Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 braucot raustās, nav jaudas

AutorsZiņojums
HM
05. Feb 2007, 09:29 #1

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

Auto:
2000.12. - e39 525 D.
Situācija:
Braucot nospiešot gāzes pedāli grīdā - līdz 2000/2500 apgriezieniem normāla darbība - tālāk auto noraustās, apgriezieni (joprojām pie līdz galam izspiesta pedāļa) lēnām ceļas - jaudas nekādas. Auto noslāpējot pēc 2 stundām tas vispār nav piedarbināms - viss griežās, bet auto nelec. Nostāvot diennnakti auto pielec no pus apgrieziena itkā nekas nebūtu bijis. Jaudas zuduma problēma nepazūd.
Offline
Artis
05. Feb 2007, 10:02 #2

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Brauc uz servisu
Offline
uksits
05. Feb 2007, 10:03 #3

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel

un dizelcentru
drosi vien turbinas aktivators vai pati turbina 4upa
Offline
pekso
05. Feb 2007, 10:09 #4

Kopš: 28. Nov 2005

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 97’e39


2007-02-05 09:29, HM rakstīja:
Auto:
2000.12. - e39 525 D.
Situācija:
Braucot nospiešot gāzes pedāli grīdā - līdz 2000/2500 apgriezieniem normāla darbība - tālāk auto noraustās, apgriezieni (joprojām pie līdz galam izspiesta pedāļa) lēnām ceļas - jaudas nekādas. Auto noslāpējot pēc 2 stundām tas vispār nav piedarbināms - viss griežās, bet auto nelec. Nostāvot diennnakti auto pielec no pus apgrieziena itkā nekas nebūtu bijis. Jaudas zuduma problēma nepazūd.

Ož pēc gaisa mērītāja, uz Bausku pi Dullā.
Offline
HM
05. Feb 2007, 10:15 #5

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


2007-02-05 10:02, Artis rakstīja:
Brauc uz servisu


šorīt secināju, ka atkal esmu nonācis ciklā posmā - "nav piedarbināms" un evakuatoru gaidiit vairs nebija laika. Tagad cenšos apmierināt savu ziņkāri - veel pirms servisa apmekleejuma.
Offline
Uldis
05. Feb 2007, 10:17 #6

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Bija līdzīga situācija,bet ar 528I E39. Arī nebija jaudas un spiežot pedāli grīdā ļoti lēnām uzņēma ātrumu.
Man bija noklājies kautkāds brīvgaitas dačiks. Dačika ceņiks bija ~55LS.
Offline
CP17
05. Feb 2007, 10:18 #7

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Neesi benzīnu iegāzis? Bet kad pielaid, tad uz sensons auto aizripini, tur rindas nav, lai dzeki pieslēdz pie komja...
Offline
Ren
05. Feb 2007, 10:29 #8

Kopš: 12. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: AUDI A5 Coupe, CL500 W215

Te noteikti vajadziiga diagnostika!!! savaadaak to da4iku tur miljons

-----------------
ERJ-SOLUTIONS
Offline
martinsz
05. Feb 2007, 11:48 #9

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni

Bij tāds kadījums ar 2,5tds, pie vainas bij sūkņa relejs kuram vnk. bij apsūbējuši kontakti.

-----------------
...
Offline
BMW_Mracer
05. Feb 2007, 12:32 #10

Kopš: 07. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2088

Braucu ar: mercedes benz amg c350


2007-02-05 10:03, uksits rakstīja:
un dizelcentru
drosi vien turbinas aktivators vai pati turbina 4upa

jaa labak piesakies uz laid uz dizelcentru man kad bija e39 bija arii taa problema,man paveicas ka nebija jamaina visa turbina,bet caurule vai kaut kas tads,kas savieno turbinu bija izkususi un laida cauri gaisu un nebija jaudas!jebkuraa gadijuma ja ir lielaka problema tikai uz dizelcentru!

-----------------
yessssssssssss
Offline
otinsh
05. Feb 2007, 13:57 #11

Kopš: 23. Mar 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: BMW www.BMWshop.lv


2007-02-05 10:17, Uldis rakstīja:
Bija līdzīga situācija,bet ar 528I E39. Arī nebija jaudas un spiežot pedāli grīdā ļoti lēnām uzņēma ātrumu.
Man bija noklājies kautkāds brīvgaitas dačiks. Dačika ceņiks bija ~55LS.


manam 528i E39 tieshi tas pats bij!
Offline
sys9291
05. Feb 2007, 15:15 #12

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

1.probleema buus elektriskajaa degvielas suuknii, kas ir zem vadiitaaja kaajaam. Nav zemaa spiediena taapeec arii neiet,
2. Ja zemspiediena dalha ir vesela tad augstaa spiediena regulators, vai arii plunzheri pa galam.
P.S. Pirmais nenoveershami beidzas ar otro!
Gaisa meeriitaaju var atvienot un auto brauc normaali
Offline
HM
05. Feb 2007, 16:13 #13

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


2007-02-05 15:15, sys9291 rakstīja:
1.probleema buus elektriskajaa degvielas suuknii, kas ir zem vadiitaaja kaajaam. Nav zemaa spiediena taapeec arii neiet,


Kur labaak shito remonteet? Daudzi te par Sensonauto dikti fano peedeejaa laikaa nevis Permalatu
Offline
Jokeris
05. Feb 2007, 16:48 #14

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Varbūt simply uznākot morozam tev vienkarsi Degvielas filktrs aizdirsies ar sūdīgu dīzeli vai ūdeni un nepadod pietiekami daudz degvielas lai varētu pielecināt BMW?
Offline
Artis
05. Feb 2007, 16:49 #15

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Kaspich, tak pasaki vienreiz savus pravietiskos vardus
Offline
HM
05. Feb 2007, 17:17 #16

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


2007-02-05 16:48, Jokeris rakstīja:
Varbūt simply uznākot morozam tev vienkarsi Degvielas filktrs aizdirsies ar sūdīgu dīzeli vai ūdeni un nepadod pietiekami daudz degvielas lai varētu pielecināt BMW?


1) tad es Nestee kaadu noshaushu
2) ok paldies visiem par piedavatajiem variantiem - tikshu liidz auto, likshu uz evakuatora (ir kaadi ieteikumi, kura pakalpojumus izmantot?), doshos uz servisu un riit nozinjosu vainas ceelonjus
Offline
Edzja
05. Feb 2007, 17:18 #17

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-02-05 17:17, HM rakstīja:

2007-02-05 16:48, Jokeris rakstīja:
Varbūt simply uznākot morozam tev vienkarsi Degvielas filktrs aizdirsies ar sūdīgu dīzeli vai ūdeni un nepadod pietiekami daudz degvielas lai varētu pielecināt BMW?


1) tad es Nestee kaadu noshaushu
2) ok paldies visiem par piedavatajiem variantiem - tikshu liidz auto, likshu uz evakuatora (ir kaadi ieteikumi, kura pakalpojumus izmantot?), doshos uz servisu un riit nozinjosu vainas ceelonjus

Enima auto evakuatoru vareeja dabuut - siikaak droshi vien pie useriem Jomajo vai Ginc

100v - pat ATAMAHam nav tik strashna razgonjatsa

[ This message was edited by: Edzja_Uups on 2007-02-05 17:19 ]
Offline
HM
06. Feb 2007, 15:43 #18

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

Permalat sledziens - magistralais suknis. Rekins ap 200 LVL.
Offline
Uldis
06. Feb 2007, 15:46 #19

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5


2007-02-06 15:43, HM rakstīja:
Permalat sledziens - magistralais suknis. Rekins ap 200 LVL.


Vot tāpēc man nepatīk dīzeļi. Ekanomisks. Nekadu ekanomiju neredzu.
Offline
krismas
06. Feb 2007, 17:21 #20

Kopš: 24. Aug 2005

Ziņojumi: 50

Braucu ar: E39 EC-7


2007-02-05 13:57, otinsh rakstīja:

2007-02-05 10:17, Uldis rakstīja:
Bija līdzīga situācija,bet ar 528I E39. Arī nebija jaudas un spiežot pedāli grīdā ļoti lēnām uzņēma ātrumu.
Man bija noklājies kautkāds brīvgaitas dačiks. Dačika ceņiks bija ~55LS.


manam 528i E39 tieshi tas pats bij!


A kā tas sakās? Vienreiz, otreiz, trešoreiz?Vai kā noklājās tā viss?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo