-------------------------------
2007. gada aprīlī tika iepirktsa šāda te japāņu konservbundža:
Subaru Impreza WRX, 2001. gads, aprīkojums sekojošs:
- 4 durvis
- 1 bagāžnieks
- 218 zirgi un 300 nm
Pabraukājoties pāris mēnešus, es sapratu kā ar to mašīnu kaut ko ir jādara un neko labāku nespēju izdomāt kā ar pakaļu iestādīt stabā . Pēc remonta (tika saliktas visas jaunas oridžīnal fuji heavy industries detaļas ) un ziemas beidzot pieķeros klāt modifikācijām. Tā kā grants mani īpaši nesaista, bet daudz vairāk patīk šoseja, tad arī zubars tika pārveidots asfalta konfigurācijā:
- uzliku eibach prokit atsperes ar 30 mm sēdinājumu
- klāt pieliku kyb agx regulējamus amīšus
- un pilnai laimei cusco priekšējo un aizmugurējo stabilizatorus
Lai tas drapaks ātrāk kustētos uz priekšu Enima Auto tika izgriezti katalizatori un uzlikts skaļš bundulis, lai arī kaimiņi saprastu kā tas ir spoooorta auto .
Loģiski, kā kompis tika vairākkārt pārprogrammēts, pēdējā versija attīsta ap 280 pvzirgiem / 380 nm pie 1.3 bar spiediena, respektīvi, perdoļit pietiekoši labi.
Par cik mikimauša purns skaitās vispretīgākais no Subaru saimes, ar to bija kaut ko jāizdara, tāpēc priekšējas lampas bija pakļautas low budget garage tuningam un ar Sikkens balonu iegūts šāds rezultāts:
Tā kā tūnings un ātrums ar to tika sasniegti, palika dabūt respektu, tāpēc standarta R17 diski tika nomainīti pret Dare 18x7.5 un jaunām Falken riepām 215/40 izmērā.
Kaut kad sezonas sākumā bija domā startēt Vasaras Sprintā, bet pēc pāris treniņiem saprātu kā tam jāpieiet nopietnāk, nekā es varu atļauties . Tāpēc no sporta karjeras palika tikai pāris bildes