Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
| Autors | Ziņojums |
smudo  | | 25. Aug 2025, 14:37 |
#1441
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Samainīju G31 LCI uz G30 LCI un samērīju G30 0-100 ieskrējienu. Interesanti, ka G31 pretēji loģikai izrādijās nedaudz ātrāks (augstāk ir G31 laika skrīns). Tās 0,08 sekundes gan faktiski ir uz starta rēķina 0-10kmh. Iespējams, ka pie vainas bija nedaudz mitrais segums (kaut gan startu veicu no jau apžuvušas brauktuves). Vai arī G31 kārba pieļāva agresīvāku startu vai kādi citi apstākļi.
Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.
| Offline | | |
Tune-L  | | 25. Aug 2025, 14:55 |
#1442
|
|  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20501
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??
remap.lv esi jautājis?
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
Kaross  | | 25. Aug 2025, 15:48 |
#1443
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??
Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo  | | 25. Aug 2025, 16:35 |
#1444
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:
23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??
Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt
Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info. | Offline | | |
| Output | | 25. Aug 2025, 18:17 |
#1445
|
|  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 705
Braucu ar: G20
|
25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:
Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.
Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.[ Šo ziņu laboja Output, 25 Aug 2025, 18:17:40 ] | Offline | | |
smudo  | | 25. Aug 2025, 19:34 |
#1446
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:
25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:
Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.
Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.
Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās. | Offline | | |
| Output | | 25. Aug 2025, 20:27 |
#1447
|
|  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 705
Braucu ar: G20
|
25 Aug 2025, 19:34:57 @smudo rakstīja:
25 Aug 2025, 18:17:26 @Output rakstīja:
25 Aug 2025, 14:37:34 @smudo rakstīja:
Abiem auto bija jāveic Femto DME unlock, pirms uzlikt MHD OST (of the shelf) Stage 1 regulējumu. DME tika nodots kurjeram pirmdienas pēcpusdienā un tās pašas nedēļas trešdienas vakarā jau tika saņemts no kurjera atpakaļ.
Cik tas prieks izmaksāja un kur to dariji? Man konkrēti uz B48 330 varētu būt interesanti.
Es to caur Kaross darīju, jo negribēju pats ņemt ārā un likt atpakaļ DME savam MHEV + man vēl izplūde bija jāsamaina jebkurā gadījumā (uzliku M-Performance sport exhaust), bet citādi Femto unlock pats var organizēt. Femto lapā ir detalizēts FAQ un pieteikuma forma. Manam auto par pašu ulock ir 700 EUR. Klāt skaiti Karosa pakalpojumu un kurjera pakalpojumus turp un atpakaļ + PVN (sarot caur servisu, kas maksā nodokļus). Pats nopirksi MHD licenci (jo tā ir uz VIN numuru plus vienu lietotāju, ar unikālu login) , lai uzliktu OTS jau gatavo softu. Pie reizes tur var atslēgt ātruma ierobežotāju, katu sildīšanu pie cold start, iestātīt izplūdes flap pozīciju alays open Sport mode režīmā, OPF-off ja to noņemsi, un citas funkcijas. To MHD licenci vajadzēs arī tad, ja veiksi custom tune, jo šiem DME viss chiptunings notiek šajās platformās.
Paldies! | Offline | | |
Kaross  | | 27. Aug 2025, 14:14 |
#1448
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
25 Aug 2025, 16:35:44 @smudo rakstīja:
25 Aug 2025, 15:48:59 @Kaross rakstīja:
23 Jun 2025, 16:07:36 @sifans rakstīja:
Kāds jau ir iemācījies chipot un atslēgt ADblue, volvo v90CC 21 gads. B4 dīzelis 145kW mild hibrid??
Nē, Kā jau te minēja. Ja sāks viens, varēs visi. Nu vismaz tādi, kas ieguldās instrumentos. Čipot nav jāiemācas, problēma ir tajā, ka vadības bloku neviens instruments nevar nolasīt, ierakstīt
Saprotu, ka jau kādu laiku starp daudziem ražotājiem ir trends apgrūtināt pieeju vadības blokiem neautorizētām darbībām. Piemēram, BMW ar Gen3 B58 dzinēju DME neviens vēl nav uzlauzis (tas gan ražošanā tikai aptuceni 2 gadus), lai gan pieprasījums ir liels un arī kopš 2020. gada jūnija BMW izmantoto vadības bloku drošības pieeju apgāja, iepsējams tikai pateicoties inside nopludinātai info.
Tas "trends" ir jau gadus 20.
VAG grupa ap 2005.gadu sāka vadības blokiem likt āpkārt speciālus dzelžus ar vienreizējām skrūvēm, lai nebūtu iespējams noņemt nost vadības bloka rozeti. Tāpēc ja kāds būtu līdis klāt, programmējis, tas būtu redzams uzreiz.
Tad arvien sarežģītāki RSA checksum algoritmi, procesori ar password. Tā nopietni dzīve tūneriem sāka sarežģīties ar Infineon Tricore procesoru ieviešanu.
F-sērijas BMW vispār caur OBD varēja sākt programmēt tikai no 2017.gada. 7 gadus vēlāk pēc to izlaišanas. Kādu brīdi iepriekš to varēja darīt iejaucoties pašā vadības blokā, taisot to vaļā.
Toyota Denso vadības bloku programmēšanas iespēja parādījās tikai gadus 10 pēc aktuālo modeļu izlaišanas.
Katram ražotājām ir savi āķīši, bet viss ar laiku tiek uzlauzts. Atkārībā no pieprasījuma un sarežģītības. 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
|
| kkas | | 27. Aug 2025, 17:00 |
#1449
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 10047
Braucu ar: Alfu
| Ražotāji baigi seko līdzi visam aktuālajam. Comma.ai openpilot adaptīvā kruīzkontrole ar autonomomās braukšanas elementiem tehno frīkiem. Toyota pēdējiem gadiem aizšifrēja datu plūsmu un vairs tādu rīku kā piggy back nevar uzlikt.
Diezgam ģeniāls risinājums https://youtu.be/xdmxM-v4KQg | Offline | | |
Sancho1  | | 31. Aug 2025, 00:08 |
#1450
|
| Kopš: 23. Nov 2004
Ziņojumi: 782
Braucu ar: Audi S6 V10 5.2
| Vispaar, LV nav iisti neviena pie kaa gribeetos savu auto vest. Lietuvaa gan komponentes programmee, gan "chipo" smuki uz rulljiem. Pagaajushaa nedeeljas nogalee Viljnjaa smuki sachipoja, auto dienu pret nakti. Polji un Rumaanji vsp mochii. Kkad sen atpaklj man rumaanis manam A7 no keyless atsleegas nolasiija visu info lai sachiniitu component protection nomainiitam kaarbas kompim, kursh jau staaveeja uz auto. LV tikai izrauj droshinaataajus un saliek kjekshus softaa.  | Offline | | |
| kexxx | | 04. Sep 2025, 07:22 |
#1451
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13617
Braucu ar:
|
04 Sep 2025, 00:51:01 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2015.g. 2.0, 110kW, traktors. Uzsākot kustību, raustās uz sekundi, nav jaudas, iemet panelī "see user manual", pēc tam, minot pedāli, iet bez problēmām. Elektro cilvēks, pēc diagnostikas, saka, ka problēma motora sensorā (-os), A, B, C līnija vai kas tur Idejas?
Ja šo lasa AJ, 
ar tādu diagnostikas slēdzienu skaidrs it tas, ka ar steigu jāmaina...elektriķi  | Offline | | |
| Mixzzz | | 04. Sep 2025, 11:30 |
#1452
|
|  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 3031
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Man tam DW10 pie tādiem nosacījumiem bija EGR, kas nevērās ciet. Samainīju to un raustīšanās pazuda. Bet nu bez normālas diagnostikas tas ir mainīt daļas uz dullo. | Offline | | |
| Janis_Janis | | 06. Sep 2025, 10:39 |
#1453
|
| Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
| Paldies @Kaross par kārbas un dzinēja uzlabošanu! | Offline | | |
badmoon  | | 11. Sep 2025, 20:33 |
#1454
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8745
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Sep 2025, 07:22:37 @kexxx rakstīja:
04 Sep 2025, 00:51:01 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2015.g. 2.0, 110kW, traktors. Uzsākot kustību, raustās uz sekundi, nav jaudas, iemet panelī "see user manual", pēc tam, minot pedāli, iet bez problēmām. Elektro cilvēks, pēc diagnostikas, saka, ka problēma motora sensorā (-os), A, B, C līnija vai kas tur Idejas?
Ja šo lasa AJ, 
ar tādu diagnostikas slēdzienu skaidrs it tas, ka ar steigu jāmaina...elektriķi 
Problēma novērsta. Pie tā paša elektriķa  | Offline | | |
| sonx33 | | 10. Oct 2025, 10:56 |
#1455
|
|  Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2120
Braucu ar: 320d
| kada pieredze ar ZDX chiptuning kantori? | Offline | | |
janeks7  | | 10. Oct 2025, 14:42 |
#1456
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3539
Braucu ar:
|
10 Oct 2025, 10:56:18 @sonx33 rakstīja:
kada pieredze ar ZDX chiptuning kantori?
Pie viņiem čipooju Octaviu 2018gada,nobraucu 2 gadus,nekādu problēmu | Offline | | |
|
|
| jurulis | | 13. Oct 2025, 14:30 |
#1457
|
| Kopš: 28. Jul 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 222
Braucu ar: DD
| Jelgava.Dobele var kāds gaismu bloku sakodēt? W205. | Offline | | |
smudo  | | 18. Oct 2025, 22:38 |
#1458
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Tūninga kantoris Auto Tuner (kā sapsortu, labi zināms uzņēmums no Luksemburgas) sācis piedāvāt BMW 2020+ DME unlock. Maksā 250 EUR, bet ir nianses - pašam ir jāatver vaļā DME un jāizjauc plašu līmenī un jāsūta viņiem izjauktā veidā + pašam pēc tam jāsaliek (jāsalīmē) atpakaļ pirms likt auto Šis gan nedarbojas visiem jaunajiem BMW, piemēram, Gen3 B58, ko arī FEMTO nav uzlauzis, šis risinājums arī neuzlauzīs. Neizinu, lai speci komentē, vai čakars un riski saistībā ar DME izjaukšanu un salikšanu ir 450 EUR vērts? Bet alternatīvas ir labi - iespējams, ka Femto arī tas liks cenu palaist uz leju nākotnē. | Offline | | |
Jonjis  | | 18. Oct 2025, 23:45 |
#1459
|
|  Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1535
Braucu ar:
|
18 Oct 2025, 22:38:46 @smudo rakstīja:
ko arī FEMTO nav uzlauzis
Tikai maza nianse - tie risinājumi nevarētu teikt, ka ir uzlauztie, bet gan inside leaki ar L3-L5 pieejas atslēgām, tālāk, protams, ir jāizstrādā programmatūra/patch, par ko nav runa.
Tas pats stāsts ar BMW multimedia galvām, kaut vai tikko leaked debug un root key priekš MGU.
Zini, kā ar to reversing un laušanu, manas domas - vienmēr ir kāds aziāts, kurš būs gudrāks... Tad jautājums - kādēļ femto bija vienīgais labu brīdi? 
AT video ar bloka atvēršanu ir normāls zāģis un grūti skatīties, to var izdarīt akurātāk. 
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
| Offline | | |
smudo  | | 19. Oct 2025, 10:17 |
#1460
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
18 Oct 2025, 23:45:08 @Jonjis rakstīja:
18 Oct 2025, 22:38:46 @smudo rakstīja:
ko arī FEMTO nav uzlauzis
Tikai maza nianse - tie risinājumi nevarētu teikt, ka ir uzlauztie, bet gan inside leaki ar L3-L5 pieejas atslēgām, tālāk, protams, ir jāizstrādā programmatūra/patch, par ko nav runa.
Tas pats stāsts ar BMW multimedia galvām, kaut vai tikko leaked debug un root key priekš MGU.
Zini, kā ar to reversing un laušanu, manas domas - vienmēr ir kāds aziāts, kurš būs gudrāks... Tad jautājums - kādēļ femto bija vienīgais labu brīdi? 
AT video ar bloka atvēršanu ir normāls zāģis un grūti skatīties, to var izdarīt akurātāk. 
Piekrītu, ka FEMTO gadījumā "uzlaušana" visdrīzāk pēdiņas bija jāliek 
Par AT video - tas brīdis, kur ar skrūvgriezni rāda, kā DME plati no bloka korpusa atdalīt laikam ir iemesls, kādēļ viņi paši neuzņemas bloka izjaukšanas riskus 
Pieņemu, ka Kaross un citu tūneri ir sumtiem DME taisījuši vaļā un to mierīgi varetu izdarīt bez lieliem riskiem procesā ko salauzt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|