
14 Oct 2025, 13:05:02 @Samsasi rakstīja:
pat planā man liekas ka nav ko būvēt
Kā reiz dažādu plānu netrūkst - gan Bauskas apvedceļš, gan Iecavas apvedceļš, gan Salacgrīvas apvedceļš, gan Vangažu-Skultes savienojums, utt.
Jautājums tikai naudā un iespējamos termiņos. |
Offline | |
|
| Mizx | | 14. Oct 2025, 15:34 |
#3838
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
| RVR, tā ir Eiropas regula, kas prasa TNT ceļu tīkal izveidi par tādiem ceļiem, kur nav iespēju iebraukt pretējā joslā, kur nav kreiso pagriezienu un visādu krustojumu. Detalizēti var palasīt regulā. ieviešama līdz 2040. gadam. Līdz ar to valstis, kas domā ar galvu, sāk jau tagad, palēnām, soli pa solim. Latvija visu atlikusi uz 2030.+ gadu. Laikam plāno kaut kādā loterijā vinnēt gan naudu, gan būvētājus tam visam. Tā ka nav vērts diskutēt par ekonomiskajiem pamatojumiem, šis ir tīri drošības arguments un mērķis samazināt cietušo / bojāgājušo skaitu. Un ja ir labs, drošs un ātrs ceļš, var taisīt ciet apkārt visādus mazos ceļus, ietaupīt uz to uzturēšanu. To gan pie mums aizmirst izdarīt, piemēram, poļi daudzu vecos mazos ceļus uzaruši un tur tagad zemnieki labību sēj. |
Offline | |
|
| Samsasi | | 14. Oct 2025, 15:44 |
#3839
|
|
 Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5338
Braucu ar:
| nu man liekas, ka ir tā, ka grib vai negribi, bet ir jābū dažiem maģistralajiem ceļiem... var vai nevar atļauties - tas cits jautajums, mazāk finansētu kreisos, vairak vaŗētu atļauties. |
Online | |
|
RVR  | | 14. Oct 2025, 16:10 |
#3840
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
|
14 Oct 2025, 15:34:18 @Mizx rakstīja:
RVR, tā ir Eiropas regula, kas prasa TNT ceļu tīkal izveidi par tādiem ceļiem, kur nav iespēju iebraukt pretējā joslā, kur nav kreiso pagriezienu un visādu krustojumu. Detalizēti var palasīt regulā. ieviešama līdz 2040. gadam. Līdz ar to valstis, kas domā ar galvu, sāk jau tagad, palēnām, soli pa solim. Latvija visu atlikusi uz 2030.+ gadu. Laikam plāno kaut kādā loterijā vinnēt gan naudu, gan būvētājus tam visam. Tā ka nav vērts diskutēt par ekonomiskajiem pamatojumiem, šis ir tīri drošības arguments un mērķis samazināt cietušo / bojāgājušo skaitu. Un ja ir labs, drošs un ātrs ceļš, var taisīt ciet apkārt visādus mazos ceļus, ietaupīt uz to uzturēšanu. To gan pie mums aizmirst izdarīt, piemēram, poļi daudzu vecos mazos ceļus uzaruši un tur tagad zemnieki labību sēj.
Neesmu pētījis, bet ticu, ka saistībā ar TEN-T tā varētu būt.
Jebkurā gadījumā, tas jau nenozīmē, ka visām A šosejām jābūt 2+2 pilnā garumā.
Visdrīzāk, tad lielā daļā (kas ietilpst TEN-T pamattīklā) būs tas EE jau redzamais 2+1 un varēs ceļu posmos braukt rātni rindiņā līdz tai otrajai joslai.
Jautājums tikai par termiņiem un finansēm.
Lai gan, termiņi var arī mainīties, pat regulās ierakstītie.[ Šo ziņu laboja RVR, 14 Oct 2025, 16:32:52 ] |
Offline | |
|