Online
Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
maaarcha1992 | |  Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
|
30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:
30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/ 
Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās? 
Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree | Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:
30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:
30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/ 
Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās? 
Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree
Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8685
Braucu ar: m635csi
| ir 3.64 lsd 210 mm reduktors, kas sajūgts ar getrag 280/5 kārbu no e34 m5, pieņemsim, ka dzinējs griežas līdz 7500-7700 rpm - ir kaut kāda interneta lapa, kur redzams max ātrums šādam savienojumam un kur varētu arī iemest citas reduktoru attiecības un paskatīties aprēķinus? | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
01 Jul 2016, 23:02:34 @crime rakstīja:
ir 3.64 lsd 210 mm reduktors, kas sajūgts ar getrag 280/5 kārbu no e34 m5, pieņemsim, ka dzinējs griežas līdz 7500-7700 rpm - ir kaut kāda interneta lapa, kur redzams max ātrums šādam savienojumam un kur varētu arī iemest citas reduktoru attiecības un paskatīties aprēķinus?
http://www.apexgarage.com/tech/gear_ratios.shtml | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8685
Braucu ar: m635csi
| Paldies, izskatās, ka man būs iespēja uztīt pilnu pulksteni  | Offline | | |
maaarcha1992 | |  Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
|
01 Jul 2016, 18:32:24 @Gato_jurko rakstīja:
01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:
30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:
30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/ 
Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās? 
Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree
Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk
Tur hau taa lieta ka ta skana nevienmer paradaas :/
Jakjer moments, un gjau ta ar jadara | Offline | | |
Maa | |  Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt | Offline | | |
marchuks | | Kopš: 14. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: G05
| Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.
Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.
Auto: 2011. gada BMW E91.
Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.
EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.
Paldies! [ Šo ziņu laboja marchuks, 02 Jul 2016, 19:46:20 ] | Offline | | |
|
edgarstt | |  Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: E46 330Ci
| Jautājums :
e46 330i kupeja. Ir jāmaina DMF(Spararats).
Kāds to noteikti ir jau darījis un kāda bija Jūsu DMF markas izvēle Luk vai Sach?
Zinu ka Luk ir BMW OEM DMF ražotājs. Bet šaubos, ka auto dabūs nobraukt 250 000 km.
Cenas atšķirība itkā nav būtiska, tāpēc vēlos noskaidrot vai ir starpība kvalitātē vai arī konkrēti šos DMF štacē vienā rūpnīcā un atšķiras tikai brends?
E.[ Šo ziņu laboja edgarstt, 02 Jul 2016, 17:56:04 ] | Offline | | |
marchuks | | Kopš: 14. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: G05
|
02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.
Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.
Auto: 2011. gada BMW E91.
Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.
EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.
Paldies!
Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu. [ Šo ziņu laboja marchuks, 02 Jul 2016, 20:33:59 ] | Offline | | |
4chan | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Es ziemā paņēmu vācu ebay jaunu LUK Rep Set komplektu ar sajūgu pa 300eur, sachs pliks DMF disks tik pat maksāja, tapēc izvēle krita uz LUK Abi divi ražotāji ir ZF grupā un domāju, ka ir vienādas kvalitātes un vienā rūpnīcā štancēti  | Offline | | |
pasword | |  Kopš: 08. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 89
Braucu ar: E91 320d
|
02 Jul 2016, 20:21:52 @marchuks rakstīja:
02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.
Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.
Auto: 2011. gada BMW E91.
Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.
EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.
Paldies!
Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu.
Pārbaudi vadus bagāžnieka gofrās, bieži vien pārlocās un tad sākās līdzīgas šaizes!
Man bija identiska problēma ar pulti, bija pārlocījies viens no vadiem uz antenes pastiprinātāju... Vai arī ticis ūdens pie tā antenes pastiprinātāja, kautgan viņš tur vismaz man bij diezgan hermētiski noslēgts ...[ Šo ziņu laboja pasword, 02 Jul 2016, 21:42:07 ] | Offline | | |
marchuks | | Kopš: 14. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: G05
|
02 Jul 2016, 21:40:06 @pasword rakstīja:
02 Jul 2016, 20:21:52 @marchuks rakstīja:
02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.
Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.
Auto: 2011. gada BMW E91.
Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.
EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.
Paldies!
Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu.
Pārbaudi vadus bagāžnieka gofrās, bieži vien pārlocās un tad sākās līdzīgas šaizes!
Man bija identiska problēma ar pulti, bija pārlocījies viens no vadiem uz antenes pastiprinātāju... Vai arī ticis ūdens pie tā antenes pastiprinātāja, kautgan viņš tur vismaz man bij diezgan hermētiski noslēgts ...
Paldies par ieteikumiem. Lasīju, ka viņas var mēģināt atdzīvināt izžāvējot un apstrādājot ar sausu zobubirsti. Ir vēl kāds efektīvs veids kā viņu varētu notīrīt no korozijas, lai nesabojātu? | Offline | | |
LOLVO | |  Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1245
Braucu ar:
|
01 Jul 2016, 18:32:24 @Gato_jurko rakstīja:
01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:
30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:
30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/ 
Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās? 
Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree
Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk
Uzraksti ka skanja izklausas  | Offline | | |
oskars11 | |  Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: bbrent.lv
|
02 Jul 2016, 16:02:42 @Maa rakstīja:
Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt
pricipaa var izprogrammet. bet nu istenibaa bremzhu uguns puskvēle stradaa taa gabarits. | Offline | | |
Deksnits1 | |  Kopš: 02. Jul 2013
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| e36 siemens o2 zondi var mainīt pret bosch ? savienojot attiecīgi vadus?Vai vajag obligāti orģinālo? 
| Offline | | |
|
qwerti | | Kopš: 28. Jul 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 203
Braucu ar: e46
| Iesakiet laku, ar kuru apstrādāt nopulētu alumīnija disku plauktus tā, lai tie neoksidētos un saglabātu spīdumu.
| Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
03 Jul 2016, 02:05:23 @Deksnits1 rakstīja:
e36 siemens o2 zondi var mainīt pret bosch ? savienojot attiecīgi vadus?Vai vajag obligāti orģinālo? 
OBLIGĀTI OEM vai kādu no Siemens firmām kā VDO.
Bosch ir pavisam citi volti kā tā strādā 0.1-5v vs 0.1-10V. Ar Bosch zondi būs vēl sliktāk kā braukt bez zondes. | Offline | | |
bembukuss | |  Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
03 Jul 2016, 01:22:50 @oskars11 rakstīja:
02 Jul 2016, 16:02:42 @Maa rakstīja:
Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt
pricipaa var izprogrammet. bet nu istenibaa bremzhu uguns puskvēle stradaa taa gabarits.
e61 gan pre fl, gan ar LCI lampām gabarītiem un bremzēm ir viena un tā pati spuldze.. mainās tikai volti ko padod uz spuldzīti..
Pēc piekodēšanas spuldze paliek tikai priekš bremžu gaismām!
e60/e61 pieprogrammēt ir vienkāršāk par vienkāršu..
------------------
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana[ Šo ziņu laboja bembukuss, 03 Jul 2016, 09:55:20 ] | Offline | | |
korpo | | Kopš: 28. Jun 2015
No: Liepāja
Ziņojumi: 78
Braucu ar: BMW E46 325i Touring, Ford Galaxy MKII
| E46 elektriskajam, jeb A/C(auxiliary) ventilatoram pieslēdzot 12V pa taisno štekerī būtu jāstrādā pilnā jaudā, nevis lēnām jāgriežas? [ Šo ziņu laboja korpo, 03 Jul 2016, 13:39:21 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|