Online

Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
maaarcha1992
01. Jul 2016, 18:07 #35261

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d


30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:

30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/

Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās?

Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree
Offline
Gato_jurko
01. Jul 2016, 18:32 #35262

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:

30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:

30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/

Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās?

Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree

Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
crime
01. Jul 2016, 23:02 #35263

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8685

Braucu ar: m635csi

ir 3.64 lsd 210 mm reduktors, kas sajūgts ar getrag 280/5 kārbu no e34 m5, pieņemsim, ka dzinējs griežas līdz 7500-7700 rpm - ir kaut kāda interneta lapa, kur redzams max ātrums šādam savienojumam un kur varētu arī iemest citas reduktoru attiecības un paskatīties aprēķinus?
Offline
funkyasshit
01. Jul 2016, 23:05 #35264

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


01 Jul 2016, 23:02:34 @crime rakstīja:
ir 3.64 lsd 210 mm reduktors, kas sajūgts ar getrag 280/5 kārbu no e34 m5, pieņemsim, ka dzinējs griežas līdz 7500-7700 rpm - ir kaut kāda interneta lapa, kur redzams max ātrums šādam savienojumam un kur varētu arī iemest citas reduktoru attiecības un paskatīties aprēķinus?


http://www.apexgarage.com/tech/gear_ratios.shtml
Offline
crime
01. Jul 2016, 23:17 #35265

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8685

Braucu ar: m635csi

Paldies, izskatās, ka man būs iespēja uztīt pilnu pulksteni
Offline
maaarcha1992
01. Jul 2016, 23:36 #35266

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d


01 Jul 2016, 18:32:24 @Gato_jurko rakstīja:

01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:

30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:

30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/

Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās?

Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree

Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk

Tur hau taa lieta ka ta skana nevienmer paradaas :/
Jakjer moments, un gjau ta ar jadara
Offline
Maa
02. Jul 2016, 16:02 #35267

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt
Offline
marchuks
02. Jul 2016, 17:29 #35268

Kopš: 14. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: G05

Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.

Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.

Auto: 2011. gada BMW E91.

Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.

EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.

Paldies!

[ Šo ziņu laboja marchuks, 02 Jul 2016, 19:46:20 ]

Offline
edgarstt
02. Jul 2016, 17:54 #35269

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Jautājums :

e46 330i kupeja. Ir jāmaina DMF(Spararats).

Kāds to noteikti ir jau darījis un kāda bija Jūsu DMF markas izvēle Luk vai Sach?

Zinu ka Luk ir BMW OEM DMF ražotājs. Bet šaubos, ka auto dabūs nobraukt 250 000 km.

Cenas atšķirība itkā nav būtiska, tāpēc vēlos noskaidrot vai ir starpība kvalitātē vai arī konkrēti šos DMF štacē vienā rūpnīcā un atšķiras tikai brends?

E.

[ Šo ziņu laboja edgarstt, 02 Jul 2016, 17:56:04 ]

Offline
marchuks
02. Jul 2016, 20:21 #35270

Kopš: 14. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: G05


02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.

Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.

Auto: 2011. gada BMW E91.

Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.

EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.

Paldies!


Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu.

[ Šo ziņu laboja marchuks, 02 Jul 2016, 20:33:59 ]

Offline
4chan
02. Jul 2016, 21:17 #35271

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 97

Braucu ar: Alpinweiss 3

Es ziemā paņēmu vācu ebay jaunu LUK Rep Set komplektu ar sajūgu pa 300eur, sachs pliks DMF disks tik pat maksāja, tapēc izvēle krita uz LUK Abi divi ražotāji ir ZF grupā un domāju, ka ir vienādas kvalitātes un vienā rūpnīcā štancēti
Offline
pasword
02. Jul 2016, 21:40 #35272

Kopš: 08. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E91 320d


02 Jul 2016, 20:21:52 @marchuks rakstīja:

02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.

Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.

Auto: 2011. gada BMW E91.

Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.

EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.

Paldies!


Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu.

Pārbaudi vadus bagāžnieka gofrās, bieži vien pārlocās un tad sākās līdzīgas šaizes!
Man bija identiska problēma ar pulti, bija pārlocījies viens no vadiem uz antenes pastiprinātāju... Vai arī ticis ūdens pie tā antenes pastiprinātāja, kautgan viņš tur vismaz man bij diezgan hermētiski noslēgts ...

[ Šo ziņu laboja pasword, 02 Jul 2016, 21:42:07 ]

Offline
marchuks
03. Jul 2016, 00:01 #35273

Kopš: 14. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: G05


02 Jul 2016, 21:40:06 @pasword rakstīja:

02 Jul 2016, 20:21:52 @marchuks rakstīja:

02 Jul 2016, 17:29:20 @marchuks rakstīja:
Šodien gadījās baigā šaize - aizvedu nomazgāt autiņu, pēcāk aizmaucu uz veikalu un stāvlaukumā mašīnu ar pirmo nevarēja aizslēgt, pačekojām vai visas durvis ciet un tad vienu brīdi mašīna aizslēdzās, mēģinājām uzreiz arī atslēgt un vēlreiz aizslēgt un tajā mirklī viss bija ok. Atnākot no veiča mašīnu vairs nevarēja atslēgt izmantojot nevienu no pultīm (mēģinājām arī rezerves pulti). Pirms tam vispār nekādas problēmas nebija novērotas.

Mašīnu atslēdzām ar atslēgu, pagaidījām, kad beidza gaudot signalizācija un aizmaucām mājās - t.i atslēga/pults strādāja aizdedzē bez jebkādām problēmām.

Auto: 2011. gada BMW E91.

Varbūt kādam ir kāda doma par to, kas varētu būt noticis? Turklāt braucot mājās pamanīju, ka kompī valoda nomainījusies uz Norvēģu. Pirms tam stāvēja uz ENG. Centrālā atslēga iekš auto (poga) aizslēdz/atslēdz visas durvis.

EDIT: Pirms neilga laiciņa aizgāju līdz mašīnai un uz mirkli sāka abas pultis darboties, bet tās labi, ja bija 2 minūtes, kamēr sēdēju mašīnā.

Paldies!


Palasīju ārzemju forumus un visticamākas variants izskatās, ka retranslators(transponder) ir atteicies strādāt. Nopratu, ka tā ir dirzgan izteikta kaite 3er un 5er sērijas bembjiem un cik sapratu, tad viņš atrodas manam e91 iekš pakaļējā spoilera. Ir kāds saskāries ar tā maiņu? Un jebkurš norm serviss viņu varētu piekodēt? Vispār neesmu pārliecināts par to kā to detaļu sauc un kā atrast viņas kodu.

Pārbaudi vadus bagāžnieka gofrās, bieži vien pārlocās un tad sākās līdzīgas šaizes!
Man bija identiska problēma ar pulti, bija pārlocījies viens no vadiem uz antenes pastiprinātāju... Vai arī ticis ūdens pie tā antenes pastiprinātāja, kautgan viņš tur vismaz man bij diezgan hermētiski noslēgts ...


Paldies par ieteikumiem. Lasīju, ka viņas var mēģināt atdzīvināt izžāvējot un apstrādājot ar sausu zobubirsti. Ir vēl kāds efektīvs veids kā viņu varētu notīrīt no korozijas, lai nesabojātu?
Offline
LOLVO
03. Jul 2016, 01:14 #35274

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar:


01 Jul 2016, 18:32:24 @Gato_jurko rakstīja:

01 Jul 2016, 18:07:53 @maaarcha1992 rakstīja:

30 Jun 2016, 23:30:54 @Gato_jurko rakstīja:

30 Jun 2016, 23:02:22 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki, radas problema kas ir jau kadu nedelu, lieta taada, braucot ik palaikam saak kaut kas gaudot, ne takaa gultnis, bet spalga skana, liekas ka no aizmugures puses, nav patstaviiga, sak skanet teiksim nobraucot km 30, dazreiz mazaak, liekas ka uzsitot uz bedres pazud, uzsit veelreiz, atkal paradaas, varbuut kads ir ar kaut ko tadu saskaries :/

Kam vazam,zazam,krazam? Kāds autiņš? Parasts vai kvatra? Reduktors ir? Kur sit vēlreiz, ka skaņa parādās?

Bmw 530. 2000 gada, skana aizmuguree

Uz pacēlāja uzbrauc un pa tukšo pabrauc, lai kāds paklausās no kurienes nāk

Uzraksti ka skanja izklausas
Offline
oskars11
03. Jul 2016, 01:22 #35275

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: bbrent.lv


02 Jul 2016, 16:02:42 @Maa rakstīja:
Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt

pricipaa var izprogrammet. bet nu istenibaa bremzhu uguns puskvēle stradaa taa gabarits.
Offline
Deksnits1
03. Jul 2016, 02:05 #35276

Kopš: 02. Jul 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 35

Braucu ar:

e36 siemens o2 zondi var mainīt pret bosch ? savienojot attiecīgi vadus?Vai vajag obligāti orģinālo?
Offline
qwerti
03. Jul 2016, 08:42 #35277

Kopš: 28. Jul 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 203

Braucu ar: e46

Iesakiet laku, ar kuru apstrādāt nopulētu alumīnija disku plauktus tā, lai tie neoksidētos un saglabātu spīdumu.
Offline
funkyasshit
03. Jul 2016, 08:50 #35278

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


03 Jul 2016, 02:05:23 @Deksnits1 rakstīja:
e36 siemens o2 zondi var mainīt pret bosch ? savienojot attiecīgi vadus?Vai vajag obligāti orģinālo?



OBLIGĀTI OEM vai kādu no Siemens firmām kā VDO.
Bosch ir pavisam citi volti kā tā strādā 0.1-5v vs 0.1-10V. Ar Bosch zondi būs vēl sliktāk kā braukt bez zondes.
Offline
bembukuss
03. Jul 2016, 09:51 #35279

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


03 Jul 2016, 01:22:50 @oskars11 rakstīja:

02 Jul 2016, 16:02:42 @Maa rakstīja:
Bmw e46 pre fl sedanam aizmugurē ieliekot fl lampas degot gabarītiem nedaudz iedegas arī bremžu lampas tikai lukturos kāds būtu risinājums to apiet ko kāds var ieteikt

pricipaa var izprogrammet. bet nu istenibaa bremzhu uguns puskvēle stradaa taa gabarits.


e61 gan pre fl, gan ar LCI lampām gabarītiem un bremzēm ir viena un tā pati spuldze.. mainās tikai volti ko padod uz spuldzīti..

Pēc piekodēšanas spuldze paliek tikai priekš bremžu gaismām!

e60/e61 pieprogrammēt ir vienkāršāk par vienkāršu..

------------------
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana

[ Šo ziņu laboja bembukuss, 03 Jul 2016, 09:55:20 ]

Offline
korpo
03. Jul 2016, 13:38 #35280

Kopš: 28. Jun 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW E46 325i Touring, Ford Galaxy MKII

E46 elektriskajam, jeb A/C(auxiliary) ventilatoram pieslēdzot 12V pa taisno štekerī būtu jāstrādā pilnā jaudā, nevis lēnām jāgriežas?

[ Šo ziņu laboja korpo, 03 Jul 2016, 13:39:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo