Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
Modrs
08. Jun 2007, 15:00 #1

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10358

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Zinu, ka kaukur ir diskutēts par šito tēmu , bet nu nevarēju steigā atrast.
Tātad, no kura auto vislabāk derētu elektriskais ventilators ar visiem stiprināšanas pribambasiem priekš E30 nemotora
Offline
plakanais
08. Jun 2007, 15:17 #2

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Labi iekshaa der no E34 kondishas ventilators, stiprinaajumus gan buus pasham jaataisa
Offline
Instigater
08. Jun 2007, 16:58 #3

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nevajag galvaa, pietiek atpluudes trubaa, no RAF Latvijas troinjiks man bija, kuraa termosleedzi liku. Viss forshi, tiaki testeejot termosleedzja temperatuuras 2x uzvaariiju
Offline
RM1
08. Jun 2007, 17:00 #4

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-06-08 15:17, Bute rakstīja:
Labi iekshaa der no E34 kondishas ventilators, stiprinaajumus gan buus pasham jaataisa


Nav jātaisa, visu var pasūtīt jaunu, jo e30 un e34 vecā tipa kondiškas vetjiki ir vienādi
[ This message was edited by: RM1 on 2007-06-08 17:01 ]

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Lambertino
08. Jun 2007, 17:03 #5

Kopš: 12. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: braucamo


2007-06-08 17:00, RM1 rakstīja:

2007-06-08 15:17, Bute rakstīja:
Labi iekshaa der no E34 kondishas ventilators, stiprinaajumus gan buus pasham jaataisa


Nav jātaisa, visu var pasūtīt jaunu, jo e30 un e34 vecā tipa kondiškas vetjiki ir vienādi


<font size=1>[ This message was edited by: RM1 on 2007-06-08 17:01 ]</font>

hmm, shitaada stele mani arii intereseetu - a kur mekleet un kaadas izmaksas?
Offline
FlYiNG
08. Jun 2007, 17:06 #6

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Pie Zirnja GSR Adazhos!
Offline
RM1
08. Jun 2007, 17:18 #7

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-06-08 17:03, Lambertino rakstīja:
hmm, shitaada stele mani arii intereseetu - a kur mekleet un kaadas izmaksas?

Realoem.com vai chasti.ru noraksti kodus un uzsūti kantorī kas piegādā BMW original detaļas. Tas ir, ja tev ir e30/e34 original ventilātors. Precīzi cik viss kopā sanāca, varētu patiekt vakarā, ja tikšu līdz mājām. Ja nē, tad pēc festivāla



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
DoubleD
08. Jun 2007, 17:20 #8

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

a es a es uz slēdzīti uztaisīju

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
wheels
08. Jun 2007, 17:40 #9

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

a es, a es laikam neesmu atgaisojis visu sistemu jo norm gazhot tas ventilators nesuda nedzesee
Offline
DoubleD
08. Jun 2007, 17:49 #10

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

es nau slinks, vieglak sledzi ielikt neka taisit kur to datchiku ieskruvet


2007-06-08 17:26, Kaspich rakstīja:

2007-06-08 17:20, DoubleD rakstīja:
a es a es uz slēdzīti uztaisīju


nuu, veel forshaak ir nopirkt zaales pljaaveeja [benziinnieka] palaishanas mehaanismu ar trosi, izviilet propelleru, ievilkt troses galu salona, a kad vajag - paraut aiz strikja!!!


-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Kasics
08. Jun 2007, 18:07 #11

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Savam bijušjam E30 biju uztaisījis.
Ventilātors tika ņemts no ’’reno14’’ jo tas ir paredzēts likšanai no ārpuses un ir pietiekoši kompakts tikai vajag dažus stiprinājumus uztaisīt.
Dačiku ieliku no audi. Darās ļoti vienkārši: pārgriežam gumijas cauruli kas iet no motora uz radiatoru un pa vidu ar hamutiem ieskrūvējam metāla cauruli kurā ieskrūvēts termo datčiks kurš ieslēdz un izslēdz ventilātoru. Dačiku nevajadzētu lik aukstajā trubā aiz radiatora jo, ja vārošs tosols ies atpakaļ uz motoru, būs par vēlu dzesēt.
Elekto shēma elementāra: Ventilātoram viens vads pie masas otrs caur datčiku iet uz plusu.



Ja rokas pareizi piekārtas tad darbs pus dienai. Darbojās prefekti un sastrēgumos stāvot nebija nekādu problēmu ar dzesēšanu.
Offline
Kasics
08. Jun 2007, 18:09 #12

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Ā un vēl- hidromufti ar visu ventilātoru var nahrenizēt.
Offline
janeks7
08. Jun 2007, 18:32 #13

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3443

Braucu ar:

Savam e21 ieliku ventilatoru no 94 gada Mondeo un ieslēgšanu ar slēdzi.Dzesē ok
Offline
JZ
08. Jun 2007, 18:33 #14

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

termosleedzi, jeb "dachiku" ir jaaliek aukstajaa trubaa, jo tie "nostraadaa" veel pirms kaut kas vaariities saak, citaadi tavaa gadiijumaa elektroventilators sleegsies iekshaa arii kad brauksi 100km/h pa shoseju - pilniigi nevajadziigi


2007-06-08 18:07, Kasics rakstīja:
Savam bijušjam E30 biju uztaisījis.
Ventilātors tika ņemts no ’’reno14’’ jo tas ir paredzēts likšanai no ārpuses un ir pietiekoši kompakts tikai vajag dažus stiprinājumus uztaisīt.
Dačiku ieliku no audi. Darās ļoti vienkārši: pārgriežam gumijas cauruli kas iet no motora uz radiatoru un pa vidu ar hamutiem ieskrūvējam metāla cauruli kurā ieskrūvēts termo datčiks kurš ieslēdz un izslēdz ventilātoru. Dačiku nevajadzētu lik aukstajā trubā aiz radiatora jo, ja vārošs tosols ies atpakaļ uz motoru, būs par vēlu dzesēt.
Elekto shēma elementāra: Ventilātoram viens vads pie masas otrs caur datčiku iet uz plusu.



Ja rokas pareizi piekārtas tad darbs pus dienai. Darbojās prefekti un sastrēgumos stāvot nebija nekādu problēmu ar dzesēšanu.
Offline
Kasics
08. Jun 2007, 18:43 #15

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Nu nezinu. Katrā gadījumā motora temperatūra bija normas robežās un ventilātors slēdzās iekšā tikai tad kad stāvēju propkās vai arī kad motoru izslēdzu jo plusu biju pievienojis pa taisno pie aķīša (caur drošinātāju).
Parasti tak visi dačiki tiek skrūvēti motorblokā vai arī radiatorā.
Offline
JZ
08. Jun 2007, 18:47 #16

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas tie par testiem?

man ir auto ar deveeju origjinaalajaa vietaa radiatoraa - apakshaa (jeb aukstajaa galaa), auto tika ekspluteets diezgan nezheeliigi dazhaados apstaakljos un motora galva toch nav cepusies/vaarijusies/shmoreejusies vai jebkaadi citaadi nogatavojusies


2007-06-08 18:36, Kaspich rakstīja:
wow. JZ iekachaa
sedies, divi

reaali testi ir paraadiijushi, ka pat liekot to sensoru [85oC] radiatora kreisajaa malaa, var galvu paarcept.. o chom Vi..
Offline
wheels
08. Jun 2007, 18:52 #17

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

shi atmazka biezhi dzirdama izdod savu gramatu
Offline
JZ
08. Jun 2007, 18:52 #18

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vai ta tikai bmw eksistee? es runaaju par toyota celica turbo, tur origjinaali viss taniis vietaas salikts, es mosh pa tiem graadiem sajaucu (atkal ) bet baigais slinkums tagad rakt pdfus un mekleet konkreetaa deveeja parametrus
Offline
Kasics
08. Jun 2007, 18:56 #19

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


pa tiesho no plusa - nekorekti. korekti ir taa sleegt, ja datciks ir tieshi radiatoraa. ja trubaa vai uz termostata - nepamatoti seedina akji [tb, radiatoru atdzesee, a truba ta ilgi karsta). korektaak: caur releju no 30 [jaucu ar 15, sore] shinas.



Tas ir sarežģīti (jāvelk vadi jāmeklē releji uttutjp..). Tā kā no tā neko daudz nejēdzu nolēmu iet vienkāršāko ceļu.
Pēc motora izslēgšanas vents mēdza strādāt max. 1-2 min.

PS. Audi vai kkādiem citiem "neauto" tā arī notiek.
Offline
Modrs
08. Jun 2007, 20:23 #20

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10358

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu paldies par info, vajadzēs meklēt tad to kondiškas ventilatoru. datčikam man ir pat veselas divas vietas radiatoram apakšā, jo savā laikā tika uzlikts pilnīgi jauns radiators (70 ls)
Ideja par to el ventilatoru ir tāpēc, ka, lai arī mufta man ir jauna uzstādīta, tagad šajos korkjos stāvot, tukšgaitā temp čut čut uzkāpj, kuru likvidēju uzgāžējot maigi. Un arī mans M10 nemotors ir palicis gausāks, jo jādzen ventilators. vnk atstāt pie instalācijas to muftu, lai stāv, jo kad nav temp, tad arīnegaudo propellers un nemotors straujāk uzņem apgriezienus ;

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo