Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 29. Jul 2014, 14:55 |
#3592
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16786
Braucu ar:
|
29 Jul 2014, 14:48:43 user rakstīja:
29 Jul 2014, 14:45:21 bertons rakstīja:
kur tad vina tur ir pasleepta?
angārā! - tājā pie Valmieras šosejas. tajā nagārā vispār vairākas lidmašīnas un deltaplāni iebāzti
tas otrs lidlauks ir privats | Offline | | |
RVR  | 31. Jul 2014, 13:05 |
#3593
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
| Aizbrauc līdz Tukumam, tur tās "Bites" var redzēt regulāri  | Offline | | |
RVR  | 31. Jul 2014, 23:49 |
#3594
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
| "SmartLynx" mazliet gadījās 
http://avherald.com/h?article=4782168a&opt=0 | Offline | | |
JZ | 01. Aug 2014, 00:03 |
#3595
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
In fact it was a bounced landing and the tail contacted the runway after second touchdown, when angle of attack got very high.
moš bija saskatījies šito tik īsti nesagāja... 
 Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
badmoon  | 01. Aug 2014, 00:06 |
#3596
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8684
Braucu ar: Braucu ar
|
31 Jul 2014, 13:05:47 91 rakstīja:
Aizbrauc līdz Tukumam, tur tās "Bites" var redzēt regulāri 
Sākumā bija smuki, nu jau sāk besīt, ka tik regulāri virs mājām močī (ne uz Tukuma pusi) Bet tā jau ņemās pa skaisto  | Offline | | |
RVR  | 04. Aug 2014, 14:58 |
#3597
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
| Ventspils lidostas METAR ar +36 grādiem  | Offline | | |
RVR  | 04. Aug 2014, 15:23 |
#3598
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
|
04 Aug 2014, 15:07:25 user rakstīja:
Imanta - 35,9
Šajā gadījuma nav stāsts par cipariem, kas kaut kur sasniegti, bet par METAR ziņojumu, kāds Latvijā vēl nav bijis  | Offline | | |
arizah | 04. Aug 2014, 18:03 |
#3599
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Kas ir METAR (tm) / ko tu te blato / parādi ar pirkstu  | Offline | | |
|
RVR  | 04. Aug 2014, 18:46 |
#3600
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
|  | Offline | | |
RVR  | 04. Aug 2014, 19:16 |
#3601
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
| Ir, bet citā kontekstā.
METAR ir info par 10 min. vidējiem lielumiem, nevis vienkārši sasniegto.
Un pilnīgi noteikti tāda nav Imantā  | Offline | | |
arizah | 04. Aug 2014, 20:34 |
#3602
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Volodja lēnām rauj zarā 
Te gan ir runa par 2 lidmašīnām, bet iedomājos par aeroflotu - tiem ganjau arī vairums lidmašīnu lēzenajā.. | Offline | | |
arizah | 06. Aug 2014, 14:24 |
#3603
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|  | Offline | | |
edzulis  | 07. Aug 2014, 13:23 |
#3604
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Sēžu mājā Bauskā, baigais troksnis ārā. Nepievērsu uzmanīnu. Sīkā ieskrien un saka, ka virs pašiem kokiem liela balta lidmašīna aizlidoja  | Offline | | |
kamikadzemk  | 08. Aug 2014, 12:23 |
#3605
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Izskatās jau labi, bet, manuprāt, nedaudz pārspīlējuši viņi tur ar to krāsainumu. Veic nosēšanos un viss skrejceļš krāsojas spilgti zaļš...man liekas, ka tas galīgi nepalīdz saskatīt iespējamos šķērsļus, kuri tur varētu rasties.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
arizah | 08. Aug 2014, 14:49 |
#3606
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.
es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?[ Šo ziņu laboja arizah, 08 Aug 2014, 14:52:23 ] | Offline | | |
JZ | 11. Aug 2014, 15:43 |
#3607
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Aug 2014, 14:49:26 arizah rakstīja:
ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.
es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas
sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35
nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā | Offline | | |
|
arizah | 13. Aug 2014, 22:44 |
#3608
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas
sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35
nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā
kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku 
savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt  | Offline | | |
JZ | 13. Aug 2014, 23:13 |
#3609
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
13 Aug 2014, 22:44:20 arizah rakstīja:
11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas
sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35
nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā
kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku 
savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt 
prasiji kur ņemt precīzo info šodien - atbildēju 
moš tādām cesnām pietiktu ar kaut kādu daudz maz precīzu objektu atpazīšanu caur stereo video (priekš sēšanās) un taxi, celšanās un kurss - gps on onborda instrumenti, altimetrs tak tur ir, ātrums ir, kompass ir, saliek to visu kopā un jau vari uzzīmēt trajektoriju gaisā
bet par informācijas pasniegšanu lidenē sēdošajiem, tad bez spec aprīkojuma to varētu redzēt pareizajā perspektīvā tik 1ns cilvēks (nu, pareizāk - no viena skatpunkta), vairākiem to varētu attēlot projecējot ar strobu dažādās krāsās, un katram pasažierim savas brilles (filtrē nost liekās krāsas), sistēma zin kur kura brille salonā atrodas un zīmē uz stikla jau katrai brillei savu perspektīvu, citu variantu iedomāties nevaru | Offline | | |
arizah | 13. Aug 2014, 23:26 |
#3610
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| es mazliet nesapratu to tavu problēmu - katram savas brilles uz acīm, katram sava bilde 
bet par tiem kompasiem un gps - tas viss ir baigi neprecīzi. altimetrs, kā tu zini precīzi rāda vienīgi atmosfēras spiedienu, nevis augstumu. ātrums daudz maz zināms ir attiecībā pret gaisu, nevis pret zemi, savukārt kompasam milzu kļūdas (līdz pat 30 grādi) ir gan no akselerācijas, gan no bank, gan no turn, žiroskops savukārt "aizpeld" zemes griešanās dēļ un pa daļai arī pats sevis dēļ. tur jau tā bēda, citādi jau "lielie" neķēpātos ar ILS.
Nē nu es jau nesaku, ka šits pēdējais, kaut ko jau augumentēt tur var, bet tajā demucī bija biš par daudz sabāzts.[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Aug 2014, 23:27:43 ] | Offline | | |
JZ | 14. Aug 2014, 00:16 |
#3611
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja HUDā tavām acīm stars zīmē lidlauku, tad redzot to pašu HUDa zīmējumu no cita punkta (2rs pilots piemēram), viņš redzēs jau to lidlauku kaut kur pavisam citā vietā - cita perspektīva, attiecīgi katram skatītājam jārāda "savu" bildi uz tā HUDa
polarizējošās brilles var to atrisināt, katrām brillēm zīmē savu attēlu un visi redzēs to lidlauku pareizajā vietā
par datiem biju domājis - rēķina "vidējo" no visiem pieejamajiem instrumentiem, priekš vizualizācijas tas jau būtu pietiekami, var vēl kaut kādu infrasarkano LIDARu priekš sēšanās vai prastāku radaru, bet tur jau būs $$$ ja grib pietiekamu darbības attālumu, bet no otras puses tā sistēma var būt modulāra - tev ir tik parastie štrumi un gps - redzi tik kaut kādus virzienus, ēkas, taxi ceļus utt, piepirki klāt radaru - redzi jau nosēšanās trajektoriju utt utt
bet arī bāzes versija diez vai būs 30gadīgas cesnas īpašniekam pieņemamā cenu kategorijā  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|