Mazs cinītis- lielas problēmas.
Šodien uz automātisko transmisiju rūpnīcu „RECRO” atbrauca klients ar 1998.gada Audu A6 2,5tdi .
Klients sūdzējās, ka automātiskā ātrumkārba slikti strādā.
Servisa ceha zēni nāca pie citas atziņas, ka problēma ir dzinējam. Veram vaļā.
Pēc motora „atbrīvošanas” no traucējošajiem mezgliem tika noņemtas dzinēja galvas un skatam pavērās mehāniķim nepatīkams skats.
Viens no vārstiem bija norauts, kurš sakapāja virzuli un dzinēja galvu.
Kas bija par iemeslu?
Vārstu hidrobīdītāji bija tik tālu izdiluši, ka tas arī veicināja dzinēja „kapitulāciju”.
Pamatproblēma slēpjas tanī apstāklī, ka nav laicīgi mainītas un lietotas kvalitatīvas dzinēja eļļas.
Šobrīd ir jautājums- vai vērts šo dzinēju remontēt, jo lietots agregāts maksās 3x lētāk, bet tas jau auto īpašnieka ziņā...