Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Bogdaans
10. Jan 2014, 10:06 #8341

Kopš: 11. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: M57B30 un 328i

Cik grūti un kas būtu vajadzīgs lai pārbūvētu E34 M50B25 automātu uz parasto kārbu un kādas būtu aptuvenās izmaksas?
Offline
Emzis
10. Jan 2014, 13:36 #8342

Kopš: 29. Dec 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 4

Braucu ar: montreal blue

Kāds zina vai 3.0 bendzinam der 2.5 kārba? 3.0 bijis automāts, iecerēs nomainīt uz manuālo, bet kāda kārba jāmeklē, ir pieejama no 2.5, derēs?
Offline
Sormis
10. Jan 2014, 13:54 #8343

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1644

Braucu ar: Ziemas sitamo.


10 Jan 2014, 13:36:31 Emzis rakstīja:
Kāds zina vai 3.0 bendzinam der 2.5 kārba? 3.0 bijis automāts, iecerēs nomainīt uz manuālo, bet kāda kārba jāmeklē, ir pieejama no 2.5, derēs?

Priekš V8 no 2.5 nederēs, par rindenieku nezinu.
Offline
plakanais
10. Jan 2014, 14:07 #8344

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Meklēju E34 labās puses spoguļa korpusu - jaunā tipa kā E36, pirms FL nepiedāvāt
Offline
krivits
15. Jan 2014, 13:02 #8345

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

Iedodiet kāds kontaktu kadam meistaram kas remontē degvielas sūkņus(par naudu)?

BMW 525 tds 95gada.

Auksts lec, silts negrib lekt-klasiskā slimība.

[ Šo ziņu laboja krivits, 15 Jan 2014, 13:03:19 ]

Offline
GS5000
15. Jan 2014, 13:49 #8346

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 840

Braucu ar: under construction


10 Jan 2014, 10:06:01 Bogdaans rakstīja:
Cik grūti un kas būtu vajadzīgs lai pārbūvētu E34 M50B25 automātu uz parasto kārbu un kādas būtu aptuvenās izmaksas?

Kārba, kārbas kronštens kulise, sajūga komplekts, spararats, kardāns, sajūga cilindrs, pedāļu kaste, sajūga cilindrs pie pedāļa, sajūga škidruma tvertne un citi sīkumi
Protams + darbs
Izmaksas ~300-400+ Ls viss atkarīgs no pieejas
Offline
marihuans
15. Jan 2014, 13:53 #8347

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

nesen vienam e34 2.5 pārbūvējām un ar darbu sanāca ~270ls

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Eglitis
15. Jan 2014, 14:03 #8348

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

powermeklētājs un gogle neko īsti neatrod, varbūt ir kāda pamācība kā no 6pogu obc pārinstalēties uz obc IV ?
Offline
PiRX
15. Jan 2014, 14:10 #8349

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

OBC pamācība
Offline
Eglitis
15. Jan 2014, 15:43 #8350

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99


15 Jan 2014, 14:10:56 PiRX rakstīja:
OBC pamācība

man ir mazais obc, bet ir jau pilnais stekers, iespraužot pilno obc par neiedegās nekas, kas var būt pa problēmu ?
Offline
PiRX
15. Jan 2014, 15:48 #8351

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Tu lasi arī kas tur ir rakstīts?
Man pirmais rezultāts gūgles meklēšanai ir šis no BMW E34 Website.
Tur pie procedūras ir rakstīts

If the OBC doesn't come up the next step is to figure out why. The list of connections is given in the table below so start by checking that there is +12v at pins 6, 8, 9 & 17. The most likely culprit is pin 17 as there will be no power to this if your car doesn't have the auxiliary horn relay installed and without power at pin 17 the OBC will play completely dead. If there is no power at pin 17 an easy solution is to cut the red-grey-yellow wire that goes to pin 17, cut it as far from the connector as possible to make life easier, and join this to the red-yellow (red with a yellow stripe, there's also a yellow wire with a red stripe!) wire that provides power to pin 9. You could join these via a 5 or 10 amp fuse if you prefer and it may be no harm to tape off the end of the red-grey-yellow wire coming from the car so it can't cause any problems.


Tiešām viss ar karotīti mutē jāieliek?

P.S. Jūtu, ka nākošais jautājums būs "A ko darīt, ja uz displeja rāda PPPP".
Offline
PiRX
15. Jan 2014, 16:08 #8352

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Cik saprotu PPPP nozīmē, ka OBC ir norāvis kādu kļūdu.

Par Tavu gadījumu nezinu, bet iepriekšējā pilsoņa gadījumā minu kafijas biezumos, ka būs problēma ar "coding plug" (ne)eksistenci.
Offline
Eglitis
15. Jan 2014, 16:15 #8353

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

labi, saprotu ka te uzdot jautājumus nedrīkst, tie kas zinās, tie leks 9 dirsu augstumā un bārstīsies ar krītiņiem

ja pagaidām nav tā bloka zem pakaļējā benķa, tad ir vispār tolks tos vadiņus graizīt un ņemties?
Offline
Dimon32
15. Jan 2014, 16:33 #8354

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

Par kārbas maiņu - automātam un manuālim reduktori taču arī atšķiras - ja visu taisa lai būtu čotka, tad tas arī jāmaina.

Par OBC - ja rāda PPPP, tad problēma ir coding plug'ā - nevar nolasīt datus (ar high paneli tas atrodas panelī, ar low - pašā OBC). Ja vispār neslēdzas iekšā, bet aizmugurē pienāk štekeris ar daudz vadiem, tad visticamāk nav t.s. "horn relay" zem aizmugurējā beņķa Ja kādam šo vajag, tad varu pārdot par 5€
Offline
krivits
15. Jan 2014, 21:46 #8355

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti

kas būs ar OBC ja viņš strādā bet nedeg apgaismojums?
Offline
PiRX
16. Jan 2014, 08:34 #8356

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Lampiņas beigtas. Izvelc ārā OBC un no sāna var tās izņemt un nomainīt.
Bildītes
Offline
krivits
16. Jan 2014, 09:16 #8357

Kopš: 19. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 111

Braucu ar: kūti


16 Jan 2014, 08:34:02 PiRX rakstīja:
Lampiņas beigtas. Izvelc ārā OBC un no sāna var tās izņemt un nomainīt.
Bildītes

Paldies par info.
Offline
exciter
16. Jan 2014, 10:51 #8358

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3677

Braucu ar:

Ja kādam ir krājumā lieks šāds smidzināmais pasākums, labprāt iegādātu.

[ Šo ziņu laboja exciter, 16 Jan 2014, 10:51:37 ]

Offline
skolnieks
18. Jan 2014, 15:58 #8359

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Jautājums speciālistiem - tosola vietā tika ieliets ūdens un tosola maisījums. Tagad uznāca aukstums, visas trubas pilnas ar tādiem kā vižņiem. Ko darīt-atkausēt dzinēju turot auto siltā garāžā vai var mēģināt darbināt? 2.5 TD

[ Šo ziņu laboja skolnieks, 18 Jan 2014, 15:59:00 ]

Offline
Ositis27
18. Jan 2014, 16:02 #8360

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r


18 Jan 2014, 15:58:21 skolnieks rakstīja:
Jautājums speciālistiem - tosola vietā tika ieliets ūdens un tosola maisījums. Tagad uznāca aukstums, visas trubas pilnas ar tādiem kā vižņiem. Ko darīt-atkausēt dzinēju turot auto siltā garāžā vai var mēģināt darbināt? 2.5 TD

Labak jau siltuma atkauset.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo