Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 10:10 #301

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 09:58:56 tomick rakstīja:
JIHAD cik viegli vai grūti ir nolaisties šeit: IATA: FNA, ICAO: GFLL
Ar šādu aparātu: Airbus A330-300


HVZ neesmu bijis . Cik var spriest pēc info internetā tad, dienā un normālā laikā problēmām nevajadzētu būt, skrejceļš 3200m, pietiekami. NDB, VOR/LLZ approach + DME (Distance Measurement Equipment). ILS nav (Instrument Landing System). Tas nozīmē, ka ar IFR (paļot pa priboram) nesēsties tur nevar ar aparatūru, kas parasti tiek izmantota civilajā aviācijā. Jocīgi protams, ka tas ILS nav, bet nu ir kā ir. Iespējams, ka viņu apkalpo militāristi un tad tur var būt viss kas. GCA (Ground controlled Approach), PAR (Precission Approach Radar)... utt.

Es personīgi negribētu tur neko darīt sūdīgā laikā A330 ir aprīkots arī cik zinu ar RNAV (skat wiki) un ja ļoti vajadzētu, varētu arī miglā utt nosēsties, bet tomēr ICAO normatīvi to neļauj.

Te viss redzams!

Kāpēc vaicā?

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 10:15:46 ]

Offline
Whazaaa
19. Apr 2010, 10:17 #302

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Par tiem pelniem hvz, šodien senčiem jālodi bij māj, bet nu labi, ka nav tagad ar kautkādu experimental "saiģot" variantu jālido labāk ir pagaidīt

vismaz sajūta mierīga

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 10:21 #303

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 09:58:35 zbmono rakstīja:

19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.



Nu

cik es noprotu pašlaik neviens nezina kāda ir pelnu koncentrācija un vai tā maz ir tik liela lai kaut ko nodarītu. Aizvakar taču KLM CEO pats personīgi bija uz borta lai pārbaudītu situāciju.


Nu ja, tur jau tie sūdi, ka neviens nezin, cik, kas un kā. Nu izlidoja vienu riņķi viņi, jā, bet var tas dod kopainu par visu notiekošo visā Eiropas gaisa telpā?.. Vispār aviokompānijas ir neapskaužamā stāvkolī
Offline
romizz
19. Apr 2010, 10:23 #304

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4294

Braucu ar: VAG


19 Apr 2010, 09:58:35 zbmono rakstīja:

19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.



Nu

cik es noprotu pašlaik neviens nezina kāda ir pelnu koncentrācija un vai tā maz ir tik liela lai kaut ko nodarītu. Aizvakar taču KLM CEO pats personīgi bija uz borta lai pārbaudītu situāciju.


mozh KLM, tāpat , kā vietējie busiņvedēji , grib naglo varku....
Offline
lowera
19. Apr 2010, 10:27 #305

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5575

Braucu ar: 1717


19 Apr 2010, 09:42:53 AV rakstīja:
Kadas likmes par iespeju lidot tresdien no rita riga-stokholma?


es gan teiktu, ka mazas

savas šodienas biļetes samainīju uz 7dienu, bet, vai pat 7dien tikšu prom, neesmu pārliecināta
Offline
mcelroy
19. Apr 2010, 10:39 #306

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

Reku AB no Viljnjas uz Romu tuuliit izlidos.
2010 04 19 11:05 Rome FCO, Italy BT 633 Air Baltic Boarding

[ Šo ziņu laboja mcelroy, 19 Apr 2010, 10:40:14 ]

Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 11:07 #307

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Pie VOR approach, kas ir Nonprecision Approach, DH=MDA. Es saku visticamāko variantu vnk. Patiešām sūdīgos apstākļos MDA būs vnk parak liels, lai varētu reportēt Runway in Sight. Poļiem jau bija vēl hujovāk, jo skrejceļam nebija nekadas apgaismes sistemas pēc kā vadīties.

Nu dotajā lidostā ir VOR/DME, ok, MDA vēl būs drusku zemāks, bet ja tur ir kādi Terrain Elevation, nekas nesanāks.
Offline
Whazaaa
19. Apr 2010, 11:18 #308

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro



f the Aircraft industry would fit really big K&N High Performance Air Cone Filters in front of those jet engines, dirt and ash wouldn’t be a problem. K&N Universal Air Filters are ideal for extended use in dirty and dusty conditions. They are designed to increase horsepower and acceleration while providing excellent filtration. Plus they have a one year warranty and are reusable for life; some even have a Million Mile Limited Warrantee.



sorre par offtopic, bet no viena foruma par tēmu, ko tagad darīt

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
UPSS
19. Apr 2010, 11:24 #309

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

ja kādu vajag joprojām kur aizvest, ir pieejams Vito 7+1 vietas, ar šoferi.

PM
Offline
arizah
19. Apr 2010, 11:34 #310

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

pamodaaties
Offline
arizah
19. Apr 2010, 11:36 #311

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


19 Apr 2010, 01:43:48 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 01:38:58 VV rakstīja:
juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.

shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8


Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.

Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...


shitas nav krutaaks?
te vispaar neko neredz
Offline
UPSS
19. Apr 2010, 11:40 #312

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:


19 Apr 2010, 11:34:03 arizah rakstīja:
pamodaaties


beidz njirgt, tu esi tik labus bukletus sataisijis, ka viss vislaik ir prom :P
Offline
Android
19. Apr 2010, 11:44 #313

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Labs risinājums pret vulkāniskajiem putekļiem
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 12:01 #314

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

2 ARIZAH - tas pats. Instrument landing system Category III, version B/C + 3 autopilot Autoland function.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 12:02:19 ]

Offline
defekc
19. Apr 2010, 12:20 #315

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14465

Braucu ar: G31, F31, E91, E46

jau kautkaada kustiiba paraadijusies http://www.flightradar24.com/
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 18:10 #316

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.

Bez vulkānisko pelno abrazīvās ietekmes uz lidmašīnas korpusa detaļām, kā visiem zināms, cieš arī dzinējs. Viena lieta ir, ka var ciest un padilt FAN sekcijas lāpstiņas un kompresors. Tas ar šādu koncentrāciju visticamāk nenotiks. Bet ir vēl otra lieta. Šo pelnu kušanas temperatūra esot ap 600 'C. Degkamerā tas viss nesadeg, bet izkūst un tiek uz pirmās pakāpes augstspiediena turbīnas lāpstiņām (temperatūra augstāka nekā 600'C, tātad tie sūdi tur sakusuši lido virsū) un var aizkakāt ilgstoša lidojuma laikā sādos apstākļos ventilācijas atveres. Sekojošās priblēmas - tūlītējs jaudas zudums (nokakāta aksiālā virsma), metāla pārkaršana, mehāniski bojājumi, neatgriezeniski metāla izturības zudumi.

Ja tas notiek, jebkurš (TurboJet, TurboFan un arī Turboprop) dzinējs būs nopietni jāremontē.

Bilde:



Tās ir baigās izmaksas un neviens negrib ko tādu uzņemties.


Tikko uzgāju sitādu raxtu internetā, principā viss sakrīt

Saite.

Labi izskaidrots un parādīts.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 18:10:53 ]

Offline
mcelroy
19. Apr 2010, 18:11 #317

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

Jihad, kaadas tavas prognozes kad atveers Rix?
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 18:13 #318

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 18:11:19 mcelroy rakstīja:
Jihad, kaadas tavas prognozes kad atveers Rix?


Nezinu, man šito var neprasīt. Zinu vienīgi, ka vēl šovakar vakarā EUROCONTROL nāks klajā ar priekšlikumiem konkrēti ko darīt, jo pagaidām viss notiekošais ir stihiska cīņa starp pilnīgi drošiem zaudējumiem un iespējami vēl lielākiem.

Vēl prātā ienāca tāda lieta - iedomāsimies, ka no rītdienas tiks izpildīti 50% no reisiem, klejo tāda info. Nu un, ja masveidā viņi sapisīs tos dzinējus (jo neviens jau tā skaidri nezin, kādā koncentrācijā precīzi kur ir tie pelni) - ne PW ne RR ne GE nespēs piegādāt vajadzīgā detaļas visiem uzreiz. Un atkal visi stāvēs, vienīgi moška tomēr labāk ir tagad pastāvēt, nekā sūtīt jaunas daļas un remontēt.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 18:18:31 ]

Offline
Norchx
19. Apr 2010, 18:15 #319

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP
Offline
Aviator
19. Apr 2010, 18:16 #320

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper

Spiediens tiek izdarīts diezgan liels, lai vērtu vaļa gaisa telpu. CANSO rekomendē vērt vaļa no rītdienas 08:00 UTC.
Sīkāk te...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo