Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
LA
03. Aug 2011, 23:27 #1192

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

747
Offline
ramex
04. Aug 2011, 00:17 #1193

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


03 Aug 2011, 23:27:58 Lauris rakstīja:
747


un kas tur taads?

747-8 tika palaists 2005 gada F modifikaacijas 2011 sounds ok njemot vera ka razho kopsh 1969 ?

[ Šo ziņu laboja ramex, 04 Aug 2011, 00:19:50 ]

Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 11:58 #1194

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tiem, kas seko līdzi...

Video

Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).

Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:00:15 ]

Offline
MarC
09. Sep 2011, 12:08 #1195

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija?
Offline
Ivo__
09. Sep 2011, 12:10 #1196

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto

MAK jau ziņo,flaps-20 grādi,stabilizators-8,7 grādi-tīra pacelšanās konfigurācija,dzinēji darbojušies līdz sadursmei ar zemi.... pilnīgs hvz,kas tur noticis
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:12 #1197

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

HVZ.. vēl varētu būt kkādi nepareizi aprēķini de-rated take off sakarā, bet cir zinu, tad uz ЯК 42 tādas opcijas nav vispār...
Offline
Ksneps
09. Sep 2011, 12:13 #1198

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1492

Braucu ar:


09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...

Video

Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).

Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.


Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli?
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:13 #1199

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


09 Sep 2011, 12:08:43 MarC rakstīja:
ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija?


To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:16 #1200

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tail Strike tur gluži vēl nav, bet AoT ir paliels, taisnība. Tas norāda, ka pie jau zināmās aerodinamiskās konfigurācijas, ātrums ir bijis vnk pa zemu, kā jau minēju pirmajā dienā.

Bet nu tāds leņķis nav nekas anormāls pie straujas pacelšanās, kas viņiem bija jāīsteno, nemot vērā lift off punktu, kas bija jau aiz skrejceļa.


09 Sep 2011, 12:13:11 Ksneps rakstīja:

09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...

Video

Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).

Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.


Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli?

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:19:12 ]

Offline
MarC
09. Sep 2011, 12:26 #1201

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:29:04 ]

Offline
JZ
09. Sep 2011, 12:28 #1202

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...

Video

Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).

Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.


tagad esot aizliegums uzpildīties tajā lidlaukā, var būt tur problēma, vienk dzinēji neattīstija pietiekami jaudas nepieciešamā ātruma sasniegšanai
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:29 #1203

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:30 #1204

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

JZ: teorētiski jā, bet pēc statistikas nekvalitatīvas degvielas dēļ vasaras apstākļos nezinu laikam nevienu gadījumu, kad tā ir noticis. Bet nu protams, vienmēr ir pirmais.
Offline
Ivo__
09. Sep 2011, 12:31 #1205

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto


09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:

09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off.

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 09 Sep 2011, 12:32:31 ]

Offline
Didzis
09. Sep 2011, 12:31 #1206

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)


09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.


Nav tā, ka krievijā pilotiem vienkārši ir bail par savu darbu un tāpēc, lai izvairītos no piemēram ar bremzējošu 50kmh virzītu lidmašīnu nonest antenu un nedaudz sabojāt lidmašīnu, izvēlas riskēt un tomēr pacelt gaisā kaut izredzes ir stipri mazas ... ?

tik tā, pārdomas
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:34 #1207

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


09 Sep 2011, 12:31:14 Ivo__ rakstīja:

09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:

09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off,ātrums nav mazāks,attālums tāpat.


viņiem bija 2850 m. Par neatlaistu roceni kabīnē būtu jābūt mega brīdinājumam un diezvai viņi vispār sasniegtu tādu ātrumu utt utt. "Rocene" domāju nebija noauta. Gan jau arī ka izripoja uz skrejceļa un deva virsū uzreiz, tur roceni nerauj. Beigu beigās paliek dzinēju performance manuprāt tikai.
Offline
MarC
09. Sep 2011, 12:43 #1208

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

nupat bija gadījums Rīgas lidostā kur pilots nezināja vai ir izlaista šasija, jo nenostrādāja signālierīces. Tad kāpēc nevarētu būt, ka signāls par neatlaisto , vai daļēji atlaisto roceni netiek saņemts
protams, ka degvielas kvalitāte šobrīd ir visticamākais iemesls. bet, vai tad mērierīces neuzrāda , ka nav sasniegta vajadzīgā jauda vai apgriezieni vai dajebkas, lai varētu paceltu lidmašīnu?
es saprotu ka vienīgais parametrs ir ātrums, kurš netika sasniegts,tad kur bija problēma laikus nobremzēt vai ieraut pļavā :skatīt_avatara_bildi:

[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:55:34 ]

Offline
briinums
09. Sep 2011, 12:45 #1209

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Sandis_UR
09. Sep 2011, 13:37 #1210

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3980

Braucu ar: BITURBO

Varbūt flapi nebija izlaisti??? Cik atceros vesture jau ir bijushi taadi gadiijumi? Vai arī tikai daļē'ji, līdz ar to būtiski mainās pacelšanās ātrums.
Offline
briinums
09. Sep 2011, 13:43 #1211

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

mosh nesareekjinaaja svaru kaa uz hokejistiem pienaakas un pieleeja zupu liidz max TO svara limitam.. es tikai akli minu, kaa visi

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo