3800

Pievienota: 29. Feb 2016, 13:39

Pievieno komentāru

Visas galerijas no lietotāja moro


Sanāca neliels izbrauciens no Latvijas uz Lielbritāniju un atpakaļ. Gandrīz divas nedēļas, 3800 km pie stūres un vēl 1200 km uz prāmjiem un eurotunnelī. Fotogrāfs neesmu, tas bildes ir tādas ceļa piezīmes.

Diena 1.

ceļā uz Klaipedu satikts vēl viens frizieris


rinda uz Klaipeda-Ķīle prāmi


Diena 2.

Tuvojāmies Ķīlei


Pirma uzpildīšanas ārpus Baltijas


Diena 3.

Pēc nakts viesnīcā Vācijā palika 400 km līdz Dankirkai, tad prāmis uz Doveru un astoņos vakarā es beidzot esmu Lielbritānijā.

Ātrais snaps kamēr es izkāpu no auto izkustināt sastingušu pakaļu kaut kur bezgalīga Beļģijā. Vai vēl Holandē?



Diena 4.

Pamodos netālu no Canterbury, šajā te vietā. Uzbūvēta 1588 gādā un veca paba atmosfēra ir izcila.





Canterbury. Neko sabildējis neesmu, bet katedrāle tur ir ļoti iespaidīga.


Interesants ierocis muzejā. Domāts ka aizsargs labai rokai, ar ko turēt zobenu. Bet bonusā divas iebūvētas pistoles. Indija, XIX. laikam gadsimts.


Love lane


Diena 5.

Šķuneru festivāls - Japfest2. Pusastoņi no rīta, gribas gulēt


Tē visādas gadījuma bildes no turienes








Atnācu pie savas mašīnas - tur kāds vietējais latvietis atzīmējies
































Diena 6.

Labrīt.




Vakarā sarunā ar B&B īpašnieku tas pieminēja ka kaimiņam ir neliels motormuzejs. No rīta pirms doties tālāk pēc plāna, nedaudz pastaigāju.













Ačgarnijs tahometrs
















Klasiskas tehnoloģijas








Nākamais punkts - Donington GP Collection


Tur bija arī neliela Otra pasaules kara tehnikas ekspozīcija ar dažiem tankiem, transportiem utt.

VW Schwimmwagen




Turpinam pa muzeju


BMW Motorrad


Norton 16H


Pirmais BMW Jā, pirmais BMW automobilis bija Austin licencēta kopija


Harley Davidson


Ferrari 500, ar ko Alberto Ascari uzvarēja 1952. gada F1 sezonā






Alfa Romeo 182


Laikam ekstravagantāka komanda F1 vēsturē - Hesketh Racing. James Hunt tur uzsāka savu F1 karjeru. Wikipedija īsi un kodolīgi:
The Hesketh team had a growing reputation for their playboy style, arriving at races in Rolls-Royce cars, drinking champagne regardless of their results, and checking the entire team into five-star hotels. The team even had a patch specially made for Hunt's driving suit which read: "Sex - The Breakfast of Champions".

Hesketh 308d, 1975










Niki Laudas March 721/G4, '1972








Sennas karts




Sauber Mercedes C9, Le Mans 1989 uzvarētājs




Lola T330, '1973.






Bērnības elki - Williams Renault






















Cosworth pilnpiedziņas F1 eksperiments, neveiksmīgs










Apskatot GP kolekciju, devos tālāk uz trasi, kur notika Formula E starpsezonu testi






Safety car




Bija interesanti, bet jādodas tālāk. Cat & Fiddle Inn, otrais augstākais pabs Lielbritānijā. Pabs devis arī nosaukumu aptuveni 10 km gara ceļa posmam. Man gan nepaveicas, cits lielākais ceļš bija slēgts uz remontu un visa transporta plusma tikai palaista pa Cat & Fiddle road.






Ierados Ziemeļvelsā






Diena 7.
Nakts viesnīcā un dodos uz Snowdonia dabas parku.








Diemžēl nesabildēju pašu interesantāku - HES, kas atrodas kalnā iekšā. 8 km tuneļu un milzīgas telpas izbūvētas kalnā, tehnika, personāls baltos kombinezonos un ķiverēs. Sajūta it ka esi ticis Džeimsa Bonda filmā. Bet bildēšanas stingri aizliegta un visu tehniku ieskaitot telefonu nācās nodot pirms apmeklēšanas.

Tur pa kreisi tunelis ved iekšā kalnā.


Tagad uz dienvidiem.




B&B netālu no Brecon Beacons dabas pārka.


Diena 8.

Pārmaiņas pēc laiks nelutina. Mans ceļš ved uz Kardifu.


Maksas ceļa cenu lapa, XVIII. gadsimts ja nemaldos


Lietus dēļ gandrīz neko neesmu sabildējis un tikai vakarā izvilku fočuku. Vietējo tuneru/draugu saiets




Diena 9.

Joprojām lietaini. Pavedot nakti Newportā, dodos uz Salisbury.




Old Sarum Castle un sen izzudušas katedrāles pamati.


Salisbury Cathedral




Solsberijas muzejs. Fantastiska vieta ja interese vēsture un arheoloģija. Es detaļas neiedzilināšos jo nedomāju ka tas daudziem būs interesanti.

Amesbury archer


Zelta rotaslieta, 5000 gadu veca. Izmēra mazāka ka īkšķa nags


Sēno romiešu trauks. Uz roktura ražotāja logo. Interesanti saskatīt tādu līdzību starp dzīvi tagad un 2000 gadus atpakaļ.








Talāk - Stounhendža

Stounhendžās celtnieku māju rekonstrukcija. Ja tēma interesē, jāgugle Durrington Walls




Un atkal artefakti. 4000 gadu vecs nazis un tā rekonstrukcija


Random - veca MG reklāma


Un atkal nakts mazā ģimenes B&B/pabā




Diena 10.

Vieta, kur pavadīju nakti ir kārtīga province. Galvena iela saucas The Street


Šodien braucu uz Londonas pusi.

Atbraucu. Citi apmeklētāji ieradās ar interesantākiem auto. Morgan 4/4




Un Elan, galvenais iedvesmas avots MX5 autoriem.


MG MGC, vēl viens Morgan un E-type


Dodos skatīties ekspozīciju






Napier Railton, Brooklands rekorda turētājs uz visiem laikiem. Uzbūvēts 1933. gadā. W12, 24 litri, 580 zs. Maksimālais ātrums ~270 km/h.






Mazāka kalibra rekordu auto.












Kaut kas jaunāks. Coswort hWorld Sportscar Championship motors, 1992. gads




Šīs vecis bija ļoti laimīgs - izrādās tieši tajā rīta pēc 4 gadu restaurācijas tika iedarbināts tas zilas krāsas automobilis. 1912 Lorraine Dietrich 15 litre GP "Vieux Charles III"




F1 pirms iestājas kompozītu ēra.






Sveiciens pulksteņu topikam. Heuer, pirms viņu nopirka TAG.




Nedaudz no aviācijas.












Nenoturējos un uzbraucu uz leģendāro asfaltu






Nedaudz bremžu putekļu


Laiks doties prom


Pēdēja nakts Lielbritānijā (gandrīz (c))


Diena 11.

Un pēdējais rīts arī


Eirotunelis




Diena 12.

Pēc nakšņošanas Holande (vietā ar krieviski runājošos uzjautrinošo nosaukumu Bastion Breda) neliels brūnu bikšu moments. Kaut kāds kretīns, no rīta pie viesnīcas pielejot motorā eļļu, nepietiekoši stingri aizskrūvēja vāciņu. Sēžot uz maģistrāles uz 5000 rpm pēkšņi eļļa uz vējstikla. Muļķiem gan veicas - vāciņš iesprūda motortelpā un pēc nelielas tīrīšanas un eļļas pieliešanās ceļš turpinās.


Un atkal prāmis, Travemunde-Liepāja


Diena 13.

Visa diena līdz saulrietam uz kuģa.


Diena 14.

Piecos no rīta esmu mājās




Paldies par uzmanību, jūsu korespondents d.k.


Addendum: kādi 600 km šādu ceļu


Karte: