Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vai vērts likt TURBO uz 318is?

AutorsZiņojums
Puce
11. Apr 2006, 11:54 #41

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Sirmaiss, par Lupo nedirs!


2006-04-11 10:43, Sirmaiss rakstīja:
ha pa to Lupo zalupo es ar gribeeju rakstiit!!!! nu tas vispaar ir katkads piiiiii....! nezinu kam janotiek lai izmestu naudu par tadu auto! un vai tas ir pieskaitams pie auto skrituldelis ar jumtu ! gaumes lieta protams


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
guntinjs
11. Apr 2006, 11:58 #42

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850

man nekas nau PRET turbo motoriem. lai taksh cilveeks izdomaa, lai netaa parokaas un uzzin, vai kaac to jau ir dariijis, tjip licis turbo uz 318iS. un tad izdara secinaajumus - VAIG vai NEVAIG. man jau ar 3,5i liekas pa vaaju, bet vai vaig turbo likt? tad jaanjem laikam v8 vai v12 leetaak sanaaks nekaa turbo uzlikt.
a par brauktprieku ar turbo nestriidos, zinu kaa ir kaa saka "knigu chital i mnenie imeju"
Offline
Puce
11. Apr 2006, 12:00 #43

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

JZ, pareizi runā.

turbo var likt kaut vai uz motorollera. tiem kas nezināja, tad tas ir lētākais jaudas/cenas attiecības ziņā veids, kā dabūt papildus zirgus un galvenais ņūtonus.

Par tēmu runājot, ja ir lieki ~1000Ls, tad droši var likt turbo uz is’a. pie neliela spiediena manuprāt nevajadzētu neko tur uzlabot motorā un degvielas/aizdedzes kartēs.


2006-04-11 11:38, JZ rakstīja:
parasti tie, kam ir kaut kas pret turbo motoriem, ir braukushi mosh ar kaadu nokautu, neejoshu 200sx vai arii turbodiizeli, taa teikt "knjigu nje chital, no mnenjije imeju" variants


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
guntinjs
11. Apr 2006, 12:01 #44

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850

Lupo kaa autinjam nau ne vainas, pac arii shtukoju par Lupo 1,2TDi 3L kaa ikdienas autinju
Offline
Puce
11. Apr 2006, 12:04 #45

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Lupo ir tas pac Polo, tikai drusku īsāks.
idejāls pilsētas auto.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
guntinjs
11. Apr 2006, 12:04 #46

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850

ja ir liki 1k Ls. bet ja tikai nedaudz palielina jaudu, vai nau izdeviigaak tieshaam nopirkt jaudiigaaku, piem. 2,5 vai 2,8 un kaa tad ir peechaak notirgot to turbo tuuneeto iSu??? nomainot v/n ziimes un sestdienaa rumbulaa tirgojot
Offline
guntinjs
11. Apr 2006, 12:05 #47

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850


2006-04-11 12:04, Puce rakstīja:
Lupo ir tas pac Polo, tikai drusku īsāks.
idejāls pilsētas auto.

a Polo nepatiik, vai nu Lupo vai nu Golpu. kaugan hvz. ja 1,2 TDi 3l tad po
Offline
Sirmais
11. Apr 2006, 12:24 #48

Kopš: 16. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1373

Braucu ar: OC - 20

Laba ekonomija varetu buut ari ar sabiedrisko vizinoties cik maksa nezinu bet domaju ka ekonomiski Vismaz droshaak 100% ja man kaads dulais "bembists" uztriektos virsuu ar savu 750i (piemeram), tad nu diezvai es gribetu tai briidii seedeet ieksh Lupo

-----------------
www.dabasdobe.lv
Offline
JZ
11. Apr 2006, 12:25 #49

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

izskataas ka kaads te tomeer "knjigu nje chital", standartiigie turbo motori 99% gadiijumos ir stipri apsmaceeti ar katalizatoriem, un, parasti ir awd, kas kopaa rada iespaidu - njeshljifujet, njeperdoljit

par to 318is motoru man gan bish maac shaubas, tur standarta atmosfeeriskajiem motoriem jau bija probleemas ar galvas bliiveem, tas noziimee ka turbo gadiijumaa bliivi buutu noteikti jaamaina pret daudzslaanju teerauda (~150-300$), jaaliek speeciigaakas galvas skruuves (ieteicams shpiljkas), virzulji jaamaina (400-700$), vadiibas bloks jaaliek jauns (cenas ljoti dazhaadas, gaidu kaa Puce tiks galaa ar to MegaSquirtu), izpluudes kolektors jaataisa "no rokas", jaakarsee, veelreiz jaafreezee, interkuulers, iepluude, sprauslas (150$/gab, vaig 4ras), un tad var njemties ar reguleeshanu. Ir viens taads patiikams fakts, nu tas pie nosaciijuma, ka auto vairaak skrieshanai, ne ikdienai, atmosfeeriskajiem motoriem ir standartaa jau plataakas sadalenes nekaa standarta turbo motoriem, tas noziimee ka atmosfeerisko paarbuuveejot uz turbo var dabuut labus raadiitaajus ar taam pashaam standarta sadaleneem, veel gan ljoti veelams ir likt reguleejamus zobratus sadaleneem, lai taas preciizi var salikt tur, kur veelas, no taada modificeeta 1.8 16t vareetu sameeraa viegli nosmelt savus 250zs/350nm, un prieksh RWD ar 1100kg pashmasu tas ir jau ljoti labi

sho te visu Latvijaa neviens taa iisti kvalitatiivi, cik es zinu, nav veicis, patreiz mees te bakstamies ar vienu toyotas 3s-gte motoru, meerkjis ir dabuut 300zs/450nm pie 4-5.5k rpm ar 98 degvielu un 32mm restriktoru, viss augstaak mineetais tam motoram jau ir sagaadaats, vienu sadaleni gan atsuutija nepareizo, taakaa ja kaadam vajag celicai HKS 272° high-lift iepluudes sadales vaarpstu jaudaam no 500zs un uz augshu, laipni luugti PM
Offline
Puce
11. Apr 2006, 12:29 #50

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

ja kāds dullais subārists ar savu STI ietrieksies tavā behā arī to tu negribēsi.
viss ir relatīvi


2006-04-11 12:24, Sirmaiss rakstīja:
Laba ekonomija varetu buut ari ar sabiedrisko vizinoties cik maksa nezinu bet domaju ka ekonomiski Vismaz droshaak 100% ja man kaads dulais "bembists" uztriektos virsuu ar savu 750i (piemeram), tad nu diezvai es gribetu tai briidii seedeet ieksh Lupo


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Sirmais
11. Apr 2006, 12:31 #51

Kopš: 16. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1373

Braucu ar: OC - 20

tomeer vairaak dzelzhi taakaa palikshu vien pie sava! bet nu kaa teicu katram savs! kam ekonomija kam droshiba

-----------------
www.dabasdobe.lv
Offline
Puce
11. Apr 2006, 12:34 #52

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

JZ, tas viss ko tu sarakstīji ir tiešām domāts, ja gribi savus 250 ponijus nosmelt, bet ja iet runa par kādiem 170-180 ponijiem, tad imho nebūtu pilnīgi nekas jāmaina. protams, pie nosacījuma, ka tas motors ir ļōti labā tehniskā stāvoklī. lai kaut kas nesalūzt dēļ detaļu nolietojuma nevis dēļ pašas detaļas neizturīguma.

lielākie tēriņi, protams, ir turbīna, IC, izplūdes kolektors. Pārējais sīkumi, kas atsevišķi nemaksā daudz, bet kopā rada puslīdz nozīmīgu summu.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JZ
11. Apr 2006, 12:35 #53

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

lupo vareetu buut biistams pasazhieriem ja to kaut kur iespiestu bet ja vienkaarsha sadursme, tad shie jaunie kompaktnieki tiek projekteeti ar domu, ka mashiina "atleks" no objekta ar ko taa saduraas, tb taas karkass ir tik izturiigs, ka sadursmes gadiijumaa buutiski nedeformeesies, iznjemot deformaacijai speciaali paredzeetaas kuzava daljas, piemeeram, lanzheroni priekhsaa, muusdienu kuzavi vairs nav kartona daewoo tico no 90tajiem gadiem
Offline
JZ
11. Apr 2006, 12:37 #54

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

likt turbo ar domu pacelt jaudu no 140 uz 170-180zs ir, manupraat, ljoti nelietderiigi
tad jau labaak iet otru celju, veel plataakas sadalenes tam pasham N/A motoram, izpuuteejs, reguleejums, svara samazinaashana, tas dos daudz lielaaku efektu kaa turbo taas pashas jaudas sasniegshanai


2006-04-11 12:34, Puce rakstīja:
JZ, tas viss ko tu sarakstīji ir tiešām domāts, ja gribi savus 250 ponijus nosmelt, bet ja iet runa par kādiem 170-180 ponijiem, tad imho nebūtu pilnīgi nekas jāmaina. protams, pie nosacījuma, ka tas motors ir ļōti labā tehniskā stāvoklī. lai kaut kas nesalūzt dēļ detaļu nolietojuma nevis dēļ pašas detaļas neizturīguma.

lielākie tēriņi, protams, ir turbīna, IC, izplūdes kolektors. Pārējais sīkumi, kas atsevišķi nemaksā daudz, bet kopā rada puslīdz nozīmīgu summu.
Offline
Puce
11. Apr 2006, 12:39 #55

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

viennozīmīgi, nevajag turbinēt atmosfērisko motoru, ja ir pieejama tā paša motora turbo versija.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
noisex
11. Apr 2006, 12:40 #56

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

liec...lai speks ir ar tevi.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
jnk
11. Apr 2006, 13:31 #57

Kopš: 13. Jan 2005

Ziņojumi: 288

Braucu ar: F34 335xd, i3s, NB2, AE86

nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.

betnu diezvai topica autors par to interesējas.[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ]
Offline
flints
11. Apr 2006, 13:40 #58

Kopš: 16. Jul 2005

Ziņojumi: 195

Braucu ar: ///M5, e39


2006-04-11 13:31, jnk rakstīja:
nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.

betnu diezvai topica autors par to interesējas.

<font size=1>[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ]</font>


tomeer labaak nopeerc M#
Offline
flints
11. Apr 2006, 13:40 #59

Kopš: 16. Jul 2005

Ziņojumi: 195

Braucu ar: ///M5, e39


2006-04-11 13:31, jnk rakstīja:
nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.

betnu diezvai topica autors par to interesējas.

<font size=1>[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ]</font>


tomeer labaak nopeerc M3
Offline
Jagr
11. Apr 2006, 14:41 #60

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-04-11 13:40, flints rakstīja:
tomeer labaak nopeerc M3




Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo