Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
kexxx
10. Aug 2014, 12:19 #121

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11530

Braucu ar:


10 Aug 2014, 12:15:24 kaadzis rakstīja:

10 Aug 2014, 12:10:08 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:07:14 pekinens rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?


nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..


nu, ja tā ir no rūpnīcas paredzēts, tad ir OK

dīzelim termostata atvēršanās temperatūra ir 82 grādi, bendzīnam vajadzētu būt mazliet lielākai.


šiem dzinējiem nav gan, vismaz cik izdevās sagūglēt- 80 grādi
Offline
jjjjuris
10. Aug 2014, 12:26 #122

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

cik saprotu, tad e36 ir līdzīgi, kā e30?
piem. tam pašam m42 motoram

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 10 Aug 2014, 12:27:01 ]

Offline
kexxx
10. Aug 2014, 12:30 #123

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11530

Braucu ar:


10 Aug 2014, 12:26:39 jjjjuris rakstīja:
cik saprotu, tad e36 ir līdzīgi, kā e30?
piem. tam pašam m42 motoram


nope, vismaz 1,8is (cik saprotu, šim modelim ir m42) vajadzētu pie 88 grādiem vērties sākt...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 10 Aug 2014, 12:31:18 ]

Offline
Driver
10. Aug 2014, 12:34 #124

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 12:01:24 pekinens rakstīja:

10 Aug 2014, 11:54:33 PASSATizhi rakstīja:

10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.



labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu


tas laikam termostata dēļ (80 grādi), bet pa šoseju reti braucu.. cik vispār ir pieļaujamā maksimālā temperatūra m20 motoram?

Maksimala islaiciga, kas vel nekaite varetu but ap tiem pashiem 102, 105.
Bet darba temp stock dzinejam ar oem termostatiem 88-93 vai 90-95 (atkariba no termostata izveles), ja mufta ir dziva.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
10. Aug 2014, 12:37 #125

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?

Tieshi laika kam?
Max performancei?
Max ekonomijai?
Max ellas dedzinashanai?

Trases gazshanai 80 bus ok.
Lieku 0.5l benzas iesipshanai un biki tirakai izpludei 110

Nevelti sakot ar m52tu ir elektriski vadami termostati, kas spej zemako punktu lidz pat 75 dabut

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jjjjuris
10. Aug 2014, 12:42 #126

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


10 Aug 2014, 12:30:56 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:26:39 jjjjuris rakstīja:
cik saprotu, tad e36 ir līdzīgi, kā e30?
piem. tam pašam m42 motoram


nope, vismaz 1,8is (cik saprotu, šim modelim ir m42) vajadzētu pie 88 grādiem vērties sākt...

es domāju, visus el.ventjika uzstādīšanas principus kopā
Offline
kexxx
10. Aug 2014, 12:53 #127

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11530

Braucu ar:


10 Aug 2014, 12:42:03 jjjjuris rakstīja:

10 Aug 2014, 12:30:56 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:26:39 jjjjuris rakstīja:
cik saprotu, tad e36 ir līdzīgi, kā e30?
piem. tam pašam m42 motoram


nope, vismaz 1,8is (cik saprotu, šim modelim ir m42) vajadzētu pie 88 grādiem vērties sākt...

es domāju, visus el.ventjika uzstādīšanas principus kopā


principi atšķiras no termostata vēršanās
piemēram, ja termostats veras pie 90 grādiem, tad principā ventilatoram būtu jāsāk strādāt no kādiem 95-100 grādiem
ja termostats veras jau pie 80, tad, dabiski, arī ventilatoram jāsāk strādāt agrāk, jau pie kādiem 85-90...
nepretendēju uz absolūtu taisnību, vnk viedoklis
Offline
kexxx
10. Aug 2014, 12:56 #128

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11530

Braucu ar:


10 Aug 2014, 12:37:53 Driver rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?

Tieshi laika kam?
Max performancei?
Max ekonomijai?
Max ellas dedzinashanai?

Trases gazshanai 80 bus ok.
Lieku 0.5l benzas iesipshanai un biki tirakai izpludei 110

Nevelti sakot ar m52tu ir elektriski vadami termostati, kas spej zemako punktu lidz pat 75 dabut


neņem to manu postu vērā, ierakstīju, pirms apskatījos, ka tam dzinējam termostats veras vaļā jau pie 80...

P.S. kāda ir eļļas temperatūra pie tiem 110?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 10 Aug 2014, 12:56:45 ]

Offline
Driver
10. Aug 2014, 13:04 #129

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Negribu zinat, lai nakti mierigaks miegs.
Bet tik pacuksteshu to, ka tiem, kam ir tie 105-108 ir ari longlife ellas intervali un tad zem varstu vaka degushu ellju var ar karoti grabt ara vai pat ar cirtni klapet nost.

Pilnai laimei, gandriz visiem ari elektriskiem termostati ir pipec un taa temp vienmer ir pari sotakam - vajag vai nee.
Jo tak termostats itka strada un braukt var. ...ar parasto letako ellju, ko choms piedava.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jjjjuris
10. Aug 2014, 14:31 #130

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

Man vajag trasei, tā ka principā po pie cik grādiem veras. Uzlieku pogu un ieslēdzu.

Izlasīju visu penteri un domāju vnk
Offline
Driver
10. Aug 2014, 16:10 #131

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 14:31:08 jjjjuris rakstīja:
Man vajag trasei, tā ka principā po pie cik grādiem veras. Uzlieku pogu un ieslēdzu.

Izlasīju visu penteri un domāju vnk

psc



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
pekinens
10. Aug 2014, 23:01 #132

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


10 Aug 2014, 12:56:12 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:37:53 Driver rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?

Tieshi laika kam?
Max performancei?
Max ekonomijai?
Max ellas dedzinashanai?

Trases gazshanai 80 bus ok.
Lieku 0.5l benzas iesipshanai un biki tirakai izpludei 110

Nevelti sakot ar m52tu ir elektriski vadami termostati, kas spej zemako punktu lidz pat 75 dabut


neņem to manu postu vērā, ierakstīju, pirms apskatījos, ka tam dzinējam termostats veras vaļā jau pie 80...

P.S. kāda ir eļļas temperatūra pie tiem 110?


eļļas temp man parasti braucot ir 100-110 grādi. pa trasi 130-140.. man tas nepatīk, bet nevaru izdomāt, kā lai nodzesē. tagad stāv diezgan paliels eļļas radiators pašā priekšā. eļļu leju 10w60, tagad plānoju liet 20w60..
Offline
jjjjuris
10. Aug 2014, 23:14 #133

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


10 Aug 2014, 23:01:16 pekinens rakstīja:

10 Aug 2014, 12:56:12 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:37:53 Driver rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?

Tieshi laika kam?
Max performancei?
Max ekonomijai?
Max ellas dedzinashanai?

Trases gazshanai 80 bus ok.
Lieku 0.5l benzas iesipshanai un biki tirakai izpludei 110

Nevelti sakot ar m52tu ir elektriski vadami termostati, kas spej zemako punktu lidz pat 75 dabut


neņem to manu postu vērā, ierakstīju, pirms apskatījos, ka tam dzinējam termostats veras vaļā jau pie 80...

P.S. kāda ir eļļas temperatūra pie tiem 110?


eļļas temp man parasti braucot ir 100-110 grādi. pa trasi 130-140.. man tas nepatīk, bet nevaru izdomāt, kā lai nodzesē. tagad stāv diezgan paliels eļļas radiators pašā priekšā. eļļu leju 10w60, tagad plānoju liet 20w60..


lielāks eļļas radiators?

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 10 Aug 2014, 23:14:43 ]

Offline
pekinens
10. Aug 2014, 23:24 #134

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

hmm. tagad ir 14 rindu..kādi 30x20x5 cm..diezgan liels
Offline
jjjjuris
10. Aug 2014, 23:40 #135

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


10 Aug 2014, 23:24:49 pekinens rakstīja:
hmm. tagad ir 14 rindu..kādi 30x20x5 cm..diezgan liels

divi radiatori?
Offline
pekinens
10. Aug 2014, 23:51 #136

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


10 Aug 2014, 23:40:04 jjjjuris rakstīja:

10 Aug 2014, 23:24:49 pekinens rakstīja:
hmm. tagad ir 14 rindu..kādi 30x20x5 cm..diezgan liels

divi radiatori?


drīzāk cita turbīna. ar tosola dzesi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo