Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
LauvaMiks
19. Jan 2014, 20:42 #8361

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 396

Braucu ar: E46

Kāds ir krāmējies gar salona siltumu, ir tā ka uzlieku uz 4 ātrumu vents griezhas kā dulls, bet tas gaiss neieplust salonā tādā tempā kā tas rūc, prieksha vāks ventam ir viss tur kā vajag, kpc tas gaiss neplūst, ? kkur kkas ir nost vai aizsprostojies?
esmu pamanijis ka ari E34 ir gaisa filtrs dziljak aiz ventilatora ka to vsp var nomainit, vai iznjemt lauka ? jo vinjsh tak tur entos gadus jau pūst.
visada infa ljoti noderēs, jāsāk domāt ar ko lai sāku,
paneli raut nost liekas traka ideja.
Offline
Rock_Solid
19. Jan 2014, 20:44 #8362

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


19 Jan 2014, 20:42:33 LauvaMiks rakstīja:
Kāds ir krāmējies gar salona siltumu, ir tā ka uzlieku uz 4 ātrumu vents griezhas kā dulls, bet tas gaiss neieplust salonā tādā tempā kā tas rūc, prieksha vāks ventam ir viss tur kā vajag, kpc tas gaiss neplūst, ? kkur kkas ir nost vai aizsprostojies?
esmu pamanijis ka ari E34 ir gaisa filtrs dziljak aiz ventilatora ka to vsp var nomainit, vai iznjemt lauka ? jo vinjsh tak tur entos gadus jau pūst.
visada infa ljoti noderēs, jāsāk domāt ar ko lai sāku,
paneli raut nost liekas traka ideja.


http://www.bmw4life.com/microFilter.htm
Offline
Guntarsk
24. Jan 2014, 15:51 #8363

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli

Help! Kas varētu būt pie vainas, ja man pečkai pēkšņi no 4 ātrumiem strādā tikai ātrākais? man te teica iespējams ka pretestības esot nosvilušas tagad mēģinu rezerves detaļu sameklēt! Vai tā varētu būt detaļa nr.5 kas pie vainas?
Sledzis
Offline
ilmarsz
24. Jan 2014, 16:40 #8364

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Sword.htm

Tas "sword" atrodas pasažiera pusē pie kājām. Lai tiktu klāt jānoņem bardačoks.


24 Jan 2014, 15:51:01 Guntarsk rakstīja:
Help! Kas varētu būt pie vainas, ja man pečkai pēkšņi no 4 ātrumiem strādā tikai ātrākais? man te teica iespējams ka pretestības esot nosvilušas tagad mēģinu rezerves detaļu sameklēt! Vai tā varētu būt detaļa nr.5 kas pie vainas?
Sledzis

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 24 Jan 2014, 16:45:25 ]

Offline
Digital
24. Jan 2014, 16:46 #8365

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Elektrību


16 Jan 2014, 10:51:11 exciter rakstīja:
Ja kādam ir krājumā lieks šāds smidzināmais pasākums, labprāt iegādātu.



Man ir pilnigi jauns bachoks, kuru kljudas pec pasutiju un tds nedereja

Veel jau ir kkadi suknji un kkadi krami
Offline
Dimon32
25. Jan 2014, 20:54 #8366

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

Ir lukturu apmazgātāju bačoks ar nr 61678359046 (61678359047), bet vajag ar šādu - 61671391590 vai 61678351262. Mož kāds grib samainīt Nu vai arī nopirkšu vajadzīgo un pārdošu to, kas man ir

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 25 Jan 2014, 21:01:12 ]

Offline
krivits
28. Jan 2014, 13:35 #8367

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?
Offline
kaadzis
28. Jan 2014, 14:03 #8368

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.
Offline
krivits
28. Jan 2014, 15:01 #8369

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti


28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.
Offline
Eazzy
28. Jan 2014, 15:03 #8370

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 257

Braucu ar: 525 TDS


28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.


kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!
Offline
krivits
28. Jan 2014, 15:06 #8371

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti


28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.


kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!

par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.
Offline
Eazzy
28. Jan 2014, 15:09 #8372

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 257

Braucu ar: 525 TDS


28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.


kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!

par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.


Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās.
Offline
Nello
28. Jan 2014, 15:16 #8373

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2481

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


28 Jan 2014, 15:09:18 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.


kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!

par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.


Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās.

Man arī nav aizskrūvēts līdz galam... Ar aizskrūvētu atliek bik pakurināt vienriteni kā tosols pa zem un temp. kosmosā! Ar neaizvērtu pakurināt var ilgāk
Offline
miicha
28. Jan 2014, 15:29 #8374

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

ko E34 spečuki varētu ieteikt vai paši ir jau izdarījuši, lai priekšējie rati grieztos vairāk kā stock variantā?
Proti, reizēm gribās paslīdēt dziļā sānslīdē, bet priekša nenotur un aimugure to apsteidz.
Offline
Bamperis
28. Jan 2014, 15:39 #8375

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M


28 Jan 2014, 15:16:36 Nello rakstīja:

28 Jan 2014, 15:09:18 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:06:50 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 15:03:31 Eazzy rakstīja:

28 Jan 2014, 15:01:56 krivits rakstīja:

28 Jan 2014, 14:03:07 kaadzis rakstīja:

28 Jan 2014, 13:35:32 krivits rakstīja:
Cik litri tosolam jabut sistema e34 525tds?
Kas varetu but ja normali braucot pec apstašanas atverot haubi,var redzet ka ir teceji tosols pa parteces šlaucinu kas nak no bačoka?

pēc datiem, 9,7l ir dzesēšanas šķirduma kapacitāte.
ja visu laiku nāk ārā, skaties, vai neburbuļo trauks, ja tā, tad galvas blīve, galva.


skaidrs,nu paskatījos man korķis nebija piegriezts līdz galam, pastīšos vai vēl tecēs,varbūt tur tas knifs.


kaut kur biju dzirdējis, ka korķi līdz galam velk, tikai nezinu kapēc - lai spiediens nebūtu tik liels sistēmā? labojat ja kļūdos!

par šito es ar nezinu, viens man teica lai nevelku lidz galam-(tecēja tosols),tagad pievilku un tad jau redzes.
Jo korķis ir tas kas notur to spiedienu.


Mēģināts nav zaudēts. katrā ziņa personīgi pašam nav līdz galam aizskrūvēt un viss ir bumbās.

Man arī nav aizskrūvēts līdz galam... Ar aizskrūvētu atliek bik pakurināt vienriteni kā tosols pa zem un temp. kosmosā! Ar neaizvērtu pakurināt var ilgāk

Noamini korkji un nekas nebuus pa zem`arii ar aizskruvetu lidz galam,ja muftei viss ir kaa nakas
Offline
ilmarsz
29. Jan 2014, 13:30 #8376

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas?
Offline
Dimon32
29. Jan 2014, 17:56 #8377

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


29 Jan 2014, 13:30:35 ilmarsz rakstīja:
Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas?


ja auto ir ar manuālo kārbu, tad 80A laikam M50 bija, ja ar automātu, tad 140A Varu piedāvāt pa lēto 80A ģeneratoru uz M50 - man šāds stāv nevajadzīgs pilnībā strādājošs
Offline
Turbomen
29. Jan 2014, 21:24 #8378

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


28 Jan 2014, 15:29:39 miicha rakstīja:
ko E34 spečuki varētu ieteikt vai paši ir jau izdarījuši, lai priekšējie rati grieztos vairāk kā stock variantā?
Proti, reizēm gribās paslīdēt dziļā sānslīdē, bet priekša nenotur un aimugure to apsteidz.


Nogriez lockstopus, kad palidisi apaksa ar sagriestu sturi lidz galam sapratisi kuri tie ir, vairak neko tadu izdarit nevar , lai nav kkas japarbuve.
Offline
ilmarsz
29. Jan 2014, 22:41 #8379

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850


29 Jan 2014, 17:56:03 Dimon32 rakstīja:

29 Jan 2014, 13:30:35 ilmarsz rakstīja:
Sekojošs jautājums par e34 1990 M50B25 NV ģeneratoru: Šobrīd virsū ir Bosch N1 40/115A (0 120 468 071 072). Skatoties pēc realOEM e34-tajam tāds 115A nemaz nefigurē. Ne mazāk interesanti šķiet arī tas, ka ģeneratora dzesēšanas ventilators, skriemelis un uzgrieznis ir ar pāris punktiem piemetināti pie rotora ass. Vārdu sakot, man ir aizdomas, ka tas nav tas pats ģeneratora variants, ar ko dotais auto ir noripojis no konveijera. Tātad, jautājums: kā zināt, cik jaudīgs un kāds ģenerators nācis no rūpnīcas?


ja auto ir ar manuālo kārbu, tad 80A laikam M50 bija, ja ar automātu, tad 140A Varu piedāvāt pa lēto 80A ģeneratoru uz M50 - man šāds stāv nevajadzīgs pilnībā strādājošs


Un kur loģika, ka tomātam jaudīgāks ģenerators? Auto savā laikā ir swapots no automāta uz manuāli. Es cik pamācījos internetu par šo tēmu, visur gudri saka, ja maini, tad pret tādas pašas jaudas, kāds nāca OEM.
Offline
Dimon32
29. Jan 2014, 23:19 #8380

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


29 Jan 2014, 22:41:16 ilmarsz rakstīja:
Un kur loģika, ka tomātam jaudīgāks ģenerators? Auto savā laikā ir swapots no automāta uz manuāli. Es cik pamācījos internetu par šo tēmu, visur gudri saka, ja maini, tad pret tādas pašas jaudas, kāds nāca OEM.

visticamāk, ka slodze uz ģeneratoru un akumulatoru mašīnām ar automātisko kārbu ir lielāka

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 29 Jan 2014, 23:19:42 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo