Touareg Experience @ 333

Pievienota: 28. Jan 2006, 23:00

Komentāri (32)

Visas galerijas no lietotāja Bimmer


Sestdien, 28.janvārī, sporta kompleksā „333” norisinājās „Touareg Experience” pasākums žurnālistiem un VIP’iem profesionālu rallija braucēju vadībā no zviedru kompānijas „Car Events”. Pasākums ietvēra braucienu pa unikālu „Touareg” rampu, „Touareg” off-road īpašību ieprovēšanu, citu „Volkswagen” automobiļu ar „4motion” pilnpiedziņu laušana pa trasi, testējot ABS un ESP sistēmas.

Touareg flote


Rampa. Slīpums 40 grādu. Rūpnīcas garantē, ka „Touareg” spēj uzbraukt 45 grādu slīpumā. Tā kā tie 40 grādi, kaut arī uz aci jau šķiet ekstrēmi, ir ar pietiekamu drošības rezervi.






Ideālais balanss. Instruktors, viens pats uzbraucot augšā, pirmajā demonstrācijā pat dzinēju izslēdza. Kad līdzi ņēma interesentus, tad, atrodoties šādā balansā, pietiek vienam pasažierim noliekties uz priekšu, lai rampa lēnām sāktu svērties uz priekšu.




Tas pats no salona.


Sky is the limit!


Atrodamies 40 grādu slīpumā. Instruktors apstādina automobili un stāsta par sistēmām, kas tur un kā darbojas. Braukšanas uzsākšanai šādā slīpumā automobilim ir jāpielieto analogs spēks, kāds būtu nepieciešams uz līdzenas virsmas 3 tonnu piekabes ievilkšanai.


Nākamais demonstrējums. Te var redzēt un izjust, kā tur tie bloķi pārslēdzas. Sākuma un beigu pozīcijā automobilim ir saķere tikai ar diviem riteņiem. Kā teicās instruktori, ja palīstu apakšā, tad redzētu, kā tur elektronika tos fiziski pārslēdz.


Te bija kaut kādi 35 grādi.


Saķere ir tikai diviem riteņiem. Kaut arī priekšējais labējais ir uz zemes, saķeres tam nav. Atrodoties iekšā pasažieriem, automobili var šūpināt no priekšas uz pakaļu, žonglējot ar saviem ķermeņiem.


Dodamies apvidū ap „333” trasi. Kā teica zviedru instruktors, mēs [latvieši] esot laimīgi cilvēki, ka varam šitā gāzt pa mežiem, jo Zviedrijā tā nedrīkst, kaut arī mežs ir tavā privātā īpašumā...


Te viens priekšā braucošais žurnālists nepaņēma ideālo trajektoriju un sāka slīdēt lejā no kalna. Instinktīvi deva gāzi grīdā... Protams, rakās tikai iekšā. Instruktors vēlāk arī citiem paskaidroja, ka tā darīt nav jēgas, jo automobilim šādā veidā nav un nebūs saķeres. Pie tam tiek aizblīvēts riepu protektors ar sniegu, tādejādi, pat normāli turpinot braukt, tām vairs nebūs ideālās saķeres. Tāpat viņš norādīja, ka ledus, atšķirībā no vairuma uzskata, nav ļaunākais segums, daudz bīstamāks ir sniegs vai slapjš sniegs (pļančkas u.tml.), jo šādos apstākļos riepas zaudē savas ideālās īpašības.


Tāpat neformāli parunājot par VW Touareg vs. BMW X5 u.tml. (šāda saruna varēja notikt, jo šie instruktori nav piesaistīti autoražotājam, atšķirībā no, piemēram, „Audi Driving Experience” instruktoriem), viņš norāda, ka vairāk vai mazāk visi šie džipi tehnisko iespēju ziņā ir līdzīgi. Jebkurā gadījumā autovadītājs, ja vien nav profesionālis, šo atšķirību neizjutīs. Ir disciplīnas, kur Touareg ir pārāks un ir disciplīnas, kur labāks būs BMW X5 u.tml. parketnieki. Bet daudz būtiskākas par bļembu uz vāka ir riepas. „It’s all about tires!” viņš norāda. Kas būs ideālas riepas, piemēram, „Volvo”, nebūs ideālas „SAAB”, kaut arī tie abi, šķietami, ir līdzīgi auto.


Nobrauciens no kalna. Instruktori teicās, ka Touareg no šāda klana varot ne tikai nobraukt, bet arī uzbraukt.


Ar šiem „VW” automobiļiem, kam ir arī „4motion” pilnpiedziņa, varēja krāmēt pa trasi. Tur bija figūras ABS un ESP pārbaudei. Tie, kuri brauca ar to VW Caravelle (?) 4motion TDI busu teica, ka ir reāls fun ar tādu pa trasi krāmēt


Vispār jau no-comments, bet nu V10 TDI pod sport. Ar šito beigās visus izvizināja.


Visi četri sporta sēdekļi, drošības karkass utt.


Ievērtējiet izplūdi! Pēc skaņas nepateiksi, ka dīzelis, riktīgs sacīkšu vrum-vrum http://www.getaway.lv/modules/phpBB2/images/smiles/smile_aiwa.gif>


Aizziet!




Arī mājupceļš nav garlaicīgs...