Debija autošosejā

Pievienota: 10. Aug 2011, 22:54
Atjaunota: 10. Aug 2011, 23:39

Komentāri (36)

Visas galerijas no lietotāja Maxis


Labsvakars!

Šovakar beidzot apņēmos apņemties uztaisīt vienu mazu atspoguļojumu manai pirmajam solim autošesjā.

Tā kā laika trūkuma dēļ šogad galīgi nav sanācis piedalītes kartinggonkās, bet šī lieta pamatīgi grauza manu iekšējo pasauli visas vasaras garumā , tad, pateicoties usera Karlito uzstājībai, neatlaidībai un mērvienībās neizmērāmai labvēlībai, sestdien bija tā diena, kad manā mūža "to do list`ā" tika izsvītrota vēl viens būtisks ieraksts - "nobraukt vienu autošosejas sacensību posmu, lai redzētu kā ir".


Jau iepriekš lūdzu piedošanu un želastību (ponjatj i prastjitj (c) saška B.) par to, ka esmu nodevis mums visiem tik mīļo, dārgo un neaizstājamo BMW marku. Kā saka, dāvinātam zirgam zobos neskatās


Mana autosacīkšu karjera sākas zīmīgā reizē - dienā, kad Biķernieku trase svin savu 45. jubileju. Par godu svinīgajam notikumam pie medaļas esmu ticis jau pirms starta. Šeit pieredzes bagātais autosportists Kārlis Ņikiforovs ierāda man, jaunajam gurķim, teritoriju.


Kaža pats Biķernieku jubilejas gonkā nolēmis atgriezties pie saknēm, tādējādi "goļārs" paliek brīvs. Šeit "Kaijas motorsport" autoparks visā savā godībā


Volgai drusku nokrita bāka. Tā laikam ir pateicība par to, ka visu iepriekšējo nakti tai tika mainīts dzinējs, lai vispār varētu iziet uz starta Un, izrādās, ka nav tā, ka autosportā viss balstītos tikai uz savilcējiem un makgaivereni lielas mašīnas tur kopā štrope


Tā kā treniņu procesā nesanāca laika izmēģināt tādu būtisku lietu kā starts, tad norādīnjumi, kā tas pareiz darāms, tiek doti pirms paša starta signāla


-Galvenais nemīz!
-OK.


Uuuuuuun aaaaziiet!




jau pirmajā līkumā viens huļigāns nāk pretīm


Biju ieplānojis aizvadīt mierīgu braucienu vairāk vai mazāk treniņu režīmā, varbūt pie izdevības pacīnīties ar kādu lēnāku braucēju, bet te Tev nu bija - jau no pašas distances sākuma jācīnās ar šīs sezonas kopvērtējuma līderi Popi.


Tā kā neesmu tik ātrs, lai varētu skriet līdzi līderiem, tad izmantoju savas kartingu sacīkstēs gūtās iemaņas un centos noturēt savu pozīciju, nelaižot garām konkurentus.


Kā arī nepadevos brīžos, kad man gribēja tikt garām ar varu




Tā nu visa mana iecere par mierīgo braukāšanos ir vējā turpat 10 apļus visu laiku sekoju līdiz spoguļos notiekošajam, lai neļautu konkurentam kādā brīdī ielekt man iekšmalā. Vienubrīd nogulēju pēdējo līkumu un Pope tika man garām, bet nolēmu nepadoties un, izbracot druksu pa ofroadu un druksu pa apmalīti, tiku atkal atpakaļ






Beigu beigās tomēr elkonī savu pozīciju nenosedzu un padevos pieredzes priekšā, bet nu jutos ļoti labi pabraukājies un guvis daudz pozitīvu emociju

Kamēr es raujos vaiga sviedros, Kaža druksu atpūtina acis, jo pagājušājā naktī nav gulējis ne minūti. 15min pirms gonkas ir tieši tik, cik vajadzīgs spēku atgūšanai.


Pirms otrā brauciena jau ir druksu besis un varētu arī braukt mājās, bet bridī, kad nodziest visas sarkanās gaismas, viss nogurums pazūd un koncentrācija ir atkal uz visiem 100%.
Otrajā braucienā arī ļoti labi pacīnijos par pozcīju ar vairākām apdzišanām + beigās izgāju uz pozīcijas noturēšanu, nepalaižot garām Lapiņu un Ašu. Pēc finiša atkal izskats tāds, itkā kāptu laukā no vannas nevis no auto Bet esmu bezgala laimīgs un poitīvām emocijām piepildīts.






Rezumē: Lieliskas cīņas abos braucienos ar vairākām apdzīšanām un citu actionu. Lieti noderēja kartingu gonkās gūtā pieredze [paldies Openkartam]. Pirmajā braucienā paliku 7. vietā, bet tā kā viens bija gonkas laikā hēliju saeplojies un palicis vieglāks nekā vajag un saņēma diskābeli, tad oficiāli paliku 6., bet otrajā braucienā jau 5. vieta, kas arī dienas kopvērtējumā deva man 5. labāko rezultātu 12 dalībnieku konkurencē, no kuriem 9 bija šajā trasē pavadījuši stipri daudz vairāk laika nekā es Pats ar visu esmu ļoti apmierināts un savu iepriekšējo uzskatu, ka visi brīvie (un ne tik brīvie) līdzekļi ir jāiegulda autosporta lietās, esmu tikai nostiprinājis.
Liels paldies HM, JVankam un Atzaram par trūkstošā ekipējuma aizlienēšanu, visiem skatītājiem un līdzi jutējiem, bet visvisvisvismilzīgākais PALDIES Karlito par to, ka sniedza man šādu "vienreiz mūžā" iespēju, piešķirot man savu sacīkšu auto un palīdzot man visās lietās, kas līdz šim man bijušas tālas un nesaprotamas.
paldies par uzmanību! rakstiet vēstules un sūtiet naudu