Šajā galerijā ir sagaidāms liels haoss un ja kāds vēlas papildināt īsu informāciju par kādu no automašīnām, tad droši to var sūtīt PM un es pievienošu galerijā.
Atskatoties uz klasikas periodu (ap 2PK un pirms 2000. gada) ir jāsāk ar aptuveni šādiem transporta līdzekļiem.
Bet kā jau dzirdēts, t.sk. motorsporta galerijā, lielu grūdienu BMW attīstībai deva 1939. gada BMW 328...tādēļ šeit vēl viens eksemplārs
disku krāsu pieskaņošanai automobīlim bija estētiski iemesli - šādi rezerves ritenis praktiski sakūst ar virsbūvi...
Vienlaicīgi BMW pievērsās arī luksusa automašīnu ražošanai, kā, piemēram šis 1939. gada BMW 335
Kaut arī 1954. gadā tika izdarīts solis uz priekšu ar šo luksusa BMW 502 kas bija ātrākais sedans Vācijā tajos laikos...
vienlaicīgi 1955. gadā tika būvēta arī BMW Isetta...
Taču to visu atspēko 1956. gada BMW 507
Nākamajos desmit gados dizains eiropā piedzīvo lielas pārmaiņas un mēs nonākam pie tām formām, kuras pazīstam šodien - ar šo pirmo luksus auto sportiskajiem braucējiem 1968. gada BMW 3.3 Li
Un zemākas klases 1968. gada BMW 2002
Un tad jau attīstībai aiziet savu gaitu...pirmā 7. sērija ar turbo
Pirmas saloon auto ar 12 cilindru motoru
Pirmā 7. sērija ar dīzeli
Attīstība notika arī citās produktu līnijās. Šeit BMW 745i, BMW 633CSi, BMW 520 un BMW 323i
Jaunākais biedrs šajā klasikas pārskatā būtu 1999. gada aģenta 007 automašīna BMW Z8