Maskavas dragreisos šim 630 Zs Porsche pretinieku nav!

 1-20  [21-40]  [41-51] 

ma924, 23. Oct 2003, 13:23

O.K. Tiklīdz man būs mazāk darba nosūtīšu!

gt99, 23. Oct 2003, 13:20

Gribu! meils: [email protected]

ma924, 23. Oct 2003, 12:40

Starp citu žurnāla 911&Porsche world 2001.gada jūlija numura 74 -82 lpp. ir interesants raksts par Porsche 911 aireodinamiku un spoileru evolūciju no 1965.gada. Ja, kāds vēlas es šo rakstu varu ieskanēt un nosūtīt pa e-mail.

viesis, 22. Oct 2003, 11:39

2 gt99 (Viesis 2003-10-21 16:38:13)
A vai tad nav loģiskāk tūnēt jau sākotnēji labāku autiņu? I lētāk, i ātrāk.

gt99, 22. Oct 2003, 09:48

Viesi: Ferrari 4,5 sekundes un šī Porsche 4,0 sek ir ļoti ļoti liela starpība, ļoti!!!!!!!!!!!! 400 metru distancē kaut kur pie 30-50 metriem. vismaz 10 korpusi!!!

viesis, 21. Oct 2003, 16:38

Ferrari Modena sasniedz 295 km/h un uzrāvienu 4,5 sekundes ar 400 zirdzinjiem. Un maksaa arii leetaak, nekaa shitaa Porsha tuuneeshana. Nu ir kur jeega no taa tuuninga?

Armo, 17. Oct 2003, 09:41

Diezgan sens raksts. Kautkad jūnija vai jūlija AvtoSportā bija.

Fii, 16. Oct 2003, 11:58

Viesi, ne jau tikai motora jauda visu izshkjir. Mashiinas meedz buut arii ar dazhaadu masu un aerodinamiku.

Beetee1, 16. Oct 2003, 11:47

Poņal, ņe durak

martini928, 16. Oct 2003, 11:38

Nu airodinamika 993 vienkaarshi smird un nav ko tur filzofeet - vismaz pie maksimaalajiem aatrumiem tas ir noteicoshi, jo lai sasniegtu tos njem nost pat spoguljus... Klasika paliek klasika, bet ola nekad nelidos aatraak par bultu :-)

Beetee1: tu tik pameegjini "nonjemt izaugumu aizmuguree": tad vareesi pie 200km/h bljaut "atdodiet man pakalju" :-)

gt99, 16. Oct 2003, 09:49

Nu līdz simtiņam arī Diablo vinnē, bet Auto review testēja vienu Diablo. Šajā pašā poligonā, tai pat taisnē - nu tad viņi spēja tik ieskrieties līdz 275 km/h, jo taisne jau beidzās. Tā ka apgalvot, ka Diablo pārspēj visos rādītājos... http://www.a-r.ru/tests/diablo_169/diablo.htm

viesis, 16. Oct 2003, 02:37

Bet BMW shitos visus uzvelkt!

viesis, 15. Oct 2003, 22:57

Ir tāda lieta, ka tūnētās mašīnas pakāš sērijveida mašīnām ar mazāku jaudu, jo ne jau tikai no milzīgas jaudas ir atkarīgi dinamiskie rādītāji. Visu vajag smalki saregulēt un sabalansēt uz ko aiziet milzīga nauda un tūneri nevar to atļauties. Būtība Lamborghini Diablo ar 530 zs ir ātrāks par šito porku laikam visos parametros, kurai ir par 100 zs vairāk. Man ir labs viģiks kurā McLaren F1 ar atmosfērisko 627zs dzinēju izpiš Toyotu Supru ar turbodzinēju un 680zs kā mazu bērnu 400 metru dragā un 1km distancē.

viesis, 15. Oct 2003, 21:45

nu ar tiem 630 zs gan vareeja vismaz uz 330 iet lamborghuinitacu ar kaut kadiem 600 zs bija 335 kmh

gt99, 15. Oct 2003, 09:28

Ar aerodinamiku nav tik vienkārši, ka ir/nav antispārns ātrāks/lēnāks maxV - tā ir ļoti sarežģīta lieta. Ja antispārna vienīgā funkcija ir palielināt piespiedējspēku, tad tā ir taisnība. Var taču sanākt tāda aerodinamika, ka gaisa plūsmas, kas tikušas aiz auto rada spēku, kas to auto vienkārši bremzē. Bet spārns to gaisa plūsmu novada pareizāk. Nevar būt???? Ja jau ar aerodinamiku var panākt ka lido Boingi, tad nobremzēt autiņu ir tīrais nieks - vajag tik nemākulīgāku aerodinamiķi pie auto izveidošanas. Lai gan es neesmu īsti kompetents šajos jautājumus - tās ir manas subjektīvās domas.

18Tpower, 15. Oct 2003, 09:25

Man tam Mitsu patika turbina. Ja salidzinot to ar manejo nak BAILE! Bet ka Fii loti pareizi teica, viss ir atkarigs no ta ka vins bus noregulets. Tur un paradas ista tuning maksla, ka to visu mantu dabut stradat pareizi! Loti interesants projekts!

Fii, 14. Oct 2003, 20:08

Beetee1 - Greddy T88-H. Tachu ar to vien veel rezultaats nav garanteets - visu izshkjir cik labi tas motors ir sareguleets, un kaa arii tas, ka skyline ir R6, bet micuks V6. Veel nevajag aizmirst, ka Skyline ir apmeeram par 100kg vieglaaks. Savukaart 3000GT ir lielaaks motora darba tilpums. Katraa zinjaa buutu interesanti apskatiities sho 3000GT darbiibaa.

Beetee1, 14. Oct 2003, 19:45

Es patiesībā domāju savai grabažai nahrenizēt to izaugumu aizmugurē kā lieku. Varbūt kāds var pateikt puslīdz pamatoti, kad tas antispārns REĀLI ir vajadzīgs?

PERFS, 14. Oct 2003, 19:38

18TPower: "Teorija - bez antisparna atrak, prakse - izdzivo tas kam ir antisparns!" - labi teikts.

Beetee1, 14. Oct 2003, 19:09

1,8Tpower- a kas tad tam micukam ir zem kapota?

 1-20  [21-40]  [41-51] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties