Parasti vācu firmas Novitec Rosso pārstāvji ir neapmierināti, kad kāds izsakās, ka viņi nodarbojas ar Ferrari tūningu. Kompānijas profils ir nedaudz cits: frāze „Exclusive parts for Ferrari” pat ievietota firmas logotipā. Ar šo pašu „exclusive parts” (t.i., ekskluzīvu detaļu) palīdzību jūs varat pārvērst savu Ferrari 360 Modena augstākā ranga superkārā.

:
: : |
:Pārmaiņas var veikt arī par pārsimts eiro: |
:Apskatīsim piedāvāto detaļu sarakstu?
Modena’s ārējā izskata izmaiņām tiek piedāvāts plašs aksesuāru klāsts, sākot ar pāris simtu eiro vērtu sietu gaisa savācējiem un beidzot ar oglekļa šķiedras regulējamu antispānu un priekšējo buferi – šeit runa ir jau par tūkstošiem eiro. Vispār, lai pamatīgi „pārģērbtu” automobili oglekļa šķiedrā, nāksies iztērēt summu, kas ir pielīdzināma golf-klases vieglā automobiļa cenai. Toties
Ferrari „novājēs” par kādiem simts kilogramiem, kas ir svarīgi automobiļa vadāmībai.

:
: : |
:Bremžu kluči strādā pat pie 1’450 grādiem!: |
:Ir arī vairāki piekares modificēšanas varianti. Paplašinātas arkas, sporta atsperes, citi amortizatori… Bet var vienkārši paņemt un uzstādīt standarta šasijas vietā pilnībā regulējamu šasiju, kā tas ir sacīkšu „formulās”. Šāda operācija maksās 7’300 eiro. Šeit jau vairs nav jēgas „skopoties” bremžu dēļ: ja esat gatavi iztērēt 21’900 eiro, tad iegūsiet ultramodernus keramiskos mehānismus, kas spējīgi bez problēmām izturēt daudzkārtējas bremzēšanas ātrumos, kas pārsniedz 300 km/h. Starp citu, tādu bremžu kluču komplekts maksā gandrīz trīs tūkstošus eiro. Jā, cena rada izbrīnu, bet toties „superbremžu kluči” saglabā darbspēju pat tādā gadījumā, ja sakarst līdz 1’450 grādiem pēc Celsija!

:
: : |
:Jauda no 400 Zs palielināta līdz 606 Zs: |
:Jautāsiet, priekš kam, patiesībā, veikt šādu pārbūvi, ja negatavojaties piedalīties sacensībās? Priekš tā, lai visi mehānismi atbilstu dzinēja potenciālam, kas ar „ekskluzīvo detaļu” palīdzību pāriet augstākā līgā. Tātad – standarta
Modena’s V8 attīsta 400 Zs. Ar
Novitec Rosso detaļu komplekta palīdzību tā atdevi var palielināt līdz 606 Zs. Komplekts sastāv no divām turbīnām un dažāda aprīkojuma, kura būtība ir pielāgot dzinēju pieaugošajām slodzēm.

:
: : |
:Kompānijas Novitec Rosso logo: |
:Forsētie V8 izmaksās summu, par kuru var iegādāties
Mercedes E240, bet toties jūs iegūstat superkāru, kas par galvas tiesu pārspēj sērijveida
Modena. Maksimālais ātrums 340 km/h un paātrinājums līdz 100 km/h 3,9 sekundēs ļauj automobilim iekļauties pasaules sporta kupeju elitē.