Online
Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5
Autors | Ziņojums |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.
Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 15:00:36 ] | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Mikels pareizi saka, un karlsonam piekritu, ja nevar izdrazstvpar lampam, var likt noprast, ka tiek izdrasts par visu citu dēļ neatbilstošiem hrenoniem. | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 15:14:04 Czars rakstīja:
Mikels pareizi saka, un karlsonam piekritu, ja nevar izdrazstvpar lampam, var likt noprast, ka tiek izdrasts par visu citu dēļ neatbilstošiem hrenoniem.
Tak te 90% liekas, ka viņus drāž ne par ko :neparakstiju_protokolu::kā_var_pārsūdzēt::ralfiks: | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 14:58:56 Mikels rakstīja:
17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.
Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.
Forši, lasu vārdu "strīdēties" tikai uzdevis jautājumu... Kādā likumā "tas viss rakstīts"? Starp citu, par lukturiem viss definēts vēl skaidrāk kā par protektoriem, piedevām, starptautiskā līmenī. LAPK 149.39 pants = šajā valstī CP, CSDD darbinieki ir klāt tikai tāpēc, lai varētu paņemt priekšā pēc pilnas programmas, nevis tērēt šoferu laiku sūtot uz pārbaudēm citur. Tā ka viņu esamība pārbaudēs atbilstoši LV normatīvajiem aktiem ir pretimnākšana no CP puses, nekas cits. | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto. | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Tu sudzies ka cilveki policijaa nav juristi ar magjistra gradu un katru sudu ko tu pats nezini nespej iebazt tev acis? [ Šo ziņu laboja Czars, 17 Feb 2015, 15:38:33 ] | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9927
Braucu ar: Alfu
| eu, tupeņi, tekstu lasīt nejēdzat? CP kopā ar CSDD inspekciju paņēma priekšā. jūs te par CP pilnvarām strīdaties.  | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
17 Feb 2015, 15:38:38 kkas rakstīja:
eu, tupeņi, tekstu lasīt nejēdzat? CP kopā ar CSDD inspekciju paņēma priekšā. jūs te par CP pilnvarām strīdaties. 
bazars aizgaja par to kā cp bez csdd ņemas ar xenon jautajumu  | Offline | | |
|
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2015, 15:25:24 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 14:58:56 Mikels rakstīja:
17 Feb 2015, 14:51:57 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 14:23:22 Mikels rakstīja:
Sāls vairāk ir tajā, ka tā pēc būtības tā nav viņu kompetence, kā arī viņiem nav tādu pilnvaru atbilstoši šobrīd spēkā esošajam normatīvajam regulējumam.
Nav kompetenču un pilnvaru lasīt??? Pats nocitēji, kam nav pilnvarojuma un kam ir — protektora mērīšana ir daudz slidenāks jautājums par ksenoniem halogēnu lukturos.
Kāda jēga ar Tevi strīdēties, ka tas viss ir rakstīts likumā. Un jā protektora lielums ir regulēts gan MK noteikumos, gan atbilstoši LAPK ir VP iespēja piemērot sodu.
Un tā arī ir kā kubs saka, ka viņi reidus taisa kopā ar CSDD. Paši viņi to nevar darīt.
Forši, lasu vārdu "strīdēties" tikai uzdevis jautājumu... Kādā likumā "tas viss rakstīts"? Starp citu, par lukturiem viss definēts vēl skaidrāk kā par protektoriem, piedevām, starptautiskā līmenī. LAPK 149.39 pants = šajā valstī CP, CSDD darbinieki ir klāt tikai tāpēc, lai varētu paņemt priekšā pēc pilnas programmas, nevis tērēt šoferu laiku sūtot uz pārbaudēm citur. Tā ka viņu esamība pārbaudēs atbilstoši LV normatīvajiem aktiem ir pretimnākšana no CP puses, nekas cits.
Sākumā lūdzu iepazīsties sākot ar 34. punktu un leju un tad izdari secinājumus vai CSDD darbinieku atrašanās kopā ar CP ir pretimnākšana. CP nav pilnvaru vērtēt tehnisko stāvokli uz ceļa ar dažiem izņēmumiem (riepu protektors) un arī tas, ka CP var izplēst uzlīmi uz aizdomu pamata un likt braukt uz TA, kā daži šeit uzskata arī ir no sērijas tantes runā un tam nav nekāda sakara ar reālo situāciju.
http://likumi.lv/doc.php?id=88101
| Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos. | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.
Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 15:41:34 Mikels rakstīja:
Sākumā lūdzu iepazīsties sākot ar 34. punktu un leju un tad izdari secinājumus vai CSDD darbinieku atrašanās kopā ar CP ir pretimnākšana. CP nav pilnvaru vērtēt tehnisko stāvokli uz ceļa ar dažiem izņēmumiem (riepu protektors) un arī tas, ka CP var izplēst uzlīmi uz aizdomu pamata un likt braukt uz TA, kā daži šeit uzskata arī ir no sērijas tantes runā un tam nav nekāda sakara ar reālo situāciju.
http://likumi.lv/doc.php?id=88101
Izlasi citētā likuma nosaukumu un izlasi attiecīgās sadaļas nosaukumu, kurā 34. punkts ir pirmais. Pamanīji atšķirību? Tehniskā kontrole nav tas pats, kas tehniskā apskate, trāpīji nepareizajā sadaļā. Meklē tālāk! | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
| Lol nau wērc, Tu esi analfabēts 
Tieši tā mr. obvious 
Tehniskā apskate ir tā, ko tu veic reizi gadā, kādā no CSDD tehniskās apskates stacijām, tehniskā kontrole ir transportlīdzekļa pārbaude UZ CEĻA  [ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 15:54:34 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 15:49:14 Mikels rakstīja:
17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.
Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast 
Izlasi rūpīgāk sevis citēto LAPK 149.39., izlasi autotransporta kontroles institūciju pilnvaras un izlasi tieši kas ir autotransporta kontroles institūcija Latvijā, ko noteikusi Autotransporta direkcija. Būsi pārsteigts, ka viena pati CP! CSDD ir cita institūcija tajā pašā sarakstā. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 15:51:37 Mikels rakstīja:
Lol nau wērc, Tu esi analfabēts 
Apvainojumi turpinās, jo argumenti aptrūkās. Jauku Tev dienu! | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2015, 15:53:30 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 15:49:14 Mikels rakstīja:
17 Feb 2015, 15:44:16 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 15:27:54 Czars rakstīja:
Mixz ja ari ir kompetence lasit, tad nevar pieradit uz vietas apturot, jo nav sertificeta merierice at ko veikt merijumus un salidzinat at normativaja akta noteikto.
Kāda vēl mērierīce??? Kreisus ksenonus pirmkārt diagnosticē TIKAI pēc marķējuma atbilstības. Tiesīgs veikt jebkurš kā iemācījies lasīt.
Tehniskas problēmas ar ksenoniem jau būtu pilnīgi cits jautājums, tam vajadzīgi palīglīdzekļi. Nedomāju, ka par tādām šeit ir runa vai uz ielas kāds piesietos.
Mizix Tu esi dumjš vai tagad izliecies? Uz ceļa auto tehnisko kontroli var veikt TIKAI CSDD darbinieki un nav starpības kādā veidā ar lasīšanu,pētīšanu, mērierīcēm utt! CP gribēdami to nevar darīt,to tiešām ir tik grūti saprast 
Izlasi rūpīgāk sevis citēto LAPK 149.39., izlasi autotransporta kontroles institūciju pilnvaras un izlasi tieši kas ir autotransporta kontroles institūcija Latvijā, ko noteikusi Autotransporta direkcija. Būsi pārsteigts, ka viena pati CP! CSDD ir cita institūcija tajā pašā sarakstā.
LAPK nosaka administratīvo atbildību, nevis iestāžu kompetenci un pantā nav nekas minēts par Autotransporta direkciju.[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 16:02:19 ] | Offline | | |
|
kubs | | Kopš: 08. Jun 2009
Ziņojumi: 4315
Braucu ar:
| Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.
Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!
Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa. [ Šo ziņu laboja kubs, 17 Feb 2015, 16:07:58 ] | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
17 Feb 2015, 15:54:37 Mizx rakstīja:
17 Feb 2015, 15:51:37 Mikels rakstīja:
Lol nau wērc, Tu esi analfabēts 
Apvainojumi turpinās, jo argumenti aptrūkās. Jauku Tev dienu!
mikels neatbildeja 3 minutees aptrukas argumenti pielauju gari jaskaidro, ja izpratne nepietiekama. | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
17 Feb 2015, 16:06:45 kubs rakstīja:
Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.
Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!
Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa.
nevis nosaka, bet norāda institucihdhfhdh piekritibu | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5231
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2015, 16:06:45 kubs rakstīja:
Besī, kad gaiļi cīnās bez pamata, tāpēc palīdzēšu - a
Līdz 2011. bija savādāk, arī LAPK 221. pantā bija noteikta šī institūcija.
Kā arī tieši LAPK nosaka institucionālo piekritību!
Kā arī IeM pašlaik izstrādā noteikumus, kā un par ko varēs anulēt apskati uz ceļa.
Tieši tā bija tāda Autotransporta inspekcija,kuras pilnvaras nodeva valsts policijai, bet tam nav nekāda sakara ar vieglo auto tehnisko pārbaudi uz ceļa, jo Autotransporta inspekcija nodarbojās ar autopārvadājumu nozares pārvaldi un kontroli.
Un Tevis minētajiem noteikumiem, kurus izstrādā IeM nav nekāda sakara ar vieglo auto tehnisko stāvokli, tie attiecas uz gadījumiem, kad tiks anulēta tehniskā apskate pēc avārijas.
http://www.iem.gov.lv/lat/sadarbiba_ar_nvo/disk...menti/?doc=29441[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2015, 16:18:03 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|