| Autors | Ziņojums | 
| Letlander |  | 
 Kopš: 02. Jul 2015 
Ziņojumi: 443 
Braucu ar: e60  
 | Kuram te gribējās veco e60 navi  bloku uz eksperimentiem ? Ir ko piedāvāt  [ Šo ziņu laboja Letlander, 22 Jul 2016, 15:05:09 ]  | 
  Offline |  | 
 | 
| Glenfiddich |  | 
 Kopš: 23. Aug 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1352 
Braucu ar: 3.0D 
 |  
         Digital. 
 
   Jau no aprīļa brauc pakaļ. 
 
       | 
  Offline |  | 
 | 
Mikuzz   |  | 
 Kopš: 19. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 41383 
Braucu ar: Transporta līdzekli 
 | Man vienīgajam E61 9L motoreļļas tilpums?   | 
  Offline |  | 
 | 
Mikuzz   |  | 
 Kopš: 19. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 41383 
Braucu ar: Transporta līdzekli 
 |  
22 Jul 2016, 10:36:34 @Staris rakstīja: 
 
Ja nu kādam interesē, tad izmaksas abiem termostatiem un antifrīza kannai 55 euro. Nevajag pacēlāju un pietiek ar seškantu un torxu komplektiem. 
  
Kas tie par tik lētiem termostastiem?   | 
  Offline |  | 
 | 
| dreimanis_lv |  | 
 Kopš: 28. Mar 2008 
Ziņojumi: 1534 
Braucu ar: two turbo on board 
 |  
24 Jul 2016, 19:02:33 @Mikuzz rakstīja: 
 
22 Jul 2016, 10:36:34 @Staris rakstīja: 
 
Ja nu kādam interesē, tad izmaksas abiem termostatiem un antifrīza kannai 55 euro. Nevajag pacēlāju un pietiek ar seškantu un torxu komplektiem. 
  
Kas tie par tik lētiem termostastiem?   
  
Orģinālie Ķīnas plus ūdens no grāvja   | 
  Offline |  | 
 | 
Staris   |  | 
 Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30547 
Braucu ar: ra ucuarB 
 | Mahle abi divi. Neredzu jēgu pirkt krutos ar OEM logo, jo tad uzreiz jāmeklē viencipara numurzīme mašīnai + orģināie Vosseni. 
Lieki teikt, ka es tos termostatus nopirku ar ļoti labu atlaidi. No 74 euro uz 47 euro par abiem.[ Šo ziņu laboja Staris, 24 Jul 2016, 20:41:56 ]  | 
  Offline |  | 
 | 
| mozais |  | 
 Kopš: 14. Mar 2008 
No: Cēsis 
Ziņojumi: 1674 
Braucu ar: e61 525d 
 | Kads ir mainijis e60/e61 vejstiklu... - kada cena sis pasakums videji.. ? | 
  Offline |  | 
 | 
Staris   |  | 
 Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30547 
Braucu ar: ra ucuarB 
 | atkarībā no stikla. Ķīnietis/neķīnietis. Tonējums/bez tonējuma. Head up display ir/nav un t.t. | 
  Offline |  | 
 | 
| 
 | 
Mikuzz   |  | 
 Kopš: 19. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 41383 
Braucu ar: Transporta līdzekli 
 | Tok,Mahle pat grosā 44e,ko visiem tāda ažiotāža par viņiem bija?   | 
  Offline |  | 
 | 
| marrtins |  | 
 Kopš: 19. Aug 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 832 
Braucu ar: :aiwa: 
 |  
24 Jul 2016, 18:58:06 @Mikuzz rakstīja: 
Man vienīgajam E61 9L motoreļļas tilpums?   
  
Nu man ar' ~9, a kas? | 
  Offline |  | 
 | 
Staris   |  | 
 Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30547 
Braucu ar: ra ucuarB 
 |  
24 Jul 2016, 21:45:10 @Mikuzz rakstīja: 
Tok,Mahle pat grosā 44e,ko visiem tāda ažiotāža par viņiem bija?   
  
Tāpēc nesaprotu ko te daži labi brauc ar beigtiem termostatiem un saka, ka tie maksā miljonu. Jā, maksā vairāk nekā E36, bet ne jau miljonu   | 
  Offline |  | 
 | 
| bembukuss |  | 
 Kopš: 17. Dec 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 367 
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech 
 |  
22 Jul 2016, 10:36:34 @Staris rakstīja: 
Tāpēc, ka pats 10 gadus esmu e36 skrūvējis un nestaigāju baltajā uzsvārcī   
par DPF domāju tā, jo: 
1) nezinu cik gadus iepriekšējais vadītājs nobrauca ar beigtu termostatu un pazeminātu temperatūru kā rezultātā DPF reģenerācija nebija iespējama; 
2) internetā klīst 2 viedokļi - DPF reģenerācija notiek automātiski vai tā ir caur diagnostiku jāaktivizē pašam. 
Un visbeidzot - visiem DPF reģenerācijas laikā auto kūp, tērē daudz un karst. 
Es labprāt gribētu to DPF ciklu izkustināt, lai nākamā reize, kad par viņu dzirdu nav tā reize, kad paziņo par viņa maiņas nepieciešamību un dzinēja jaudas samazināšanu dēļ Safe mode režīma   
Ja nu kādam interesē, tad izmaksas abiem termostatiem un antifrīza kannai 55 euro. Nevajag pacēlāju un pietiek ar seškantu un torxu komplektiem. 
  
 
Manējam reģenerācija aktivizējas apmēram ik pēc 500km.. par motora temperatūru gan nemāku teikt, vai vienmēr ir tik ļoti uzsilis..    
 
------------------ 
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana - lēti!!![ Šo ziņu laboja bembukuss, 24 Jul 2016, 23:09:07 ]  | 
  Offline |  | 
 | 
| Dimons |  | 
 Kopš: 02. Oct 2013 
No: Rīga 
Ziņojumi: 163 
Braucu ar: e61 
 | 525d 8 l. 
 
 
24 Jul 2016, 22:11:53 @marrtins rakstīja: 
 
24 Jul 2016, 18:58:06 @Mikuzz rakstīja: 
Man vienīgajam E61 9L motoreļļas tilpums?   
  
Nu man ar' ~9, a kas? 
  | 
  Offline |  | 
 | 
Mikuzz   |  | 
 Kopš: 19. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 41383 
Braucu ar: Transporta līdzekli 
 | Es 525 ielēju 9, lai gan pēc kataloga 8.25   Cik ir, tik ir. | 
  Offline |  | 
 | 
| krasotajs |  | 
 Kopš: 10. Sep 2015 
Ziņojumi: 448 
Braucu ar:  
 | Kādus bremžu diskus likt priekšā? Kāds te teica,ka visi savērpsies,varot ņemt tikai zimmerman.  
 
Ate,tvr nevar mest virsuu? 
 
A kursh vispaar zimermanu pie mums andelee? | 
  Offline |  | 
 | 
| redboot |  | 
 Kopš: 05. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 244 
Braucu ar: vafeli pa aizskariem 
 | Tikko uzliku TRW, savērpās konkrēti, tagad virs 100kmh bremzējot var ļoti just.    | 
  Offline |  | 
 | 
| 
 | 
Murphy   |  | 
 Kopš: 28. Nov 2003 
No: Sigulda 
Ziņojumi: 8511 
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport 
 | ATE itkā esot ok, pārējie vērpjas, tai skaitā zimmerman | 
  Offline |  | 
 | 
Mikuzz   |  | 
 Kopš: 19. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 41383 
Braucu ar: Transporta līdzekli 
 | Lietoju Brembo, viss ok | 
  Offline |  | 
 | 
| ralfiks |  | 
 Kopš: 01. Sep 2013 
No: Daugavpils 
Ziņojumi: 3181 
Braucu ar: MB;f15;LC 
 | Es arī uzliku TRW un jā,izteikti pie 100-120 bremzējot vibrē.Un lai nesāk stāstīt,ka ne tā "piebraukti" tika vai vēl kaut kas ne tā.Pašsaprotami,ka viss mainot tika notīrīts,iztīrīts,kluči mainīti utt. 
Skatos,viedokļi dažādi,tā arī nezinu,kurus likt,lai viss būtu ideāli.   | 
  Offline |  | 
 | 
Puce   |  | 
 Kopš: 27. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 6431 
Braucu ar: BMW 315 e21 
 | Uzliku Zimmerman,pēc kāda laika sāka virbrēt. Nomainīju visas četras sviras priekšā, pārstāja vibrēt.  [ Šo ziņu laboja Puce, 25 Jul 2016, 10:20:53 ] 
  ----------------- J.K.jr.bad. 
 
  | 
  Offline |  | 
 |