3 gadu drifta projekts - Nissan Silvia S14

Pievienota: 22. Sep 2013, 12:50
Atjaunota: 22. Sep 2013, 13:54

Komentāri (53)

Visas galerijas no lietotāja grimS


Sveiciens garā slimajiem. Ņemot vērā, ka jau sen esmu BMWPower biedrs un saslimu ar driftu tieši pie BMW stūres, nolēmu, ka ir laiks pievienot razkladu par to, ar ko esmu pēdējos 3 gadus nodarbojies arī Powera biedriem. Neskatoties uz to, ka nu jau kādu laiku braucu ar Japāni :smoke:

Tad nu aiziet par pašu projektu. Sākšu ar gala rezultātu un tad jau arī iezīmēšu mazliet vēsturi, kas pie tā novedusi.

Nissan Silvia 94' imported from Tokyo, Japan. Only one in Latvia.
463 hp @ 6550rpm & 1.4bar, 600nm @ 4400rpm, 1.7bar peak SR20DET.

Intake/Turbo/Exhaust:
Garrett GT2871R 0.65 A/R 52 Trim 280-460hp
HKS aktuator
XS Power bottom mount exhaust manifold
XS Power 3” (turbo-back) 
Turbo elbow 
Custom made IC piping
GReddy M Spec FMIC kit 
BOV 
Drift Series Air Filter

Engine/ECU/Fuel:
VEMS ECU
JE Pistons, Eagle Rods 86.50mm bore
Modified combustion chamber, controls, ported head
1000CC Injector Dynamics ID1000
Aeromotive 375 lph fuel pump
ARP Head Studs
High flow twin core race radiator 360x642x52
1x SPAL el.fan AP9 25A, 1x SPAL el.fan AP50 61A.
Rocker Arm Stoppers
ACL Race Series Bearings
Cometic metal head gasket
Restaured VTC
Fuse box and fluid reservoirs removed from engine bay
Cometic seal and gasket set
Magnetic sump screw
Spark plugs bcpr7es 0,8
Redline 10W60 oil

Transmission/Brakes:
SPEC stage 4 clutch kit, 830nm, 6 puck carbon
Polished flywheel
Nismo transmission mounts
Brembo at front
Ferodo yellow stuff brake pads
New brake lines

Suspension:
BC Racing BR type 6/5 coilovers
Strong Flex Polyurethane bushes - full set + subframe bushes + sway bar bushes
Jap Factory Projects Angle Kit (>60°)
Custom made rack spacers
All suspension parts, subframe, brake callipers are restored, blasted and colored
Custom made large front wheel arches

Exterior:
3 layer pearlescent color Mirtillo Monello
Veilside Andrew V 18'', 2x11J, 2x8.5J
2x Pirelli P Zero Rosso 225/40/18, 2x Continental ContiSportContact 3 255/35/18
40mm wheel spacers
Dmax front bumper
Bomex side skirts
Dmax rear bumper
Origin 50mm overfenders
KUSKO front strut bar
S14a rear lights
Custom painted "KAMIKAZE" style valve cover
Custom made JFP projects aluminium spark plugs cover
Custom made red car cover
Honda front turn lights integrated in front bumper
Expanded wheel arches
Deleted grill
Zinced, grounded, colored and rubber blasted floor, NO rust

Interior:
2x Hertz Energy ESK165L.5 component speakers 300w max, 100w RMS
1x Hertz HCP4 - 4 Channel 760W Amplifier
1x Hertz ES250 D Subwoofer 500w max, 250w RMS
RRS steering wheel with a JDM noname transition
52mm DEPO smoked series oil pressure gauge with peak function
52mm DEPO smoked series oil temperature gauge with peak function
52mm DEPO smoked series water temperature gauge with peak function
Battery moved to trunk
4kg Fire extinguisher
Factory sound isolation removed, re-welded stiches, ALL rust removed









Un kas tad te?



Lai uzzinātu to un arī kā pa ceļam gadījās šis:



būs jāpalasa viss stāsts, centīšos nebūt garlaicīgs!


---------------------------------------------------------------------------------

Tātad sākam visu 2011. gada pavasarī, kad pus gadu atpakaļ JapFactory biju pasūtijis M62B44 S13 projektu ProAM klasei un nekas nebija pakustējies uz priekšu. Ierados Latvijā, sapratu, ka braukt gribu, zināju, ka SR20DET ar Stage 2 var dabūt to pašu BMW V8 jaudu un rīkojos.

Nopirku šo Stage 1 200sx S14 no 200sx.lv usera Maris, kas bija nobraucis ntās ziemas pa LV ceļiem un bija "labā" stāvoklī (to, kādā patiesībā drīz redzēsiet paši)



Pēc iegādes steigā tika pasūtīts Stage 2 kits un atkorķēts dzinējs, lai pārbaudītu tā stāvokli un samainītu visu nepieciešamo. Tika iepirkts:

- Nismo 555 sprauslas
- XS Power exhaust mani
- H-dev stage 2 čipa kopija
- ACL Perfomance engine bearings 
- Metal head gasket Cometic
- New crankshaft seals 
- Exedy stage 2 Sports paddle clutch 

Motors tika samazgāts, šāles nomainītas un aiziet









Nākamais solis - pēc motora piebraukšanas doties uz Rolis jaudas stendu. Rezultāts sekojošs: 196,5 KW @ wheels * 1,36 = 267 rwhp @ 5720 rpm (~326 motoram vajadzētu būt). Un 340 NM at wheels @ 4300 rpm (415 NM motoram). Spiediens 1,05 bar.



Un tad nu tālāk pavērās maisam gals vaļā Nepārtraukti tika pievienoti "nepieciešami sīkumi", kas ir "pēdējie" ko lieku, lai mašīnu pabeigtu

Greddy Profec Spec II Electronic Boost Controller


Innovate Motorsports LC-1 zonde un kontrolieris


Garrett GT2871R 0.65 A/R 52 Trim 280-460hp 


Tika nobraukti arī 2 LDK drifta posmi:


---------------------------------------------------------------------------------

2011. gads ir noslēdzies tālāk aiziet cītīga gatavošanās 2012. gada drifta sezonai un tiek iepirkta piekare, diski un uztaisīts leņķis! Tas viss pateicoties Jap Factory Projects, īpaši SATO

Strong Flex Polyurethane bushes - full set + subframe bushes + sway bar bushes


BC Racing BR type 6/5 coilovers


Veilside Andrew V 18'', 2x11J, 2x8.5J




Beidzot ir uzlikts arī Z32 MAF + H-Dev stage 3a čips.

Darba, naudas, laika un ieguldīto treniņu rezultātā arī iegūts pirmais kauss:


Tālāk dodamies uz 3. LDK posmu - Daugavpils






Nu arī otrā, 2012. gada sezona ir noslēgta ar 4 aizvadītiem posiem, 1 kausu, ar fotosesiju un pagalma drifta sacensībām "Angārā":




---------------------------------------------------------------------------------

Te ir divi labākie drifta video no manas kolekcijas, starpcitu, pats arī filmēju un montēju.

Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!


---------------------------------------------------------------------------------

Nu ko, aiziet jūriņā pēdējā un pagaidām galvenajā, 2013. gada sezonā!!

Kārtējo reizi milzīgs paldies Jap Factory Projects SATO, kas mani pielauza iegādāties šo PERFEKTO Nissan Silvia sekojošā komplektācijā no Lietuvas Dogga:
1) Pilnīgi sterils S14 kuzavs no Japānas (Tokijas) ar ~90k noskrējienu un 94. gada izlaidumu Rūsas nav vispār!!!! Pat uz grīdas vēl oriģinālā rūpnīcas grunts palikusi un nav nodauzīta ar akmeņiem.
2) Kopā ar visiem virsbūves paņeļiem un stikliem.
3) Kopā ar salonu.
4) Visiem dokumentiem reģistrēšanai.
5) Aizmugurējo tiltu, priekšējo balku, labās puses reiku un bāku (nepieciešamas lietas priekš manis)

Un pats labums:
6) Dmax priekšējais bamperis
7) Dmax aizmugurējais bamperis
Bomex sliekšņi
Cool Origin šķiedras spārni ar 50mm iznesumu
9) S14a aizmugurējās lampas
10) Cusco glāžu atsaite

Iemesls - manai virsbūvei sarūsējusi grīda, tāpēc gribēju atrast kaut ko pilnīgi sterilu, lai vairs nekad par rūsu neuztrauktos un mašīna ziemu neredzētu. Bet tieši S14, tāpēc, ka tā (kopā ar S13 silvia) ir viena no divām skaistākajām drifta mašīnām.



Lūk arī JFP darbi turpinās, jaunajai virsbūvei ir noņemta visa rūsa, nokasīts piķis un tā ir pārmetināta pa šuvēm.















Nākamie soļi ir vecās virsbūves sadalīšana reizinātājos, vajadzīgais tiek paturēts, vērtīgais tiek pārdots, jo 90% no iepriekšējos gados ieliktā "tuninga" tiks aizstāts ar kaut ko jaudīgāku, liekais tiek nodots šrotā. Pats motors jau izcelts uz SATO galda un viss JFP ir pilns ar manu miskasti.













Uzmetinātas arkas un pārlikta starpsiena.


SPEC stage 4 clutch kit, 830nm, 6 puck carbon


JE Pistons, Eagle Rods 86.50mm bore


1x SPAL el.fan AP9 25A, 1x SPAL el.fan AP50 61A, kā arī High flow twin core race radiator 360x642x52.


All suspension parts, subframe, brake callipers are restored, blasted and colored


Atnāca arī Cometic metāla galvas blīve + pilns blīvju komplekts
Atnāca 1000CC Injector Dynamics ID1000 sprauslas
Atnāca ARP špiļkas
Ieķertas ūdens temp, eļļas temp, eļļas spiediena DEPO gauges smoked series



Visas piekares detaļas tiek nostrūklotas, restaurētas un pulverkrāsotas.


Masīnas apakša tika noslīpēta, nocinkota, nogruntēta, nokrāsota un ar grubuli nopūsta.






Tādā paskatā mašīna tiek aizvesta pie krāsotāja: Raimonds Tihanovs a.k.a. Klusais


Un te beidzot arī viņa ir nokrāsota








Kā arī uztaisīts custom made pārvalks.






Galva arī jau ir pabeigta: modificēta degkamera, lai nedetonētu pie augsta spiediena, saslīpēta, saportēta utt.








Custom piping by JFP


Custom painted valve cover by JFP


VEMS uzstādīšana by JFP




Jaunas Continental ContiSportContact 3 255/35/18


Kārtējo izciliem draugiem tiku arī pie kaut kā episka - Hertz Energy skaņas
2x Hertz Energy ESK165L.5 component speakers 300w max, 100w RMS
1x Hertz HCP4 - 4 Channel 760W Amplifier
1x Hertz ES250 D Subwoofer 500w max, 250w RMS
Baumo, ka man būs pirmais EK165L.5 Latvijā (2013. gada modelis).






Pa ceļam vēl tika izdarītas daudz daudz lietas par kurām liecības vairs nav palikušas. Piemēram, drošinātāju kaste ielikta salonā, tosola bačoks zem bampera, logu šķidruma bačoks bagāžniekā, pārējā provodka paslēpta, lai motortelpa būtu tīra. Tika uzlikts gana ražīgs Aeromotive degvielas sūknis, kaut kas 450-500 lph robežās . Uzlikti Rocker Arm Stoppers. Restaurēts VTC. Savilktas jaunas bremžu līnijas, izvalcētas arkas, uzlikti flanči, ielikts 4kg ugunsdzēšamais salonā, utt.

---------------------------------------------------------------------------------

Beigās gribētu pateikt MILZĪGU paldies Jap Factory Projects un īpaši SATO par šī ilglaicīgā projekta uzņemšanos un palīdzēšanu īstenot manu sapni arī sarežģītos brīžos.