Vidusmotora automobilis, kas paredzēts tam, lai uzreiz atdotos pirmajam satiktajam (bet tieši tādam, pēc idejas, jābūt MGF), varētu ļoti viegli izsaukt prasīgam vadītājam neapmierinātību ar lēnīgām reakcijām un mākslīgi ielikto nepietiekamo pagriežamību. Šis - nē. Tiesa, vadot MGF ir pielaidīgāks kā Lotus Elise, pat neskatoties uz kopīgu ritošo daļu un šasijas komponējumu, bet kopējais vadības balanss no tā necieta.

:table_open:
:
:Pagriežamības raksturs visumā ir pārmērīgs: |
:Pie jebkuriem eksperimentiem ar gāzes pedāli nemainīgi stabilais līkumos mazulis
MGF izrādījās viens no retajiem automobiļiem, ar kuru izdevās veikt Čerčs, neatstājot vadītājam idiotisku baiļu sajūtu. Daļu no drošuma kopējā iespaida rada tas, kā
MGF slāpē jebkurus nelīdzenumus, pie tam, ne par sprīdi nenovirzoties no dotās trajektorijas. Pagriežamības raksturs visumā ir pārmērīgs, bet priekš vidusmotora automobiļa šis efekts ir pārsteidzoši nogludināts.

:table_open:
:
:Dažreiz parādās nepietiekama pagriežamība: |
:Dažreiz parādās arī nepietiekama pagriežamība, tomēr, pie tam, saglabājas reakcija uz stūres sagriešanu līdz galam. Darbojoties ar gāzes pedāli, ir viegli piespiest
MG vienmēr turēties pie vajadzīgā kursa. Šis patiešām ir veikls un drošs automobilis, un uz slapja ceļa vadīt to ir daudz vieglāk kā to pašu
Elise.

:table_open:
:
:Bērni, nemēģiniet to atkārtot mājās!: |
:Kas salīdzinājumā ar slaveno radinieku pietrūkst
MGF, tā ir patiešām tuvā saskarsme ar vadītāju un māka it kā iepriekš uzminēt tā nodomus. Pārsteidzoši biezais hidropastiprinātājs ir vairāk vai mazāk pieņemams autotrasei, kur vieglums var būt ziedots spēcīgajai un pastāvīgajai reaktīvajai darbībai, bet uz ceļa tik smaga stūre kļūst vienkārši bīstama.

:table_open:
::Tad kapēc, neskaitot stūres vadību, MGF ir tik labs? Noteiktu daļu komforta sajūtu rada Hydragas piekare, kurā veiksmīgi sadzīvo spēja maigi slāpēt nelīdzenumus un stingras kontroles iespēja no vadītāja puses. Tāda cieša alianse dod garantiju, ka MG nekad nespēs „izsist no sliedēm” savtīgie ārējie spēki. Neveiksmīgais izsvarojums ietekmē apļa veikšanas laiku, bet pēc iedvešamās pārliecības sajūtas jebkuros ceļa apstākļos, neviens cits vidusmotora automobilis nav spējīgs sevi parādīt labāk par MG.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997