Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
uldens1
29. Jul 2014, 14:55 #3592

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16786

Braucu ar:


29 Jul 2014, 14:48:43 user rakstīja:

29 Jul 2014, 14:45:21 bertons rakstīja:
kur tad vina tur ir pasleepta?


angārā! - tājā pie Valmieras šosejas. tajā nagārā vispār vairākas lidmašīnas un deltaplāni iebāzti
tas otrs lidlauks ir privats
Offline
RVR
31. Jul 2014, 13:05 #3593

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

Aizbrauc līdz Tukumam, tur tās "Bites" var redzēt regulāri
Offline
RVR
31. Jul 2014, 23:49 #3594

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

"SmartLynx" mazliet gadījās

http://avherald.com/h?article=4782168a&opt=0
Offline
JZ
01. Aug 2014, 00:03 #3595

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


In fact it was a bounced landing and the tail contacted the runway after second touchdown, when angle of attack got very high.


moš bija saskatījies šito tik īsti nesagāja...
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
badmoon
01. Aug 2014, 00:06 #3596

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8684

Braucu ar: Braucu ar


31 Jul 2014, 13:05:47 91 rakstīja:
Aizbrauc līdz Tukumam, tur tās "Bites" var redzēt regulāri


Sākumā bija smuki, nu jau sāk besīt, ka tik regulāri virs mājām močī (ne uz Tukuma pusi) Bet tā jau ņemās pa skaisto
Offline
RVR
04. Aug 2014, 14:58 #3597

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

Ventspils lidostas METAR ar +36 grādiem
Offline
RVR
04. Aug 2014, 15:23 #3598

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR


04 Aug 2014, 15:07:25 user rakstīja:

Imanta - 35,9



Šajā gadījuma nav stāsts par cipariem, kas kaut kur sasniegti, bet par METAR ziņojumu, kāds Latvijā vēl nav bijis
Offline
arizah
04. Aug 2014, 18:03 #3599

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Kas ir METAR (tm) / ko tu te blato / parādi ar pirkstu
Offline
RVR
04. Aug 2014, 18:46 #3600

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

Offline
RVR
04. Aug 2014, 19:16 #3601

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

Ir, bet citā kontekstā.
METAR ir info par 10 min. vidējiem lielumiem, nevis vienkārši sasniegto.
Un pilnīgi noteikti tāda nav Imantā
Offline
arizah
04. Aug 2014, 20:34 #3602

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Volodja lēnām rauj zarā

Te gan ir runa par 2 lidmašīnām, bet iedomājos par aeroflotu - tiem ganjau arī vairums lidmašīnu lēzenajā..
Offline
arizah
06. Aug 2014, 14:24 #3603

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
edzulis
07. Aug 2014, 13:23 #3604

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sēžu mājā Bauskā, baigais troksnis ārā. Nepievērsu uzmanīnu. Sīkā ieskrien un saka, ka virs pašiem kokiem liela balta lidmašīna aizlidoja
Offline
kamikadzemk
08. Aug 2014, 12:23 #3605

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Izskatās jau labi, bet, manuprāt, nedaudz pārspīlējuši viņi tur ar to krāsainumu. Veic nosēšanos un viss skrejceļš krāsojas spilgti zaļš...man liekas, ka tas galīgi nepalīdz saskatīt iespējamos šķērsļus, kuri tur varētu rasties.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
08. Aug 2014, 14:49 #3606

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.

es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?

[ Šo ziņu laboja arizah, 08 Aug 2014, 14:52:23 ]

Offline
JZ
11. Aug 2014, 15:43 #3607

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Aug 2014, 14:49:26 arizah rakstīja:
ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.

es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?


datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā
Offline
arizah
13. Aug 2014, 22:44 #3608

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā


kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku

savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt
Offline
JZ
13. Aug 2014, 23:13 #3609

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Aug 2014, 22:44:20 arizah rakstīja:

11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā


kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku

savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt


prasiji kur ņemt precīzo info šodien - atbildēju

moš tādām cesnām pietiktu ar kaut kādu daudz maz precīzu objektu atpazīšanu caur stereo video (priekš sēšanās) un taxi, celšanās un kurss - gps on onborda instrumenti, altimetrs tak tur ir, ātrums ir, kompass ir, saliek to visu kopā un jau vari uzzīmēt trajektoriju gaisā

bet par informācijas pasniegšanu lidenē sēdošajiem, tad bez spec aprīkojuma to varētu redzēt pareizajā perspektīvā tik 1ns cilvēks (nu, pareizāk - no viena skatpunkta), vairākiem to varētu attēlot projecējot ar strobu dažādās krāsās, un katram pasažierim savas brilles (filtrē nost liekās krāsas), sistēma zin kur kura brille salonā atrodas un zīmē uz stikla jau katrai brillei savu perspektīvu, citu variantu iedomāties nevaru
Offline
arizah
13. Aug 2014, 23:26 #3610

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es mazliet nesapratu to tavu problēmu - katram savas brilles uz acīm, katram sava bilde

bet par tiem kompasiem un gps - tas viss ir baigi neprecīzi. altimetrs, kā tu zini precīzi rāda vienīgi atmosfēras spiedienu, nevis augstumu. ātrums daudz maz zināms ir attiecībā pret gaisu, nevis pret zemi, savukārt kompasam milzu kļūdas (līdz pat 30 grādi) ir gan no akselerācijas, gan no bank, gan no turn, žiroskops savukārt "aizpeld" zemes griešanās dēļ un pa daļai arī pats sevis dēļ. tur jau tā bēda, citādi jau "lielie" neķēpātos ar ILS.

Nē nu es jau nesaku, ka šits pēdējais, kaut ko jau augumentēt tur var, bet tajā demucī bija biš par daudz sabāzts.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Aug 2014, 23:27:43 ]

Offline
JZ
14. Aug 2014, 00:16 #3611

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja HUDā tavām acīm stars zīmē lidlauku, tad redzot to pašu HUDa zīmējumu no cita punkta (2rs pilots piemēram), viņš redzēs jau to lidlauku kaut kur pavisam citā vietā - cita perspektīva, attiecīgi katram skatītājam jārāda "savu" bildi uz tā HUDa

polarizējošās brilles var to atrisināt, katrām brillēm zīmē savu attēlu un visi redzēs to lidlauku pareizajā vietā

par datiem biju domājis - rēķina "vidējo" no visiem pieejamajiem instrumentiem, priekš vizualizācijas tas jau būtu pietiekami, var vēl kaut kādu infrasarkano LIDARu priekš sēšanās vai prastāku radaru, bet tur jau būs $$$ ja grib pietiekamu darbības attālumu, bet no otras puses tā sistēma var būt modulāra - tev ir tik parastie štrumi un gps - redzi tik kaut kādus virzienus, ēkas, taxi ceļus utt, piepirki klāt radaru - redzi jau nosēšanās trajektoriju utt utt

bet arī bāzes versija diez vai būs 30gadīgas cesnas īpašniekam pieņemamā cenu kategorijā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo