Darbs dara darītāju...
Trešdienas rīts, pulksten 6:45 izbraucu no Rīgas ar BMW 530XD uz Cēsīm. Braucam mierīgi, pieslēdzot diagnostikas aparatūru testējam kārbas darbību. Esam jau tikuši līdz Siguldai, bet nekas neliecina par defektiem kārbas darbībā. Esam Cēsīs, zvanam auto īpašniekam, kurš izstāta kas tieši un kādos braukšanas režīmos neapmierina automātiskās pārnesumu kārbas darbībā. Pēc brīža sāk parādīties arī pirmās pazīmes, kuras liecina par remonta nepieciešamību. Braucam iekšā „RECRO” servisa cehā, un pēc stundas kārba jau ir nost.
APK uz meistara galda, hidrauliskais vadības bloks uzlikts uz testa stenda, hidrotrasformators ir atgriezts vaļā.
Līdz pulksten 16:00 visam ir jābūt gatavam, jo ar viņu plkst 17:00 ir jābūt Rīgā.
Pulkst., 12:00
Hidrotrasformators salbots un gatavs uzstādīšanai.
AKP ir uzstādīts salabotais hidrauliskais vadības bloks. Nosūtits uz uz servisa cehu.
Pulkst., 12:30
AKP uzstādīta. Jāpievieno- kardāni, izpūtējs un elektriskie savienojumi.
No plkst 13:00 līdz 14:00 pusdienas pārtraukums.
Pulkst., 14:10
Auto pabeigts un dodas testu sesijā.
Pulkst., 14:45
Auto ir salabots un pārbaudīts var doties uz Rīgu pie sava saimnieka.
Bet mehāniķi keras klāt jau nākamam BMW 530d, kurš atbarucis uz Cēsīm no Igaunijas.
BMW kārbas remontēt ir patīkams pasākums. Būvējot spēkratu, BMW inženieri ir padomājuši, ka agregātu vajadzēs arī remontēt. Pilnīgs pretstats ir „A” un „B” klases Meresedes, Peugeot un Citroen spēkrati, kuriem kārbu demontāža ir gana neērta un sarežģīta.