Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Sadalenes

AutorsZiņojums
BADMANS
03. Aug 2005, 23:09 #61

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2005-08-03 23:08, v4 rakstīja:
2k apmēram

Vairāk! un protams latos!
Offline
Raimospeed
03. Aug 2005, 23:14 #62

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

domaaju, ka iztiksim, turklaat njemot veeraa taa resursinju
Offline
v4
03. Aug 2005, 23:15 #63

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli

Man vairāk interesē priekš R6 motora. Gribētu vēl dzirdēt kādus reālus variantus
Offline
sejejs
03. Aug 2005, 23:37 #64

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2005-08-03 23:08, v4 rakstīja:
2k apmēram

Nu Tu pārspīlē!
Offline
sejejs
03. Aug 2005, 23:39 #65

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2005-08-03 23:15, v4 rakstīja:
Man vairāk interesē priekš R6 motora. Gribētu vēl dzirdēt kādus reālus variantus

Ebayā piedāvāja tieši priekš E30 zirnekli uz M30 motoru!
Offline
Phasma
03. Aug 2005, 23:50 #66

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Sadalenes lenkji vajag atbilstoshi mērkjim, ielai nepasēs lenkjis, kas ir lielāks par 300 deg, turklāt pieejams ir sadalenes ar atskjirigu iepludes un izpludes faziti. Pec visas fishkas man kārotos labāk 288 deg sadaleni. Bet biku mulsina tie skaitlji, kas apzimee vārsta gājienu, jeb valve lift! Cik uzmetu uz papira, tad VL 11mm ir pa treknu standarta rokeriem un varstu atsperēm. Ir kāut kas par to tuvāk zināms?

-----------------
Excitement of building....
Offline
ZigS
04. Aug 2005, 09:01 #67

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-08-03 23:50, Phasma rakstīja:
Sadalenes lenkji vajag atbilstoshi mērkjim, ielai nepasēs lenkjis, kas ir lielāks par 300 deg, turklāt pieejams ir sadalenes ar atskjirigu iepludes un izpludes faziti. Pec visas fishkas man kārotos labāk 288 deg sadaleni. Bet biku mulsina tie skaitlji, kas apzimee vārsta gājienu, jeb valve lift! Cik uzmetu uz papira, tad VL 11mm ir pa treknu standarta rokeriem un varstu atsperēm. Ir kāut kas par to tuvāk zināms?


vaarstu atsperu mainja liekot taadu sadaleni ir pashsaprotama lieta!
un jaanjem taas atsperes normaalaa gadiijumaa no taa pasha razhotaaja kas izgatavojis sadaleni, ja tas razhotaajs nepiedaavaa vaarstu atsperes konkreetais sadalenei, tad tas nav razhotaajs, bet atrazhotaajs!

288 normaalam (krietni nemodificeetam) motoram vareetu buut griesti uz M20!
Offline
pluginss
04. Aug 2005, 13:06 #68

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

man ir viena sadalene


2005-08-01 22:34, Digital rakstīja:
jaa man ari interesetu kur taisa sadalenes un cik maksaa e30 324d sadalenes remonts!!!
Offline
Phasma
04. Aug 2005, 23:59 #69

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Tieshi taa ZigS, tachu pārkāpjot 300 deg slieksni stipri cieš brīvgaitas stabilitāte un tehniskajā apskates stacijā paņems opā par atgāzēm!

-----------------
Excitement of building....
Offline
100
05. Aug 2005, 00:02 #70

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Vareetu buut ka delj sadalenes citas ciesh brivgaita stipri?? Bet TA viss bija OK!! Man ir nedaudz problemas ar zemajiem apgriezieniem, tur ap 1000, zemak negrib, varbuut jau kkada cita probleema

-----------------
100.
Offline
edupuika
05. Aug 2005, 00:11 #71

Kopš: 26. Feb 2005

Ziņojumi: 127

Braucu ar: E30 323i


2005-08-05 00:02, 100 rakstīja:
Vareetu buut ka delj sadalenes citas ciesh brivgaita stipri?? Bet TA viss bija OK!! Man ir nedaudz problemas ar zemajiem apgriezieniem, tur ap 1000, zemak negrib, varbuut jau kkada cita probleema
man ar bija tapiti prob - izradijas ka varstiem atstarpes bij par mazu vienkarsi paregule varstus lai ir biki lielaka bet vismaz bus ok
Offline
100
05. Aug 2005, 00:14 #72

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Varsti vakar tika noreguleti, man vnk it kaa kaa staastija ir sporta sadalene kkada, ai standarts ir labaaks, vismaz atkrit liekas problemas, bet uz doto briidi esmu apmierinats kaa ir, par dinamiku arii nesuudzos

-----------------
100.
Offline
edupuika
05. Aug 2005, 00:16 #73

Kopš: 26. Feb 2005

Ziņojumi: 127

Braucu ar: E30 323i

klau vel tac jaut ka var pateikt ka gaisa meritajs ir izbeidzis dzivot kauka ar testeri tur baxtities vai ka galigi naf nejausmas
Offline
v4
05. Aug 2005, 20:50 #74

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli


2005-08-05 00:16, edupuika rakstīja:
klau vel tac jaut ka var pateikt ka gaisa meritajs ir izbeidzis dzivot kauka ar testeri tur baxtities vai ka galigi naf nejausmas

Skatoties kas par mērītāju!!
Offline
edupuika
06. Aug 2005, 12:52 #75

Kopš: 26. Feb 2005

Ziņojumi: 127

Braucu ar: E30 323i

svmislje kads gaisa meritajs no 23B6 EC
Offline
Tiger
09. Aug 2005, 10:29 #76

Kopš: 21. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi

M50B25 pāra pārslīpēšana uz vēlamiem/ieteiktiem leņķiem pie Piper Cams UK izmaksās apm 380,-Ls. t.i. - savējās nomontēt un nosūtīt viņiem. Izpildes laiks apm 2 nedēļas. Šāda veida darbi jau ir veikti vairākkārtīgi....
Offline
ZigS
09. Aug 2005, 10:35 #77

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-08-05 00:02, 100 rakstīja:
Vareetu buut ka delj sadalenes citas ciesh brivgaita stipri?? Bet TA viss bija OK!! Man ir nedaudz problemas ar zemajiem apgriezieniem, tur ap 1000, zemak negrib, varbuut jau kkada cita probleema


"nestabila" briivgaita var buut arii ar 284/272 vai 272/272 sadaleni, ne obligaati jaabuut 300!

Taa ir normaala paraadiiba (zinaamaas robezhaas)!
Offline
ZigS
09. Aug 2005, 10:37 #78

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-08-09 10:29, Tiger rakstīja:
M50B25 pāra pārslīpēšana uz vēlamiem/ieteiktiem leņķiem pie Piper Cams UK izmaksās apm 380,-Ls. t.i. - savējās nomontēt un nosūtīt viņiem. Izpildes laiks apm 2 nedēļas. Šāda veida darbi jau ir veikti vairākkārtīgi....


man gan skiet ka pa taadu pashu naudu (bik vairaak laikam sanaak) labaak panjemt pavisam jaunu sadaleni no atziita razhotaaja ar visaam vaarstu atspereem!

shis variants vareetu buut kaa alternatiiva ja nava pieejamas jaunas sadalenes par adekvaatu cenu!
Offline
pluginss
09. Aug 2005, 10:39 #79

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

kaut kaa nesapratu. kaada jeega sliipeet savu veco, ja var panjemt jaunu ???
Offline
Bron
09. Aug 2005, 10:56 #80

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Diez vai shitais ir iistais topiks bet nu meegjinaashu

Basse Motors konstateeja ka M20B25 dzineejam sadalene ir savu nokalpojusi. Tika sagaadaata cita sadalene, uzmonteeta utt...

Probleemas palika vecaas - nestabila briivgaita, apgriezieni max liidz 4700. Tagad veel papildus (kameer dzineejs nav uzsilis) raustiishanaas - kreiseejot un arii uzraaviena laikaa dzineejs riistaas

Basse ieteica mazgaat sprauslas.
Raiseraa dzineejs tika piesleegts pie kompja - pateica ka viss Ok, ideju par sprauslu mazgaashanu atshuva jo atgaazes esot Ok, ieteica padomaat par vaarstu paarreguleeshanu...

Kur lai meklee patiesiibu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo