Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
smudo
25. Aug 2025, 14:37 #1441

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4071

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Samainīju G31 LCI uz G30 LCI un samērīju G30 0-100 ieskrējienu. Interesanti, ka G31 pretēji loģikai izrādijās nedaudz ātrāks (augstāk ir G31 laika skrīns). Tās 0,08 sekundes gan faktiski ir uz starta rēķina 0-10kmh. Iespējams, ka pie vainas bija nedaudz mitrais segums (kaut gan startu veicu no jau apžuvušas brauktuves). Vai arī G31 kārba pieļāva agresīvāku startu vai kādi citi apstākļi.

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.

Offline
Tune-L
25. Aug 2025, 14:55 #1442

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20501

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


remap.lv esi jautājis?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
25. Aug 2025, 15:48 #1443

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
25. Aug 2025, 16:35 #1444

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4071

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:

23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt


Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info.
Offline
Output
25. Aug 2025, 18:17 #1445

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 705

Braucu ar: G20


25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.

[ Šo ziņu laboja Output, 25 Aug 2025, 18:17:40 ]

Offline
smudo
25. Aug 2025, 19:34 #1446

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4071

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:

25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.


Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās.
Offline
Output
25. Aug 2025, 20:27 #1447

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 705

Braucu ar: G20


25 Aug 2025, 19:34:57 @smudo rakstīja:

25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:

25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.


Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās.


Paldies!
Offline
Kaross
27. Aug 2025, 14:14 #1448

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


25 Aug 2025, 16:35:44 @smudo rakstīja:

25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:

23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt


Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info.


Tas "trends" ir jau gadus 20.
VAG grupa ap 2005.gadu sāka vadības blokiem likt āpkārt speciālus dzelžus ar vienreizējām skrūvēm, lai nebūtu iespējams noņemt nost vadības bloka rozeti. Tāpēc ja kāds būtu līdis klāt, programmējis, tas būtu redzams uzreiz.
Tad arvien sarežģītāki RSA checksum algoritmi, procesori ar password. Tā nopietni dzīve tūneriem sāka sarežģīties ar Infineon Tricore procesoru ieviešanu.

F-sērijas BMW vispār caur OBD varēja sākt programmēt tikai no 2017.gada. 7 gadus vēlāk pēc to izlaišanas. Kādu brīdi iepriekš to varēja darīt iejaucoties pašā vadības blokā, taisot to vaļā.
Toyota Denso vadības bloku programmēšanas iespēja parādījās tikai gadus 10 pēc aktuālo modeļu izlaišanas.

Katram ražotājām ir savi āķīši, bet viss ar laiku tiek uzlauzts. Atkārībā no pieprasījuma un sarežģītības.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kkas
27. Aug 2025, 17:00 #1449

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10047

Braucu ar: Alfu

Ražotāji baigi seko līdzi visam aktuālajam. Comma.ai openpilot adaptīvā kruīzkontrole ar autonomomās braukšanas elementiem tehno frīkiem. Toyota pēdējiem gadiem aizšifrēja datu plūsmu un vairs tādu rīku kā piggy back nevar uzlikt.
Diezgam ģeniāls risinājums https://youtu.be/xdmxM-v4KQg
Offline
Sancho1
31. Aug 2025, 00:08 #1450

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2

Vispaar, LV nav iisti neviena pie kaa gribeetos savu auto vest. Lietuvaa gan komponentes programmee, gan "chipo" smuki uz rulljiem. Pagaajushaa nedeeljas nogalee Viljnjaa smuki sachipoja, auto dienu pret nakti. Polji un Rumaanji vsp mochii. Kkad sen atpaklj man rumaanis manam A7 no keyless atsleegas nolasiija visu info lai sachiniitu component protection nomainiitam kaarbas kompim, kursh jau staaveeja uz auto. LV tikai izrauj droshinaataajus un saliek kjekshus softaa.
Offline
kexxx
04. Sep 2025, 07:22 #1451

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13617

Braucu ar:


04 Sep 2025, 00:51:01 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2015.g. 2.0, 110kW, traktors. Uzsākot kustību, raustās uz sekundi, nav jaudas, iemet panelī "see user manual", pēc tam, minot pedāli, iet bez problēmām. Elektro cilvēks, pēc diagnostikas, saka, ka problēma motora sensorā (-os), A, B, C līnija vai kas tur Idejas?
Ja šo lasa AJ,


ar tādu diagnostikas slēdzienu skaidrs it tas, ka ar steigu jāmaina...elektriķi
Offline
Mixzzz
04. Sep 2025, 11:30 #1452

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 3031

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Man tam DW10 pie tādiem nosacījumiem bija EGR, kas nevērās ciet. Samainīju to un raustīšanās pazuda. Bet nu bez normālas diagnostikas tas ir mainīt daļas uz dullo.
Offline
Janis_Janis
06. Sep 2025, 10:39 #1453

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 218

Braucu ar:

Paldies @Kaross par kārbas un dzinēja uzlabošanu!
Offline
badmoon
11. Sep 2025, 20:33 #1454

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8745

Braucu ar: Braucu ar


04 Sep 2025, 07:22:37 @kexxx rakstīja:

04 Sep 2025, 00:51:01 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2015.g. 2.0, 110kW, traktors. Uzsākot kustību, raustās uz sekundi, nav jaudas, iemet panelī "see user manual", pēc tam, minot pedāli, iet bez problēmām. Elektro cilvēks, pēc diagnostikas, saka, ka problēma motora sensorā (-os), A, B, C līnija vai kas tur Idejas?
Ja šo lasa AJ,


ar tādu diagnostikas slēdzienu skaidrs it tas, ka ar steigu jāmaina...elektriķi


Problēma novērsta. Pie tā paša elektriķa
Offline
sonx33
10. Oct 2025, 10:56 #1455

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2120

Braucu ar: 320d

kada pieredze ar ZDX chiptuning kantori?
Offline
janeks7
10. Oct 2025, 14:42 #1456

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3539

Braucu ar:


10 Oct 2025, 10:56:18 @sonx33 rakstīja:
kada pieredze ar ZDX chiptuning kantori?


Pie viņiem čipooju Octaviu 2018gada,nobraucu 2 gadus,nekādu problēmu
Offline
jurulis
13. Oct 2025, 14:30 #1457

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 222

Braucu ar: DD

Jelgava.Dobele var kāds gaismu bloku sakodēt? W205.
Offline
smudo
18. Oct 2025, 22:38 #1458

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4071

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Tūninga kantoris Auto Tuner (kā sapsortu, labi zināms uzņēmums no Luksemburgas) sācis piedāvāt BMW 2020+ DME unlock. Maksā 250 EUR, bet ir nianses - pašam ir jāatver vaļā DME un jāizjauc plašu līmenī un jāsūta viņiem izjauktā veidā + pašam pēc tam jāsaliek (jāsalīmē) atpakaļ pirms likt auto Šis gan nedarbojas visiem jaunajiem BMW, piemēram, Gen3 B58, ko arī FEMTO nav uzlauzis, šis risinājums arī neuzlauzīs. Neizinu, lai speci komentē, vai čakars un riski saistībā ar DME izjaukšanu un salikšanu ir 450 EUR vērts? Bet alternatīvas ir labi - iespējams, ka Femto arī tas liks cenu palaist uz leju nākotnē.
Offline
Jonjis
18. Oct 2025, 23:45 #1459

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1535

Braucu ar:


18 Oct 2025, 22:38:46 @smudo rakstīja:
ko arī FEMTO nav uzlauzis

Tikai maza nianse - tie risinājumi nevarētu teikt, ka ir uzlauztie, bet gan inside leaki ar L3-L5 pieejas atslēgām, tālāk, protams, ir jāizstrādā programmatūra/patch, par ko nav runa.
Tas pats stāsts ar BMW multimedia galvām, kaut vai tikko leaked debug un root key priekš MGU.
Zini, kā ar to reversing un laušanu, manas domas - vienmēr ir kāds aziāts, kurš būs gudrāks... Tad jautājums - kādēļ femto bija vienīgais labu brīdi?

AT video ar bloka atvēršanu ir normāls zāģis un grūti skatīties, to var izdarīt akurātāk.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
smudo
19. Oct 2025, 10:17 #1460

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4071

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


18 Oct 2025, 23:45:08 @Jonjis rakstīja:

18 Oct 2025, 22:38:46 @smudo rakstīja:
ko arī FEMTO nav uzlauzis

Tikai maza nianse - tie risinājumi nevarētu teikt, ka ir uzlauztie, bet gan inside leaki ar L3-L5 pieejas atslēgām, tālāk, protams, ir jāizstrādā programmatūra/patch, par ko nav runa.
Tas pats stāsts ar BMW multimedia galvām, kaut vai tikko leaked debug un root key priekš MGU.
Zini, kā ar to reversing un laušanu, manas domas - vienmēr ir kāds aziāts, kurš būs gudrāks... Tad jautājums - kādēļ femto bija vienīgais labu brīdi?

AT video ar bloka atvēršanu ir normāls zāģis un grūti skatīties, to var izdarīt akurātāk.


Piekrītu, ka FEMTO gadījumā "uzlaušana" visdrīzāk pēdiņas bija jāliek

Par AT video - tas brīdis, kur ar skrūvgriezni rāda, kā DME plati no bloka korpusa atdalīt laikam ir iemesls, kādēļ viņi paši neuzņemas bloka izjaukšanas riskus

Pieņemu, ka Kaross un citu tūneri ir sumtiem DME taisījuši vaļā un to mierīgi varetu izdarīt bez lieliem riskiem procesā ko salauzt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo