Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
shmurger
19. Apr 2010, 23:57 #352

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40

aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal??
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 23:59 #353

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 23:57:59 shmurger rakstīja:
aa go araunds ir tad kad jūt ka būs sūdā, tad iedod mizā un lido prom atkal??


tiesi taa.
Offline
RVR
20. Apr 2010, 00:00 #354

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR

par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa

[ Šo ziņu laboja 91, 20 Apr 2010, 00:10:03 ]

Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:02 #355

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Jaa Nu tas ka approach ekstrems pec trajektorijas tadas vietas vel ir viena lieta, bet otrs ir, ka kalnos gadas sarezgitas veja plusmas konfiguracijas un tas ir loti loti specifiski.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:06 #356

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:00:27 91 rakstīja:
par kalniem runājot - tad, kad airBaltic vēl bija Avro, viens no tiem kaut kādā sakarā ar visu ekipāžu bija uz laiku nokļuvis Butānas valdības rīcībā... tā ir tāda valstiņa Himalajos, blakus Nepālai... tur esot bijis visai jautri iemanīties trāpīt uz vienīgās lidostas (Paro Airport; IATA: PBH; ICAO: VQPR) skrejceļa

mutere stāstīja atgadījumu ,sakarā ar lidošanu. ši kādreiz strādāja par agronomu kolhozā vai sovhozā . nu un bija t;a ka tiem mūjābeļiem bija pilnīgiu pie dirsas kur kaisīt, tad bija jāpalido līdzi atbildīgai personai un jāparāda maķenīt kur un cik daudz apmēram.
prikols tāds ,ka no tā laika viņai paranoja uz lidošanu jo tie tur pilnīgā pālī esot lidojuši un kaut ko ieborēt viņiem esot bijis bezcerīgi
ā ,kaisīja minerālmēslus, nevis skrejlapas...

[ Šo ziņu laboja shmurger, 20 Apr 2010, 00:09:49 ]

Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:07 #357

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Isteniba ta pati Insbruka no popularam modernajam west europe lidostam ir tada pusextrema. Tur ir pilotiem pastradat.
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:08 #358

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747.
Offline
wheelie
20. Apr 2010, 00:12 #359

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6

Taa Kai Tak traki, traki)

Paro airport landing



-----------------
8)
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:13 #360

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:08:33 JIHAD rakstīja:
Un te ari nu jau aizvertaa KAI TAK. B747.
vot tie ir drifta meistari,cepuri nost ,kāju pa virsu
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:20 #361

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

G/A
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:23 #362

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:20:31 JIHAD rakstīja:
G/A

un vē lai kāds pamēģina pateikt ka francūži nav dīvaini...šitāds lidaparāts, štrunts par crosswind
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:24 #363

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


20 Apr 2010, 00:22:13 user rakstīja:
kapēc vairāk nebūvē neko konkordēm līdzīgu - tikai stabilāku? vai tomēr būvē?


Amerikani kautko buuvee, HZ kas sanaks. Konkorde bija State of the Art lidmasina, bet tas viss palika baigi nerentabli un tapec nonema vinas no flotes.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:30 #364

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:28:25 user rakstīja:
likā, ka noņēma, jo crashoja visu laiku, bet tā jau smuks tas verķis..

it kā esot noņēmuši ,jo salonu tīrīšanas izmaksas esot bijušas zvērīgas tolaik...
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:33 #365

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


20 Apr 2010, 00:28:25 user rakstīja:
likā, ka noņēma, jo crashoja visu laiku, bet tā jau smuks tas verķis..


Nogaazaas vina vienu reizi Pariizee. Uzbrauca virsu vienam titana sudam, kas nokrita no DC-10 un palika nepamanits uz skrejcela. Spraga sabojaja motoru, aizdegas, loss of thurst un viss. crash.

NatGeo interactive.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:35 #366

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:33:50 user rakstīja:
skatījos youtube video par konkordēm - tā jau labais, vienīgi pie kadra "Pirmais lidojums" likās - blins es saprotu pilotu, kurš ar vienmotora vai ultralightu var lidot ar jaunu lideni, bet kāpt iekšā kaut kādā tik lielā lidenē, kā pirmajam un mēģinat paceltis + nosēsties liekas širmīgi

nu viņiem pirms lidojuma esot devuši kaut kādas zāles. piln īgi nopietni. man tikko viens zinošs francūzis teica.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 20 Apr 2010, 00:36:33 ]

Offline
fujaks
20. Apr 2010, 00:41 #367

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2902

Braucu ar: prātu


Kas notiek ar TU 144 tie vēl kaut kur lido, vai sen jau lūžņos?!
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:43 #368

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


20 Apr 2010, 00:41:20 fujaks rakstīja:

Kas notiek ar TU 144 tie vēl kaut kur lido, vai sen jau lūžņos?!


Gadu pavizinajas Maskava Alma-Ata un pec tam vinus nonema. Nelido jau man liekas gandriz 20 gadus. Viens sitads nogazas aviacijas sovaa Pariizee. Vins bija galigi nerentabls jo krievi nevareja uztaisit tam atbilstosu dzineju.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:43 #369

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40

jācer,ka nelido(nav supersonic pasažieru imho) ,jo krievi sūdīgi špiko..
Offline
Schutzstaffel
20. Apr 2010, 00:44 #370

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


20 Apr 2010, 00:43:32 shmurger rakstīja:
jācer,ka nelido(nav supersonic pasažieru imho) ,jo krievi sūdīgi špiko..


bija supersonic.
Offline
shmurger
20. Apr 2010, 00:44 #371

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


20 Apr 2010, 00:44:03 JIHAD rakstīja:

20 Apr 2010, 00:43:32 shmurger rakstīja:
jācer,ka nelido(nav supersonic pasažieru imho) ,jo krievi sūdīgi špiko..


bija supersonic.

ok ,francūži neskaitās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo