Online
Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
LA | 03. Aug 2011, 23:27 |
#1192
|
|  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| 747  | Offline | | |
ramex | 04. Aug 2011, 00:17 |
#1193
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
03 Aug 2011, 23:27:58 Lauris rakstīja:
747 
un kas tur taads?
747-8 tika palaists 2005 gada F modifikaacijas 2011 sounds ok njemot vera ka razho kopsh 1969 ? [ Šo ziņu laboja ramex, 04 Aug 2011, 00:19:50 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 11:58 |
#1194
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:00:15 ] | Offline | | |
MarC  | 09. Sep 2011, 12:08 |
#1195
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija? | Offline | | |
Ivo__ | 09. Sep 2011, 12:10 |
#1196
|
|  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
| MAK jau ziņo,flaps-20 grādi,stabilizators-8,7 grādi-tīra pacelšanās konfigurācija,dzinēji darbojušies līdz sadursmei ar zemi.... pilnīgs hvz,kas tur noticis  | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:12 |
#1197
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| HVZ.. vēl varētu būt kkādi nepareizi aprēķini de-rated take off sakarā, bet cir zinu, tad uz ЯК 42 tādas opcijas nav vispār... | Offline | | |
Ksneps | 09. Sep 2011, 12:13 |
#1198
|
| Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1492
Braucu ar:
|
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli? | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:13 |
#1199
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Sep 2011, 12:08:43 MarC rakstīja:
ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija?
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam. | Offline | | |
|
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:16 |
#1200
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tail Strike tur gluži vēl nav, bet AoT ir paliels, taisnība. Tas norāda, ka pie jau zināmās aerodinamiskās konfigurācijas, ātrums ir bijis vnk pa zemu, kā jau minēju pirmajā dienā.
Bet nu tāds leņķis nav nekas anormāls pie straujas pacelšanās, kas viņiem bija jāīsteno, nemot vērā lift off punktu, kas bija jau aiz skrejceļa.
09 Sep 2011, 12:13:11 Ksneps rakstīja:
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli?
[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:19:12 ] | Offline | | |
MarC  | 09. Sep 2011, 12:26 |
#1201
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:29:04 ] | Offline | | |
JZ | 09. Sep 2011, 12:28 |
#1202
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
tagad esot aizliegums uzpildīties tajā lidlaukā, var būt tur problēma, vienk dzinēji neattīstija pietiekami jaudas nepieciešamā ātruma sasniegšanai | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:29 |
#1203
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO. | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:30 |
#1204
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| JZ: teorētiski jā, bet pēc statistikas nekvalitatīvas degvielas dēļ vasaras apstākļos nezinu laikam nevienu gadījumu, kad tā ir noticis. Bet nu protams, vienmēr ir pirmais. | Offline | | |
Ivo__ | 09. Sep 2011, 12:31 |
#1205
|
|  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
|
09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris
3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off.[ Šo ziņu laboja Ivo__, 09 Sep 2011, 12:32:31 ] | Offline | | |
Didzis  | 09. Sep 2011, 12:31 |
#1206
|
|  Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7248
Braucu ar: Prāmi B-)
|
09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Nav tā, ka krievijā pilotiem vienkārši ir bail par savu darbu un tāpēc, lai izvairītos no piemēram ar bremzējošu 50kmh virzītu lidmašīnu nonest antenu un nedaudz sabojāt lidmašīnu, izvēlas riskēt un tomēr pacelt gaisā kaut izredzes ir stipri mazas ... ?
tik tā, pārdomas | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:34 |
#1207
|
|  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Sep 2011, 12:31:14 Ivo__ rakstīja:
09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris
3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off,ātrums nav mazāks,attālums tāpat.
viņiem bija 2850 m. Par neatlaistu roceni kabīnē būtu jābūt mega brīdinājumam un diezvai viņi vispār sasniegtu tādu ātrumu utt utt. "Rocene" domāju nebija noauta. Gan jau arī ka izripoja uz skrejceļa un deva virsū uzreiz, tur roceni nerauj. Beigu beigās paliek dzinēju performance manuprāt tikai. | Offline | | |
|
MarC  | 09. Sep 2011, 12:43 |
#1208
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| nupat bija gadījums Rīgas lidostā kur pilots nezināja vai ir izlaista šasija, jo nenostrādāja signālierīces. Tad kāpēc nevarētu būt, ka signāls par neatlaisto , vai daļēji atlaisto roceni netiek saņemts 
protams, ka degvielas kvalitāte šobrīd ir visticamākais iemesls. bet, vai tad mērierīces neuzrāda , ka nav sasniegta vajadzīgā jauda vai apgriezieni vai dajebkas, lai varētu paceltu lidmašīnu?
es saprotu ka vienīgais parametrs ir ātrums, kurš netika sasniegts,tad kur bija problēma laikus nobremzēt vai ieraut pļavā :skatīt_avatara_bildi:[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:55:34 ] | Offline | | |
briinums  | 09. Sep 2011, 12:45 |
#1209
|
|  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
Sandis_UR | 09. Sep 2011, 13:37 |
#1210
|
|  Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3980
Braucu ar: BITURBO
| Varbūt flapi nebija izlaisti??? Cik atceros vesture jau ir bijushi taadi gadiijumi? Vai arī tikai daļē'ji, līdz ar to būtiski mainās pacelšanās ātrums. | Offline | | |
briinums  | 09. Sep 2011, 13:43 |
#1211
|
|  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| mosh nesareekjinaaja svaru kaa uz hokejistiem pienaakas un pieleeja zupu liidz max TO svara limitam.. es tikai akli minu, kaa visi 
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|