Mondial de l'automobile de Paris 2022

Pievienota: 29. Oct 2022, 13:28
Atjaunota: 02. Nov 2022, 00:43

Komentāri (18)

Visas galerijas no lietotāja PERFS


Līdz ar manu reinkarnāciju šeit un to, ka šobrīd jau kādu laiku dzīvojos ap&pa Parīzi iedomājos veikt reportāžu no nule notikušā Paris Motor Show 2022.


Jāteic, ka mani jau laicīgi pirms tam Bimmers apskaidroja, ka šādi autošovi vairs mūsdienās ne auto interesentiem (viss ir pieejams internetā, piemēram, konfiguratori, ar kuros izpētītu info un uzceptu konkrētu modeli ar izvēlēto papildaprīkojumu jau dodas pie dīlera), ne ražotājiem (izvēloties pārsvarā divus gadā katru savā kontinentā) nav aktuāli un par to arī pāriecinājos, ka bez vietējiem + pāris no Stellantis grupas stendi bija praktiski vēl tikai dažiem Ķīnas milžiem un Vinfast no Vjetnamas. Taču, tā kā līdz šim nebiju bijis nevienā autoizstādē ārpus Latvijas, devos ievērtēt ļautiņu centienus sev pievērst uzmanību ar savu profesionāla ekshibicionista zinīgo aci (kā zināms, līdz šim šīs industrijas kontekstā mans vārds tika starptautiski locīts sakarā ar lielāko stendu 2010. gada Rīgas AlkoNarcotica izstādē Rīgā, Ķīpsalas hallē, par kuru tiku dzirdējis labas atsauksmes; pats gan togad nevarēju par to pārliecināties, jo bija kaut kas aizkritis aiz stendā esošā dīvāna un centos to izmisīgi atrast) un noskaidrot, kāda ir pasākuma latiņa šajā pusē. Nu, un gribēju arī beidzot dzīvē aptaustīt ielās aizvien biežāk manāmo Ķīnas ražotāju produkciju un izveikt manu vienkāršo pārbaudi jaunu auto salona apdarei, kas saucas "Mansory kvadrātā". Tas ir pavisam praktisks veids, kā aši noskaidrot, vai ir jēga turpināt diskusiju par kādu konkrētu modeli (pasākumā ar paziņām/autosalonā ar dīleri, kā arī autosalona darbinieku/u.tml.), proti, vai modelis spēj izraisīt interesi jau nākamajā līmenī (kas izpaužas kā noskaidrošana, ko šim auto piedāvā Mansory ateljē). Tests ir vienkāršs - pārliecināšanās, vai elektriskās krēslu regulēšanas slēdži ir no metāla. Ja ir, tad viss kārtībā, ja nav, tad saruna angļu valodā beidzas ar: "Man... sorry." (atkāpe, ja nu jums noder ikdienas sarunās: līdzīgi kā aizmuguriski aprunājot - nu, kam negadās dažreiz - kādas dāmas vai džekus, spriežot par viņiem, vai ir pietiekami hot un izejas parametri vietā, lai šie uzsāktu tūningu, gultos zem skalpeļa un sāktu izaicinošo, neverending "race to perfection"; ja nav, tad, piemēram, var izmantot nopūtu un klusu: "WoMan... sorry." )



Great Wall Motor - The Next Ora Cat


Tika prezentēts šis tjipa Tesla 3 konkurents (realitātē drīzāk gan BYD Seal) , varu tikai pateikt, ka salons ir tieši tik plastmasīgs, kā jums varētu šķist, proti, ahūna. Tie, kas māk mašīnīti, tie var censties saskaitīt no cik citām markām un to modeļiem "pasmeltas iedvesmas".





Arī šeit bagāžas nodalījuma vāka augšpusē ir atvāžams aerodinamikas elements.








BYD - Han


Tjipa Tesla Model S, MB EQE un Taycan konkurents. 517 ZS, 700 Nm, 0-100 km/st.: 3.9 sek., 610 km, sākumcena: 72,000 EUR (Ķīnā aptuveni no 42,000USD, kas jau vairāk meiko sensu).














NB! Sudrabotās maliņas elektriski regulējamā krēsla vadības slēdžiem tikai izskatās metāla! No pirmā pieskāriena maldugunis ir dzēstas - lēta plastmasa, ļurkājas, not nice, šausmas, Man... sorry utt.











Genty Automobile - Akylone


Vietējais hiperkārs, pirmoreiz dzirdu. Bildēs neko nevar saprast, te mājaslapa: SPIEST ŠEIT.









DS 9


Citroën zīmols DS.















Peugeot 508 SW PSE HYBRID4 360 e-EAT8


Par šī auto cenu jau sanāk PERFA starta komplekts, t.i.: Quattroporte V GTS + pirmais Continental GT ar vēl mazo nodokli (un tā kā tiek domāts zaļi, tad gāzi - ir zināma kompānija, kas uzstāda) kā daily un vinterbīterīts, tāpēc neizteikšos.












Hopium Māchina Vision


Pirms pāris gadiem šo kompāniju nodibināja jauns vietējais Lemānas pilots un te tika izstādīts ar ūdeņradi darbināmās automašīnas prototips.













________________________________________




Pietiks ka nu oficiālā daļa par automašīnām, tiesības man tāpat nav un interesē tikai Bentley un Maserati. Vērsīšu jūsu uzmanību uz satraukumu raisošiem skatiem. Lai arī pats esmu kļuvis par vēl tikumīgāku pilsoni nekā esmu bijis jau iepriekš, nu nevarēju es neredzēt menedžmenta iniciatīvas un dalībnieku entuziasma trūkumu, kas rezultējās tajā, ka izskatījās, ka cilvēki ir darbā, nevis, khm, pasākumā, līdz ar to visi kvalificējās būt ne visai tīkamajā proletariāta kategorijā. Neviens nepīpē stendos, pat tualetēs speciāli paskatījos vairākās, ka ne, līdz ar to īpašas, ekscentriskas odziņas no mūsu pagātnes izstādēm kā, piemēram, pašu stendā nokārtošanās aktu izveicošu personu klātbūtni vai kādus vēl ilgākā treniņa procesā apgūstamus trikus es varu pat nepieminēt.


Skaistākais stends manās acīs bija DS Automobiles.





Bet, kā redzams, no izpriecām ne miņas, protams, ja vien nav kaut kur ieslēpuši kārtīgu bunkuru.

Bija daudzi mazi, bet piemēroti stendi izvērst karadarbību -





Viens no dzīvīgākajiem stendiem bija žandarmērijas un gan jau, ka pa to busu kaut ko šeptējās.




Ilgi pētīju, varbūt lielā Hopium stenda aizkulisēs kaut kas jēdzīgs notiek, bet nekā. Tiesa gan, tur aizdomīgi viss izskatījās, tur var ieiet iekšā tālāk, gaidīju un pētīju, bet viss it kā mierīgi, no bunkur detected.




Dažos stendos gan redzēju cilvēkus ar glāzēm, bet, piemēram, te uzreiz jāsaprot konteksts - tas ir Renault stends un tieksme aizmirsties šī ražotāja automašīnas iegādes brīdī (un droši vien katru dienu pēc tam līdz pārdošanai/atdošanai/vai ko tur ar viņiem dara) ir pašsaprotama, cenšoties aizliet to veco, labo aci pietiekami, lai satiksmē nemanītu garāmbraucošu vācu premiumu, kas - ar lielāku iespējamību nekā pašam lāga zēnam gribētos - varētu sevī raisīt histērisku raudāšanu un sūdicilātas tieksmes.





Kad es ieraudzīju, ka vietējais Fišers nevis - kā izskatās no pirmā acu uzmetiena - šņākuļo kājāsstāvot, bet gan visnotaļ skaidrā un pilnīgā mietpilsonītī glauda skārienekrānu, tad nu sapratu, ka kārtīgu stendu te neatrast. Paldies par uzmanību.