Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Ridlihs
27. Mar 2019, 15:07 #34581

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Pēc pēdējās nedēļas liekas,ka nekur. Vienīgais varu pateikt,ka joprojām par remap.lv un Jonix neko sliktu neesmu dzirdējis. Viss ko varu pateikt.
Offline
citrons1
27. Mar 2019, 15:09 #34582

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


27 Mar 2019, 15:03:21 @gu22 rakstīja:
Kads var ieteikt kur var kvalitativi nocipot 530d ?

Un kadas aptuvenas izmaksas ?


PDK Chip Tuning
Offline
cietaisrieksts
27. Mar 2019, 18:55 #34583

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Kāds ir saskāries ar čīkstošu aizmugurējo piekari touringam? Kuras bukses tur visticamāk jāmaina būtu ?

[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 27 Mar 2019, 18:56:26 ]

Offline
edzuss
27. Mar 2019, 18:58 #34584

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 290

Braucu ar: e60, e36/5


27 Mar 2019, 07:15:29 @RenegadeX rakstīja:
Nekas ciets un nekas rets. Sakārto pakaļas piekari. Samaini bukses

Viss ok ar piekari, tilta bukses nesen mainītas, pirmstam bija auzas, jā.
Offline
maaarcha1992
27. Mar 2019, 19:08 #34585

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d

Labvakar, lieta tāda BMW e39 3.0d
Piebraucu pie mājas, no motortelpas, šofera puses nogriezās dūmi, nosmirdēja pēc vadiem, saprotu kaut kas sakusa, sadega pēc visa notikuma nestrādā pults, nevar atslēgt, aizslēgt, ar atslēgu slēdzot viss ok, varētu būt tā ka izdega centrālās bloks ??
Offline
RSAWorkshop
27. Mar 2019, 19:17 #34586

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7565

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Mar 2019, 18:55:57 @cietaisrieksts rakstīja:
Kāds ir saskāries ar čīkstošu aizmugurējo piekari touringam? Kuras bukses tur visticamāk jāmaina būtu ?
Peldošās, vai kādai no svirām, jebkurš šarnīrs var čīkstēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
34Touring
27. Mar 2019, 21:07 #34587

Kopš: 20. Nov 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e39 3.0d Touring


27 Mar 2019, 19:08:01 @maaarcha1992 rakstīja:
Labvakar, lieta tāda BMW e39 3.0d
Piebraucu pie mājas, no motortelpas, šofera puses nogriezās dūmi, nosmirdēja pēc vadiem, saprotu kaut kas sakusa, sadega pēc visa notikuma nestrādā pults, nevar atslēgt, aizslēgt, ar atslēgu slēdzot viss ok, varētu būt tā ka izdega centrālās bloks ??

Man arī tāda pat problēma, bet man tas pazuda pēc tā, ka galīgi bija izlādējies aķis.
Offline
Ruudis
28. Mar 2019, 10:48 #34588

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


27 Mar 2019, 15:07:38 @Ridlihs rakstīja:
Pēc pēdējās nedēļas liekas,ka nekur. Vienīgais varu pateikt,ka joprojām par remap.lv un Jonix neko sliktu neesmu dzirdējis. Viss ko varu pateikt.

Kas ar karosu? Viss slikti?
Offline
RenegadeX
28. Mar 2019, 13:55 #34589

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

kārbas čipo palielinot resursu
Offline
Ruudis
29. Mar 2019, 07:49 #34590

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu
Offline
sys9291
29. Mar 2019, 09:09 #34591

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu

nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Mar 2019, 09:11:35 ]

Offline
Ruudis
29. Mar 2019, 09:21 #34592

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:

29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu

nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...

Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir.
Offline
haskiplaneta
29. Mar 2019, 11:44 #34593

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


23 Mar 2019, 15:46:52 @haskiplaneta rakstīja:

23 Mar 2019, 15:10:02 @GatisB rakstīja:
Jā, problēma tikai atpakaļgaitā. Vienīgais, kas liecināja, ka motora paduškas mirušas, noslāpējot noraustījās visa virsbūve. Tiešām apskaties visas.
bleg ta problema man ari ir, znacit paduskas dibena aizgajusas


Problema tiesam atrisinaja padusku maina. Laba puse paduska vnk gbija izgerbusies jau.
Offline
haskiplaneta
29. Mar 2019, 12:29 #34594

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


27 Mar 2019, 18:55:57 @cietaisrieksts rakstīja:
Kāds ir saskāries ar čīkstošu aizmugurējo piekari touringam? Kuras bukses tur visticamāk jāmaina būtu ?

Palielam 80procentos tas vienmer ir peldosas bukses
Offline
sys9291
29. Mar 2019, 12:35 #34595

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Mar 2019, 09:21:42 @Ruudis rakstīja:

29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:

29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu

nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...

Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir.

protams, ka var - pie 16 grādiem jābūt 12V katrā no kanāliem (štepseli nedrīkst atvienot, jādurās caur izolāciju vados) - pie kam viņu darbību ļoti labi var dzirdēt kad salons uzsilis līdz iestādītai temperatūrai (viņi smuki tikšķ). Vēl var padot uz viņiem 12V un paklausīties vai notikšķ (salīdzinam labo ar kreiso)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Mar 2019, 12:36:57 ]

Offline
Ruudis
29. Mar 2019, 12:44 #34596

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


29 Mar 2019, 12:35:11 @sys9291 rakstīja:

29 Mar 2019, 09:21:42 @Ruudis rakstīja:

29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:

29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu

nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...

Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir.

protams, ka var - pie 16 grādiem jābūt 12V katrā no kanāliem - pie kam viņu darbību ļoti labi var dzirdēt kad salons uzsilis līdz iestādītai temperatūrai (viņi smuki tikšķ)

Tobiš uzsildu auto līdz, teiksim, darba temperatūrai. Uzstādu piemēram 18 grādus konsolē.
Pečka uz logu, vidu, kājām vaļā.
Tagad jautājums, vai dzinējam jārūc, lai dzirdētu magnētisko vārstu tikšķēšanu?
Štekerim, ja nemaldos ir 3 pini. Vai visi pini būs plusi?
P.S. Pieņemsim, ka štekerī nav strāvas. No kurienes nāk vadība uz vārstiem?
Offline
hominz
30. Mar 2019, 12:09 #34597

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem

Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu
Offline
34Touring
30. Mar 2019, 16:16 #34598

Kopš: 20. Nov 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e39 3.0d Touring


30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu

Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu.
Offline
hominz
30. Mar 2019, 16:52 #34599

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


30 Mar 2019, 16:16:32 @34Touring rakstīja:

30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu

Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu.

Jā, mēģināju, bet ne sūda tikai centrālā iet. Signalizācija nezkāpēc negrib atslēgties
Offline
hominz
30. Mar 2019, 21:53 #34600

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


30 Mar 2019, 16:52:06 @hominz rakstīja:

30 Mar 2019, 16:16:32 @34Touring rakstīja:

30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu

Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu.

Jā, mēģināju, bet ne sūda tikai centrālā iet. Signalizācija nezkāpēc negrib atslēgties

Aizgāja, ar to atslēgas piekodēšanu, pēc entajām slēgāšanas vaļā un ciet... hz kkāds gļuks bija, bet vienalga tam tā nebūtu jābūt Moš kkāds modulis gļuko...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo