Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
smudo
25. Aug 2025, 14:37 #1441

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Samainīju G31 LCI uz G30 LCI un samērīju G30 0-100 ieskrējienu. Interesanti, ka G31 pretēji loģikai izrādijās nedaudz ātrāks (augstāk ir G31 laika skrīns). Tās 0,08 sekundes gan faktiski ir uz starta rēķina 0-10kmh. Iespējams, ka pie vainas bija nedaudz mitrais segums (kaut gan startu veicu no jau apžuvušas brauktuves). Vai arī G31 kārba pieļāva agresīvāku startu vai kādi citi apstākļi.

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.

Offline
Tune-L
25. Aug 2025, 14:55 #1442

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20473

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


remap.lv esi jautājis?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
25. Aug 2025, 15:48 #1443

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4474

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
25. Aug 2025, 16:35 #1444

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:

23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt


Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info.
Offline
Output
25. Aug 2025, 18:17 #1445

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 671

Braucu ar: G20


25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.

[ Šo ziņu laboja Output, 25 Aug 2025, 18:17:40 ]

Offline
smudo
25. Aug 2025, 19:34 #1446

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:

25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.


Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās.
Offline
Output
25. Aug 2025, 20:27 #1447

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 671

Braucu ar: G20


25 Aug 2025, 19:34:57 @smudo rakstīja:

25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:

25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:

Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.



Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.


Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās.


Paldies!
Offline
Kaross
Vakar, 14:14 #1448

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4474

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


25 Aug 2025, 16:35:44 @smudo rakstīja:

25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:

23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??


Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt


Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info.


Tas "trends" ir jau gadus 20.
VAG grupa ap 2005.gadu sāka vadības blokiem likt āpkārt speciālus dzelžus ar vienreizējām skrūvēm, lai nebūtu iespējams noņemt nost vadības bloka rozeti. Tāpēc ja kāds būtu līdis klāt, programmējis, tas būtu redzams uzreiz.
Tad arvien sarežģītāki RSA checksum algoritmi, procesori ar password. Tā nopietni dzīve tūneriem sāka sarežģīties ar Infineon Tricore procesoru ieviešanu.

F-sērijas BMW vispār caur OBD varēja sākt programmēt tikai no 2017.gada. 7 gadus vēlāk pēc to izlaišanas. Kādu brīdi iepriekš to varēja darīt iejaucoties pašā vadības blokā, taisot to vaļā.
Toyota Denso vadības bloku programmēšanas iespēja parādījās tikai gadus 10 pēc aktuālo modeļu izlaišanas.

Katram ražotājām ir savi āķīši, bet viss ar laiku tiek uzlauzts. Atkārībā no pieprasījuma un sarežģītības.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kkas
Vakar, 17:00 #1449

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9897

Braucu ar: Alfu

Ražotāji baigi seko līdzi visam aktuālajam. Comma.ai openpilot adaptīvā kruīzkontrole ar autonomomās braukšanas elementiem tehno frīkiem. Toyota pēdējiem gadiem aizšifrēja datu plūsmu un vairs tādu rīku kā piggy back nevar uzlikt.
Diezgam ģeniāls risinājums https://youtu.be/xdmxM-v4KQg
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo