Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?
Autors | Ziņojums |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| jaunajām ir tas pac kas vecajām tikai tas viss ietīts zīdpapīrā + piesieta elektronika un ja vien nav vajadzīgs augsts klīrenss tad džipu nevajag.
neviens neapšauba to ka ar bmw ir foršāk, jautrāk, vadāmība ir sportiskāk izjūtama utt utml... bet nevajag runāt par to ko nezin | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| esmu braucis ar (audi) kavtru un labam riepam.
un esmu secinajis, ka "vislabak" ieskrienas un turas
AWD
FWD
RWD
tikai ar gan stajas vienadi sudigi pa pluru un ledu visi.
starpiba ir taa, ka celjs ir dirsaa ar RWD saprot uzreiz, bet ar AWD pedeja bridi, kad auto "peksnji" nestajas.
un taa kaa a8 ir limuzins ne "gonscegu kvatra", tad neuzskatu, ka tas ir normali a8 locit skersam ziema visos likumos un visu laiku griezt motoru lidz galam.
a8 ir IELAS auto, turkla augstakas klases, ne zemnieku traktors, kas iet caur sudiem vai wannabe sporta auto ar ko plosities
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Driver es velreiz atkārtošu: nerunā par to ko nezini | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Nav man pie rokas nekādi statistikas rādītāji bet ja atmiņa neviļ tad ar A8 d3 (no 2002 g) audi izpogāja pārdošanas rādītājos e65 un vai tik ne arī s klasi | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tad laikam bushu barucis "aizmidis" visu ziemu vienu gadu ar A200 20V turbo.
karoche man kvatras neizraisa nekadu orgasmu.
pozitivi bija tas, ka ieseties grutak un var operativi apbraukt un apsturet visus mulljas uz slidena celja, bet taa pa pilsetu principa pofig ar ko braukt.
P.S. riepas bija labas, bet ne pilnigi jaunas un necentos ar to auto telot wannabe sportistu pa ziemu - varbut tapec tads viedoklis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| 200 audi beidza ražot 1991 g. tad tā arī vērtē- attiecībā pret bmw e34. lux klasi audi aizsāka ar V8. | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
28 Sep 2008, 01:51:12 shibernieks rakstīja:
bimmer tu laikam neesi ar kvatru ziemā maucis pa putru uz 1.6 kad visi pārējie pārvietojas uz 0.5 nu tas koments par mārketingu
Ja šai izvēlei svarīga ir braukšana uz 1.6 pa šluru, tad jāatceras, ka visiem šīs klases auto ir modernas elektroniskās stabilizācijas sistēmas. Turklāt labai saķerei arī būtisks priekšnosacījums ir labas riepas. Ja man būtu svarīgs šis aspekts, viennozīmīgi izvēlētos Range Rover, nevis kaut kādu Quattro vai 4Matic | Online | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| bimmer cik km esi pieveicis pie da jebkāda a8 stūres? | Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Esmu braucis tikai ar jauno A8 un S8. Neuzskatu, ka tas Quattro būtu ar ko pārāks par vienas ass piedziņu + el.sistēmām + labām riepām | Online | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
28 Sep 2008, 02:34:14 Bimmer rakstīja:
Esmu braucis tikai ar jauno A8 un S8. Neuzskatu, ka tas Quattro būtu ar ko pārāks par vienas ass piedziņu + el.sistēmām + labām riepām
Nu nezinu , ikdienaa braukaaju ar abu tipu automashinaam,bet ziemaa vienalga quattro ir stabilaaks ,stipri stabilaaks, no pieredzes... | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Bimmer var piedot to ka nezini ka audi S modeļiem spoguļu korpusi ir no pulēta alumīnija nevis hromēti bet nu par quattro sistēmu man tev kā auto žurnālistam nebūtu jāstāsta
ja nezini tad tas ir tā ka vari vilkt spainim ziemā līdzi un vari arī pārvietoties kā biznesa cilvēks kurš vnk ziemā steidzas uz daugavpili neskatoties uz to ka uz ceļa ir 5cm sniega putra.
bmw un citu pakaļpiedziņas auto spēku tad nevar nepamanīt | Offline | | |
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| Iisteniibaa Audi ir dazhi sportiskie modelji, kas arii labi iet
RS6 | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| nevaig sportiskos. lielie modeļi ar analogiem dzinējiem audi bmw | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29225
Braucu ar: cietu seju
| Darbā bija ienācies viens vecais A8 4,2Q. Nu neko labu diezvai pateikt varēšu, detaļas maksā kosmosu, ar dabūšanu arī pašvaki, un uzrāviens priekš tā 4,2 nebija adekvāts, kā arī liekais tilts liek strebt tā diezgan pamatīgi
Tāds celtnieku šķiras blatotāju autiņš, ar "vai vai vai" eksplutācijas izmaksām | Offline | | |
Arcus | | Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
| Savā laikā esmu braucis diendienā ar tādu, tajā laikā jutos daudz pārāks par citiem uz ceļa (darba autiņš) u.t.t. Konkrētais bija tēvu zemē čipots un lolots, likās, ka gāja labi. Tagad braucot ar bavārieti un atceroties raudi, smiekls nāk- patēriņš kosmonautisks un tagad zinu, ka arī negāja nekujam.
Viens zināms puiciņš iepircis tādu vel laikam pa līzingiem un tagad redzams, ka izdzen 2x mēnesī līdz kalonkai. Lieki piebilst, ka strādā celtniecībā. | Offline | | |
mmartins | | Kopš: 14. Sep 2004
Ziņojumi: 1717
Braucu ar: Prius
|
28 Sep 2008, 01:47:04 edzulis rakstīja:
NJja, grūta izvēle imo... S klasēm visām ir tā pneimo piekare, jaguārs atkal ir koka klucis konstantīns ar pašvaku apdari, e38 arī nav pats uzticamākais + modeļa beigas. HVZ. Ļoti grūti ko ieteikt. Bija powerā sen sen sen atpakaļ tests. Tur uzvarēja BMW, ja nemaldos...
Arī A8 ir pneimopiekare (nezinu gan vai visiem), MB pat savā ziņā ir "pajāt" uz tām piekarēm, cik zinu ir remkoplekti unlietotas detaļas arī nav problēma, protams, maksāt 1.5K par vienu jaunu amīti nav nekāda prieka
Jaguārs ikdienas braukšanā viennozīmīgi ir lētāks, ir jau viņš koka klucis, bet ļoti uzticams + tehniski ļoti vienkāršs
E38 "čornij bumer" laiki jau sen kā beigušies, a pirmsfeislifta e65 nekādā gadījumā neieteiktu | Offline | | |
|
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3195
Braucu ar: prieku
| Jāņem sešlitrinieks.
Un vispār BMW portālā būs grūti dabūt objektīvu vērtējumu par niknāko ienaidnieku | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
28 Sep 2008, 01:32:16 Bimmer rakstīja:
Runājot par AudiStyle, tad tur neesmu ne reģistrējies, ne arī to forumu apmeklējis, tik vien cik caur linkiem no Prikolu topika iegājis, bet, šķiet, ka tā tiešām nav vieta, kur kaut ko prasīt par A8 4.2
Bet par pašu auto - kādi ir PRET argumenti 740i E38, S500 W220 un XJ8? Jo A8 4.2 šķiet šķidrākā izvēle starp šiem minētajiem
A8 2003. Kaa redzeeju taa vairs nekaa cita nevajag
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
jbee | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
28 Sep 2008, 11:11:06 Arcus rakstīja:
Savā laikā esmu braucis diendienā ar tādu, tajā laikā jutos daudz pārāks par citiem uz ceļa (darba autiņš) u.t.t. Konkrētais bija tēvu zemē čipots un lolots, likās, ka gāja labi. Tagad braucot ar bavārieti un atceroties raudi, smiekls nāk- patēriņš kosmonautisks un tagad zinu, ka arī negāja nekujam.
Viens zināms puiciņš iepircis tādu vel laikam pa līzingiem un tagad redzams, ka izdzen 2x mēnesī līdz kalonkai. Lieki piebilst, ka strādā celtniecībā.
gadījumā tas chalis nav Juris E. ? | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
28 Sep 2008, 11:42:57 wilis rakstīja:
28 Sep 2008, 01:47:04 edzulis rakstīja:
NJja, grūta izvēle imo... S klasēm visām ir tā pneimo piekare, jaguārs atkal ir koka klucis konstantīns ar pašvaku apdari, e38 arī nav pats uzticamākais + modeļa beigas. HVZ. Ļoti grūti ko ieteikt. Bija powerā sen sen sen atpakaļ tests. Tur uzvarēja BMW, ja nemaldos...
Arī A8 ir pneimopiekare (nezinu gan vai visiem), MB pat savā ziņā ir "pajāt" uz tām piekarēm, cik zinu ir remkoplekti unlietotas detaļas arī nav problēma, protams, maksāt 1.5K par vienu jaunu amīti nav nekāda prieka
Jaguārs ikdienas braukšanā viennozīmīgi ir lētāks, ir jau viņš koka klucis, bet ļoti uzticams + tehniski ļoti vienkāršs
E38 "čornij bumer" laiki jau sen kā beigušies, a pirmsfeislifta e65 nekādā gadījumā neieteiktu
vecajiem d2 tikai dažiem bija adaptīvā piekare
jaunajiem d3 ir visiem un pieļauju ka pirmajiem gadiem jau varētu rasties pirmās nopietnās problēmas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|