Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 524td E34 uzturēšana

AutorsZiņojums
stimis
28. Jan 2007, 11:07 #1

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36

doma ir njemt shaadu mashiinu 1991 gada, bet pirms njemshanas veeleetos uzzinaat kaadas vinjam ir lielaakaas probleemas un uz ko buutu jaaskataas peerkot. vai uztureeshana ir daargaaka kaa 525i ?
Offline
Puce
28. Jan 2007, 11:13 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

1.kārt tāda TDI nemaz nav. ir TD.
2.kārt tā kā šādi auto ir parasti diezgan jau nobraukti, tad pencīnieks sanāks lētāk.
TD ir problēmas ar galvām, turbīnām un sūkni. Un viss tas nav lēti.
Protams, ja ir neticama iespēja tikt pie mazlietota TD, tad dīzelis būs labāks.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
stimis
28. Jan 2007, 11:18 #3

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 11:13, Puce rakstīja:
1.kārt tāda TDI nemaz nav. ir TD.
2.kārt tā kā šādi auto ir parasti diezgan jau nobraukti, tad pencīnieks sanāks lētāk.
TD ir problēmas ar galvām, turbīnām un sūkni. Un viss tas nav lēti.
Protams, ja ir neticama iespēja tikt pie mazlietota TD, tad dīzelis būs labāks.

vinjam suuknis ir beigts, kad uzsilis, tad nevar pielaist, bet vinsh dod jaunu liidzi, kas vareetu sekot taalaak? manam 525i peec galvas bliives nedeljas laikaa nojuudzaas uzreiz uudenssuuktnis un termobufta (vai kaavinju tur sauca.

[ This message was edited by: stimis on 2007-01-28 11:18 ]
Offline
FlYiNG
28. Jan 2007, 11:37 #4

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu!
Offline
Puce
28. Jan 2007, 11:38 #5

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

nu tātad tur bija laiks mainīt ūdenssūkni un termomuftu. bet tas maksā nesalīdzinoši lētāk nekā kaut kas no dīzeļa lietots.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
stimis
28. Jan 2007, 11:46 #6

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 11:37, FlYiNG rakstīja:
NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu!

nu es domaaju mainiit pret calibru 2.0 16V DOCH 1990 gada, vinjai jaapaarmetina slieshnji un arkas, a bembim jaaiziet TA un jaanomaina stikls, paareejo visu vinsh dod liidzi.
Offline
stimis
28. Jan 2007, 11:51 #7

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 11:37, FlYiNG rakstīja:
NENJEM! Tas 524td ir jau veesture! Ja gribi jeblju un galvassapes,tad ludzu!

kaada tur veesture, visi jau nevar atlauties jaunas mashiinas. ja ikmeenesha uztureeshana nepaarsniedz 100 - 200 ls tehniskajaa zinjaa, tad tas mani apmierina, zinu ka 525i man izmaksaaja ap 300ls menesii, mashiina vairaak staaveeja nekaa brauca.
Offline
Puce
28. Jan 2007, 11:51 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

nu tad ņem. tikai ņem vērā, ka BMW detaļas maksā dažas reizes vairāk nekā Opeļa.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
28. Jan 2007, 12:02 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

varbūt nekad nav taisījuši BMW.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Bron
28. Jan 2007, 12:21 #10

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2007-01-28 12:14, Kaspich rakstīja:

2007-01-28 12:02, Puce rakstīja:
varbūt nekad nav taisījuši BMW.


nu tak, gan mershiem, gan fordiem [tb, aizmugures piedzinjas drotiem] ir muftas.. man, piem., meistari peec uudens suuknja mainjas uzlika atpakalj pilniigi izjukushu kjiiljsiksnu..



Offline
stimis
28. Jan 2007, 12:30 #11

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 11:51, Puce rakstīja:
nu tad ņem. tikai ņem vērā, ka BMW detaļas maksā dažas reizes vairāk nekā Opeļa.

sk. paudies. zinu jau zinu, kaa ar taam cenaam, vnk man tag 2 opelji, a vajag kko gimeniskaaku, taa ka no calibras atteikshos...
Offline
KM
28. Jan 2007, 12:31 #12

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

bus auzas ar to veco diesel... veie diesel visapr ir gavno! kur tev tadas izmaksas ar 525.man cadillac 97’ un bmw 97’ un nekadu izmaksu iznemot benzinu un strahovku..
Offline
stimis
28. Jan 2007, 12:35 #13

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 12:31, KM rakstīja:
bus auzas ar to veco diesel... veie diesel visapr ir gavno! kur tev tadas izmaksas ar 525.man cadillac 97’ un bmw 97’ un nekadu izmaksu iznemot benzinu un strahovku..

es jaunebraucu uz ielas kaa to maacija autoskola, man nav bijusi neviena mashiina, kura meenesii nebuutu ne reizi pabijusi kaadaa servisaa... vnk laiks bik saakt iepirkt ko ikdienishkaaku un ar ko var iebraugt pludmalee...
Offline
Cumpars
28. Jan 2007, 13:12 #14

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Ui varētu sarakstīt te daudz....gadu lietoju 524td

bet tagat slinkums moš vakarā...
Offline
stimis
28. Jan 2007, 13:16 #15

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 13:12, Cumpars rakstīja:
Ui varētu sarakstīt te daudz....gadu lietoju 524td

bet tagat slinkums moš vakarā...

gaidiishu
Offline
Instigater
28. Jan 2007, 16:56 #16

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Rekur maneejaas 525i ’89 uztureeshanas izdevumi:
Offline
richus
28. Jan 2007, 17:12 #17

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: e65 '07

Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes.
Offline
Cumpars
28. Jan 2007, 23:53 #18

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2007-01-28 17:12, richus rakstīja:
Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes.


Piekrītu! Tik tas ka labu e34 524td atrast nu jau ir šausmīgi grūti, un tā bija jau tad kad savējo meklēju...

vopšem tā....ir viens vecs usera Puce koments kur uzskaitītas biežāk sastopamās e34 2,4td problēmas...rekur ir:


2005-12-25 21:18, Puce rakstīja:
Šim motoram:

Sprausla ar vadību. Parasti sāk laist degvielu gar vietu, kur vadi pienāk. Praktiski nav novēršams defekts. Jauna maksā 140Ls. Lietotu pērkot var tikai kaķi maisā nopirkt.

Turbīna. Tā kā tādas tika ražotas tikai šim modelim (e34, varbūt arī kādam jaunākam e30) līdz ar to tās ir 1.kārt deficīts. 2.kārt grūti atrast. Lietotas cena ~100Ls. Jauna maksā ļōti daudz.

Ar sūkņiem nav dzirdētas daudz problēmu. Pārsvarā pietiek ar visu blīvīšu nomaiņu, kas laika gaitā paliek cietas, laiž garām degvielu un sūc iekšā gaisu, kas noved pie tā, ka grūti iedarbināk.

Dzinēja galva ar tāda kā problēma, bet cik ir nācies dzirdēt, tad to risina ar to, ka uzliek galvu no neturbo dīzeļa. Tās pārsvarā nav tik daudz cietušas no spiediena. Lietota 250Ls.

Un pašās beigās ir dilonis cilindros. Galu galā pārāk mazs spiediens tajos, lai vispār varētu aizdedzināt degvielu.

Ar ko atšķiras e28 motori no e34 ir sūknis, kas veciem modeļiem bija ar mehānisko iešprices vadību, nav elektriskās sprauslas (1.gab.), cita turbīna un izplūdes kolektors.

Nu kaut kā tā no manas pieredzes. Betnu savādāk nekādas vainas



sprausla elektriskā tā arī maksā vēl tagat, pirms mēneša nopirku BM auto ar atlaidi pa 130Ls ... dīzeļcentrā 140ls

sūkņa blīvju maiņa arī tūlīt tiks veikta...dīzeļcentrā ~ 80-90ls

nu a pārējais hadene, visrbūve utt tāpat kā visiem citiem e34

Kā pārvietošanās līdzeklis jau ļoti labs, saļarku rij maz, klus, komfortabls auto, tik ar extrām ti 2,4td visai skopi apdāvināti parasti

nu kaukātā
Offline
stimis
29. Jan 2007, 19:21 #19

Kopš: 15. Jun 2006

No: Saldus

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e36


2007-01-28 23:53, Cumpars rakstīja:

2007-01-28 17:12, richus rakstīja:
Jau 2 ar pus gadus braukāju ar 524td. Cik dzirdēts, 525tds nelūzt mazāk,bet remonts dārgāks kā 524,jo otrais bišku primitīvāks. Ja ar naudām tā uz robežas - vai nu ņemt 524 vai 525tds,tad jau labāk paņemt labu 524 nekā nojātu 525. Man bija līdzīgi,525tds īsti nesanāca,tapēc paņēmu 524 un kārtīgi saremontēju.Bet 525tds kudiš labāks,iet arī jūtami labāk.
Realitāte tāda,ka vienreiz nojājās turbīna un hadeni arī esmu remontējis kādas 3 reizes,bet ar pārējo problēmu nav bijis. Tas tā no paša pieredzes.


Piekrītu! Tik tas ka labu e34 524td atrast nu jau ir šausmīgi grūti, un tā bija jau tad kad savējo meklēju...

vopšem tā....ir viens vecs usera Puce koments kur uzskaitītas biežāk sastopamās e34 2,4td problēmas...rekur ir:


2005-12-25 21:18, Puce rakstīja:
Šim motoram:

Sprausla ar vadību. Parasti sāk laist degvielu gar vietu, kur vadi pienāk. Praktiski nav novēršams defekts. Jauna maksā 140Ls. Lietotu pērkot var tikai kaķi maisā nopirkt.

Turbīna. Tā kā tādas tika ražotas tikai šim modelim (e34, varbūt arī kādam jaunākam e30) līdz ar to tās ir 1.kārt deficīts. 2.kārt grūti atrast. Lietotas cena ~100Ls. Jauna maksā ļōti daudz.

Ar sūkņiem nav dzirdētas daudz problēmu. Pārsvarā pietiek ar visu blīvīšu nomaiņu, kas laika gaitā paliek cietas, laiž garām degvielu un sūc iekšā gaisu, kas noved pie tā, ka grūti iedarbināk.

Dzinēja galva ar tāda kā problēma, bet cik ir nācies dzirdēt, tad to risina ar to, ka uzliek galvu no neturbo dīzeļa. Tās pārsvarā nav tik daudz cietušas no spiediena. Lietota 250Ls.

Un pašās beigās ir dilonis cilindros. Galu galā pārāk mazs spiediens tajos, lai vispār varētu aizdedzināt degvielu.

Ar ko atšķiras e28 motori no e34 ir sūknis, kas veciem modeļiem bija ar mehānisko iešprices vadību, nav elektriskās sprauslas (1.gab.), cita turbīna un izplūdes kolektors.

Nu kaut kā tā no manas pieredzes. Betnu savādāk nekādas vainas



sprausla elektriskā tā arī maksā vēl tagat, pirms mēneša nopirku BM auto ar atlaidi pa 130Ls ... dīzeļcentrā 140ls

sūkņa blīvju maiņa arī tūlīt tiks veikta...dīzeļcentrā ~ 80-90ls

nu a pārējais hadene, visrbūve utt tāpat kā visiem citiem e34

Kā pārvietošanās līdzeklis jau ļoti labs, saļarku rij maz, klus, komfortabls auto, tik ar extrām ti 2,4td visai skopi apdāvināti parasti

nu kaukātā

paldies....
shodien apmainiiju komforts saliidzinot ar opeli - bedres vsp nejuut, iepreiksheejais e34 saliidzinot ar sho bija norm. zirga rati mashiiniitei nav ne vainas, tik jaasaak mainiit visi suudi, citaadaak knai var pielaist.
Offline
henis
29. Jan 2007, 20:18 #20

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Ne jau 524 TD bija problēmas ar sūkni, bet 525 TDS. Palabojiet, ja kļūdos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo