Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
Mikels
17. Feb 2015, 14:58 #11061

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu


17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.

Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 15:00:36 ]

Offline
Czars
17. Feb 2015, 15:14 #11062

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Mikels pareizi saka, un karlsonam piekritu, ja nevar izdrazstvpar lampam, var likt noprast, ka tiek izdrasts par visu citu dēļ neatbilstošiem hrenoniem.
Offline
Laoshi
17. Feb 2015, 15:17 #11063

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Feb 2015, 15:14:04 Czars rakstīja:
Mikels pareizi saka, un karlsonam piekritu, ja nevar izdrazstvpar lampam, var likt noprast, ka tiek izdrasts par visu citu dēļ neatbilstošiem hrenoniem.


Tak te 90% liekas, ka viņus drāž ne par ko :neparakstiju_protokolu::kā_var_pārsūdzēt::ralfiks:
Offline
Mizx
17. Feb 2015, 15:25 #11064

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


17 Feb 2015, 14:58:56 Mikels rakstīja:

17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.

Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.
Forši, lasu vārdu "strīdēties" tikai uzdevis jautājumu... Kādā likumā "tas viss rakstīts"? Starp citu, par lukturiem viss definēts vēl skaidrāk kā par protektoriem, piedevām, starptautiskā līmenī. LAPK 149.39 pants = šajā valstī CP, CSDD darbinieki ir klāt tikai tāpēc, lai varētu paņemt priekšā pēc pilnas programmas, nevis tērēt šoferu laiku sūtot uz pārbaudēm citur. Tā ka viņu esamība pārbaudēs atbilstoši LV normatīvajiem aktiem ir pretimnākšana no CP puses, nekas cits.
Offline
Czars
17. Feb 2015, 15:27 #11065

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Offline
Czars
17. Feb 2015, 15:38 #11066

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Tu sudzies ka cilveki policijaa nav juristi ar magjistra gradu un katru sudu ko tu pats nezini nespej iebazt tev acis?

[ Šo ziņu laboja Czars, 17 Feb 2015, 15:38:33 ]

Offline
kkas
17. Feb 2015, 15:38 #11067

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9927

Braucu ar: Alfu

eu, tupeņi, tekstu lasīt nejēdzat? CP kopā ar CSDD inspekciju paņēma priekšā. jūs te par CP pilnvarām strīdaties.
Offline
Czars
17. Feb 2015, 15:40 #11068

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


17 Feb 2015, 15:38:38 kkas rakstīja:
eu, tupeņi, tekstu lasīt nejēdzat? CP kopā ar CSDD inspekciju paņēma priekšā. jūs te par CP pilnvarām strīdaties.
bazars aizgaja par to kā cp bez csdd ņemas ar xenon jautajumu
Offline
Mikels
17. Feb 2015, 15:41 #11069

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu


17 Feb 2015, 15:25:24 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 14:58:56 Mikels rakstīja:

17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.

Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.
Forši, lasu vārdu "strīdēties" tikai uzdevis jautājumu... Kādā likumā "tas viss rakstīts"? Starp citu, par lukturiem viss definēts vēl skaidrāk kā par protektoriem, piedevām, starptautiskā līmenī. LAPK 149.39 pants = šajā valstī CP, CSDD darbinieki ir klāt tikai tāpēc, lai varētu paņemt priekšā pēc pilnas programmas, nevis tērēt šoferu laiku sūtot uz pārbaudēm citur. Tā ka viņu esamība pārbaudēs atbilstoši LV normatīvajiem aktiem ir pretimnākšana no CP puses, nekas cits.

Sākumā lūdzu iepazīsties sākot ar 34. punktu un leju un tad izdari secinājumus vai CSDD darbinieku atrašanās kopā ar CP ir pretimnākšana. CP nav pilnvaru vērtēt tehnisko stāvokli uz ceļa ar dažiem izņēmumiem (riepu protektors) un arī tas, ka CP var izplēst uzlīmi uz aizdomu pamata un likt braukt uz TA, kā daži šeit uzskata arī ir no sērijas tantes runā un tam nav nekāda sakara ar reālo situāciju.
http://likumi.lv/doc.php?id=88101
Offline
Mizx
17. Feb 2015, 15:44 #11070

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.
Offline
Mikels
17. Feb 2015, 15:49 #11071

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu


17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.

Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast
Offline
Mizx
17. Feb 2015, 15:50 #11072

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


17 Feb 2015, 15:41:34 Mikels rakstīja:

Sākumā lūdzu iepazīsties sākot ar 34. punktu un leju un tad izdari secinājumus vai CSDD darbinieku atrašanās kopā ar CP ir pretimnākšana. CP nav pilnvaru vērtēt tehnisko stāvokli uz ceļa ar dažiem izņēmumiem (riepu protektors) un arī tas, ka CP var izplēst uzlīmi uz aizdomu pamata un likt braukt uz TA, kā daži šeit uzskata arī ir no sērijas tantes runā un tam nav nekāda sakara ar reālo situāciju.
http://likumi.lv/doc.php?id=88101

Izlasi citētā likuma nosaukumu un izlasi attiecīgās sadaļas nosaukumu, kurā 34. punkts ir pirmais. Pamanīji atšķirību? Tehniskā kontrole nav tas pats, kas tehniskā apskate, trāpīji nepareizajā sadaļā. Meklē tālāk!
Offline
Mikels
17. Feb 2015, 15:51 #11073

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu

Lol nau wērc, Tu esi analfabēts
Tieši tā mr. obvious
Tehniskā apskate ir tā, ko tu veic reizi gadā, kādā no CSDD tehniskās apskates stacijām, tehniskā kontrole ir transportlīdzekļa pārbaude UZ CEĻA

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 15:54:34 ]

Offline
Mizx
17. Feb 2015, 15:53 #11074

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


17 Feb 2015, 15:49:14 Mikels rakstīja:

17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.

Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast
Izlasi rūpīgāk sevis citēto LAPK 149.39., izlasi autotransporta kontroles institūciju pilnvaras un izlasi tieši kas ir autotransporta kontroles institūcija Latvijā, ko noteikusi Autotransporta direkcija. Būsi pārsteigts, ka viena pati CP! CSDD ir cita institūcija tajā pašā sarakstā.
Offline
Mizx
17. Feb 2015, 15:54 #11075

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


17 Feb 2015, 15:51:37 Mikels rakstīja:
Lol nau wērc, Tu esi analfabēts
Apvainojumi turpinās, jo argumenti aptrūkās. Jauku Tev dienu!
Offline
Mikels
17. Feb 2015, 16:01 #11076

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu


17 Feb 2015, 15:53:30 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 15:49:14 Mikels rakstīja:

17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.

Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast
Izlasi rūpīgāk sevis citēto LAPK 149.39., izlasi autotransporta kontroles institūciju pilnvaras un izlasi tieši kas ir autotransporta kontroles institūcija Latvijā, ko noteikusi Autotransporta direkcija. Būsi pārsteigts, ka viena pati CP! CSDD ir cita institūcija tajā pašā sarakstā.

LAPK nosaka administratīvo atbildību, nevis iestāžu kompetenci un pantā nav nekas minēts par Autotransporta direkciju.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 16:02:19 ]

Offline
kubs
17. Feb 2015, 16:06 #11077

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.

Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!

Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa.

[ Šo ziņu laboja kubs, 17 Feb 2015, 16:07:58 ]

Offline
Czars
17. Feb 2015, 16:09 #11078

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


17 Feb 2015, 15:54:37 Mizx rakstīja:

17 Feb 2015, 15:51:37 Mikels rakstīja:
Lol nau wērc, Tu esi analfabēts
Apvainojumi turpinās, jo argumenti aptrūkās. Jauku Tev dienu!
mikels neatbildeja 3 minutees aptrukas argumenti pielauju gari jaskaidro, ja izpratne nepietiekama.
Offline
Czars
17. Feb 2015, 16:16 #11079

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


17 Feb 2015, 16:06:45 kubs rakstīja:
Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.

Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!

Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa.
nevis nosaka, bet norāda institucihdhfhdh piekritibu
Offline
Mikels
17. Feb 2015, 16:16 #11080

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5231

Braucu ar: cieņu


17 Feb 2015, 16:06:45 kubs rakstīja:
Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.

Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!

Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa.

Tieši tā bija tāda Autotransporta inspekcija,kuras pilnvaras nodeva valsts policijai, bet tam nav nekāda sakara ar vieglo auto tehnisko pārbaudi uz ceļa, jo Autotransporta inspekcija nodarbojās ar autopārvadājumu nozares pārvaldi un kontroli.
Un Tevis minētajiem noteikumiem, kurus izstrādā IeM nav nekāda sakara ar vieglo auto tehnisko stāvokli, tie attiecas uz gadījumiem, kad tiks anulēta tehniskā apskate pēc avārijas.
http://www.iem.gov.lv/lat/sadarbiba_ar_nvo/disk...menti/?doc=29441

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 16:18:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo