Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: HARTGE zirneklis E30

AutorsZiņojums
Puce
30. Nov 2006, 00:09 #21

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Pirms kāda laika diezgan pacēlās cenas uz izejvielām. tā ka pa 300Ls neviens netaisīs...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
crush
30. Nov 2006, 08:45 #22

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

jauns zirneklis grozas no 350-900eur vacijā atkarībā no ražotāja un kavlitātes.
reizem ebay pat lietoti orginal tuninga atelje (alpina, hartge u.c) zirnekli aiziet par kosmiskām cenām.


a rezēm ebay var dabūt lietotu oriģinālo arī pa 150 euro (bet nu ļoti reti, protams)
Offline
GS
30. Nov 2006, 11:21 #23

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2006-11-29 23:03, CP17 rakstīja:
pa 50ls tev dzeki uzmetinās kādu vajadzēs to zirnekli, domājams puce pastāstīs sīkāk...


Zirneklis ir loti smalka lieta domaju ari pa 1000 LS neviens Latvija neizrekinas un neuzmetinas tik labu ka Hartge...

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
100
30. Nov 2006, 11:44 #24

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Kaada tad ir cena beigaas

-----------------
100.
Offline
ww
30. Nov 2006, 12:36 #25

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


cita lieta: zirneklis bez sadales vaarpstas un paareejaas ouspuff sisteemas ir..gandriiz nekas. turklaat, to 2.5 Hartge veel forse, mainot klokjeni (lielaaks gaajiens), liekot isos klnjus, utt..
tb, bez taa visa - dzelzs gabals..

Kaspič: tu toč zini, ka liek stroker kloķeni un īsākus klaņus? Lielā kloķene dod lielāku griezes momentu un jaudu pie maziem apgriezieniem, īsie klaņi laikam ir lai varētu izmantot standarta cilindru bez prakladkām zem galvas. Nedomāju, ka šāda kombinācija dos lielu labumu. Ar īsajiem klaņiem un lielo kloķeni ļoti pieaugs virzuļa spiediens uz cilindra sieniņām dēļ lielā lenķa kā arī palielināsies virzuļa ātrums (tas noteikti jūtami negatīvi ietekmēs resursu)
Offline
ww
30. Nov 2006, 12:59 #26

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Redz, vismaz 2 taktu motoros neiesala likt stroker kloķeni ar palielinātu gājienu lietojot standarta īsos klaņus, jo minētais lenķis ne tikai ietekmē resursu, bet arī palielina berzi un pretestību motoram / samazina jaudu. Varbūt šajā gadījumā runa iet par max 2-3mm gājiena palielinājumu.
Offline
ww
30. Nov 2006, 13:37 #27

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2006-11-30 13:07, Kaspich rakstīja:

2006-11-30 12:59, ww rakstīja:
Redz, vismaz 2 taktu motoros neiesala likt stroker kloķeni ar palielinātu gājienu lietojot standarta īsos klaņus, jo minētais lenķis ne tikai ietekmē resursu, bet arī palielina berzi un pretestību motoram / samazina jaudu. Varbūt šajā gadījumā runa iet par max 2-3mm gājiena palielinājumu.


nee, man bija M20, kursh bij par kaadiem 10% lielaaku gaajienu..

Un bija labs? Tobiš, ieguldītie līdzekļi attaisnojās?
Offline
ww
30. Nov 2006, 14:13 #28

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2006-11-30 13:39, Kaspich rakstīja:
nuu, tam motoram bij ap 200Zs uz ratiem (bez zirneklja)
230 CLK un TT ar 2.0T noskreja

Es ceru, ka manam jaunajam motoram arī būs ap 200zs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo