Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4086
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Liec turbo,būs lētāk | Offline | | |
vertikal | |  Kopš: 10. Dec 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 281
Braucu ar: e39 530iA
| Nav vairs tie laiki kad ieplūdnieks maksāja vien 20eur. Pērc lielmotoru vai liec turbo. Būvēt atmosfēru ir dārgs iepisiens kas neatmaksājas. | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Uh, no turbo tēmas ziņu tik to, ka ir patīkams "pūtiens", kad sasniegti pareizie apgriezienu 
Turbo, pēc idejas, tad man vajadzētu castamizot esošo izplūdes kolektoru (kaķiki man nav, taisnas 2 trubas no katras bankas kas saiet vienā), tobiš, piemetināt papildus flanci, kur stiprinasies turbīnas karstā daļa, un pectam uz izplūdi, aukstajā galā, sanāk, caur intercooler aizmest kkādu trubu pa taisno uz ieplūdes kolektoru,pirms gaisa masas mērītāja? Nu un turbas aukstā gala ieplūdei vnk uzmest kkādu filtru, lai nesuc iekšā visādus puteklus utt, vaine?
Šitik tālu itkā saprotu, bet cik redzēts ka ir kkadi waste-gate vārsti jāliek,un hidrauliskie kontroles kanāli, lai regulētu pie kādiem apgriezieniem turbo sāk strādāt un kas tur vēl nē.
Vienvārd sakot, jāizlasa tonna ar literatūru par turbo pūtes teoriju utt, kas var ērtu būt labs veids kā pavadīt ziemas vakarus 
Tiešām ieplūdes kolektori tik grūti sadabujami, par adekvātām naudām mūsdienās? Vnk orientēties +/- behu detaļu cenās sāku tik pirms nepilniem 2 gadiem,un cik ir sanācis pa šrotiem un čatikiem pirk rezerves daļas, man liekas, nekad tik priecīgs neesmu bijis par to, cik lēti var salikt auto tā, lai pašam pectam kaifs braukt, skatoties caur price/performance prizmu pa lielam tik jamonitorē tirgus, labi varianti, man liekas, samērā bieži uzpeld
Bet paldies par ideju, sen gribējās turbo cēpienu sajust arī behā, nevis tikai opel vectrā 1.9cdti  [ Šo ziņu laboja makukaka, 13 Oct 2024, 01:24:59 ] | Offline | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4086
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Youtube ir neskaitāmi video ar pamācībām,ka pārbūvēt uz turbo,detaļas pa lēto var dabūt alītī un temu. Tāpat biežāk skrūvēsi kā brauksi,paies gadi,kamēr sapratīsi,kā visam pareizi jādarbojas, tad jau būs citas intereses  | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Intereses pēc, vai:
1996
523i (sedans) ar m52b25 single vanosu (125kw),
kaķiki izgriezti,
taisna truba līdz gala bundulim
5 pakāpju manuālā kāŗba (kodu nezinu)
stock 3.24open diffs,
R16 215 ziemas riepas, protektors ap 5mm
Mierīgi braucot pilsēta/starppilsēta patēriņš ap 10.5-11L, aktīvi spiežot čībā bik vairāk.
vai šādā komplektācijā, auto būtu spējīg ilgstoši ( vismaz pāris sekundes) slidināt riepas pa sausu asfaltu, ja uzmetu apgriezienus līdz +/- 5-6k rpm 1. robā? Pa slapju samērā bez problēmām.
Cik mēģinu, tad izklausās ka riepas nokauc, bet kad auto sāk kustēt uz priekšu, riepas vairs neizslīd. Kad mēģināju mest slīpi ar 2 robu, +/- 5k rpm un ap 20kmh ātrumu, itkā samet, bet neturpina slīdēt, pat ja turu gāzi pilnā čībā.
Saprotu, varētu pats sametināt difu, bet tā ir ikdienas mašīna, negribu ikdienā braukt ar sametinātu difu 
Kaut kad pasen mēģināju taisīt mērijumu, cik ātri uzdzen no 0-100km, man sanāca ap 12-13sek ( pieļauju domu ka nav prasme labi dragot ar manuāli)
Mēģinu saprast, cik daudz no rūpnīcā ieliktajiem 125kw reāli vēl palikuši, un vai vajadzētu kādus mezglus pāŗbaudīt  [ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:26:45 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8566
Braucu ar: e39 523
| Asc atslēdzi? 
Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
25 Feb 2025, 14:26:34 @abyss rakstīja:
Asc atslēdzi? 
Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok
ASC protams, ka atslēdzu, man viņš nemaz nedarbojās aptuveni pus gadu, kad servisā ielika ne-oem Spec abs sensoru, bet pirms aptuveni 2. ned abs mistiski sāka strādāt, varu ieslēgt/izslēgt 
Eļļa mainīta pirms apt. 3k, degvielas filtrs mainīts pagājušogad vasarā, degvielas spiediens ir ok, vienīgi aizdomas, ka ccv vārsts/seperators izbeidzies, bet tam jau baigi nevajadzētu ietekmēt jaudu.
Pieļauju domu, ka arī nemaz nemāku tik labi likt slīpi pa sauso, bet nu tas jau skila jautājums, pa sniedziņu gan ir patīkami un forši, bet tas nav asfalts  [ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:31:39 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8566
Braucu ar: e39 523
| Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt. [ Šo ziņu laboja abyss, 25 Feb 2025, 14:34:38 ] | Offline | | |
|
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8566
Braucu ar: e39 523
|
25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet
Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2947
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
25 Feb 2025, 14:52:36 @abyss rakstīja:
25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet
Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw
Pirmām kārtām jau redline stockā būs 6.5k. 7.5 tu tur nesasniegsi nekā bez iejaukšanās un tāpat tas būs lieki dēļ ieplūdes utt.
523i būs 8.5s līdz 100, 523iA būs 9.6s. 12 vai 13s manuālim jau ir stipri slikti un jāmeklē problēma. Startējas tev viņš normāli? Ir šādi joki bijuši kaut vai ja tikai sadalenes sensors nomirst un vadība aiziet galīgā fail safe. Protams nav izslēgts, ka kompresijas ar nav, bet būtu citas problēmas - blowby, eļļas patēriņš utt. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8566
Braucu ar: e39 523
| Ok, ok. Likās, ka virs 6.5k iet un tad kkas ap 7.5k būtu rev limiter. Bet m52 man bija sen un braucu mierīgi  | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Paturpinot iepriekšējo komentāru 0-100 sanāca ap 10.5 sek, ir okei 
Bet ir jauna problēma - uz prefa paneļa nerādās pagriezienu, tuvo, tālo, miglas lampiņas, nav pagriezienu klikšķa skaņas ( fiziski viss strādā )...
Līdz šim pamēģināju piemest (allegedly) strādājošu lcm3 (man ir lcm a 2), viss kas pamainijas ir ka fiziski nestrādāja pagriezieni, pamēģināju pielikt strādājošu komforta bloku, ar vai bez strādājoša lcm3 bloka - bez izmaiņām. Stock head unit vieta man stāv android jau kādu pus gadu, bet problēma ap 1.5 mēnesi tik.
Čoms kas aizdeva blokus Uz testu, teica ka pie vainas varētu būt vainu pats spidometrs, vai kkas ar slēdzenes mehānismu.
Pieslēdzoties ar inpu, lcm bloku redzu, bet pieslēgties nevar, izmet kļūdu ka "no reaponce from control unit" , tomēr lcm blokam arī kad viss uz paneļa strādāja, nevareju pieslēgties nolasīt kļūdas utt.
Pamēģināju pieslēgties spidometram, pieslēgties varu, kļūdas nekādas baigās nav ( tik ka gongs nestrādā, bet to jau zinu), bija vēl gan kļūdas nr 190 (light module eeprom error) un 135 kbuss, no tīrīju, atpakaļ nelec, BET vairs nevaru palaist spidometram self test - kad iedegas visas lampiņas, izkustas bultas utt, agrāk to varēju palaist. Nevaru arī manuāli pakustināt bultas indikatorus (km/h, taho), agrāk varēju.
Kā jums šķiet, speci, izejot no simptomiem, pie vainas būs spidometrs, ne? Jo slēdzenes daļā nu galīgi negribas līst.
Vai varbūt vēl kkur var meklēt problēmu? (testēju arī atslēdzot androidu ar Ibus dekoderi, nekas nemainījās)  | Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Puf-puf
| Tur var būt variācijas saistībā ar IKE Low/High un atbilstoši tam panelis un LCM komunicē vai nu caur K-Bus vai I-Bus. Tas nozīmē, ka kaut ko mainot, kā minimums ir jāpārbauda savietojamību un atbilstošo kodējumu.
| Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
01 Jun 2025, 11:20:16 @josi rakstīja:
Tur var būt variācijas saistībā ar IKE Low/High un atbilstoši tam panelis un LCM komunicē vai nu caur K-Bus vai I-Bus. Tas nozīmē, ka kaut ko mainot, kā minimums ir jāpārbauda savietojamību un atbilstošo kodējumu.
Ja, man ir low versija ar 1 pipsi, nav daudz pikseļu tikai svarīgākā info, un aizmugurē 2 štekeri balts un melns, prefa spido laikam vēl zils tāds nāk. Teorētiski, man taču vajadzētu piekļūt vismaz caur ncs expert pie pašreizējā lcm-a hw2 sf2 bloka, vai ja es maiņu un identisku, strādāt tak vajadzētu uzreiz tik tas ka punktiņš bus uz paneļa? Varbūt var parekomendēt Kā pareizāk pārbaudīt lcm/Ike pašus Par sevi, teiksim, ar multimetrs, vai caur inpu?
P.s. Vēl no dīvainībām, uz paneļa redzu ja atraisās kādas no durvīm, parasti cik pamanīju cilvēki sūdzas ka šis arī nestrādā pie beigta lcm, plus vēl pat android sajūt kad ielieku atpakaļgaitā, viņš man samazina mūzikas skaļumu, tātad izskatās ka beigts kkas tur noteikti ir. Pie vadiem katrā ziņā zaļais nav (pie lcm un gm blokiem?
P.s.s. Mazais update - pajaucu vaļā lcm2 bloku, iekša viss okei, nekādu deguma pēdu/smaku, piemetu vēl stock head unit testam, bet nekā. Bez lcm bloka pievienota, gaismas vispār nešancē, sanāk bojāta I vai K līnija starp lcm un paneli? Nu vai arī pats panelis izbeidzies. Uz stures visas pogas šancē, uz pagrieziena kloķa un logu slotiņu kloķa arī visas pogas strādā, drošinātāji zem bardočoka kas iet uz paneli visi veseli.
P.s.s.s ar nē iedarbinātu dzinēju varu palasīt self test uz paneļa, izskatās OK lampiņas bias strādā vismaz, no kļūdām vislaik lec eeprom light module kļūda nr 190, pieslēdzos gm3 blokam tur arī met kļūdu wire terminal R on GM3, sanāk, tad vaina ir lcm2 blokā, vai vados starp tiem?  [ Šo ziņu laboja makukaka, 01 Jun 2025, 14:04:08 ] | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Esmu tupikā, nemāku atrast kur problēma, bet izskatās ka vados vaina.
Īsumā - dabūju citu inpa u.c. Programmu versijas, visiem blokiem kas pa K līniju komunicē ar paneli varu pieslēgties, kļūdas nekur nekādas īpaši nemetas tik vien kā no paša paneļa par 190 eeprom light module.
Sadabuju lcm 3b strādājošu bloku, bet globāli same shit, vienīgais kas mainās, ir ka nestrādā pagriezieni (fiziski) bet avareikas strādā (fiziski ārpus mašīnas) . Pie otra lcm joprojām nevaru pieslēgties, piekodēt līdz ar to arī.
Nočekoju K līniju kas iet uz lcm, tur viss okei spriegums nekrīt, savukārt kad meriju uz DC iestatījumiem zaļu vadu ar 2x brūnam svītram un dzelteniem punktiem, redzu svārstīgi ap 7-8v, uz vada kurš ir zils ar divām brunigam svītrām un dzeltiem punktiem ir 12v, starp šiem vadiem pretestības nav.
No kontakt grupas spriegums pienāk uz lcm bloku. Kādi ieteikumi, vai ir vēl kādas datu līnijas kas japačeko? | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7092
Braucu ar: E34
| Tur jau ar ncs dummy var pierakstīt visus blokus. P'n'p varēs tikai pilnīgi identiskiem auto un arī tad win un spidometrs jāpiesien | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
04 Jun 2025, 16:24:40 @bum_bumz rakstīja:
Tur jau ar ncs dummy var pierakstīt visus blokus. P'n'p varēs tikai pilnīgi identiskiem auto un arī tad win un spidometrs jāpiesien
Ncs dummy paskatīšos, bet problēma tāda ka inpā pat nevar atvērt to lcm, met kļūdu fr0009, un ja nepievieno lcm vispār, kļūda tā pati, tobiš kkur vados laikam šaize, ei nu sazin kā tagad atrast  | Offline | | |
Sancix  | |  Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6965
Braucu ar: e36
|
04 Jun 2025, 19:37:15 @makukaka rakstīja:
04 Jun 2025, 16:24:40 @bum_bumz rakstīja:
Tur jau ar ncs dummy var pierakstīt visus blokus. P'n'p varēs tikai pilnīgi identiskiem auto un arī tad win un spidometrs jāpiesien
Ncs dummy paskatīšos, bet problēma tāda ka inpā pat nevar atvērt to lcm, met kļūdu fr0009, un ja nepievieno lcm vispār, kļūda tā pati, tobiš kkur vados laikam šaize, ei nu sazin kā tagad atrast 
Pačoko masas vadu kūli bagažniekā pie akumulatora, tur citreiz vizuāli ir vesels, bet pie pašas plates nokorodējis/oksidējies. Ja tur vesels, papēti kārtīgi, vai pie LCM pēc piniem pienāk stabils +12 un ground.[ Šo ziņu laboja Sancix, 04 Jun 2025, 20:09:00 ]
-----------------
| Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 123
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Wohoo, atradu problēmu, 3 dienas pisos meklējot shēmas utt.
Īsumā - uz lcm bloku pienākošā K līnija ir aprauta, bet nav īsajā uz masu vai 12v. To sapratu kad skatījos kura vieta apravums, testēju no mid paneļa spraudņa, uz gm bloku ir savienojums, uz lcm nav. Piemetu testam no mid paneļa štekera k līniju pa taisno uz lcm K savienojumu, un gaismas indikatori atkal strādā uz paneļa, skatei saies! vienīgais noknievu most k līnijas vadu no lcm, lai ja gadījumā tomēr tālāk ir kkur īsais, ne parauj visu k uz leju. Ja nu kādam nākotnē līdzīgas problēmas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|