Autors | Ziņojums |
Eglitis | 25. Jan 2015, 13:16 |
#1366
|
|
 Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
|
25 Jan 2015, 11:30:06 ATB rakstīja:
Pieliešu eļļu ugunij 
http://farm9.static.flickr.com/8031/8016073567_607c51e0d8.jpg
Nu kāāā var pateikt, ka e32 ir baudāmāks par e65? kāa? 
braucot ar e32 Tevi neviens neuzskata par nabadzīgu celtnieku ar mešalku grabažniekā un nenomaksātu krītu par "ahūnu" 7er 
|
Offline | |
|
edzulis  | 25. Jan 2015, 13:16 |
#1367
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Labrīt
vēlviens homologācijas brīnums, kam cena tagad kosmoss[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:18:46 ] |
Offline | |
|
Driver  | 25. Jan 2015, 13:20 |
#1368
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nabagu auto top versija 
palasot un zinot bmw vesturi kaa tadu, bija periods, kas shie palaida razosana mazos un relativi letos auto, lai kautka savilktu galus kopa un shie auto modelji ir vieni no tiem.
visu to notikumu celonis ir tas, ka lielie, dargie un labie auto netika pietiekami pirkti un delj taa kompanija bija biezi finansialas grutibas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Eglitis | 25. Jan 2015, 13:21 |
#1369
|
|
 Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| eksperti, kāda vērtība, aptuveni, ir šim? 20 jahre edišens
|
Offline | |
|
edzulis  | 25. Jan 2015, 13:29 |
#1370
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 20 jahre tehniski neko neatšķīrās no parastā un diez vai būs superdārgs, bet pietiekami rets (20 gab) un cenai jābūt augstai. Pēdējos gados neesmu manījis tirgojamies. Winkelhocks pat nedaudz advancētāks. Starp citu, viens winkelhoks jau ilgi mobilē stāv pa 25k [ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:31:26 ] |
Offline | |
|
GirtzB  | 25. Jan 2015, 13:31 |
#1371
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22341
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
cirteejs | 25. Jan 2015, 13:34 |
#1372
|
|
Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Mersim mūsdienās jau drīzāk, ka komerctransports ir galvenais pelnītājs. Pārējais ir mārketinga rezultāts. |
Offline | |
|
edzulis  | 25. Jan 2015, 13:40 |
#1373
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| joprojām atceros Klarksona sižetu par M3 CSL kur viņš stāsta kā pa lēto atdevis E9 CSL 
 Spied "Play", lai skatītos video!
Domājams ka E46 CSL ir pēdējā tā saucamā klasika. Vismaz līdz šim. [ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jan 2015, 13:42:31 ] |
Offline | |
|
|
SpOrcMeN  | 25. Jan 2015, 13:58 |
#1374
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34068
Braucu ar: banderautomobili
| visi kas bljauj par klasikam ir nabagi kas nvar atljauties sev normalu auto tas ir fakts, paraiet man kaut vienu kursh nav nabaks un fano pa klasikam es runaju par shaja foruma esoshajiem nevis multimiljonariem ar ti kpat dargam klasikam nevis suda e30 u.t.m. miskastem
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Driver  | 25. Jan 2015, 14:03 |
#1375
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jan 2015, 13:31:03 GirtzB rakstīja:
atkal sākās, bmw galvenais auto tirgus vienmēr ir bijis nelieli sportiski auto, 7er,8er un x4/5/6 ir tikai mārketinga radīti, galvenais pelnītājs visu laiku ir 3er un nedaudz arī 5er, mersim pretēji tur ir tikai lielie...
nekas nesakas...
tas, ka lielaka tirgus dalja ir 3er un kautko vel aiznjem 5er nav diskutejams jautajums.
bet palasi vesturi kaa bija agrak, kapec taa bija un kad saka razot mazos auto
taja laika, kad sakas 7er un 8er koncerns sen jau dzivoja un pe;nija uz mazo auto rekina.
bet edzulja ieliktais mazais auto ir sakums tam laikam, kad pieversas "mazo auto teemai"
p.s. mersim galvena varka nak no komerctrnasporta un vieglie ir jau biki savadak, tas gan.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
8203 | 25. Jan 2015, 14:21 |
#1376
|
|
 Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: BMW
| Neko sev cipars. 
http://rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=1072313 |
Offline | |
|
ATB | 25. Jan 2015, 14:30 |
#1377
|
|
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5337
Braucu ar: ♛ ♛
| Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju. |
Offline | |
|
GirtzB  | 25. Jan 2015, 14:45 |
#1378
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22341
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| driver papēti kārtīgāk vēsturi...
austin 7/dixi/315/327/328/335 visu laiku izņemot īsu periodu 50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.
pirms kara pat tāda īsti lielā horch un mercedes konkurenta bmw nebij.
pēc kara sāka ar lielajiem 501/502 un 503,507 un tad lai nopelnītu un izglābtos isseta/600/700, tikko aizgāja jaunā klase ar M10 tā arī sākās modernais BMW[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Jan 2015, 14:52:25 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Driver  | 25. Jan 2015, 14:58 |
#1379
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jan 2015, 14:45:09 GirtzB rakstīja:
50-tajos pēc kara BMW ir ražojus nelielus sportiskus auto. pēckara 501/502 gandrīz nolaida pa burbuli BMW.
es tiesi par to peckara periodu ari domaju, kad tika razoti lieliski auto, pat iespejams parak labi savam laikam, tikai ljaudim nebija rocibas tos pirkt, tapec ari 501/502 gandriz nolaida pa purbuli koncernu, to pashu ari 507/508 izdarija tikai cik sobrid maksa 507/508?
taa ir ista klasika nevis un baudams auto, nevis maza kaste ar pirmo uz serijveida auto turbo motoru
tapec ari atkal 70tajos no jauna aizgaja mazie auto, tai skaita legendarais 2002, tad ari dzima alpina, kad sujmasinu meistars sava pagalma partaisija bmw.
es nesaku, ka tas e10 ir suudz un e21, e30 ir kakas.
katrs tie pasavam ir unikali auto, tikai man sirdij tuvaks bus kautvai 507/508, pirmas paaudzes preface 7er, e32 ir ari izcils auto savam laikam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
xn3x | 25. Jan 2015, 15:01 |
#1380
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2787
Braucu ar: sieviešu auto
|
25 Jan 2015, 14:30:04 ATB rakstīja:
Šitais bija tas, kuru TopGear vienreiz rādīja, bet neveica testa braucienu, jo BBC nevarēja atļauties to apdrošināt? Hand-made arī? Rakstu neizlasīju.
Zinot, cik daudz vis kaut kas TopGear trasē ir nodedzis, vispār brīnos, ka viņiem kāds kaut ko piedāvā apdrošināt 
One-off prototips |
Offline | |
|
wheelie  | 25. Jan 2015, 15:53 |
#1381
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
|
25 Jan 2015, 10:20:45 Redliner rakstīja:
Varbūt kāds vēlas ko šādu ieķert, laikam 100 eksemplāri tikai bija izlaisti. Zinu kur viens mētājas. 
Golf City Stromer
gan jau sen bačas jāmaina un cik $ nomaiņa? 
----------------- 8) |
Offline | |
|
|
SpOrcMeN  | 25. Jan 2015, 16:52 |
#1382
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34068
Braucu ar: banderautomobili
| redz kadai jabut ir bmw kolekcijai pie tam cilveks slepjas un neljauj bildet - nu s taksh saku ka visi tie klasikas miletaj iir slimi un pasisti cilveki
My friend bought the E28 m535i and the man asked me to only put 1 picture online, he was so kind to invite us to lunch and so respect his demand. The list of cars was no problem only no pictures. Here is what I saw
1600 GT
2002 Turbo
E9 3.0 Csl
E12 M535i
E24 M6
E28 M5
E28 M535i
E30 318is
E30 M3 Evo II
E34 M5
E31 850 Csi
E36 M3 GT
E46 M3 Csl
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Redliner  | 25. Jan 2015, 17:59 |
#1383
|
|
 Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
25 Jan 2015, 15:53:03 wheelie rakstīja:
25 Jan 2015, 10:20:45 Redliner rakstīja:
Varbūt kāds vēlas ko šādu ieķert, laikam 100 eksemplāri tikai bija izlaisti. Zinu kur viens mētājas. 
Golf City Stromer
gan jau sen bačas jāmaina un cik $ nomaiņa? 
Loģiski, ka jāmaina. 10 vai 12 100Ah akumulātorui un aiziet zuzīte.  |
Offline | |
|
Tune-L  | 25. Jan 2015, 19:03 |
#1384
|
|
 Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20476
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
25 Jan 2015, 11:46:32 ATB rakstīja:
Bet ja nopietni...
tad reālus argumentus kādēļ e32 ir baudāmāks nekā e65? Viens, ko sapratu ir izskats. Kas vēl?
E32 ar plato nieri ir super!
Skaists un ērts auto!
Man ir bijis E32 735i un tagad braucu ar E65 750i (pēc FL), tāpēc varu salīdzināt.
Protams E65 ir megapārbāzts ar fīčām gan drošībai, gan komfortam un ir baigi ok.
Taču labi aprīkots E32 arī nav zemē metams.
Un galvenais pluss E32 tagad ir tāds, ka tādu nav pilnas ielas. Ar koptu un skaistu E32 braukt ir forša sajūta un mēs jau te par subjektīvām sajūtām vairāk strīdamies. 
Vēl viens subjektīvs novērojums ir tāds, ka ar E32 vēl varēja just ceļu, bet ar E65 tā sajūta zudusi. Ir komforts, nejūt bedres, bet nejūt arī tās mašīnas vadāmības robežas ... kad saslīdēs, ko vēl var atļauties u.t.t.
Un par E31 runājot, tad tā mašīna ir ārpus konkurences, jo ar to braukt ir megakaifs un tas auto ir megarets. Pārsēžoties no jebkura auto, kad kādu laiku nebija braukts ar E31, sajūtas boja WOW 
Un V12 dzinēja sajūtas sapratīs tikai tie, kas ir braukuši ar V12 dzinējiem.
E31 sāka izstrādāt jau 1984. gadā un mūsdienu ekvivalentā tā attīstībā tika iegrūsts miljards EUR.
Un E24 dizains joprojām piesaista uzmanību un pat galīgi stulbas maziņās to atzīst par skaistu!
Arturika mammai arī patiktu, ja tikai būtu vairāk airbagu! 
Tāpēc nevajag strīdēties, katram savs!
Mēs jau visi vairāk vai mazāk te strīdamies par tādiem auto, kas pieejams mūsu budžetiem. 
Ja man būtu daudz kāposta, es nedomājot nopirktu RR Phantom Coupe ikdienai, vienu Brooklands beibei un veselu kaudzi BMW klasikas, kas stāvētu sausā deudzstāvu garāžā un slaucītu tiem putekļus ar Arturika vecajām biksēm 
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
|
Offline | |
|
SpOrcMeN  | 25. Jan 2015, 19:56 |
#1385
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34068
Braucu ar: banderautomobili
| nu klasikji es turpinu dzert bonopartu ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|