Online
Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Elektroauto EV un PHEV
| Autors | Ziņojums |  
| uldens1 | | 08. Feb 2022, 09:30 | 
#3501
 |  
  |   Kopš: 28. Feb 2008 
Ziņojumi: 16961 
Braucu ar:  
 |  
07 Feb 2022, 22:40:22 @jkkk rakstīja: 
video bmw ir tūnēts 
 
m340 
stock 0-200 15.3 
stock 0-100 4.0 
 
tesla m3p 
stock 0-200 13.6 
stock 0-100 3.4 
 
avots: fastestlaps.com 
 
negaidīju, ka tesla 0-200 ir ātrāka, iespaidīgi. cenas, pieļauju ir abiem ap 60k.  
 
m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā    protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar    
 jāatceras ka tesla ir širpotrebs,pret bmw,kas tomēr ir ar noslieci uz sporta auto   Parādīsies sporta teslas,tur pavisam dramatiska starpība būs |    Offline |  |   |  
| stanks | | 08. Feb 2022, 12:39 | 
#3502
 |  
  |  Kopš: 11. Mar 2014 
Ziņojumi: 122 
Braucu ar:  
 |  
08 Feb 2022, 09:30:15 @uldens1 rakstīja: 
 
07 Feb 2022, 22:40:22 @jkkk rakstīja: 
video bmw ir tūnēts 
 
m340 
stock 0-200 15.3 
stock 0-100 4.0 
 
tesla m3p 
stock 0-200 13.6 
stock 0-100 3.4 
 
avots: fastestlaps.com 
 
negaidīju, ka tesla 0-200 ir ātrāka, iespaidīgi. cenas, pieļauju ir abiem ap 60k.  
 
m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā    protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar    
 jāatceras ka tesla ir širpotrebs,pret bmw,kas tomēr ir ar noslieci uz sporta auto   Parādīsies sporta teslas,tur pavisam dramatiska starpība būs 
  
 
Vairāk reālajai dzīvei interesanti būtu zināt cik reizes pēc kārtas tas ev var šo paātrinājumu nodrošināt viena ikdienas brauciena laikā. ICE to nodrošina cik tev reizes gribās, ev diez vai. 
 
PS par vajadzību pēc baterijas ideālās temperatūras nemaz nerunājot.[ Šo ziņu laboja stanks, 08 Feb 2022, 12:40:56 ]  |    Offline |  |   |  
| uldens1 | | 08. Feb 2022, 12:55 | 
#3503
 |  
  |   Kopš: 28. Feb 2008 
Ziņojumi: 16961 
Braucu ar:  
 |  
08 Feb 2022, 12:39:49 @stanks rakstīja: 
 
08 Feb 2022, 09:30:15 @uldens1 rakstīja: 
 
07 Feb 2022, 22:40:22 @jkkk rakstīja: 
video bmw ir tūnēts 
 
m340 
stock 0-200 15.3 
stock 0-100 4.0 
 
tesla m3p 
stock 0-200 13.6 
stock 0-100 3.4 
 
avots: fastestlaps.com 
 
negaidīju, ka tesla 0-200 ir ātrāka, iespaidīgi. cenas, pieļauju ir abiem ap 60k.  
 
m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā    protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar    
 jāatceras ka tesla ir širpotrebs,pret bmw,kas tomēr ir ar noslieci uz sporta auto   Parādīsies sporta teslas,tur pavisam dramatiska starpība būs 
  
 
Vairāk reālajai dzīvei interesanti būtu zināt cik reizes pēc kārtas tas ev var šo paātrinājumu nodrošināt viena ikdienas brauciena laikā. ICE to nodrošina cik tev reizes gribās, ev diez vai. 
 
PS par vajadzību pēc baterijas ideālās temperatūras nemaz nerunājot. 
 ICE evolucija 100+gadi,elektro pa lielam 10+   |    Offline |  |   |  
| JDS | | 08. Feb 2022, 13:07 | 
#3504
 |  
  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 |  
07 Feb 2022, 22:40:22 @jkkk rakstīja 
 
m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā    protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar    
  
Liidz 264kmh jo tas ir plaid max speed    peec updatea sola 323kmh 
Un 2.4 liidz simtam, pie nosaciijuma kad pus stundu silda bateriju.  
Bet taa kosmosa kugjis ikdienai 
 
 
Plaid vs SF90 vs Lambo 1000 
 
Ir jau protams Warpath nedaudz dirseejs ar saviem pirmajam pasaulee, pasaulee tik 4 gabalas, 2 krieviem, arabiem un ukrainjiem, nopirkt nav iespeejams utt. Un gonka pa slapjo, bet taaapat interesanti. [ Šo ziņu laboja JDS, 08 Feb 2022, 13:15:41 ]  |    Offline |  |   |  
Marex_FF6   | | 08. Feb 2022, 13:52 | 
#3505
 |  
  |  Kopš: 25. Mar 2003 
Ziņojumi: 5339 
Braucu ar:  JJ-6 TT-6 FF-6 
 |  
08 Feb 2022, 12:39:49 @stanks rakstīja: 
 
08 Feb 2022, 09:30:15 @uldens1 rakstīja: 
 
07 Feb 2022, 22:40:22 @jkkk rakstīja: 
video bmw ir tūnēts 
 
m340 
stock 0-200 15.3 
stock 0-100 4.0 
 
tesla m3p 
stock 0-200 13.6 
stock 0-100 3.4 
 
avots: fastestlaps.com 
 
negaidīju, ka tesla 0-200 ir ātrāka, iespaidīgi. cenas, pieļauju ir abiem ap 60k.  
 
m5 cenu kategorijā plaid vispār ir bez konkurentiem dragreisā    protams, dragreisi nav svarīgi, ja EV uzvar    
 jāatceras ka tesla ir širpotrebs,pret bmw,kas tomēr ir ar noslieci uz sporta auto   Parādīsies sporta teslas,tur pavisam dramatiska starpība būs 
  
 
Vairāk reālajai dzīvei interesanti būtu zināt cik reizes pēc kārtas tas ev var šo paātrinājumu nodrošināt viena ikdienas brauciena laikā. ICE to nodrošina cik tev reizes gribās, ev diez vai. 
 
PS par vajadzību pēc baterijas ideālās temperatūras nemaz nerunājot. 
  
 
Cik viena ikdienas brauciena laikā Tu (fiziski) to būtu gatavs izpildīt? Nu kkur neizsmērējoties es domāju... Lielākā daļa šeit gudri runājošo to visp nav izbaudījuši un nesaprot ko nozīmē 2, sek līdz simtam... nerunāsim par šo performansi ar EV, kas krasi atšķiras no iekšdedzes snieguma...  
Nu tas tā, atkāpei... lai padomātu par skaitļiem... 
Ikdienā pārvietojos ar SR+, kam ir kkas ap 5sek līdz 100... un tas ļauj pilsētas apstākļos aiz sevis atstāt visus (ieskaitot F90 M5). Uzsveru, pilsētas apstākļos ar īsiem paātrinājumiem un rwd pret awd... |    Offline |  |   |  
| JDS | | 08. Feb 2022, 14:00 | 
#3506
 |  
  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 | Tas ja m5 f90 nezin, ka juus skrienaties? Nu paarspiileet jau ari nevajag.  
Bet taa arii ar otri golfu var visu vinneet no luksofora, kuri gulj un naakamos 20 metrus buusi priekshA 
 
Sr+ pat liidz 50kmh ir tieshi divreiz leenaaks par f90[ Šo ziņu laboja JDS, 08 Feb 2022, 14:02:34 ]  |    Offline |  |   |  
Marex_FF6   | | 08. Feb 2022, 14:05 | 
#3507
 |  
  |  Kopš: 25. Mar 2003 
Ziņojumi: 5339 
Braucu ar:  JJ-6 TT-6 FF-6 
 |  
08 Feb 2022, 14:00:21 @JDS rakstīja: 
Tas ja m5 f90 nezin, ka juus skrienaties? Nu paarspiileet jau ari nevajag.  
Bet taa arii ar otri golfu var visu vinneet no luksofora, kuri gulj un naakamos 20 metrus buusi priekshA 
  
 
Nē, tas ir ejot pa Brīvības ielu, latviski sakot "dambretītē"... Ko nozīmē pārspīlēt? Tā ir absolūta realitāte! Skaidrs, ka tiekot līdz šosejai nav varianti, bet Tu pieminēji pilsētu... 
Starpība ir tā, ka parasti Teslisti un pārējie EV lietotāji šādas lietas reti izpilda, jo šādā režīmā EV patēriņš ir vājprātīgs, kamēr iekšdedzei patēriņš pieaugs ne tik būtiski... |    Offline |  |   |  
| JDS | | 08. Feb 2022, 14:26 | 
#3508
 |  
  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 | Pie diezgan noslogotas ielas vinees nevis auto, bet tas kursh ir lielaaks slimnieks un lielaakaam dzelzs olaam   ja runaajam par dambretiiti |    Offline |  |   |  
| 
 |  
AV   | | 08. Feb 2022, 14:33 | 
#3509
 |  
  |   Kopš: 14. May 2002 
Ziņojumi: 17409 
Braucu ar: 500 
 | Neaizmirstam EV tulitejo reakciju uz 'gazes' pedali - pilseta ar to vien jau pietiek, lai izceltu dragreisu   |    Offline |  |   |  
Marex_FF6   | | 08. Feb 2022, 14:49 | 
#3510
 |  
  |  Kopš: 25. Mar 2003 
Ziņojumi: 5339 
Braucu ar:  JJ-6 TT-6 FF-6 
 |  
08 Feb 2022, 14:33:49 @AV rakstīja: 
Neaizmirstam EV tulitejo reakciju uz 'gazes' pedali - pilseta ar to vien jau pietiek, lai izceltu dragreisu   
  
 
Precīzi! Un tas ir gan pie starta, gan gaitā... |    Offline |  |   |  
| JDS | | 08. Feb 2022, 14:54 | 
#3511
 |  
  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 |  
08 Feb 2022, 14:33:49 @AV rakstīja: 
Neaizmirstam EV tulitejo reakciju uz 'gazes' pedali - pilseta ar to vien jau pietiek, lai izceltu dragreisu   
  
pret 2x aatraaku auto? nesmiidini |    Offline |  |   |  
| desadesa | | 08. Feb 2022, 14:59 | 
#3512
 |  
  |   Kopš: 01. Jul 2019 
Ziņojumi: 2100 
Braucu ar: noskrējienu <100k 
 | Tad sanāk, ka sojas makaronu ēdāji ņem EV lai skrietos... Rīgā?... |    Offline |  |   |  
Marex_FF6   | | 08. Feb 2022, 15:16 | 
#3513
 |  
  |  Kopš: 25. Mar 2003 
Ziņojumi: 5339 
Braucu ar:  JJ-6 TT-6 FF-6 
 |  
08 Feb 2022, 14:54:30 @JDS rakstīja: 
 
08 Feb 2022, 14:33:49 @AV rakstīja: 
Neaizmirstam EV tulitejo reakciju uz 'gazes' pedali - pilseta ar to vien jau pietiek, lai izceltu dragreisu   
  
pret 2x aatraaku auto? nesmiidini 
  
Vēlreiz, neiet runa par dragreisu pa taisni, bet dinamisku braukšanu pilsētā... ja neesi mēģinājis šos abus auto, tad pamēģini un parunāsim. 
Bez akselerācijas, šādā formātā, ļoti svarīga ir bremzēšana, kur iekšdedze atlaižot pedāli turpina ar pilnu inerci, kamē ev jau bremzējas. Ar šo niansi vien jau var vinnēt ļoti daudz... 
 |    Offline |  |   |  
| DimanC | | 08. Feb 2022, 15:16 | 
#3514
 |  
  |  Kopš: 07. Jan 2004 
Ziņojumi: 338 
Braucu ar: elektrību 
 |  
08 Feb 2022, 12:39:49 @stanks rakstīja: 
 
Vairāk reālajai dzīvei interesanti būtu zināt cik reizes pēc kārtas tas ev var šo paātrinājumu nodrošināt viena ikdienas brauciena laikā. ICE to nodrošina cik tev reizes gribās, ev diez vai. 
 
PS par vajadzību pēc baterijas ideālās temperatūras nemaz nerunājot. 
 Reālajai dzīvei      - cik kādam tas reālajā dzīvē ir vajadzīgs?  N reizes dienā atvilkt 0 - MAX ar ielas auto mūsu bedrogradā, kur lielā daļā gada max ātrums 90kmh , un tikai vasarā uz nedaudziem ceļiem 100..110km. 
 
p.s. troļļi topikā aug kā sēnes pēc lietus.  
aitud1rsa Samasi, žigulists Belluuns nesajūtas vientuļi.  |    Offline |  |   |  
| jurrus | | 08. Feb 2022, 15:18 | 
#3515
 |  
  |   Kopš: 22. May 2002 
Ziņojumi: 1520 
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000 
 | Varu piemest savus divus centus, ka dragā no 0-70km/h mans tosters ar 116 elektriskiem zirgiem izcērt G30 3.0d pārliecinoši. Pēc tam protams bezcerīgi    
Brīžiem šķiet, ka diskusijā iesaistās cilvēki, kuru vienīgā pieredze ar EV, ir nomas zoe ar 60zs.  |    Offline |  |   |  
CP17   | | 08. Feb 2022, 15:21 | 
#3516
 |  
  |   Kopš: 17. Dec 2002 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 17 
Braucu ar: Sargenģeli 
 |   
 
 Spied "Play", lai skatītos video!  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
CP17   | | 08. Feb 2022, 15:28 | 
#3517
 |  
  |   Kopš: 17. Dec 2002 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 17 
Braucu ar: Sargenģeli 
 | Ir iespēja tikt pie šitā pa labu ciparu laukiem   vot tā būs štelle, kad pa lauku bez skaņas šitāda raķete lido     + var nemanīti zvēru barā ieplēst   
2020 KTM Freeride E-XC 
https://www.cycleworld.com/story/buyers-guide/2...m-freeride-e-xc/ 
[ Šo ziņu laboja CP17, 08 Feb 2022, 15:29:35 ]  |    Offline |  |   |  
| Mizx | | 08. Feb 2022, 15:40 | 
#3518
 |  
  |   Kopš: 26. Apr 2004 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7229 
Braucu ar:  
 |  
08 Feb 2022, 09:05:47 @barney rakstīja: 
 
08 Feb 2022, 00:57:34 @Mizx rakstīja: 
 
08 Feb 2022, 00:21:51 @barney rakstīja: 
Slinkums meklēt, bet nav video, kur tie paātrinājumi salīdzināti REĀLOS IKDIENAS APSTĀKĻOS? Nu tā, ka ICE ir kaut kādā normal režīmā un ducina ap 1500-2000 rpm vs ev, kas arī brauc tāpat, kā normāli satiksme kustās.. 
Un ātrumi arī ir tādi ierasti, nevis, davai, cik ātri ies no 150 līdz 200    
Šiem dragstrip video pietrūkst 90to gadu reiva pavadījums un mosh kāda neona gaisma fonā. Kāds sakars ar ikdienas pārvietošanās līdzekli un tā lietojamību. 
No savas pieredzes es varu teikt, ka ev būs gabalā pirms dsg būs nometis trīs robus zemāk, iegriezis turbo un izšāvis melnu purkšķi    
  Reāli ikdienas apstākļi? — šoferis čato FB un noguļ zaļo gaismu? Pedāļu jaukšana?  Likšana pa mēmajiem kā noraustās zaļā gaisma? Nespēja izvēlēties pa kuru joslu taisās braukt? Jeb piemērā apskatīji bremzēšanu pirms fotoradariem ar attiecīgu ātruma uzņemšanu pēc tiem t.i. kurš pirmais ieskrējies atpakaļ līdz 55 km/h? 
 
Kuru interesē šādi "reālie ikdienas apstākļi", kas ir saistīti pamatā ar šofera uzvedību, nevis auto tehniskiem parametriem un iespējām? Ar pašu tizlāko auto var braukt normāli un pašu jaudīgāko / ātrāko / dinamiskāko tizli. 
  
 
Šķiet, ka tika atvērta diskusija par dinamiku (Vantage video), tāpēc arī mans komentārs bija par auto dinamiku ikdienas apstākļos. Nesaprotu, kā tevis aprakstītie piemēri ir saistīti ar auto dinamiku   Piekrītu, ka ja braucējs ir dornis, nekas viņu neglābs, bet ne par to ir runa.. 
  Auto dinamika ikdienas apstākļos ir atkarīga no priekšā braucošā auto dinamikas. Punkts. Rīgā, sastrēgumā vai parastā satiksmē pilnīgi vienalga vai 0-100 km/h ir 5 sek vai 25 sek. Var jau taisīties par šumaheru, pie mazakās izdevības slalomā censties nonākt līdz krustojumam pirmajā pozīcijā un tad "izbaudīt dinamiku" ieskrējienā līdz 50 km/h. Auto dinamika reālajos ikdienas apstākļos ir atkarīga no kopējās satiksmes dinamikas, nevis izmantotā auto parameriem. |    Offline |  |   |  
| JDS | | 08. Feb 2022, 15:49 | 
#3519
 |  
  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 |  
08 Feb 2022, 15:18:49 @jurrus rakstīja: 
Varu piemest savus divus centus, ka dragā no 0-70km/h mans tosters ar 116 elektriskiem zirgiem izcērt G30 3.0d pārliecinoši. Pēc tam protams bezcerīgi    
Brīžiem šķiet, ka diskusijā iesaistās cilvēki, kuru vienīgā pieredze ar EV, ir nomas zoe ar 60zs.  
  
500e: 
 0-50 3.2s 
 0-60 3.7s 
 0-80 6.0s 
 
530d:  
 0-50 2s 
 0-100 5.4  
 
   
 
nriizhiem skjiet , ka Tu kaa viens cits useris kursh saak intereseeties par kaadu teemu un uzreiz ir eksperts peec 3 dienaam.  Tu nopirki mugursomu ar baterejaam un uzreiz visu zini par elektro  [ Šo ziņu laboja JDS, 08 Feb 2022, 15:59:47 ]  |    Offline |  |   |  
| zebra | | 08. Feb 2022, 15:51 | 
#3520
 |  
  |   Kopš: 13. Aug 2009 
Ziņojumi: 2055 
Braucu ar: tavu mammu 
 | Viņš gan jau dambretītē domāja kā tas Davidichs vienu lapu atpakaļ.  [ Šo ziņu laboja zebra, 08 Feb 2022, 15:52:41 ]  |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |