4 mašīnas ģimenē ir nedaudz par daudz un ir pienācis laiks pārdot šo franču raķeti - Renault Clio 172 RS (RenaultSport), ražots 2000. gadā.
Jau no rūpnīcas šīs ir ļoti jautrs auto, 2 litru motors attīsta 200 Nm un 172 zs.
Pie mums viņš ir kopš 2012. gada novembra un ir kalpojis ka sievas ikdienas auto.
Šīs ir viens no retiem eksemplāriem, kam no rūpnīcas ir uzstādīts alumīnija motora pārsegs, ka arī no standarta šīs konkrētais atšķiras ar dažiem uzlabojumiem:
- īsāku un izturīgāku ātrumkārbu (hibrīds no Clio un Laguna detaļām)
- Recaro Speed sēdekļiem
- pusgadu atpakaļ uzliktiem RenaultSport Cup amortizatoriem un Eibach atsperēm
Jāsaka ka šīs ir viens no labākiem kārstiem hetčbekiem ar ko esmu braucis. Motors, kam vienmēr ir griezes rezerve, svars, kas ir tikai nedaudz lielāks par tonnu, un laba šasija kopā nozīme ļoti azartisku un kartingam līdzīgu vadāmību. Tajā pašā laikā piekare ļoti labi apstrādā nelīdzenumus un ļauj ātri braukt pa grunti vai bruģi.
Darvas karote šajā piedāvājuma, protams, ir, galu galā mašīnai ir 15 gadi. Šogad dažas vietās sāka parādīties rūsa. Nekas traģisks, un Civic vai E36 terminos šo pat nesauc par rūsu, bet nebūtu pareizi to nepieminēt. Hibrīd ātrumkārba, kaut ir labāka par standartu, neļauj pieslēgt ātruma devēju, ka dēļ nedarbojas nedz spidometrs, nedz odometrs.
Toties komplektā ar mašīnu jūs saņemsiet labas un svaigas vasaras riepas (Hankook V12 Evo) un pāris ziemas lietotas radžotas ziemenes (GoodYear UG Ice Arctic). Kā arī Stiga uzlīmi.
Tagad garlaicīgākas lietas:
- tehniska apskate ir derīga līdz 2016. gada aprīlim un domājams nebūs problēmu to atkal iziet.
- cena ir €3200. Varām padiskutēt pie mašīnas apskates.
- mašīna atrodas Rīgā, Pārdaugavā un mans tel. ir 2932 8541
P.S. Ka parasti, komentāru sadaļa ir atvērta BMWPower lietotāju kompetentiem viedokļiem