Pirms trim gadiem Pasaules tirgū ienāca Subaru ar savu opozīta tipa 2.0l dīzeļa dzinēju.
Arī man kā auto ekspertam izdevās patestēt Subaru Outback ar šo motoru. Divi litri ir divi litri, un braucot pa aizsnigušu ceļu šis auto tika godam galā. Gribētos jau jaudīgāku, bet nu nekā...
Šodien izskatīšu netipisku 2,0L dīzeļa dzinēja defektu- kloķa vārpstas nolūšanu.
Garantijas auto, nobraukums 130000km.
Noņemot un izjaucot dzinēju tiek konstatēts spēcīgs 3 cilindra izdilums, nolauzts kloķenes kakliņš.
Pie vainas diemžēl ir atkal īpašnieka braukšanas stils. Šoreiz pārlieku mierīgs. Savu divu gadu laikā interkūlers bija pilns ar kondensātu. Nu jādod laiku pa laikam čadu. Arī konstruktīvi nepārdomātie kūlera stiprinājumi veicina šo šaizi.
Dzinējs tiek remontēts pa rūpnīcas garantiju. Nomaiņai paredzēts bloks, klaņi, virzuļi un kloķene.
Šodien auto tiks atdots klientam.